Rakastunut omaan itseensä

Sellaista ihmistä, joka on rakastunut omaan itseensä, kutsutaan nimellä "narsisti". Narsisti on vahingollinen hänen lähellään oleville ihmisille. Sellainen on palstan patologinen valehtelija ja ylivertaisuusvinoumasta kärsivä Strong-atheist (Hah_).

Tässä vielä muutama narsistin tunnusmerkki, jotta osaat jatkossa varoa moista paskaläjää: pilaa monien hyvää tahtovien ihmisten illan ja vie ruokahalun.

1. Itsekeskeinen. Hänen tarpeensa ovat kaikkein tärkeimmät.

2. Ei katumusta virheiden tai väärintekojen jälkeen.

3. Epäluotettava, kykenemätön sitoutumaan.

4. Ei piittaa tekojensa seurauksista.

5. Projisoi vikansa muihin. Kova syyttämään, ei koskaan hänen vikansa.

6. Omatunto vajavainen tai olematon.

7. Epäherkkä toisten tarpeille ja tunteille.

8. Huono stressinsietokyky. Herkkä suuttumaan ja raivoamaan.

9. Järkiperäistää helposti. Elää järjellä. Vääntää keskustelun omaksi edukseen toisen kustannuksella. Jos joutuu ansaan, jatkaa puhumista, vaihtaa aihetta tai suuttuu.

10. Valtava tarve kontrolloida tilanteita, keskusteluja ja muita ihmisiä.

11. Kontrolloi keskusteluja. Täytyy sanoa ensimmäinen ja viimeinen sana.

12. Ilmaisee harvoin arvostusta.

13. Suureellinen. Vakuuttunut siitä että hän tietää enemmän kuin muut ja tekee kaiken oikein.

14. Ei kykene näkemään omaa osuuttaan suhteessa toisiin ihmisiin. Puolustautuu nuhdeltaessa. Ei koskaan hänen vikansa.

15. Rikkoo ihmisten sydämet tehdäkseen heistä hänessä riippuvia.

16. Ystävällinen vain jos saa sinulta sen mitä hän tahtoo.

17. Hänen on oltava oikeassa, voitettava ja näytettävä hyvältä.

18. Ilmoittaa, ei keskustele. Kertoo, ei kysy.

19. Jatkuva "Olen OK ja voin hyvin, eikä minun tarvitse kuunnella sinun näkökantojasi tai ajatuksiasi".

20. Kokee olevansa aina väärinymmärretty.

21. Tunnet olosi kurjaksi hänen lähellään. Hän kuluttaa sinua.

11

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kirjoittanut tänään ja viime aikoina nimimerkillä Heh parodiaa tästä palstaa vuosikausia häiriköineestä idiootista, joka kirjoitti aikoinaan nimimerkeillä Heh !, Hehhah, Tarkistuskysymys?, Teologian ilkimystäti, Munuaistutkija, Kampelatutkija, Strong-atheist, Friendly-atheist, jne.

Hänellä on kymmeniä ja jopa satoja aktiivisia nimimerkkejä (joista viimeisin on Hah_), joilla hän välillä matkii muiden kirjoittajien nimimerkkejä esiintyen ikään kuin olisi he, ja sitten hän kirjoittaa myös anonyyminä: kaikki käy, kun häirikkö trollaa palstalla ja ripuloi sen ajatuksillaan täyteen valheita, asioiden vääristelyä, harhaan johtamista ja tarkoituksellista virheellistä tulkintaa.

Olen esiintynyt tarkoituksellisesti samanlaisena kuin hän on: patologinen valehtelija, narsisti ja ylivertaisuusvinoutumaa poteva mielisairas hullu, joka on vielä älyltään vajaa ja jotenkin tollo, sillä eihän täysipäinen järkevä aikuinen ihminen käyttäydy tuolla tavalla? Eihän? Ilveksen matsissa tuollaista vedettäisiin turpiin, jos sellainen kohdattaisiin... ;)

• Anonyymi

Unohdit vielä sen, että uskoo olevansa jumalan poika 🤣

• "Sellainen on palstan patologinen valehtelija ja ylivertaisuusvinoumasta kärsivä Strong-atheist (Hah_). "

Tämä avaus on taas G4G -trollin kiukuttelua siitä kun hän ei saa kaikkea huomiota palstalla eikä hän ole palstan älykkäin kirjoittaja vaan päin vastoin yleinen naurun aihe ripulivajakki. Kuvittelet olevasi biologian, kosmologian ja matematiikan asiantuntija, mutta palstalla kirjoittavat ko. alojen ammattilaiset tai edes jotain niistä tietävät vetävät sinua kölin ali mennen tullen. Itse asiassa palstan ainoa narsisti on tämä ripulivajakki G4G.

• Anonyymi

Sinä olet Kampelatutkija nimimerkin kautta sanonut, että G4G on palstan älykkäin kirjoittaja sinun ohellasi.

Revi siitä. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet Kampelatutkija nimimerkin kautta sanonut, että G4G on palstan älykkäin kirjoittaja sinun ohellasi.

Revi siitä. :)

Minä en tunne ketään Kampelanhutkijaa. Taitaa olla melkoinen trolli kun olet niin häneen rakastunut, että uliset tuossa narsismiavauksessa, ettei Kampelanhutkija anna sinulle riittävästi rakkautta ja huomiota 🤣🤣🤣

Ja mitä ihmettä ketään kiinnostaa, mitä Kampelanhutkija on sanonut jostain G4G:stä? Toisesta palstatrollista? Et kai vain olle G4G, Hessu? Ei saatana 😂

• Anonyymi

Avaaja luetteli erinomaisen asiantuntevasti ominaisuutensa, jotka hän toki itse parhaiten itsestään tuntee.

• Anonyymi

Ramen.

Pastasiivilä päähän ja menoksi! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ramen.

Pastasiivilä päähän ja menoksi! :)

Laakeriseppele korvattiin orjantappurakruunulla vain keisari nousi tuolloin taivaisiin.

• Anonyymi

Narsisti on itsetyytyväisyydessään myös multipersoona, joka on jo lääketieteellisen diagnoosin arvoinen suoritus. Tällainen uubalanssi syntyy helpostikin jos area on kitistynyt niin että ystävät lähtevät. Kehitetään niitä lisää omasta persoonasta ja lisätään viihtyvyyttä. Narsut ovat todella kipeitä loukkaantumaan, mutta itse harrastavat loukkaamista omana supervoimana. Dissosiaatio häiriö ja merkittävä persoonallisuuhäiriö. Elämästä puuttuu usko ja luottamus ja korkeampi voima.

• Anonyymi

Ihan kuin Jumala!
      Jos et tee sitä ja tätä pääset taivaaseen kiitollisena minulle, jos teet sitä tai tätä joudut kärsimään valinnoistasi ikiaikaisesti kärventyen helvetissä yhä uudestaan.
      😁

• Anonyymi

Sanat ovat vain sanoja. Olennaista on niiden takana olevat oppijärjestelmät, joiden mukaan niitä tulkitaan.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9646
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3095
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2861
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2659
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2065
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1986
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1903
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      54
      1470
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe