Moikka! Oon alottelia meikeissä joten ei oo mitään lempi merkkejä, tarvisin ripsarin ja eyelinerin, ois hyvä jos ois vedenkestävä, oon vasta 13 joten en voi maksaa mitään 10€, oon valmis maksaa 5€ per. Tuote! Oisko jollain vinkkejä mitkä ois hyviä, arvostaisin jos auttaisit, iltoja <3<3
Ripsirit ja muut meikit
Anonyymi
1
197
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Voin suositella jotain kivoja halpoja tuotteita, joita ite käytän tai oon käyttänyt. Ripareista esim Essencen Lash Princess mascarat on hyviä, itellä on ollu käytössä yks niistä. Sitte viel kans essencen Double Trouble waterproof mascara, kans käytössä ja hyvä on ollut. Eyelinereistä en hirveästi tiiä, koska teen niitä harvoin, mut maybellineltä löytyy kivoja, tai voit sitä essenceäkin katsoa, ainakin halpaa on ja myös hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574