Mitä mieltä olette, jos mies käyttää naisten kelloa? Nykyään miesten rannekellot on mielestäni liian isoja, itse tykkään jos kellotaulu on 32 - 39 mm.
Miehellä naisten rannekello
18
492
Vastaukset
- Anonyymi
Kello kuin kello. Käytät sitä mistä itse pidät.
- Anonyymi
Siitä vaan ja valinnan varaakin on huomattavasti enemmän.
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt isoista rannekelloista. Sirompi pienempi naisten rannekello on miellyttävämpi ranteessa. Kevyt ja ei ota joka paikkaan kiinni.
- Anonyymi
👍...
- Anonyymi
Pitää paikkansa, kellojen koko on kasvattanut suureksi. En tykkää 🤨. Käytä sellaista rannekelloa mistä itse pidät.
- Anonyymi
Hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Käytä vaan, itse käytän myös naisten kelloa. Naisten kellot on sirompia ja enemmän vaihtoehtoja mistä valita.
- Anonyymi
Nyt näyttää olevan urheilija- naisilla usein ranteessa kahvitassin kokoinen kello ? tai mikä lie sykemittari tai älykello ?
- Anonyymi
Taitaa olla muotia olla urheilullinen. Harmi, "normaali" rannekello olisi paljon miellyttävämpi katsoa kuin tuo äly / urheiluversio.
- Anonyymi
Tottakai voit käyttää, naisetkin käyttää miesten kelloja
- Anonyymi
Hyvin voi käyttää sellaista kelloa kun haluaa.
- Anonyymi
Käytä mitä haluat, ei kannata muiden mielipiteistä välittää.
- Anonyymi
Itse käytän molempia miesten tai naisten rannekelloa mikä on päivän fiilis.
Viimeisin hankinta onkin naisten TH luna musta/ruusukulta😊.
https://www.kulta-aika.fi/kellot/tommy-hilfiger-luna-th1782390-kello/p/TH1782390/
T: naisten rannekelloa käyttävä mies- Anonyymi
Hyvän näköinen kello.
- Anonyymi
Lenkille selkään kaappikello !
- Anonyymi
Kyllähän noita jotkut näyttävät käyttävän, ihan vapaasti jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Kyllä voi, nykyään on vain jotain urheilu "kelloja " näkyvissä... Pitää ilmeisesti olla joku tuote joka kertoo esim oletko nukkunut hyvin WTF😂. Arvostan jos käytät normaalia kelloa 👍
- Anonyymi
Tottakai voi käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949