Miksi tv:ssä on tv-muusikoiden kartelli vuodesta toiseen ?

Anonyymi

Kysyn vaan, että miksi Suomen tv:ssä on tämä tv-muusikoiden kartelli vuodesta toiseen ? Kalle Torniaisen orkesteri jokaikisellä kanavalla.

Lenni-Kalle Taipale, Marzi, Kalle Torniainen, Ako Kiiski, Joonas Kaikko, Jepa Lambert, Pope Puolitaival, Timo Mynttinen, Jukka Eskola,

Eikö tässä maassa ole muita muusikoita käytettävissä.

Että kuka tätä kartellia oikein johtaa.

Toki olihan 90-luvullakin Olli Ahvenlahti (p, kapellimestarointi), Anssi Nykänen (drs), Häkä Virtanen (b) , Jussi Niemi (keys), Juha Björninen (g), Jarmo Nikku (g), Mongo Aaltonen (perc.), Reiska Laine (Perc.) joka kanavalla ja nekin soittivat hienosti.

Tässä vaan tulee monille muille tv:n ulkopuolisille muusikoille sellainen olo, että kuin katselisi tv-muusikoiden norsunluutorneihin.

Vois sieltä välillä tulla myös alas.

En mä nyt sitä tarkoita, että mä itse haluaisin sinne soittamaan primavistana humppaa televisiossa.

Vaan sitä, että KARTELLI toiminta on aina pyllystä ja pitääkin olla.

6

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tanssii tähtien kanssa -orkesteri:

      Aleksi Ahoniemi
      Harri Ala-Kojola
      Mamba Assefa
      Jukka Eskola
      Johanna Försti
      Ako Kiiski
      Antti Koivula
      Tero Lindberg
      Matti Paatelma
      Sami Pitkämö
      Antti Rissanen

      Peräti kaksi tyyppiä (Eskola, Kiiski) soittaa kummassakin orkesterissa. No, Rissanen oli Elämäni biisissä mukana parissa jaksossa.

    • Lenni-Kalle Taipale on tosiaan ollut aika monessa paikassa musisoimassa. Eikä tämä niinsanottu tv-kartelli rajoitu vain muusikoihin, vaan näkyy myös juontajissa. Esim. Mikko Leppilampi, Heikki Paasonen, Roope Salminen, Vappu Pimiä, Aku Hirviniemi, Janne Kataja monessa ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Pelkkä humppa ei oikein riitä. Noilta soittajilta taittuu genre kuin genre, mikä vaatii aika kovaa rutiinia.

    • Anonyymi

      Tuttu ja turvallinen. Siitä kaiketi hyvä lähteä kun vielä onnistuu tyyli kuin tyyli nuotin lukutaidosta puhumattakaan. Sama se koskee isompiakin pumppuja kuten RSO. En väitä etteiko maakunnista löydy vähintään yhtä taitavia ellei taitavampia muusikoita, mutta kustannuspaineet rajoittaa vaihtelua. Sama koskee juontajia, "vieraita", muusikoita, lasvasteita ja tietenkin ohjelma formaatteja tausta henkilöineen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totutun tasalaatuisella tekemisellä saadaan kaikenlainen sielu ja särö lanattua viihdemusiikiksi.

      Otetaan vielä yhdet aplodit meidän mahtavalle bändille.

      Ihan sama ketä siellä on. Hyvä vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe