Minusta on hiljattain tullut sinkku yli 10 vuotta kestäneen suhteen päättymisen jälkeen. Tänä aikana megaripset on tulleet muotiin. En tajua miten ihmeessä kukaan tykkää sellaisista ja eivätkö ne tee naisesta överifeikin näköisen? Siihen vielä ylitäytetyt huulet. Kilpasisarteni joukossa on näitä varmaan suurin osa ja vaikuttaa siltä, että niillä saa hyvin huomiota. Onko mitään jakoa mulla jos en laita mitään feikkiä naamaani? Olen kaunis ihan luomunakin, mut niin olisivat varmaan monet muutkin.
Mitä mieltä miehet olette tekoripsistä?
6
987
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä jakaa mielipiteitä. Itse pidän feikistä tyylistä ripsineen ja huulineen, mutta on ihan selvä juttu, että kaikki eivät. Uskoisin, että valtaosa miehistä ja naisista pitää loppujen lopuksi luomummasta tyylistä. Jos et koe feikkiyttä omaksesi, niin ei kannata sellaiseksi ruveta. En usko sen olevan mikään ongelma.
Toki tämä riippuu myös siitä millaisissa piireissä liikut. Omat sosiaaliset ympyräni ovat sellaiset, joissa feikkiyttä ei paljonkaan esiinny. Epäilemättä toisissa piireissä asia on toisin. Siltikin katsoisin parhaaksi toteuttaa tyyliä josta itse pitää. - Anonyymi
Ripsissä ei mitään pahaa, kun huulet täytetään näyttää hassulta siitä en itse pidä.
- Anonyymi
No onhan ne seksikkäitä! Suosittelen!
- Anonyymi
Täytetyt huulet myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytetyt huulet myös.
Voi sua raukkaa. Taidat yrittää mustamaalata jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua raukkaa. Taidat yrittää mustamaalata jotain.
Miten niin mustamaalata? En nyt aivan ymmärrä.
Yritän sanoa, että pidän tekoripsiä ja täytettyjä huulia seksikkäinä. Niin sanottu feikkiys viehättää. Esim. Kasey Hill. https://1.bp.blogspot.com/-f_awLvxI30k/XN5YkU1okTI/AAAAAAAASEs/y02xpJ_oo7QpKsEkqznatm1N_PkrPh-2wCKgBGAs/s1600/50867373_4026902607586317_3005522555318593305_n.jpg
Toki tuon suosittelemisen olisin voinut jättää pois. Jos aloittaja ei niistä pidä niin ei niitä hänelle voi silloin suositellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole667968Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297595Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282142IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773