Mitä mieltä olette, jos mies käyttää naisten kelloa? Nykyään miesten rannekellot on mielestäni liian isoja, itse tykkään jos kellotaulu on 32 - 39 mm.
Miehellä naisten rannekello
22
892
Vastaukset
- Anonyymi
Kello kuin kello. Käytät sitä mistä itse pidät.
- Anonyymi
Siitä vaan ja valinnan varaakin on huomattavasti enemmän.
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt isoista rannekelloista. Sirompi pienempi naisten rannekello on miellyttävämpi ranteessa. Kevyt ja ei ota joka paikkaan kiinni.
- Anonyymi
👍...
- Anonyymi
Pitää paikkansa, kellojen koko on kasvattanut suureksi. En tykkää 🤨. Käytä sellaista rannekelloa mistä itse pidät.
- Anonyymi
Hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Käytä vaan, itse käytän myös naisten kelloa. Naisten kellot on sirompia ja enemmän vaihtoehtoja mistä valita.
- Anonyymi
Nyt näyttää olevan urheilija- naisilla usein ranteessa kahvitassin kokoinen kello ? tai mikä lie sykemittari tai älykello ?
- Anonyymi
Taitaa olla muotia olla urheilullinen. Harmi, "normaali" rannekello olisi paljon miellyttävämpi katsoa kuin tuo äly / urheiluversio.
- Anonyymi
Tottakai voit käyttää, naisetkin käyttää miesten kelloja
- Anonyymi
Hyvin voi käyttää sellaista kelloa kun haluaa.
- Anonyymi
Käytä mitä haluat, ei kannata muiden mielipiteistä välittää.
- Anonyymi
Itse käytän molempia miesten tai naisten rannekelloa mikä on päivän fiilis.
Viimeisin hankinta onkin naisten TH luna musta/ruusukulta😊.
https://www.kulta-aika.fi/kellot/tommy-hilfiger-luna-th1782390-kello/p/TH1782390/
T: naisten rannekelloa käyttävä mies- Anonyymi
Hyvän näköinen kello.
- Anonyymi
Lenkille selkään kaappikello !
- Anonyymi
Siinä kunto nousee.
- Anonyymi
Kyllähän noita jotkut näyttävät käyttävän, ihan vapaasti jos siltä tuntuu.
- Anonyymi
Kyllä voi, nykyään on vain jotain urheilu "kelloja " näkyvissä... Pitää ilmeisesti olla joku tuote joka kertoo esim oletko nukkunut hyvin WTF😂. Arvostan jos käytät normaalia kelloa 👍
- Anonyymi
Tottakai voi käyttää
- Anonyymi
En ole mitään mieltä, ei tule katseltua ihmisten kelloja.
- Anonyymi
⌚️🕘⌚️
- Anonyymi00022
Hyvin voit käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674623Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1542206Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k72180Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953