Luuk. 11
27 Niin hänen tätä puhuessaan eräs nainen kansanjoukosta korotti äänensä ja sanoi hänelle: "Autuas on se kohtu, joka on kantanut sinut, ja ne rinnat, joita olet imenyt".
28 Mutta hän sanoi: "Niin, autuaat ovat ne, jotka kuulevat Jumalan sanan ja sitä noudattavat".
Siis Maria ei ollut mitään kun ei tehnyt Ja kuullut Jumalan Sanan mukaan,,
Myöskin hän torjui Äiti ja veljet ja ei pitänyt heitä omia...
Matt. 12:50
Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini.
Oletko sinä Hänen veli , sisar ja äiti ??? Teetkö Jumalan TAHTO ???
Jeesukselle puhuttiin Mariasta näin.
5
71
Vastaukset 5
- Anonyymi
VT on karsee tekele, taivaallisen isän tahtoa ei pidä noudattaa monissa jakeissa Raamatun.
😁- Anonyymi
Karmea on kirjoituksesi, ilman mitään viitteitä väitteidesi tueksi.
Ja Jeesuksen opetukset ovat uutta testamenttia. Anonyymi kirjoitti:
Karmea on kirjoituksesi, ilman mitään viitteitä väitteidesi tueksi.
Ja Jeesuksen opetukset ovat uutta testamenttia.Etkö keksinyt Rakas Luterilainen parempi näyttö kirkkon Marian puolustus ??
- Anonyymi
En ole Jeesuksen sisar. Äitini ei ollut hutsu, eikä sisaruksista ole kukaan skitsoreenikko
Rakas ymmärtämätön !!
Oli kyse Jeesuksen äiti Mariasta eikä mistään muista Mariasta vaan Hänen äidistä joka Hän ei tunnustanut eikä myöskään mistään Ystävistä jotka eivät tehneet Hänen Tahtoa Hän ei tunnustanut !!!
Tästä oli kysessä jaeissa >>>
Matt. 12.
47 Niin joku sanoi hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella".
48 Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?"
49 Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni!
50 Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520