Luuk 11.
5 Ja hän sanoi heille: "Jos jollakin teistä on ystävä ja hän menee hänen luoksensa yösydännä ja sanoo hänelle: 'Ystäväni, lainaa minulle kolme leipää,
6 sillä eräs ystäväni on matkallaan tullut minun luokseni, eikä minulla ole, mitä panna hänen eteensä';
7 ja toinen sisältä vastaa ja sanoo: 'Älä minua vaivaa; ovi on jo suljettu, ja lapseni ovat minun kanssani vuoteessa; en minä voi nousta antamaan sinulle' -
8 minä sanon teille: vaikka hän ei nousekaan antamaan hänelle sentähden, että hän on hänen ystävänsä, nousee hän kuitenkin sentähden, että toinen ei hellitä, ja antaa hänelle niin paljon, kuin hän tarvitsee.
Ja Jeesus opetti heitä rukoilemaan !
6
54
Vastaukset
- Anonyymi
Performanssitaiteilija Jeesus poikaystävineen eli kerjuulla ja pikkurikoksilla kun työ ei oikein legendan mukaan maistunut
Voihan sen tietenkin noinkin ajatella. Jos miettii asiaa tämän päivän mukaan niin kyllähän tuollaista pidettäisiin melkoisena hemppalehtijana ja tosiaan työtä vieroksuvana .
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Voihan sen tietenkin noinkin ajatella. Jos miettii asiaa tämän päivän mukaan niin kyllähän tuollaista pidettäisiin melkoisena hemppalehtijana ja tosiaan työtä vieroksuvana .
Niin rakas Tolkun.Ihminen voi noinkin ajatella vaikka Jeesus teki enemmän työtä kuin kukaan ihminen maan päällä on tehnyt tai tule tekemään..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin rakas Tolkun.Ihminen voi noinkin ajatella vaikka Jeesus teki enemmän työtä kuin kukaan ihminen maan päällä on tehnyt tai tule tekemään..
Vain näytöt moisesta puuttuu.
Muutoin on kuin stalinistinen työnsankari . Anonyymi kirjoitti:
Vain näytöt moisesta puuttuu.
Muutoin on kuin stalinistinen työnsankari .Jaak. 4:3
Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne.
9 Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
10 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
11 Ja kuka teistä on se isä, joka poikansa häneltä pyytäessä kalaa antaa hänelle kalan sijasta käärmeen,
12 taikka joka hänen pyytäessään munaa antaa hänelle skorpionin?
13 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893764- 252116
- 2002052
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871584PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3461492Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901171Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151129- 931110
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32985Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926