näyttää aamulla kun heräät? Pystyssä, latistunut, laineilla, kiharalla, kadonnut vai miten?
Miltä tukkasi
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kissa asuu niissä. Kissan pesä.
- Anonyymi
Hienoa!
- Anonyymi
Laineilta/kiharalta/säkkärältä
- Anonyymi
Upeaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upeaa!
Ai? 😂 No kiva jos tykkäät.. 😁
- Anonyymi
Kiharalahan nuo on, ihan kuten aina.
- Anonyymi
Wauww!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wauww!
Ei luonnokiharat ole oikein koskaan mitään muuta kuin kiharat, paitsi likömärkinä.
- Anonyymi
Hamput ja ohentuneet 😔
- Anonyymi
Jee! Ei mitään hätää hyvä !
- Anonyymi
tukka on aamuisin pystyssä.
- Anonyymi
Just kohdillaan!
- Anonyymi
Laitan yleensä rullat yöksi päähän. Aamulla sitten on hienot kiharat pitkissä hiuksissani.
- Anonyymi
Eivätkö ne paina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkö ne paina?
Ei kun huivi suojaa siinä päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun huivi suojaa siinä päällä
Aha…
en ymmärrä. Tuntuu vaikealta… - Anonyymi
Eikö ennen vanhaan noin tehty kiharat tai permalentti eli eikö kiharat ole sama kuin permalentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ennen vanhaan noin tehty kiharat tai permalentti eli eikö kiharat ole sama kuin permalentti
En tiedä siitä. Oon niin nuori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä siitä. Oon niin nuori.
En ikää kysynyt vaan onko äitisi mummosi sukulaisnaiset ja muutkin naiset puhunut permalenteistä eli kyllä nuoretkin naiset tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikää kysynyt vaan onko äitisi mummosi sukulaisnaiset ja muutkin naiset puhunut permalenteistä eli kyllä nuoretkin naiset tietää
Oon mies
- Anonyymi
Noin sitä pitää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mutta minä tiedän, että ennen kiharat tehtiin kuumalla hiilikoukulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mies
Et oo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo!
Olempas!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olempas!!
Papiljotit ovat naisella !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papiljotit ovat naisella !!
Kyllä miehetkin niitä käyttää tampio!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehetkin niitä käyttää tampio!!
Ei käytä!! Oot nainen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käytä!! Oot nainen!!!
En ole! Vedä vaiks kätöseen josset muuta keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole! Vedä vaiks kätöseen josset muuta keksi
No jo nyt on kumma! Huivi tänne! Keskustelu loppuu nyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jo nyt on kumma! Huivi tänne! Keskustelu loppuu nyt!
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Tukkanuottaset loppuillasta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukkanuottaset loppuillasta..
Yötä. Laitan nyt ne rullat.
T. Mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yötä. Laitan nyt ne rullat.
T. MiesIhan sama! Suutuin joka tapauksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käytä!! Oot nainen!!!
Tekonainen ja tukka kadonnut!
- Anonyymi
Pyörteissä ne on hienosti.
- Anonyymi
Otan yöksi poos koko tukan. Muuten on lattialla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan yöksi poos koko tukan. Muuten on lattialla!
Hermosa! Mahtavaa!
Viime viikolla tommonen
https://aijaa.com/qEEvjy
Huomaa muodikas yksisilmä kuvaus.- Anonyymi
Tänä aamuna olivat harvinaisen pystyssä tai joka suuntaan, yleensä laineilla tai kiharoilla luonnostaan.
- Anonyymi
Sähköiset! Villiä!
- Anonyymi
Akan peruuki perhana ukkovarpaaseen oli takertunut!
- Anonyymi
Ei hyvää päivää, paljonko sulle maksetaan, kun olet"aidosti " kiinnostunut anomuumien hiuskuontalosta?
- Anonyymi
Vaikea sanoa, koska aina on ns."siili"
- Anonyymi
Hiukset pystyssä, tekee työtä saada ne kuosiin. Olenkin ajatellut antaa niiden kasvaa entiseen malliin takas, tämä nykyinen tyyli on liian lyhyt ja nuorekas, olen liian vanha ja näyttää kornilta, kun näin vanha yrittää esittää nuorempaa. Pitäis luovuttaa muutenkin ja antaa fledan harmaantua jo, ensimmäiset harmaat näkyi alle 40v. 😂
- Anonyymi
Ei ole tapana kattella aamulla peiliin, pehkon sitaisen vaan kiinni.
- Anonyymi
Pystyssä ja aivan sekasin. Takaraivolta kuin kanan p***e.
Hirveän näköinen. - Anonyymi
Uuno Turhapurolta
- Anonyymi
Pystyssä, mutta ehkäpä joku voisi laittaa "turboa" kehiin?
Hauskalle, lennokkaalle.
- Anonyymi
Tuolla tavalla pystyssä kuin tuolla Sting: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMjc4MDQ0OTA5MF5BMl5BanBnXkFtZTgwOTU3MzgxMTI@._V1_.jpg
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412461Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891974Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381664Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1151482Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141391Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau12952- 65888
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63865