Kertokaas kokeneemmat mitä, mistä kannattaa tutkia tarkkaan jos ostaa 2000-2003 vuoden asuntoauton jossa 2.8td?
Köyhällä eläkeläiselle kun ei ole varaa parempaan.
Fiiatti 2.8
9
51
Vastaukset
- Anonyymi
2,8 kone on kestävä järkäle ja jos vaihdelaatikko on 2001-, niin on paras yhdistelmä. Eli 2,3-koneet on leluja ja vika-alttiita tuohon verrattuna.
- Anonyymi
Laatikko on 2000
- Anonyymi
Mikä noissa alle 2001 vuoden laatikoissa vikana? Onko se juuri se vitosvaihde josta olen lukenut joitain juttuja.
Eikös se mene rikki jos vedättää kovalla väännöllä vitosvaihteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noissa alle 2001 vuoden laatikoissa vikana? Onko se juuri se vitosvaihde josta olen lukenut joitain juttuja.
Eikös se mene rikki jos vedättää kovalla väännöllä vitosvaihteella.Lienee niitä jälkeenpäin tehtyjä viitosvaihteita (siis lisävaruste jälkiasennettuna), missä se hammaspyörä on kovin kapea ja herkkä vikaantumiselle.
Uudemmissahan se viitosvaihde on jo alun perin laatikkoon suunniteltu ja asennettu.
- Anonyymi
Muita vaihtaa jakopäänhihna ai tankateessa. Ja iskareiden yläpäänlaakerit
- Anonyymi
Hyvin vanha vitsi mutta niin taitaa olla kertojakin😂😂
- Anonyymi
Sivusta seuranneena.Fiat=viat matkailuauton remonttia ja jatkoa.Tarvittavien osien saanti viiipyy viipyy,loputa saadaan auto liikenteeseen.Tehdään pari reissua ja myydään paska pois.
- Anonyymi
Kuinka niin osien saanti viipyy? Minä olen saanut osat tilauksesta seuraavana päivänä, joskus löytynyt suoraan hyllystä.
- Anonyymi
Edellisellä taitaa olla uutta tietoa Fiatista . ei vanhavitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748