Oletteko TV-katseluvireessa vielä klo 21 ?

Anonyymi

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TV-ENSI-ILTA! Downton Abbey -leffa jatkaa rakastetun tv-sarjan tarinaa - Tätä on odotettu!
      Fanien odotus palkitaan, kun Downton Abbey -leffa tulee tv:stä.

    • Minun mielestäni se on jo aikaisemmin esitetty tv:ssä. Kuvaa perheen valmistautumista kuninkaan vierailuun.
      Mutta jos et ole nähnyt, koeta pysyä valveilla.
      D.A. on tehty huolella ja ajankuva hyvä. Ihailen aina huolellisesti suunniteltuja pukuja ja kampauksia.

      • Anonyymi

        En ole nähnyt elokuvaa ja oletin, ettei elokuvaa saa mainostaa TV-ensi-iltana, jos se on jo näytetty TV:ssä. Katson niin pitkälle kuin jaksan, hyvää näyttelijätyötä on ilo katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt elokuvaa ja oletin, ettei elokuvaa saa mainostaa TV-ensi-iltana, jos se on jo näytetty TV:ssä. Katson niin pitkälle kuin jaksan, hyvää näyttelijätyötä on ilo katsella.

        Minä olen sen varmaan nähnyt ykköseltä. Tämä "ensi-iltahan" on kolmosen puolella. Netflixissä se on myös. Areenaa en ole tarkistanut.


      • Makriina kirjoitti:

        Minä olen sen varmaan nähnyt ykköseltä. Tämä "ensi-iltahan" on kolmosen puolella. Netflixissä se on myös. Areenaa en ole tarkistanut.

        Minäkin olen tuon huomannut, että mainostavat ensi-iltana, jos esitetään ensi kertaa jokin elokuva eri firman kanavalla, vaikka olisi esitetty aiemmin jonkun toisen firman kanavalla.
        Tuo sarja ykkösellä menee jo kolmatta kertaa. Toista uusintaa en katsonut, nyt olen tätä katsonut, kun ekasta on jo aikaa,eikä tarkkaan kaikkea muista,suurimman osan kyllä.
        Tuota elokuvaa en ole nähnyt, nyt sen katson.


    • D.A. on minunkin lempiohjelmiani. Olen seurannut noita uusintoja ja nyt tietysti aion katsoa tämän uutuudenkin, TV- vitoselta.
      Huolellisesti tehty sarja, erinomaista näyttelijäntyötä ja raja-aitoja ravistelevaa kuvausta.
      Että eri yhteiskuntaluokkien välillä voi syntyä aitoa ystävyyttä ja keskinäsitä kunnioitusta.

    • Anonyymi

      Näin leffateatterissa 2-3 vuotta sitten. Ehkä katson illalla telkusta.
      Luin jostain, että on tekeillä uusi leffa DA:ta. Minulla on suosikkini sekä nais- ja miesnäyttelijöissä. Ah, ne elkeet ja pienet ilmeet.
      Mainittiinkin jo tuosta lavastuksesta, jota minäkin ihailen pukuineen kaikkineen.

      • Anonyymi

        Muistan jutun "kartanonherrasta", kun kyseinen näyttelijä oli ollut siviilielämässä ostamassa
        housuja pari mummelia oli paheksunut häntä sivusta, että "noin huolimattomasti pukeutunut,
        tukkakin aika sekaisin ja ostaa f a r k u t ja on sentään lordi !!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan jutun "kartanonherrasta", kun kyseinen näyttelijä oli ollut siviilielämässä ostamassa
        housuja pari mummelia oli paheksunut häntä sivusta, että "noin huolimattomasti pukeutunut,
        tukkakin aika sekaisin ja ostaa f a r k u t ja on sentään lordi !!!"

        Heh, noin voisi minullekin käydä, sillä eläydyn aina tunnelmaan. Näyttelijä on tehnyt työnsä hyvin, kun eri ajassa ja miljöössä samaistetaan hänet roolihenkilöön.

        Kiitos miellyttävästä tarinasta.


    • Anonyymi

      illan torkkuna aamun virkkuna en!Meillä puhelimet laitetan äänetömälle jo kello 19. Kello 20.30 Tv 1 uutiset ja vuoteeseen . Kenties hetken kirjaa kumpikin lukee ja valot samuu lukulamppujen hyv yötä,Nukutaa putkeen aamuun.Luojan kiitos. Heräille kello 5. sitä se lähtee päivämme.

    • Anonyymi

      Olemme virittäytyneet elokuvailtaan. Hain sushibuffetista naposteltavaa.

    • Anonyymi

      Sushi on passé. Ehkä se on maalaisjunttien suosiossa vielä.

      • Anonyymi

        Juu ja kasviskaviaari :H zzzzzz kroooh zzzzZZZzzz


    • Anonyymi

      Mitä piditte, odotan jatkoa.

      • Anonyymi

        "Ihan kiva" elokuva olisi ollut, mutta en jaksanut katsella mainostulvan takia.
        Millään kanavalla ei ole ollut niin valtavasti mainoksia. Vartti filmiä ja 10 minuuttia mainoksia. En ruvennut iltayötäni valvomaan mainoksia katsellen.


    • Anonyymi

      Elokuva oli mielestäni sarjaa heikompi.

    • Anonyymi

      Katsoin tänään Suomen kauneimmat kodit osan "Joulu".
      Oli aivan liikaa joulua. Jotkut alkavat valmistella joulua jo syyskuussa.
      Koko talo täynnä joulua "trendi-harkitusti", joka ikinen soppi viimeisen päälle pikkutarkasti mietittynä erilaista joulusomistetta.

      Katsottuani näitä 200%:n harkitusti täydellisiä koteja ne ovat alkaneet ahdistaa ja olen alkanut yhä enemmän rakastaa (hallittua) epäjärjestystä ja epätäydellistä kotiani.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      202
      4360
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      50
      1367
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1138
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1100
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      105
      928
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    Aihe