oon hämilläni vaikket särkenyt sydäntäni

Anonyymi

luulin et oltas yhtä aina on nii hyviämuistoja nuoruudesta susta ja musta,
niku iteki sanoit ni parin vuoden ajalta...

kysyisinkin nyt sinulta kunnäkjään stalkkaat mua päivittäin ilman kontaktia,

että mikä sun tarkoitus oli?

tottakai olisit iloinen jos palaan ja sitten noi jutut mitä juttelit.. tosin en muista mut ainakin omia kuvias laitoit aika paljon...

mietin et onko susta tullut narsisti? sen ymmärrän et se muija vaikka olikin perunanenä ni oli 2vanhempi ja nyt sulla itä parempi eukko kiesissä....

mullon ikävä sun ystäviä etkä oikeen kertonut missä ne on kaikki?

ripsi oli tossa ni toivon et niillä on kaikki hyvin edelleen :)

10

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oon huomannut ettet kovin usein kommentoi muitten juttuja . toki jannen kuvia yms... sehän olisun paras ystävä vai?

    • Anonyymi

      sä valehtelit mulle ja sit soititte mulle miks teet näin ku mä kerron mun ystävilleni ja perheelleni ja jopa kavereilleni et miten sä kohtelet mua...

      onko sun tarkoitus omistaa toi nainen ettei se palaa kenenkään eksänsä luokse?

      ja siks loukkaat mua? mä oon ite polyamirinen ihminen mikä on nykyaikaa, vai onko sun vanhemmat liitossaan vuosikymmeniä? harvathan on tänä päivänä...

    • Anonyymi

      mun eksä on mua vuoden nuorempi ja siks aattelin ku sun vaimo on tosi liikunnallinen et siitä tulis aidosti hyvä frendi mun veljen kaa.. mut et sit halunnut sitäkään

      et haluat et kaikki näkee miten saat voi leipäkakkua isäinpäivänä?

    • Anonyymi

      toi mun vaalee tuttava oli jonkun aikaa yhden ruskeesilmäsen kaa ketä säkin oot häylännyt ni ton vaimo varmaan on siitä aidosti hyvännäköinen... täytyy itekin sanoa ku mullon ollut 2 ruskeesilmästä muijakaveria et piän sitä nättinä...

    • Anonyymi

      sit mä ihmettelen et miks sä kysyit multa et onko sun muija kiva? ihmisen kaa pitäs olla puhua jotain et voi tietää onko se kiva ja se on mulkoillut mua pari kertaa :D no toisen kerran ei mulkoillut tai eka kerran siis...

      iha kaunishan se on ollut ku ollu missi finaaleissa messissä.

    • Anonyymi

      sit toi juttu ku sä oot monta kertaa jonku kaveri ketä mä en tiedä ja sä sanot mun vanhimmasta ystävästäni kene faija on tehnyt mun veljen kaa 10v töitä ettet tiedä kuka toi pipo on...

      mä en tiedä voiko mä antaa tota ikinä anteeksi :(

    • Anonyymi

      sit laitoit kumminkin et missä mä asun? olisit sä siis tullut käymään? vai mikä oli jutun ydin?

      et puhut mulle niku siskolles et teille teki ja teitä on 2 jne....

      ni ehkä on niin et oot muuttunut ja halaut nykyään sitoutua vaan yhteen naiseen?

      kiva et mun viesteistä oli apua kumminkin ja menit hotelliin pakoon riitoja ja olihan meil iha hauskaakin ku vitsailtiin ja muuta...

    • Anonyymi

      vai aatteletsä et se nisti vielä palaa mun elämääni ton jälkeen mitä seon tehnyt mulle? hehehe

      ennemin helvetti jäätyy...

      sulla ja sarilla vissiin joku trippi päällä kun palvotte toitenne suuria vihreitä silmiä...
      tuomaksella on samanlaiset ja näinkin sitä nyt bussissa oli vähän loukkaantuntu ku meil kumminkin oli juttua 2001-2011 etten huomannut että ku keskityin nii yhteen jätkään ketä et tunne..... mä vaan siks pomppasin siis ilmaan ku muistin et sullon siniset silmät.

    • Anonyymi

      toihan oli kaunis lopetus meidän suhteelle .

      eka nähtiin vaan joskus vuonna 2009 tms ,

      sitten halaus 2011 ja sit raiskait mut 2012 ja sitten nyt pussailtiin 2017...

      mä en muista ite juurikaan muuta ku sen että olit kontillas sun lattialla ja sanoit et ei sinne...

      arvaa mitä? tunnen paljon homoja sen lisäksi et tunnen paljon ihmisiä joilla on edunvalvoja...

    • Anonyymi

      mut no sä oot nyt rikas koko kaupungin rikkain jolla koko kaupungin nätein tuleva vaimo ja varmaan kilteimmät lapsetkin eikö niin?

      mulle ei jäänyt ku tuulen huuhtelema perse ja taito imeä spermat kyrvästä syvälle nieluni sopukoihin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe