Auta, kenen, mikä kappale

Anonyymi

Jostakin ohjelmasta kuulin pari päivää sitten taustamusiikkina pätkän kappaleesta, jonka haluaisin kaivaa esiin.
Tiedän, että sitä on jossakin vaiheessa (aikaa en osaa määritellä) soitettu jonkin verran, itsekin sitä kuunnellut useasti.
Tuntomerkkejä:
- melodia kuulostaa pitkälti erlilaisilla kellomaisilla instrumenteilla soitetulta
- solistina mies
- jotenkin "utuinen" tunnelma
- englanninkielinen
Di di ding di daa daa soi alitajunnassa vähän väliä (hei, en kuule muita "ääniä")

Huonot on tuntomerkit, mutta olen nyt monta päivää yrittänyt saada mieleeni aikoinaan kuuntelemiani sanoja, edes pätkän, ei tule ainuttakaan mieleen.

Jos joku keksii jtkn, laittakaa vinkkejä nimestä, yhtyeestä, katson löydänkö mitään tulosta.
Thanks a lot!

21

1218

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kellomaiset instrumentit ei kyllä täsmää, mutta ensimmäisenä tuli Chris Isaak Wicked Game mieleen

• Anonyymi

Kiitos vinkistä, mutta ei ollut Isaak. Hieno kappale, piti ihan taas kuunnella. Vähän samantyyppinen, mutta se kellomaiset instumentit on se paras johtolanka, minkä pystyn tuohon etsimääni kappaleeseen antamaan. Ja mieleenpainuva melodia - ainakin minulle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eipä ollut etsimäni. Taustamelodian pitäisi olla enenpi "koneellinen" kellopeli.
        Mutta Chris Rea, aina taattu juttu. Piti oikeen silmät sulkea, kun tässä nojatuolissa tuon esityksen hiljaisella äänellä kuuntelin.
        Paljosti kiitoksia sinulle.

• Anonyymi

Rag and Bond man. "Human"

• Anonyymi

Bone man....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bone man....

No ei osunut minun etsimääni nytkään, mutta sillä tavalla osui, että oli kiva kuunnella tuo kappale. Hieno, ei ole aiemmin soittolistalleni osunut. Nyt pistän muistiin.

• Anonyymi

Olen aloitusviestin laittaja. Ihmettelen kovin, miksi jotkut ovat laittaneet sallaisia vastauksia, että 9 viestiä on poistettu. Mitä niissä on ollut, että ovat poistoon menneet? Ei ainakaan kyselyssäni pitäisi mielestäni olla mitään kummallista tai provosoivaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oliko se hevibiisi vai mikä se oli? Diskoa, humppaa, valssia, ulkomaalaista?
      Voisit edes tarkentaa, mitä haet.

• Anonyymi

Ei oo heviä, ei valssia eikä humppaakaan. Jotakin melko kevyttä, en osaa paremmin kuvailla. Joululaulun kyllä olisin tunnistanut vaikka millaisena sovituksena.

• Anonyymi

Missä ohjelmassa?

• Anonyymi

Se oli noita englantilaisia sarjoja, joita tulee arkipäivisin , oiskohan ollut Sydänlääkärin syöksykierre. Mies torkkui sohvalla ja ns. katseli jtkn.
        Havahduin asiaan liian myöhään, en älynnyt katsoa mikä ohjelma ja missä vaiheessa loppuosasta. Kuulin toiseen huoneeseen vaan tuon etsimäki "kilkutusmusiikin" ja se jäi pyörimään päähän, kun oli tuttu jostakin muualta.
        En muistanutkaan, nyt sain sinulta vinkin, että kun on aikaa, niin alan Areenasta selaamaan,
        Thanks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli noita englantilaisia sarjoja, joita tulee arkipäivisin , oiskohan ollut Sydänlääkärin syöksykierre. Mies torkkui sohvalla ja ns. katseli jtkn.
        Havahduin asiaan liian myöhään, en älynnyt katsoa mikä ohjelma ja missä vaiheessa loppuosasta. Kuulin toiseen huoneeseen vaan tuon etsimäki "kilkutusmusiikin" ja se jäi pyörimään päähän, kun oli tuttu jostakin muualta.
        En muistanutkaan, nyt sain sinulta vinkin, että kun on aikaa, niin alan Areenasta selaamaan,
        Thanks.

Ei ollut ainakaan Sydänlääkärin syöksykierre. Etsintäni jatkuu...

• Anonyymi

Jos kyse olisi ihan 60 luvun kappaleesta, jossa myös viuluja paljon, niin veikkaisin
      Michel Legrandin DI-gue ding ding.
      Mutta voi olla jo vanhempaa kamaa.
      Mutta tiedän, miten joku jää mieleen ja yrittää sitä etsiä.
      Onnea etsintään !

• Anonyymi

Ei ollut tuokaan, hyvå kappale tuokin.
        Tämä mun kysely on tuottanut monta hyvää, minulle ennen tuntematonta kappaletta, joten ei ole millään muotoa mennyt hukkaan.

• Anonyymi

Ettei Murha paratiisissa?

• Anonyymi

Jess, nyt olen sitä tsekkaamassa. Sen musiikkityyli tavallaan sopii etsimääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jess, nyt olen sitä tsekkaamassa. Sen musiikkityyli tavallaan sopii etsimääni.

Siksi jatkankin tällä aiheella.
        Oli mukava tehdä vähän salapoliisityötä ja aihekin kiinnosti.
        Nyt siis ehdotan sulle kuunteluun Finley Quaye : Sunday shining, on alun perin Bob Marleyn biisi.
        Muistelen, että ois soinut tuossa sarjassa.
        Anyway, sarjan musiikista vastaa Magnus Fiennes, David Celia ja tämä Finley.
        Seuraan sarjaa tiiviisti ja maisemat, roolihahmot kuin jutut kiinnostaa.
        Voin olla hakoteillä, mutta on sitä turhempaakin tullut googletettua.
        🙂🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi jatkankin tällä aiheella.
        Oli mukava tehdä vähän salapoliisityötä ja aihekin kiinnosti.
        Nyt siis ehdotan sulle kuunteluun Finley Quaye : Sunday shining, on alun perin Bob Marleyn biisi.
        Muistelen, että ois soinut tuossa sarjassa.
        Anyway, sarjan musiikista vastaa Magnus Fiennes, David Celia ja tämä Finley.
        Seuraan sarjaa tiiviisti ja maisemat, roolihahmot kuin jutut kiinnostaa.
        Voin olla hakoteillä, mutta on sitä turhempaakin tullut googletettua.
        🙂🙃

Kiitos myös sinulle. Ei osunut, mutta Bob Marley oli unohtunut, otetaan käyttöön.
        Myös inleytä, Finneseä ja Celiaa selailin läpi - uusia tuttavuuksia. Ei löytynyt.

Olen kuunnellut nyt 8 osaa Murha Paratiisissa ja ei löytynynt.

Nyt täytyy lyödä ns. hanskat tiskiin ja uskoa, että en sitä kappaletta löydä.

Kiitän lämpimästi kaikkia, jotka antoivat vinkkejä "korvamatoni" ongelman ratkaisemiseksi. Monia hyviä esiintyjiä löytyi vinkeistä ilokseni.
        Hyvää Joulun odotusta.

• Anonyymi

KUKA SOITTAA BIISIÄ SYDÄNLÄÄKÄRI SYÖKSYKIERREESSÄ SARJASSA!?
      KIITOS

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe