Oikea Herätys eikä nykyfeikkiherätys kannattaa Rukoilla !!!

Syyssade ja kevätsadetta kannattaa odottaa ...

Luuk. 12:36

ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.

Ap. t. 1:4

Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.

Herätys kun tulee kaupunkeihiin valtavalla Jumalan Pyhyydellä Voimalla ,!!!!!!

Silloin saa ihmiset apua kaikkeen syntiongelmiin ja tekevät parannukseen ja parantuu kaikkista myös ulkoisista vaivoista ja sairauksista.
Silloin alkaa kilvoitusta ja lähimmäiset saa avun !! Koska Jumalan Rakkaus ilmestyy ihmisille.

Siis Oikea Herätys on vastus kaikkiin ihmisten ongelmiin koska silloin on Jumala Jeesus Kristus läsnä valtavalla Voimalla ja parantaa ihminen ja ihmiset iankaikkisesta kuoleman sairauksista ja myös kaikki ulkoiset vaivat !!

Silloin Jumala jopa herättää ihmisiä kuolleista niinkuin on käynyt kun on ollut Oikeita Herätyksiä eikä nykyiset feikkiherätykset saatanasta.

Siis muistaka rukoilla kestävänä oikea Herätys joka on lähestymässä meitä. Ja joka jokainen Oikea Uskova tarvitsee..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Matt. 7:7

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

Luuk. 11:9

Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

Joh. 15:7

Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

Joh. 16:24

Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "HERÄTYS"

      Ainoa herätys, josta raamatussa puhutaan, tapahtuu kristillisessä kasteessa, jossa ihminen herätetään kuolleesta tilasta uuteen elämään, kun Sanan kaksoisvirran vesi koskettaa ihmistä niin herääminen tapahtuu.
      Mitään muuta herätystä Raamattu ei lupaa, väkeviä eksytyksiä kylläkin.

      Jumalan valtaistuimelta lähtee kristillisen kasteen kaksoisvirta, joka on vettä ja henkeä, ja kun se tulee Jumalan käsky-Sanan voimasta paikalle, niin se saa kuolleen ja perisyntiin hengellisesti kuolleen ihmisen heräämään uuteen elämään.

      Kun panee sokeria veteen, niin se ei ole enää pelkkää vettä; miksi erottaisimme SANAN vedestä, väittäen kastetta pelkäksi vedeksi, ikäänkuin Jumalan SANA eikä siis Jumalakaan olisi läsnä tässä vedessä, eikä tapahtuisi niinkuin Jordanilla Kristuksen kasteessa, kun Pyhä Henki laskeutui alas ja Isän Jumalan ääni kuului taivaasta:
      "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt, kuulkaa häntä"
      Matt: 3: 16-17

      "Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun" Jes: 43: 1

      • Anonyymi

        Aloittaja esittää hellareiden harhaoppeja joistain muka tulevista "sateista". Noilla jutuilla ne on huijanneet kauan nimenomaan jenkkejä ja muuta maailmaa, mutta muutama, uudet tulonlähteet oivaltanut valhesaarnaaja, on ilm. noita juttuja tarjoillut Suomessakin.

        Oon kuullut tuollaisesta sade-jutusta, mutten itse paremmin asiaa tunne.

        Mulla on näitä humpuukiukkoja vastaan oikein iso ja tukeva, hengellinen sateenvarjo.


      • Rakas anonyymi !!

        Meinatko laita sokeria Jeesukseen joka on Vesi noin vertauskuvallinen hyvä vertaus Hänestä mutta niin vesitetty seurakunnissa ja sinun opissa.

        Siihen kasteen jolla Jeesus kastaa sinua ei tarvi kaikki maailman sokeria koska Tuli ja henki riittää siinä kasteessa eikä siinä kasteessa tulee ihminen märkä vaan Hengellinen Puhdas !!!

        Etsitään Oikea Herätys eikä feikkiherätyksiä !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja esittää hellareiden harhaoppeja joistain muka tulevista "sateista". Noilla jutuilla ne on huijanneet kauan nimenomaan jenkkejä ja muuta maailmaa, mutta muutama, uudet tulonlähteet oivaltanut valhesaarnaaja, on ilm. noita juttuja tarjoillut Suomessakin.

        Oon kuullut tuollaisesta sade-jutusta, mutten itse paremmin asiaa tunne.

        Mulla on näitä humpuukiukkoja vastaan oikein iso ja tukeva, hengellinen sateenvarjo.

        Minulla ei ole Rakas mitään tekemistä >>>
        hellareiden harhaoppeja joistain muka tulevista "sateista". <<<

        Ja olen tavannut moni Hellareita jotka ovat nin paljon viisampi kuin sinä että näkee että Myöhäissade oppi, eli Latter Rain oppi on menestysteologian perus oppeja ja ovat ottaneet ero ja välimatka uudesta viinistä joka juovuttaa .

        Tässä kettjussa on taas trolli mukana joka yrittää kovasti tehdä minut ja muut rakkaat,, uuskarimaattisia menestysteologia perkeleestä. Aivan ateistien tai satanistien tavoin kun kikkailevat sanojen kanssa ja saa valhen loistamaan.

        Älkää astukaa harhaan vaan etsikää oikea herätys jotka mennarits ja yltiökarismaattiset vihaavat.

        Oikea Herätys tuli jo Pietarin aikana kun synnintunnon takia 3000 tuli uskoon..

        Ap. t. 2:37

        Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Minulla ei ole Rakas mitään tekemistä >>>
        hellareiden harhaoppeja joistain muka tulevista "sateista". <<<

        Ja olen tavannut moni Hellareita jotka ovat nin paljon viisampi kuin sinä että näkee että Myöhäissade oppi, eli Latter Rain oppi on menestysteologian perus oppeja ja ovat ottaneet ero ja välimatka uudesta viinistä joka juovuttaa .

        Tässä kettjussa on taas trolli mukana joka yrittää kovasti tehdä minut ja muut rakkaat,, uuskarimaattisia menestysteologia perkeleestä. Aivan ateistien tai satanistien tavoin kun kikkailevat sanojen kanssa ja saa valhen loistamaan.

        Älkää astukaa harhaan vaan etsikää oikea herätys jotka mennarits ja yltiökarismaattiset vihaavat.

        Oikea Herätys tuli jo Pietarin aikana kun synnintunnon takia 3000 tuli uskoon..

        Ap. t. 2:37

        Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"

        Voi tätä sinun ykainkertaisuuttasi Savis !

        Et tajua oikein mitään !

        Sitä ei Pietari itse saanut aikaan rukoiluillaan, että nuo saivat piston sydämeen !

        Eikä sitä saaneet sinun ihannoimat evankeliumin julistajat, kautta aikain, minkään omien rukoilujen ja vaahtoamisien avulla, aikaan !

        Jumalalla vain on OMAT AIKANSA, jolloin Hän ITSE kutsuu !

        Kaikella on aikansa !!!

        Siis Jumalan Aika !!!

        Eikä Pietarin, eikä evankeliumin julistajien, eikä varsinkaan Saviksen aika !!!

        Israelin kansa eli 40 vuotta orjina Egyptissä, ja vasta sitten oli Jumalan Aika !

        Suomessa, sodan aikana siis, kansa meni polvilleen AHDINGOSSA rukoilemaan Jumalaa, ei mennyt muuten !

        Eli on selvää se, että Jumalaa ihmiset tarvitsevat laajemmin vasta AHDINGOSSAAN.

        Sen siis todistavat Israelin ja Suomenkin kansan vaiheet !

        Jumala siis tekee ja vaikuttaa asioiden kulkuun ja tarvittaessa kurittaa niin, että sydämet kääntyvät Jumalan puoleen, kun ihminen käsittää sen Totuuden, että ei pärjää yksin ja ilman Jumalaa !

        Mutta SAVIS siis ei OMILLA TEOILLAAN ja rukoiluillaan ja vaahtoamisillaan saa yhtään mitään aikaan !

        Tuo tuollainen touhu on PUHDASTA MENESTYSTEOLOGIAN OPPIA JA TOIMINTAA !

        Jossa ihminen itse muka saa, omilla teoillaan, vaikkapa rukoiluillaan, muka jotakin aikaan, ja pakotettua Jumalan toimimaan ihmisen / Saviksen OMAN TAHDON mukaan !

        Ihan perus menestysteologian oppia / toimintaa !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä sinun ykainkertaisuuttasi Savis !

        Et tajua oikein mitään !

        Sitä ei Pietari itse saanut aikaan rukoiluillaan, että nuo saivat piston sydämeen !

        Eikä sitä saaneet sinun ihannoimat evankeliumin julistajat, kautta aikain, minkään omien rukoilujen ja vaahtoamisien avulla, aikaan !

        Jumalalla vain on OMAT AIKANSA, jolloin Hän ITSE kutsuu !

        Kaikella on aikansa !!!

        Siis Jumalan Aika !!!

        Eikä Pietarin, eikä evankeliumin julistajien, eikä varsinkaan Saviksen aika !!!

        Israelin kansa eli 40 vuotta orjina Egyptissä, ja vasta sitten oli Jumalan Aika !

        Suomessa, sodan aikana siis, kansa meni polvilleen AHDINGOSSA rukoilemaan Jumalaa, ei mennyt muuten !

        Eli on selvää se, että Jumalaa ihmiset tarvitsevat laajemmin vasta AHDINGOSSAAN.

        Sen siis todistavat Israelin ja Suomenkin kansan vaiheet !

        Jumala siis tekee ja vaikuttaa asioiden kulkuun ja tarvittaessa kurittaa niin, että sydämet kääntyvät Jumalan puoleen, kun ihminen käsittää sen Totuuden, että ei pärjää yksin ja ilman Jumalaa !

        Mutta SAVIS siis ei OMILLA TEOILLAAN ja rukoiluillaan ja vaahtoamisillaan saa yhtään mitään aikaan !

        Tuo tuollainen touhu on PUHDASTA MENESTYSTEOLOGIAN OPPIA JA TOIMINTAA !

        Jossa ihminen itse muka saa, omilla teoillaan, vaikkapa rukoiluillaan, muka jotakin aikaan, ja pakotettua Jumalan toimimaan ihmisen / Saviksen OMAN TAHDON mukaan !

        Ihan perus menestysteologian oppia / toimintaa !!!

        Rakas anonyymi !!

        Sinä taas riitelet selvä Pyhä Sanan kanssa Pyhästä Raamatusta ja Jumala sentähden ei anna sinulle mitään toivoa parempaan. Vaan joudut jatkamaan entisissä synneissä valhe armon avulla ja luulet että olet turvassa Voi voi sinua !!!

        Jaakobin kirje 5
        6 Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä.
        7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.
        8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.

        Mutta tietäkää sen että percele vastustaa Oikea Herätys ja tekee kaiken että uskovat eivät pyytäisi ja rukoilisi Oikea Herätys kansalle !!!


    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa luotetaan rukouksen omaan voimaan vähän kaikessa etenkin herätyksissä.

      Mitä pitempi rukousjono ja kuuluisampi rukoilija sen enemmän voimaa?

      Herätystä on rukoiltu kymmeniä vuosia ja sen lihallisena seurauksena helluntaiherätys on muuttunut helluntaikirkoksi.
      Helluntailaisuudessa herätys on alkanut kaatuiluista ja loppunut kaatuiluun.
      Rakennettu itseään kielilläpuhumisella siinä ohella.

    • Anonyymi

      No niin TAAS !

      Savis se menee yhä vain syvemmälle menestysteologian eksytyksiin ja oppeihin !

      Myöhäissade oppi, eli Latter Rain oppi on menestysteologian perus oppeja ja sen kautta siis on Suomessakin levinneet nämä "siunaukset" ja "voitelut", eli uskovienkin kouristelut ja kiemurtelut maassa ja eläin ääntelyt sun muut sairaat touhut / toiminta!

      Eli kyllä sielunvihollinen antaa "hengen vuodatuksia" niitä kovasti hinkuville !

      Mutta eivät ne Pyhästä Hengestä ole, vaan on kyse ihan toisista hengistä !

      • Anonyymi

        Jaaha, tässä joku kertoikin asiasta tarkemmin.

        Harhoilta säästyy, kun ei lähesty eksyttäjiä ja jos itse muutoin lähelle tuppaa, niin tuikkaa sateenvarjon piikillä vaikka munille.

        Saattaa huijarilta silloin kusisade lentää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, tässä joku kertoikin asiasta tarkemmin.

        Harhoilta säästyy, kun ei lähesty eksyttäjiä ja jos itse muutoin lähelle tuppaa, niin tuikkaa sateenvarjon piikillä vaikka munille.

        Saattaa huijarilta silloin kusisade lentää!

        Täältä löytyy lisätietoa ja tutkimusta aiheesta:

        https://kristitynfoorumi.fi/pdf/uvj.pdf

        Ei tarvitse kuin se sisällysluettelo lukea, niin selviää jo pitkälti se, mistä on oikeasti kyse !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyy lisätietoa ja tutkimusta aiheesta:

        https://kristitynfoorumi.fi/pdf/uvj.pdf

        Ei tarvitse kuin se sisällysluettelo lukea, niin selviää jo pitkälti se, mistä on oikeasti kyse !

        Siis kirjasen nimi on "Uusi viini juovuttaa" !

        Ja siitähän on ollut ja on yhä pitkälti kyse !

        Surkuhupaisaa tässä TAAS on se, että Savis tuomitsee kaiken äärikarsimaattisuuden ja menestysteologian, mutta on IHAN ITSE syvällä näissä molemmissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyy lisätietoa ja tutkimusta aiheesta:

        https://kristitynfoorumi.fi/pdf/uvj.pdf

        Ei tarvitse kuin se sisällysluettelo lukea, niin selviää jo pitkälti se, mistä on oikeasti kyse !

        Joo, luin alkua.
        Jeesuksen sovintoveren ja Pyhän Hengen pilkkaa, koko touhu.


      • Tässä taas on tä rakas uskonnollinen trolli vauhdissa ja valehtelee !!

        Onko satanisti vai ateisti ???


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Tässä taas on tä rakas uskonnollinen trolli vauhdissa ja valehtelee !!

        Onko satanisti vai ateisti ???

        Onneksi olkoon Savis !

        TAAS teit syntiä, antaessasi vääriä todistuksia lähimmäisestäsi !

        Syntiä synnin päälle, yhä vain lisää ja loputtomasti !

        Eikä loppua siis näy toiminnallesi !


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Tässä taas on tä rakas uskonnollinen trolli vauhdissa ja valehtelee !!

        Onko satanisti vai ateisti ???

        Ja yhtäkkiä Savis kirjoittaa hyvää suomea.


    • Anonyymi

      Daniel 12-luvussa ehkä on herätys:

      "Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
      Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät.."

      • Anonyymi

        Tuo kertoo käsittääkseni vain siitä lopun ajasta, kun lopulta Israelin JÄÄNNÖS vain jää ja siitä pelastuu enää pieni osa !

        Eli suuressa ahdistuksessa tapahtuu seulonta, josta vain jäännös Jerusalemissa olevista lopulta pelastuu tunnustaessaan vihdoin Jeesuksen Herrakseen.


    • Ja tässä Jumala keottaa meitä Rukoilla Oikea sade eikä mikään mennareitten myöhäissade joka ei muuttaa ihminen kokonaan Kristuksen kaltainen >>

      Ps. 84:6

      (84:7) Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.

      Joel 2
      17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
      18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
      19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
      20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
      21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
      22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
      23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.

    • Suomessa ei tiedetään mitään Oikeesta Uskonelämästä kuin muutamat sen kaltaista vanhoista uskovista jotka vanhemmat ovat puhuneet ja opettaneet heille että kerran kauan kauan sitten myös Suomessa ,, Frans Hannullan aikana Jumalan Pyhyys laskenut alas Suomessa,, niin voimakkaasti että jopa pappien liepet ovat pyörinyt kuin hyrrä heidän kaulassa noin vertauskuvallisesti ja he ovat kontaneet kovissa synnintunnoissa kirkonlattialla penkkien rivien välissä ja huutaneet missä on mun Pelastaja. Auttakaa Apua minä hukun Synneissä.. Vielä yli sata vuotta sitten laskettiin jatkuvasti tällaisia ihania Herätyksien aikoja jossa kapakat tyhjentyi ja ilotalot lopetettiin . Synti hävisi niin kaupungeista, ettei polisiit eikä tuomareilla ollut töitä enää . Ja vankilat jäi tyhjäksi. Kaikki jotka he toivat eteen kokouksissa, jotka olivat sairaita, parantui ja kuoleitta herätettiin. Silloin ei ollut se ihme,, vaan ihme oli, jos joku ei parantui . Mutta sellaista ei tapahtunut, vaan kaikki parantui. Teatterit ja kultturitalot suljettiin, kun sellaista ei kiinostanut enää ihmisiä, niinkuin ei laulamista eikä tanssimista . Ihmisiä ei kiinnostanut enää muuta kun mitä Jeesus On ja mitä Hän TEKI..

      • Anonyymi

        Sinä se Savis olet tiennyt jo vuosikymmeniä sen, mitä tehdä ja miten toimia !

        Olet tätä samaa "herätys" vaahtoamista harjoittanut, siis jo vuosikymmeniä !

        Mutta !

        IHAN TURHAAN !

        Aivan turhaa ja täysin hyödytöntä vaahtoamista siis !

        Tässä kerrotaan hyvin tuosta vaahtoamisesta ja kaiken kaikkiaan Saviksen toiminnasta:

        9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
        10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
        11 Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
        !!!
        12 He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
        13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
        !!!

        14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
        16 He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan;

        !!!
        heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
        !!!


      • Anonyymi

        Voi tätä sinun yksinkertaisuuttasi Savis !

        Et tajua oikein mitään !

        Sitä ei Pietari itse saanut aikaan rukoiluillaan, että nuo saivat piston sydämeen !

        Eikä sitä saaneet sinun ihannoimat evankeliumin julistajat, kautta aikain, minkään omien rukoilujen ja vaahtoamisien avulla, aikaan !

        Jumalalla vain on OMAT AIKANSA, jolloin Hän ITSE kutsuu !

        Kaikella on aikansa !!!

        Siis Jumalan Aika !!!

        Eikä Pietarin, eikä evankeliumin julistajien, eikä varsinkaan Saviksen aika !!!

        Israelin kansa eli 40 vuotta orjina Egyptissä, ja vasta sitten oli Jumalan Aika !

        Suomessa, sodan aikana siis, kansa meni polvilleen AHDINGOSSA rukoilemaan Jumalaa, ei mennyt muuten !

        Eli on selvää se, että Jumalaa ihmiset tarvitsevat laajemmin vasta AHDINGOSSAAN.

        Sen siis todistavat Israelin ja Suomenkin kansan vaiheet !

        Jumala siis tekee ja vaikuttaa asioiden kulkuun ja tarvittaessa kurittaa niin, että sydämet kääntyvät Jumalan puoleen, kun ihminen käsittää sen Totuuden, että ei pärjää yksin ja ilman Jumalaa !

        Mutta SAVIS siis ei OMILLA TEOILLAAN ja rukoiluillaan ja vaahtoamisillaan saa yhtään mitään aikaan !

        Tuo tuollainen touhu on PUHDASTA MENESTYSTEOLOGIAN OPPIA JA TOIMINTAA !

        Jossa ihminen itse muka saa, omilla teoillaan, vaikkapa rukoiluillaan, muka jotakin aikaan, ja pakotettua Jumalan toimimaan ihmisen / Saviksen OMAN TAHDON mukaan !

        Ihan perus menestysteologian oppia / toimintaa !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä sinun yksinkertaisuuttasi Savis !

        Et tajua oikein mitään !

        Sitä ei Pietari itse saanut aikaan rukoiluillaan, että nuo saivat piston sydämeen !

        Eikä sitä saaneet sinun ihannoimat evankeliumin julistajat, kautta aikain, minkään omien rukoilujen ja vaahtoamisien avulla, aikaan !

        Jumalalla vain on OMAT AIKANSA, jolloin Hän ITSE kutsuu !

        Kaikella on aikansa !!!

        Siis Jumalan Aika !!!

        Eikä Pietarin, eikä evankeliumin julistajien, eikä varsinkaan Saviksen aika !!!

        Israelin kansa eli 40 vuotta orjina Egyptissä, ja vasta sitten oli Jumalan Aika !

        Suomessa, sodan aikana siis, kansa meni polvilleen AHDINGOSSA rukoilemaan Jumalaa, ei mennyt muuten !

        Eli on selvää se, että Jumalaa ihmiset tarvitsevat laajemmin vasta AHDINGOSSAAN.

        Sen siis todistavat Israelin ja Suomenkin kansan vaiheet !

        Jumala siis tekee ja vaikuttaa asioiden kulkuun ja tarvittaessa kurittaa niin, että sydämet kääntyvät Jumalan puoleen, kun ihminen käsittää sen Totuuden, että ei pärjää yksin ja ilman Jumalaa !

        Mutta SAVIS siis ei OMILLA TEOILLAAN ja rukoiluillaan ja vaahtoamisillaan saa yhtään mitään aikaan !

        Tuo tuollainen touhu on PUHDASTA MENESTYSTEOLOGIAN OPPIA JA TOIMINTAA !

        Jossa ihminen itse muka saa, omilla teoillaan, vaikkapa rukoiluillaan, muka jotakin aikaan, ja pakotettua Jumalan toimimaan ihmisen / Saviksen OMAN TAHDON mukaan !

        Ihan perus menestysteologian oppia / toimintaa !!!

        Rakas anonyymi !!

        Ja sitten tarjoat Jumala kansalle niinkuin Hän olis mukama joka automaattitynnyri joka sitten oman aikansa vasta toimii ja antaa Oikea Herätys.

        Joopa joo !!

        Hän joka sanoo sinulle. >>> Matt. 7:7

        Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Luuk. 11:9

        Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Joh. 15:7

        Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

        Joh. 16:24

        Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakas anonyymi !!

        Ja sitten tarjoat Jumala kansalle niinkuin Hän olis mukama joka automaattitynnyri joka sitten oman aikansa vasta toimii ja antaa Oikea Herätys.

        Joopa joo !!

        Hän joka sanoo sinulle. >>> Matt. 7:7

        Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Luuk. 11:9

        Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Joh. 15:7

        Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

        Joh. 16:24

        Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.

        Yhä vain samaa menestysteologiaa markkinoit !

        On siis 2 ihan eri asiaa kokonaan, eli:

        1) Todellinen uskova rukoilee:

        " Tapahtukoon Sinun tahtosi Jumala ja Sinun aikataulussasi !"

        2) Savis taas muiden menestysteologien tavoin rukoilee:

        " Tapahtukoon MINUN tahtoni ja minun haluamassani aikataulussa !"

        Eli ei ole kyse Jumalan tahdon ja aikataulun toteutumisesta, vaan Saviksen OMAN TAHDON !

        Tämä on menestysteologian perus ydin juttu !!!

        Eli siinä siis IHMINEN MÄÄRÄÄ ja käskyttää Jumalaa !

        Sillä Saviskin pyrkii saavuttamaan kunniaa ITSELLEEN, eikä Jumalalle, kuten tulisi !

        Savis on AINA halunnut olla SUURI ja KIILTÄVÄ HAARNISKAINEN Jumalan sankari, oikea uskon sankari !

        Siis ydin on hänen toiminnassaan se, että hän ITSE SAA AIKAAN kaikkea OMILLA TEOILLAAN ELI rukoiluillaan ym ym... !

        Ytimessä on siis SUURI MINÄ niin Saviksella, kuin myös muilla menestysteologiaan hurahtaneilla !

        Eli siis ihan sama tie, jota perkele lähti kulkemaan !

        Ihminenkin kuten Savis haluaa itse asiassa Jumalan asemaan !

        Savis haluaa siis varastaa kunnian Jumalan teoista itselleen !

        Mutta siihen ei Jumala suostu, sillä Hän ei jaa kunniaansa !


    • Anonyymi

      Missään kohtaa Raamatussa ei puhuta mistäään herätyksestä. Kummallista, että kaikkein uskovaisimpina itseään pitävät keksivät usein mitä epäraamatullisimpia käsitteitä, joita he alkavat sitten palvoa kuin jotakin puujumalaa.

      • Rakas anonyymi.

        Jopa Paavali oli päässyt Oikeaan Herätykseen Room 7 Kun hän tuskailee huonolla omatunnolla ja kautta,, että tekee vain paha ja tulis tulla muutos.

        Hyvä on kieltä itseä. Itsensä kieltämisestä se lähtee ja senkautta etsiminen synnistä Pois.


    • Anonyymi

      Tämänkään avauksen tekijää ei kiinnosta se, MITÄ universumille ja ihmiskunnalle TAPAHTUI Jeesuksen antaessa henkensä ristillä. Avauksen tekijää kiinnostaa ainoastaan märehtiä uskonnollisia liikkeitä, joita on ihmiskunnan historian aikana tullut ja mennyt.

    • Mikä herätys? Jokainen tekee yksilönä uskon ratkaisun, nyt on käynnissä luopumus.
      Matteuksen evankeliumi:
      24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      Joka aamu laitetaan jokaisen eteen elämä ja kuolema, kumman sinä valitsit?
      10:38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.

      • Lue minun vastauksia niin et olis rakas,, niin tietämätön ja pimeydessä !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Lue minun vastauksia niin et olis rakas,, niin tietämätön ja pimeydessä !!!

        Herää sinä Savis viimein harhoistasi !

        Olet itse todella syvällä pimeydessä !

        Sana sanoo sinun tapauksestasi seuraavaa:

        Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!


        Sinä Savis yhä vain samaa pimeyden menestysteologiaa markkinoit !

        On siis 2 ihan eri asiaa kokonaan, eli:

        1) Todellinen uskova rukoilee:

        " Tapahtukoon Sinun tahtosi Jumala ja Sinun aikataulussasi !"

        2) Savis taas muiden menestysteologien tavoin rukoilee:

        " Tapahtukoon MINUN tahtoni ja minun haluamassani aikataulussa !"

        Eli ei ole kyse Jumalan tahdon ja aikataulun toteutumisesta, vaan Saviksen OMAN TAHDON !

        Tämä on menestysteologian perus ydin juttu !!!

        Eli siinä siis IHMINEN MÄÄRÄÄ ja käskyttää Jumalaa !

        Sillä Saviskin pyrkii saavuttamaan kunniaa ITSELLEEN, eikä Jumalalle, kuten tulisi !

        Savis on AINA halunnut olla SUURI ja KIILTÄVÄ HAARNISKAINEN Jumalan sankari, oikea uskon sankari !

        Siis ydin on hänen toiminnassaan se, että hän ITSE SAA AIKAAN kaikkea OMILLA TEOILLAAN ELI rukoiluillaan ym ym... !

        Ytimessä on siis SUURI MINÄ niin Saviksella, kuin myös muilla menestysteologiaan hurahtaneilla !

        Eli siis ihan sama tie, jota perkele lähti kulkemaan !

        Ihminenkin kuten Savis haluaa itse asiassa Jumalan asemaan !

        Savis haluaa siis varastaa kunnian Jumalan teoista itselleen !

        Mutta siihen ei Jumala suostu, sillä Hän ei jaa kunniaansa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää sinä Savis viimein harhoistasi !

        Olet itse todella syvällä pimeydessä !

        Sana sanoo sinun tapauksestasi seuraavaa:

        Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!


        Sinä Savis yhä vain samaa pimeyden menestysteologiaa markkinoit !

        On siis 2 ihan eri asiaa kokonaan, eli:

        1) Todellinen uskova rukoilee:

        " Tapahtukoon Sinun tahtosi Jumala ja Sinun aikataulussasi !"

        2) Savis taas muiden menestysteologien tavoin rukoilee:

        " Tapahtukoon MINUN tahtoni ja minun haluamassani aikataulussa !"

        Eli ei ole kyse Jumalan tahdon ja aikataulun toteutumisesta, vaan Saviksen OMAN TAHDON !

        Tämä on menestysteologian perus ydin juttu !!!

        Eli siinä siis IHMINEN MÄÄRÄÄ ja käskyttää Jumalaa !

        Sillä Saviskin pyrkii saavuttamaan kunniaa ITSELLEEN, eikä Jumalalle, kuten tulisi !

        Savis on AINA halunnut olla SUURI ja KIILTÄVÄ HAARNISKAINEN Jumalan sankari, oikea uskon sankari !

        Siis ydin on hänen toiminnassaan se, että hän ITSE SAA AIKAAN kaikkea OMILLA TEOILLAAN ELI rukoiluillaan ym ym... !

        Ytimessä on siis SUURI MINÄ niin Saviksella, kuin myös muilla menestysteologiaan hurahtaneilla !

        Eli siis ihan sama tie, jota perkele lähti kulkemaan !

        Ihminenkin kuten Savis haluaa itse asiassa Jumalan asemaan !

        Savis haluaa siis varastaa kunnian Jumalan teoista itselleen !

        Mutta siihen ei Jumala suostu, sillä Hän ei jaa kunniaansa !

        helluntailaisuudessa ikäänkuin ulosmitataan sellainen HYÖTY, joka hyödyttää heitä
        "tämän elämän" asioissa", haetaan kunniaa, helpotuksia, ja viihdettä tähän ajalliseen ja
        maalliseen . . .

        "korvasyyhyyn opettamista" .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herää sinä Savis viimein harhoistasi !

        Olet itse todella syvällä pimeydessä !

        Sana sanoo sinun tapauksestasi seuraavaa:

        Matt. 6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!


        Sinä Savis yhä vain samaa pimeyden menestysteologiaa markkinoit !

        On siis 2 ihan eri asiaa kokonaan, eli:

        1) Todellinen uskova rukoilee:

        " Tapahtukoon Sinun tahtosi Jumala ja Sinun aikataulussasi !"

        2) Savis taas muiden menestysteologien tavoin rukoilee:

        " Tapahtukoon MINUN tahtoni ja minun haluamassani aikataulussa !"

        Eli ei ole kyse Jumalan tahdon ja aikataulun toteutumisesta, vaan Saviksen OMAN TAHDON !

        Tämä on menestysteologian perus ydin juttu !!!

        Eli siinä siis IHMINEN MÄÄRÄÄ ja käskyttää Jumalaa !

        Sillä Saviskin pyrkii saavuttamaan kunniaa ITSELLEEN, eikä Jumalalle, kuten tulisi !

        Savis on AINA halunnut olla SUURI ja KIILTÄVÄ HAARNISKAINEN Jumalan sankari, oikea uskon sankari !

        Siis ydin on hänen toiminnassaan se, että hän ITSE SAA AIKAAN kaikkea OMILLA TEOILLAAN ELI rukoiluillaan ym ym... !

        Ytimessä on siis SUURI MINÄ niin Saviksella, kuin myös muilla menestysteologiaan hurahtaneilla !

        Eli siis ihan sama tie, jota perkele lähti kulkemaan !

        Ihminenkin kuten Savis haluaa itse asiassa Jumalan asemaan !

        Savis haluaa siis varastaa kunnian Jumalan teoista itselleen !

        Mutta siihen ei Jumala suostu, sillä Hän ei jaa kunniaansa !

        Niin sinä haluat ajatella rakas anonyymi että saat tukea sinun sairaaat ajatuksia misnusta että määrään Jumala vaikka Pyhä Raamattu nimenoma kehoittaa jokainen Oikea Uskova olla kestävä ja periksiantamaton Rukouksia eikä määrä ja uhoa.

        Jos Jumala suo ja minä saan elää niin Hän antaa Herätyksen jonka Hän on antanut niin monta kerta aikaisemmin satoja vuosia sitten.

        Jatka sinä itkeminen . Minä jatkan rukomiseen että kaikki minun lähimmäiset ja sukulaiset saa avun ja siitä ja siihen sulla ei ole sauma saatanan kanssa pysähtää minua joka Jumala minua kehoittaa rukoilla viimeisiä päivinä Hengessä ja Totuudessa .

        Nyt menen aamurukoukseen minun ystäväni kanssa !!!

        Luuk. 18:6

        Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!

        1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.
        2 Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
        3 Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'.
        4 Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä,
        5 niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni'."

        Mutta pelkään että vertauskuvat niinkuin koko Pyhä Raamatun ilmoitus on liian vaikea sinulle joka rakastaa väärämieliset !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuudessa ikäänkuin ulosmitataan sellainen HYÖTY, joka hyödyttää heitä
        "tämän elämän" asioissa", haetaan kunniaa, helpotuksia, ja viihdettä tähän ajalliseen ja
        maalliseen . . .

        "korvasyyhyyn opettamista" .

        Meinaatko ja sanotko että olen Helluntailainen ???

        Vaikka Niilo Ylivainio vei Helluntaisuus kirkkon armon ja liperalisuuden alle ilman totuus ja rakkaus .. niin onhan muutamat Rakkaat Helluntailaiset jotka eivät ovat notkistaneet polvet perkeleelle. ja uuskarismaattisuus !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Niin sinä haluat ajatella rakas anonyymi että saat tukea sinun sairaaat ajatuksia misnusta että määrään Jumala vaikka Pyhä Raamattu nimenoma kehoittaa jokainen Oikea Uskova olla kestävä ja periksiantamaton Rukouksia eikä määrä ja uhoa.

        Jos Jumala suo ja minä saan elää niin Hän antaa Herätyksen jonka Hän on antanut niin monta kerta aikaisemmin satoja vuosia sitten.

        Jatka sinä itkeminen . Minä jatkan rukomiseen että kaikki minun lähimmäiset ja sukulaiset saa avun ja siitä ja siihen sulla ei ole sauma saatanan kanssa pysähtää minua joka Jumala minua kehoittaa rukoilla viimeisiä päivinä Hengessä ja Totuudessa .

        Nyt menen aamurukoukseen minun ystäväni kanssa !!!

        Luuk. 18:6

        Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!

        1 Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä.
        2 Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä.
        3 Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'.
        4 Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä,
        5 niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni'."

        Mutta pelkään että vertauskuvat niinkuin koko Pyhä Raamatun ilmoitus on liian vaikea sinulle joka rakastaa väärämieliset !!!

        Niin Raamattu juurikin kehoittaa rukoilemaan Hengessä ja Totuudessa !

        Mutta sinä siis rukoilet LIHASSA, eli OMAN TAHTOSI MUKAAN, etkä siten myöskään missään Totuudessa.

        Tästä juuri edellä JO kirjoitin !

        Mutta sitäkään sinä sokeana et tajunnut !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin Raamattu juurikin kehoittaa rukoilemaan Hengessä ja Totuudessa !

        Mutta sinä siis rukoilet LIHASSA, eli OMAN TAHTOSI MUKAAN, etkä siten myöskään missään Totuudessa.

        Tästä juuri edellä JO kirjoitin !

        Mutta sitäkään sinä sokeana et tajunnut !

        Rakas Anonyymi joka on ylläpitänyt viha minua kohtaan yli 20v ja nyt keksinytkin myös.. että rukoilen lihassa.
        Niinkö sinun Jumalasi todistaa ja puhuu sinulle.
        Mutta annan anteeksi sinulle ja kaiken muun jonka sä olet suoltanut vuosien varrella ja panellut minua.
        Ole oikein siunattu sinä ja sinun perheesi !!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakas Anonyymi joka on ylläpitänyt viha minua kohtaan yli 20v ja nyt keksinytkin myös.. että rukoilen lihassa.
        Niinkö sinun Jumalasi todistaa ja puhuu sinulle.
        Mutta annan anteeksi sinulle ja kaiken muun jonka sä olet suoltanut vuosien varrella ja panellut minua.
        Ole oikein siunattu sinä ja sinun perheesi !!

        Herää Savis harhoistasi !

        En ole vihannut sinua !

        Totuuden kertominen sinusta ei ole vihaamista !

        Vai vihaako Jumalakin sinua Savis ?

        Voiko se olla niin ?

        Sen kyllä tiedän, että Jumala vihaa sinun vääriä tekojasi, kuten nyt tälläistä sinun loputonta valehteluasi ja väärien todistusten antamista lähimmäisistäsi !

        Sinä siis oikeasti annat anteeksi minulle sen, että olen yrittänyt jo vuosikymmeniä auttaa sinua Totuuteen ja näkemään Totuuden sinun vääristä toimistasi ja loputtomasta synneissä elämisestäsi ?

        Mitä anteeksi antamista niissä on ?

        Niin ja lopeta Savis jo nämä epäaidot valhetelusi " Rakas anonyymi" !

        Olen ollut sinulle ihan yhtä rakas, kuin piikki lihassasi !

        Joten älä esitä hurskasta ja ylen pyhää, kun se on selvää valhetta, sekin !

        Sinä siis rakastat minua ihan yhtä paljon, kuin kiusaavaa piikkiä lihassasi !

        Tämäkin on Totuus taas, jota sinä et siedä ja varmaan taas muka annat senkin anteeksi minulle ! :)

        Olet jo aivan naurettava näine "rakas" juttuinesi !

        Sen epäaitouden ja falskiuden näkee jo tyhmempikin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herää Savis harhoistasi !

        En ole vihannut sinua !

        Totuuden kertominen sinusta ei ole vihaamista !

        Vai vihaako Jumalakin sinua Savis ?

        Voiko se olla niin ?

        Sen kyllä tiedän, että Jumala vihaa sinun vääriä tekojasi, kuten nyt tälläistä sinun loputonta valehteluasi ja väärien todistusten antamista lähimmäisistäsi !

        Sinä siis oikeasti annat anteeksi minulle sen, että olen yrittänyt jo vuosikymmeniä auttaa sinua Totuuteen ja näkemään Totuuden sinun vääristä toimistasi ja loputtomasta synneissä elämisestäsi ?

        Mitä anteeksi antamista niissä on ?

        Niin ja lopeta Savis jo nämä epäaidot valhetelusi " Rakas anonyymi" !

        Olen ollut sinulle ihan yhtä rakas, kuin piikki lihassasi !

        Joten älä esitä hurskasta ja ylen pyhää, kun se on selvää valhetta, sekin !

        Sinä siis rakastat minua ihan yhtä paljon, kuin kiusaavaa piikkiä lihassasi !

        Tämäkin on Totuus taas, jota sinä et siedä ja varmaan taas muka annat senkin anteeksi minulle ! :)

        Olet jo aivan naurettava näine "rakas" juttuinesi !

        Sen epäaitouden ja falskiuden näkee jo tyhmempikin !

        Vihaat kun mä rakas sanon sinulle ja saatanalle että sun iva ja yskän huolimatta sanon että jatkan taistelu ihmissielujen puolesta Jumalalle kestävän Rukouksessa.
        Ja etsin ja odotan Oikea Herätys joka on tulossa.

        Että sinäkin heräät ja saa alkaa elää Hengellisesti ja heräät luuloista minusta ja muista.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Vihaat kun mä rakas sanon sinulle ja saatanalle että sun iva ja yskän huolimatta sanon että jatkan taistelu ihmissielujen puolesta Jumalalle kestävän Rukouksessa.
        Ja etsin ja odotan Oikea Herätys joka on tulossa.

        Että sinäkin heräät ja saa alkaa elää Hengellisesti ja heräät luuloista minusta ja muista.

        Usko nyt jo vihdoin !

        EN VIHAA SINUA !!!

        Olen sen JO moneen moneen moneeen kertaan sinulle selväsanaisesti sanonut !

        Milloin tämä menee vihdoin perille ???

        Sinun näitä valheitasi ja vääriä syytöksiä toki vihaan, siis syntiä, jossa elätä sydämesi paatumuksessa ja olet elänyt jo vuosikymmenet, eikä mitään muutosta parempaan ole tullut !!!

        Jumala vihaa valhetta ja ihmisen vääriä todistuksia lähimmäisistä !!!

        Milloin vihdoin tajuat edes tämän perus Totuuden ???


      • Anonyymi

        Ei ollut mikään puolustuspuhe !!!

        Vaan vain ja ainaostaan totesin Totuuden !!!

        Minun ei tarvitse puolustella yhtään mitään, kerron vain totuuden !

        Minä en kuvittele itse itsestäni yhtään mitään !

        Mutta sinä itse niin olet kaiken aikaa tehnyt ja yhä vain teet !

        Joten TAAS kerran tuiomitsit itse itsesi !

        Onneksi olkoon Savis ! :)


      • Anonyymi

        Niin ja älä sano minua rakkaaksi, kun sitä et oikeasti tarkoita, sillä et sinä minua rakasta, se nyt on aivan varma !

        Olenhan kaiken aikaa ollut vain ikävä piikki sinun ISOSSA lihassasi !

        Eli älä viitsi valehdella !!!

        Se on syntiä, ja jos jatkat sitä yhä, niin sinä et vain lankea syntiin, vaan sinä ELÄT SYNNISSÄ sydämesi paatumuksessa !

        Lisäksi tuollainen toiminta on toisten ärsyttelyä, siis ilmiselvä teko hurskaus !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja älä sano minua rakkaaksi, kun sitä et oikeasti tarkoita, sillä et sinä minua rakasta, se nyt on aivan varma !

        Olenhan kaiken aikaa ollut vain ikävä piikki sinun ISOSSA lihassasi !

        Eli älä viitsi valehdella !!!

        Se on syntiä, ja jos jatkat sitä yhä, niin sinä et vain lankea syntiin, vaan sinä ELÄT SYNNISSÄ sydämesi paatumuksessa !

        Lisäksi tuollainen toiminta on toisten ärsyttelyä, siis ilmiselvä teko hurskaus !

        Luuloissa eläät eikä uskossa..

        No tässä Rakas anonyymi näkee kaikki ettet olet saanut koskaan rakkaus Jumalalta ja vihaat minua ja muut sinun vihamiehesi edelleen.

        Mutta ymmärrä nyt että lähimmäiset ovat sun vihamiehesi jotka suntulis rakastaa että täytät koko Laki ja pelastut vihasta ja synneistä..

        Niinkuin Jumala yrittääopettaa sinua >>
        14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

        Siis rukoilee että Pyhä Henki laskee ja vuodattaa Rakkaus sun sydämesi niin että saat helpotus sun vihasta.

        Ai niin eihän alkoholistit niinkuin ei narsistit voivat olla väärässä vaan vihastuvat jos joku heille sanovat että sinä olet väärässä rakas anonyymi..


      • Kyllä jokainen Rakas näkee miten paljon vihaat minua ja Oikea Herätys saatanan kanssa. !!!


    • Anonyymi

      Elä Savis ihan kaikkea usko!
      Raamattuun on kirjoittanut myöskin Antikristus!

      Markuksen evankeliumi:
      16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, 
      16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

      (Lue myös Job.1:1-)

      • No enhän minä nyt kaikkea uskonkaan mitä yltiökarismaattiset ja mennarit opettaa saatanasta.

        Uskon Pyhä Raamattu niinkuin kirjoitit >> Markuksen evankeliumi:
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."

        Job. 1
        1 Uusin maassa oli mies, jonka nimi oli Job. Tämä mies oli nuhteeton ja rehellinen, pelkäsi Jumalaa ja karttoi pahaa.


    • Anonyymi

      Tuskin kukaan rukoilisi "oi tule feikkiherätys"

      • No Rakas anonyymi !!
        Kyllä mä kovasti ihmettelisin jos joku rukoilee sellaista feikkiherätystä joka mainostettiin nokiaherätys ja nauruherätys.
        Mutta sanohan hellarit että heidän liike on herätysliike vaikka en ole kirjoissa törmännyt että heillä olis ollut yhtään herätystä.

        Onko joku tai jonkun mielestä Latter Rain jotain tekemistä Oikea Herätyksen kanssa että olis esinnyt voimakas synnintunto niissä yltiökokouksissa ??


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        No Rakas anonyymi !!
        Kyllä mä kovasti ihmettelisin jos joku rukoilee sellaista feikkiherätystä joka mainostettiin nokiaherätys ja nauruherätys.
        Mutta sanohan hellarit että heidän liike on herätysliike vaikka en ole kirjoissa törmännyt että heillä olis ollut yhtään herätystä.

        Onko joku tai jonkun mielestä Latter Rain jotain tekemistä Oikea Herätyksen kanssa että olis esinnyt voimakas synnintunto niissä yltiökokouksissa ??

        missä kohtaa raamatussa kirjoitettu: "Herätys" ??


      • Anonyymi kirjoitti:

        missä kohtaa raamatussa kirjoitettu: "Herätys" ??

        n Rakas anonyymi !!

        Olet niin tietämätön että sinun kannattaisi rukoilla itselle Pyhä Henki joka antaa sinulle viisauden nähdä Herätyksen Pyhässä Raamatussa. kun ihmiset joutuvat pistävän synnintuntoon aina kun Jumalan Pyhän Hengen Pyhyys laskeutuu ihmiskuntaan eikä saastaisuus mikä vallitsee epäjärjestyksen kanssa yltiökarismaattisten niinsanottuja mukamas herätyksiä.

        Siihen ilmiön ovat uskovaiset antaneet nimen Oikea herätyksen kun ihmiset joukkoineen joutuu Jumalan voimasta synnintuntoon ja alkavat etsiä vapautusta herätyksistä .


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        n Rakas anonyymi !!

        Olet niin tietämätön että sinun kannattaisi rukoilla itselle Pyhä Henki joka antaa sinulle viisauden nähdä Herätyksen Pyhässä Raamatussa. kun ihmiset joutuvat pistävän synnintuntoon aina kun Jumalan Pyhän Hengen Pyhyys laskeutuu ihmiskuntaan eikä saastaisuus mikä vallitsee epäjärjestyksen kanssa yltiökarismaattisten niinsanottuja mukamas herätyksiä.

        Siihen ilmiön ovat uskovaiset antaneet nimen Oikea herätyksen kun ihmiset joukkoineen joutuu Jumalan voimasta synnintuntoon ja alkavat etsiä vapautusta herätyksistä .

        et vastannut kysymykseen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        et vastannut kysymykseen .

        RAKAS anonyymi !!

        Vastasin mutta et ymmärrä.

        Pitää olla Hengellinen että ymmärtää mun vastauksia. Niin kehotan sua anomaan Pyhän Hengen täyttymys. !!

        Niin Pyhä Henki antaa sulle viisauden !


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        RAKAS anonyymi !!

        Vastasin mutta et ymmärrä.

        Pitää olla Hengellinen että ymmärtää mun vastauksia. Niin kehotan sua anomaan Pyhän Hengen täyttymys. !!

        Niin Pyhä Henki antaa sulle viisauden !

        Taas pieleen Savis !

        Jokainen uudestisyntynyt on JO täytetty Pyhällä Hengellä, ei enää tarvita mitään uusia "hengen täyteyksiä" !

        Tuokin "hengen täyteys oppi" ei ole Raamatun mukainen !

        Se kuuluu osaltaan näihin äärikarismaattisiin harhaoppeihin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas pieleen Savis !

        Jokainen uudestisyntynyt on JO täytetty Pyhällä Hengellä, ei enää tarvita mitään uusia "hengen täyteyksiä" !

        Tuokin "hengen täyteys oppi" ei ole Raamatun mukainen !

        Se kuuluu osaltaan näihin äärikarismaattisiin harhaoppeihin !

        Rakas ???
        Miksi et ole sitten Uudestisyntynyt ??

        Taas meni pielen Rakas anonyymi.

        1. Joh. 3:5

        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

        1. Joh. 3:6

        Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

        1. Joh. 3:8

        Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

        1. Joh. 3:9

        Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.



        1. Joh. 5:18

        Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakas ???
        Miksi et ole sitten Uudestisyntynyt ??

        Taas meni pielen Rakas anonyymi.

        1. Joh. 3:5

        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

        1. Joh. 3:6

        Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

        1. Joh. 3:8

        Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

        1. Joh. 3:9

        Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.



        1. Joh. 5:18

        Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

        "yksikään Jumalasta syntynyt", = tietääkseni ainoastaan Jeesus Kristus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "yksikään Jumalasta syntynyt", = tietääkseni ainoastaan Jeesus Kristus.

        Joh. 3:6

        Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

        Joh. 3:8

        Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."


      • Savis kirjoitti:

        Joh. 3:6

        Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.

        Joh. 3:8

        Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

        1. Joh. 2:29

        Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.

        1. Joh. 3:9

        Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.

        1. Joh. 4:7

        Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.

        1. Joh. 5:1

        Jokainen, joka uskoo, että Jeesus on Kristus, on Jumalasta syntynyt; ja jokainen, joka rakastaa häntä, joka on synnyttänyt, rakastaa myöskin sitä, joka hänestä on syntynyt.

        1. Joh. 5:4

        sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.

        1. Joh. 5:18

        Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.


    • Ja vanha Rakas !!
      Vaikka saat kahvi väärän kurkuun kun luet tämän .
      Niin silti jatkaan sitkeänä niinkuin Jumala on minut luonut taistelemaan ja Rukoilemaan Oikean Herätyksen puolesta !!!!

      Ja vielä pyydän kaikki Rakkaat Helluntailaiset ja Oikeat uskovaiset mukaan Rukoilemaan meille Oikea Herätys ja sen et pysty pysäyttämään vaikka niin kovasti haluat ja riistä sieluja Jeesukselta joka on Oikea Seurakunta ja joka Jumala noustaa Taivaaseen.

      Oikea Herätys ja synnintunto saa sielut Puhdistumaan kun joutuvat Ristille josta sulla ei ole mitään tietoa näköjään vanha tuttu Rakas,,, vaan taistelet raivokkaasti Jumala vastaan.

      Etkö häpeä ollenkaan vanha tuttu Rakas ??

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus Savis.
        Rukoile minulle vapautus Hammasvelhosta ja hampaat terveeksi, kiitos.
        T. -nuor mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus Savis.
        Rukoile minulle vapautus Hammasvelhosta ja hampaat terveeksi, kiitos.
        T. -nuor mies

        Rakas Anonyymi
        Rukoilen että alat pestä hampaat. Ja että purskutat joka kerta senjälkeen vettä kun olet syönyt. Ei jää ruoka hampaiten välissä joka syöpii hampaat.
        Rukoilen myös että jätät sokeria ja kokista ,pepsiä ja vauhtijuomat jotka syöpii sun hampaat. Kahvikaan ei ole myöskään tervellistä sun hampaille ja kehoille.
        Mutta on hyvä jos vältät alkoholia ja kartat sitäkin joka ei myöskään tee hampaille hyvä. !!
        Ole oikein siunattu sinä ja sinun perhekuntasi !!


    • Rakkaat !!! Näin Jeesus opetti Herätyksestä !!!

      49 Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!
      50 Mutta minä olen kasteella kastettava, ja kuinka minä olenkaan ahdistettu, kunnes se on täytetty!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe