Pitää olla hiukset päässä, kalju on kamala, tummat hiukset, pitkä mies 180 cm siististipukeutunut, työssä, omistaa auton ja oman kodin, ahkera ei polta ei käytä alkoholia, muutenkuin hienovaraisesti, silloin ällöin yksi kaksi lasillista, koti ihminen, tykkää kotitöistä ja viikset ja karkea leuka pitää olla sillä pitkä parta on kauhea ja tai parraton, ei lettejä päässä eikä nutturoita. On sivistynyt.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Taidat olla se sama mies, joka kirjoitti ihanjenaiaesta vastaavan, oman kodin tilalla tosin oli oma talous🙈 Maksimaalinen hajoaminen XD
- Anonyymi
Höh???? Olen nainen ja sanoin ihanne miehestä. Ei mies voi toiselle miehelle noin sanoa.
- Anonyymi
Mikä vittu siinä on että aina muka pitää olla tummat hiukset?? Kyllä naiset on yksinkertaisia. Itselläni ei ole sitten yhtä mitään väliä miehen hiusten värillä, mies ratkaisee, EI HIUKSET! Te naiset jotka valitsette miehen hiusten värin perusteella, olette täysiä idiootteja. Jos olisin tummahiuksinen mies, en IKINÄ kelpuuttaisi naista joka olisi kiinnostunut lähinnä vain tummuudestani. Aivan sama minkä näköinen nainen sitten kyseessä
- Anonyymi
NIIN SINÄ! Mutta me muut eille sinä. Jokaisella saa olla toiveita ja vaatimuksia, miksi se sinua kiusaa.
Jos sinäkään et löydä kaupasta mieleistä vaatetta esim, niin et sinä osta.
Ei voi olla onnellinen jos ei pidä toiveista kiinni. Kun ne toiveet kohtaa, on kaikki onnellisia.
- Anonyymi
Oon aina halunnut että miehellä pitää olla tummat hiukset mutta rakastuin sydän juuriani myöden vaaleaan mieheen😏 pitkään komeaan harteikkaaseen mieheen
- Anonyymi
eli omistat paskan omakotitalon 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4221684Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan941128Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503