Tuore suhde

Anonyymi

Olen tapaillut erästä miestä nyt reilu 2 kk. Hän on eronnut kesällä vasta pitkästä avioliitostaan. Otimme suuren askeleen eilen intiimiasioissa.
Homma ei sujunut ihan täydellisesti, osittain jännityksestä, mutta lopputulos oli kuitenkin kumpaakin osapuolta tyydyttävä.
Hän on ollut varovainen alusta asti, mutta koko ajan ollaan menty askel askeleelta eteenpäin.
Kysyin varoen että olemmeko nyt parisuhteessa vai haluatko sen tuoda julki jossain vaiheessa myöhemmin?
Hän sanoi että mielummin jossain vaiheessa myöhemmin vasta.
Tämä herätti itsessäni epävarmuutta, mutta mies käyttäytyy kuitenkin ihan samoin kuin ennen tuota eilistä asiaa.
Onko hän vain ujo ja siksi arka asian suhteen? Miten te rauhalliseen tahtiin etenevät, ujot miehet ajattelette tällaisesta?
Itse olen niin kyyninen, että tuppaan ajattelemaan pahinta, eli etten ole riittävän hyvä kun edellisissä suhteissa kahden aiemman, vähän narsistisen miehen kanssa on itsetuntoni latistettu sadasta nollaan.
Tavallaan olen hyvin itsevarma, mutta tuo pelko ja kyynisyys näiden efellusten jälkeen tuppaa nousemaan pintaan.
Mies on hyvä ja ihana minua kohtaan, mutta jotenkin mietityttää, joten miehet... Mistä oinein on kyse?

8

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei se ole eronnut. ja seksi oli pettymys ni pikkuhiljaa feidaa sut.

      • Anonyymi

        Kysyin miehen mielipidettä, en naisen.
        Ja kyllä hän on eronnut ja muuttaneet erilleen. Mitä sait tästä ilkeilystäsi? Onko sinua loukattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin miehen mielipidettä, en naisen.
        Ja kyllä hän on eronnut ja muuttaneet erilleen. Mitä sait tästä ilkeilystäsi? Onko sinua loukattu?

        Sinun pitää olla suora ja kysyä mieheltä itseltään eikä täältä.


    • Anonyymi

      olen mies. Kyllä tiedän miten tää menee. ihan jo sekin, että jos seksin saamisenkaan jälkeen ei lämpene, se oli pettymys. Voit olla vaikka kuinka mukava ja nätti, mutta jos ei toimi -ei toimi. Ja toki elämän varrella on loukkauksia sattunut, mutta se on elämää. Kyllä me miehet osataan ottaa omamme ja osoittaa kiintymystä. Eron jälkeen voi olla niin et ihan kevyesti ei tuu sitouduttua, ellei sit ole niin upeaa, että vie mennessään. Sun kohdalla nyt näyttää siltä että ei vaan lähde. Ujoudella ei oo mitään tekemistä tässä asiassa.

      • Anonyymi

        Kuulosti rehelliseltä kommentilta.
        Toisaalta ihmiset ovat erilaisia, toiset tarvitsevat aikaa.
        -sivusta-


    • Anonyymi

      Käyttää vain.

    • Anonyymi

      Jos miehellä on sinulle jutellessaan, koskiessaan, läsnäollessaan ja katsoessaan edelleen se sama rakkaus silmissään rakastelun jälkeen, niin sinulla ei ole mitään hätää. Jos jokin em. asioista on muuttunut, sitten voi olla jotain muuta edessä.

      Erosin itsekin erittäin pitkästä suhteesta. Vannoin sen jälkeen, etten enää ikinä ala olemaan parisuhteessa kenenkään kanssa, koska entinen puoliso oli mm. erittäin väkivaltainenkin. Elämääni kuitenkin odottamatta saapui nainen, johon rakastuin ensisilmäyksellä, vaikka sellaiseen en ole koskaan uskonut.

      Ensimmäinen kerta pelotti itseänikin vuosien seksittömyyden takia ja tunsin myös pettäväni entistä puolisoa, josta olin yli vuotta aiemmin eronnut ja sähläämiseksihän se meni. Tämä nainen on opettanut, mitä on oikea rakkaus ja rakkausseksi. Hengästyttää edelleenkin, miten onnellinen edelleenkin olen näiden yhdessä vietettyjen parin vuoden jälkeen, kun saan rakastaa tätä upeaa naista ja hän vioistani huolimatta haluaa rakastaa takaisin. Rakkautta ei voi teeskennellä ja se on pyyteetöntä.

    • Anonyymi

      Kumpi pisti liiton poikki, mies/nainen?
      Mikäli nainen, mies saattaa haikailla & siks halua ei vakiinnuttaa suhdettanne.

      Mikäli mies pisti banksit, alkanut liian aikaisin seukkaamaan/muitakin kierroksessa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe