Miksi tv:ssä on tv-muusikoiden kartelli vuodesta toiseen ?

Anonyymi

Kysyn vaan, että miksi Suomen tv:ssä on tämä tv-muusikoiden kartelli vuodesta toiseen ? Kalle Torniaisen orkesteri jokaikisellä kanavalla.

Lenni-Kalle Taipale, Marzi, Kalle Torniainen, Ako Kiiski, Joonas Kaikko, Jepa Lambert, Pope Puolitaival, Timo Mynttinen, Jukka Eskola,

Eikö tässä maassa ole muita muusikoita käytettävissä.

Että kuka tätä kartellia oikein johtaa.

Toki olihan 90-luvullakin Olli Ahvenlahti (p, kapellimestarointi), Anssi Nykänen (drs), Häkä Virtanen (b) , Jussi Niemi (keys), Juha Björninen (g), Jarmo Nikku (g), Mongo Aaltonen (perc.), Reiska Laine (Perc.) joka kanavalla ja nekin soittivat hienosti.

Tässä vaan tulee monille muille tv:n ulkopuolisille muusikoille sellainen olo, että kuin katselisi tv-muusikoiden norsunluutorneihin.

Vois sieltä välillä tulla myös alas.

En mä nyt sitä tarkoita, että mä itse haluaisin sinne soittamaan primavistana humppaa televisiossa.

Vaan sitä, että KARTELLI toiminta on aina pyllystä ja pitääkin olla.

6

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tanssii tähtien kanssa -orkesteri:

Aleksi Ahoniemi
      Harri Ala-Kojola
      Mamba Assefa
      Jukka Eskola
      Johanna Försti
      Ako Kiiski
      Antti Koivula
      Tero Lindberg
      Matti Paatelma
      Sami Pitkämö
      Antti Rissanen

Peräti kaksi tyyppiä (Eskola, Kiiski) soittaa kummassakin orkesterissa. No, Rissanen oli Elämäni biisissä mukana parissa jaksossa.

• Lenni-Kalle Taipale on tosiaan ollut aika monessa paikassa musisoimassa. Eikä tämä niinsanottu tv-kartelli rajoitu vain muusikoihin, vaan näkyy myös juontajissa. Esim. Mikko Leppilampi, Heikki Paasonen, Roope Salminen, Vappu Pimiä, Aku Hirviniemi, Janne Kataja monessa ohjelmassa.

• Anonyymi

Pelkkä humppa ei oikein riitä. Noilta soittajilta taittuu genre kuin genre, mikä vaatii aika kovaa rutiinia.

• Anonyymi

Tuttu ja turvallinen. Siitä kaiketi hyvä lähteä kun vielä onnistuu tyyli kuin tyyli nuotin lukutaidosta puhumattakaan. Sama se koskee isompiakin pumppuja kuten RSO. En väitä etteiko maakunnista löydy vähintään yhtä taitavia ellei taitavampia muusikoita, mutta kustannuspaineet rajoittaa vaihtelua. Sama koskee juontajia, "vieraita", muusikoita, lasvasteita ja tietenkin ohjelma formaatteja tausta henkilöineen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Totutun tasalaatuisella tekemisellä saadaan kaikenlainen sielu ja särö lanattua viihdemusiikiksi.

Otetaan vielä yhdet aplodit meidän mahtavalle bändille.

Ihan sama ketä siellä on. Hyvä vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe