Postilaitos harrastaa vanhempaan ikäluokkaan rasismia!

Anonyymi

Useista yrityksistäni huolimatta en saa lupaa siirtää postilaatikkoani lähemmäksi ja suuresti ihmettelen kun paljon nueremmilla on laatikko liki asumuksen pihassa ,itse joudun postini hakemaan kilometrin päästä.Postinhaku reissuun kuluu tuhottomasti aikaa ja polviniveliin rasitusta kun liikkuminen ei kovin nopeaa ole enää.

4

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä seuraisi, jos vain siirtäisit ?

    • Postilla on ikäihmisille erityistalousjakelu.
      Se pitää postilta anoa ja jos talouteen kuuluauvain erityisjakeluun oikeutettuja,
      posti kantaa sen silloin ovelle asti.
      Palvelu ei ole yleisesti tiedossa, pelkällä omaaloitteisella postilaatikon siirrolla se ei onnistu.
      Posti sivulta lötytyy hakemus.

      "Viestintävirasto velvoittaa postia jakamaan päivän postin yli 75-vuotiaille ja liikuntarajoitteisille maksutta kotiovelle saakka. Edellytyksenä on, että taloudessa ei asu muita, kuin palveluun oikeutettuja. Ohje koskee myös haja-asutusseudulla asuvia henkilöitä."

      Myös lääkärintodistuksellavoi edistää hakemusta.
      Edesmenneellä äidilläni oli astma ja hän asui yksin ja laatikko oli parin sadan metrin päässä, niin hänellä postilaatikko aikoinaan siirrettiin oven pieleen.
      Kun äituni sitten kuoli, niin postilta kesti puoli vuotta ennen kuin tuli ilmoitus, että ei ole enää edelletyksiä erityisjakelulle.

    • Anonyymi

      Veljeni asuu maalla tien päässä, posti tulee kilomerin päähän, viikonloppu lehti 4 kilometrin päähän ja kauppaan 25 kilometri, oma valinta.

      Pertikki

    • Anonyymi

      Minulla on molempien polvien nivelrikko kävelen hitaasti hartasti 69v. 10-12km aamupäivällä. Iltapäivällä vain lähiö 1h ja illalla 1h. Kpun on lääke liiku.Niin polven kuin lonkan niverikoihin.Apu aineeksi apteeksita GLUCOSAMIN ,SAA ILMAN RESEPTIÄ On rakennus ainen sinne kehon nivelrikoihin muualekkin1 tapletti. päivässä.Kävelykeppi on kosteille säille,jolloin vasta särkeekin. Niin että toivoisi polvia ei olemassakaan!Jos todella teillä kivut mutkin siinä.Terveyskeskus läkäri pyytä lausunto Tarvitte rollatori. Saate sen ilmaseksi ja lainaksi kuoleman asti välinen varastolta. Kuin inva-Mopot ymm.Välinen.On se lälärin lausunto pakolinen kunan läkärin tai terveysaseman lääkäri lausunto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      67
      3197
    2. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      68
      2908
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      29
      2258
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1984
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      277
      1687
    6. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1426
    7. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      91
      1411
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      165
      1267
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      80
      1082
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      912
    Aihe