Vain ruman näköisiä miehiä? Ootte sinkkuja kai olleet koko ikänne niin ulkonäkö se on kemia naisille. Monissa deitti jutuissa naisten eka vaatimus että miehen oltava komea niin ei ihme että ootte sinkkuja.
Onko palstalla
49
273
Vastaukset
Ainakin yks "ruman" miehen näköinen nainen löytyy. 🙋♂️ Hep täällä!
Suatana: "Ainakin yks "ruman" miehen näköinen nainen löytyy. 🙋♂️ Hep täällä! "
Et sinä rumannäköinen ole, jos on uskomista moneen muunnettuun kuvaan. Kyllä siellä ihan kaunis nainen on taustalla. Itse laitan tähän nickiin täksi päiväksi kuvani, jota en itse myöskään rumannäköisenä pidä.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Suatana: "Ainakin yks "ruman" miehen näköinen nainen löytyy. 🙋♂️ Hep täällä! "
Et sinä rumannäköinen ole, jos on uskomista moneen muunnettuun kuvaan. Kyllä siellä ihan kaunis nainen on taustalla. Itse laitan tähän nickiin täksi päiväksi kuvani, jota en itse myöskään rumannäköisenä pidä.Enpä tiedä, enkä oikeastaan edes välitä olenko vai en rumannäköinen. Kelpaan itselleni, muut voivat katsella pois päin, jos ilkoittaa. :)
Nykyinen kuvani on niin kaukaa otettu, että se on sumea jo itsessään ilman mitään muokkaamistakin, niinpä ei pitäisi kenenkään silmät särkyä.Suatana kirjoitti:
Enpä tiedä, enkä oikeastaan edes välitä olenko vai en rumannäköinen. Kelpaan itselleni, muut voivat katsella pois päin, jos ilkoittaa. :)
Nykyinen kuvani on niin kaukaa otettu, että se on sumea jo itsessään ilman mitään muokkaamistakin, niinpä ei pitäisi kenenkään silmät särkyä.Suatana: "Kelpaan itselleni, muut voivat katsella pois päin, jos ilkoittaa. :) "
Hyvä, jos kelpaat itsellesi ja rakkaimmallesi. Minua pidettiin komeana 20-luvullani ja aikaisin 30-luvuillani. Tuo kuva nickissäni on 40-luvultani eli muutaman vuoden vanhana nykyisyytestäni. En ole enää yhtä komea kuin nuorempana, mutta ihan mukiinmenevä. Huomenna poistan täältä tuon nicki-kuvani, sillä pidän enemmän värikkäästä ja kirkaasta usko.toivo.rakkaus-logostani.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Suatana: "Kelpaan itselleni, muut voivat katsella pois päin, jos ilkoittaa. :) "
Hyvä, jos kelpaat itsellesi ja rakkaimmallesi. Minua pidettiin komeana 20-luvullani ja aikaisin 30-luvuillani. Tuo kuva nickissäni on 40-luvultani eli muutaman vuoden vanhana nykyisyytestäni. En ole enää yhtä komea kuin nuorempana, mutta ihan mukiinmenevä. Huomenna poistan täältä tuon nicki-kuvani, sillä pidän enemmän värikkäästä ja kirkaasta usko.toivo.rakkaus-logostani.Ei siinä paljon auta muu kun kelvata, sitä on sellanen kun on. Turha stressata asioita mille ei mitään mahda. Ulkonäkö on pitkälti sellainen kun on. :)
Minusta sinä olet ihan komea mies.Suatana kirjoitti:
Ei siinä paljon auta muu kun kelvata, sitä on sellanen kun on. Turha stressata asioita mille ei mitään mahda. Ulkonäkö on pitkälti sellainen kun on. :)
Minusta sinä olet ihan komea mies.Suatana: "Minusta sinä olet ihan komea mies."
En ehkä sanoisi tämän päivän kuvasta samaa? Otin muutama minuutti sitten lonkalta kuvan itsestäni ja laitoin täksi päiväksi nickiin. Tai saatan käyttää sitä jatkossakin, sillä se sopii hyvin tuohon ympyrään?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Suatana: "Minusta sinä olet ihan komea mies."
En ehkä sanoisi tämän päivän kuvasta samaa? Otin muutama minuutti sitten lonkalta kuvan itsestäni ja laitoin täksi päiväksi nickiin. Tai saatan käyttää sitä jatkossakin, sillä se sopii hyvin tuohon ympyrään?Itsekriittisyys. :)
Suatana kirjoitti:
Itsekriittisyys. :)
Ehkä niin, mutta ei tuolla pikakuvalla kyllä paljon treffejä ehkä saisi aikaiseksi. Tietysti ammattilainen osaisi ottaa hyvän kuvan? Sitä olet muuten aika taitava käsittelemään kuviasi. Mistä olet opinnut? Kantapään kauttako?
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ehkä niin, mutta ei tuolla pikakuvalla kyllä paljon treffejä ehkä saisi aikaiseksi. Tietysti ammattilainen osaisi ottaa hyvän kuvan? Sitä olet muuten aika taitava käsittelemään kuviasi. Mistä olet opinnut? Kantapään kauttako?
Tekemällä oppii.
Suatana kirjoitti:
Tekemällä oppii.
Kuinka monta vuotta olet harrastanut kuvien muokkausta?
Kuinka monta vuotta olet harrastanut kuvien muokkausta?
Kännykällä 5? Ohjelmistolla 2?
Suatana kirjoitti:
Kännykällä 5? Ohjelmistolla 2?
Eli saman verran kuin olemme suunnilleen tunteneet? Kesä-toukokuun vaihteessa törmäsimme ensimmäisen kerran viisi ja puoli vuotta sitten?
Eli saman verran kuin olemme suunnilleen tunteneet? Kesä-toukokuun vaihteessa törmäsimme ensimmäisen kerran viisi ja puoli vuotta sitten?
Kenties, en ole vuosia laskenut niin tarkkaan. :)
Suatana kirjoitti:
Kenties, en ole vuosia laskenut niin tarkkaan. :)
Hyvää päivänjatkoa! Itse poistun nyt tunneiksi täältä! Iltoja! :)
Hyvää päivänjatkoa! Itse poistun nyt tunneiksi täältä! Iltoja! :)
Kiitos, samoin sulle. :)
- Anonyymi
Ryyppu-Ernoja, _Heikkejä sekä viinamiehiä on.
Paitsi minä tykkään höplötellä tytöjen kanssa selcin päin. - Anonyymi
Vihreä luoti, on kuin vihreä kuula ylikomentajan kallossa.
En ehtinyt katsoa Selviytyjät uutta oikein kunnolla mutta noh, katson jonkin uusinnan keskittymällä. Sanna taisi saada potkut Shirlyn sekä Evceliinan Toimesta. No vissiin oon komea, kun oon kelvannut useammallekin naiselle.
Nyt olen sinnku tai eronnut, mutten suhteessa lähinnä siksi, etten hae mitään aktiivisesti.
Ja miksi pitäis? 🤷♂️- Anonyymi
Oon komea! Paras!
- Anonyymi
Naiset on vähän kuin omena. Ne pilaantuu vanhetessaan eikä niitä sitten halua.
- Anonyymi
Vain jos niitä on nussittu liikaa tai rupsahtavat. Hämeessä olen saanut sekatyömiehenä eli pätkätyöläisenä hyvin säilyneitä upeita pimpukkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain jos niitä on nussittu liikaa tai rupsahtavat. Hämeessä olen saanut sekatyömiehenä eli pätkätyöläisenä hyvin säilyneitä upeita pimpukkoja.
pimp-ukkoja
- Anonyymi
Oon ylpeä rumuudestani. Ei tule kaikenlaiset kurpat tekemää tuttavuutta.
- Anonyymi
Kukaan ei ole ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole ruma
On toki. Muuten kivikaudella kaikki olisivat saaneet.
- Anonyymi
Sinkku olen ihan omasta tahdostani. Ei sitä naiset päätä haluanko vakiintua vai en, tai milloin vakiinnun. Vaikka osansa tottakai silläkin että tulee se tulinen match ja synkkaa kunnolla. Tuskin kovin ruma kun pitkin eloani hyvinkin viehättävien naisten puolelta on lähestytty niin kadulla, kaupassa, yöelämässä kuin netissäkin. Suomen naisista vain lähes kaikki pilalla 16-vuotiaista täti-ihmisiin saakka feminismin eli naissovinismin johdosta. En ala kynnysmatoksi kenellekkään. Siihen arki ja mahdolliset muut ilmenevät ongelmat vielä päälle. Turhan riskialtista. Vallankin jos lapsia ja velkaa. Liian monelta tutulta ja puolitultakin parilta on kosahtanut. Niiden päälle juttuja kuulee ja lukee enemmän kuin tarpeeksi. . . Yli 50% vastasolmituista avioliitoista päättyy eroon. Poikamiehenä elo on huolettomampaa ja riskittömämpää. Vaikka tottakai se ihan aidosti vakavasti otettava parisuhde oikeanlaisen naisen kanssa olis kyllä joskus bueno. Mutta se on jo kumminkin käytännössä miltei kadonnut luonnonvara.
- Anonyymi
Mikä siinä eroamisessa on niin "riskialtista"? Tota olen muutaman kerran pohtinut. Jos erotaan, niin sitten erotaan. Ei siihen maailma kaadu.
Jos mahdolliset taloudelliset seuraamukset pelottaa, niin ei sitten mene naimisiin tai hoitaa avioehdon kuntoon. Jos mahdollisiin lapsiin liittyvät jutut pelottaa, niin ei sitten tee lapsia.
Enemmän mua itteeni arveluttais mahdollinen huono liitto kuin mahdollinen ero. - Anonyymi
Hyvä että pysyt pois markkinoilta. Yksikään nainen ei halveksuvaa katkeraa haukkuvaa ukkoa kaipaa. Eikä tahdo.
- Anonyymi
Sitoutumiskammoiset, pessimistiset ja kyyniset häntäheikit saa tasoistaan seuraa gold diggereistä ja lortoista. Sinä et arvosta naisia, joten miksi naisten pitäisi arvostaa sinua? Kunnollisia ja hyväsydämisiä naisia on paljon, mutta he pariutuvat aivan toisenlaisten miesten kanssa kuin mitä sinä olet.
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa. Miehen Markkina-arvon määrittää pääasiassa seuraavat:
- Ulkonäkö
- Varallisuus
- Koulutus
- Status
Yhdellä voi kompensoida toista. Jos siis ulkonäkö on kouluarvosanoin vaikka 6 ja muut 9 on keskiarvo edelleen 8,25 eli siinä on mahdollisuus ihan Ok naiseen.
On myös mahdollista, että esim varallisuus menee arvosteluasteikon yläpuolelle, joten se riittää kompensoimaan jopa kaikki muut. Eli siis miljoonaomaissuus voi tehdä ruman kouluttamattoman nobodyn halutuksi parisuhteeseen.
Ulkonäkö kyllä voi vaikeuttaa yhden illan seuran etsimistä baarista, mutta mittatilauspuku ja kalliit juomat ja ruuat ja esimerkiksi kierros VIP-tiloissa voi herättää kummasti mielenkiintoa. - Anonyymi
On, olet vähän oikeassa 😂🤣😅
- Anonyymi
Nasama-rasvas, voide sellainen purkkin nivea soft, voi ottaa vahingosaa sormella liikaakin.
- Anonyymi
Jos laittaa vahingossa silmiin jotain tuollaista nivean kasvovoidetta, niin kirvelee silmissä kuin Teemu-Inkeri sitten hetken aikaa
- Anonyymi
https://www.is.fi/viihde/art-2000008423336.html?fbclid=IwAR0dVWHmZKB04bZ9iNCbsIkCW0NQxc8ozp7pnvPLcgW_pkIlLpKDFepJWCg
Lihava nainen ei kelpuutta suomalaista lihavaa miestä vaan hakee ulkomailta komen miehen.- Anonyymi
Mikäs siinä, jos löytyy halukas ottaja!
Ihan samalla tavalla se suomalainen lihava mies voi vaan hakea ulkomailta kauniin naisen!
Ei se mikään pakollinen rasti ole ottaa samassa maassa syntynyttä tai saman ruumiinrakenteen omaavaa kumppania.
- Anonyymi
Rumien miesten pitää juoda viinaa ja käydä baareissa jotta naisiin voi tutustua. Baareissa rumat miehet löytää kumppanin eikä ulkonäöllä ole mitään väliä. Ihan voi kadulle mennä ja katsoa miten rumat miehet seurustelee ja ovat löytäneet kumppanin koska joivat viinaa baareissa.
Tarttis varmaan käydä parturissa ja pukeutua paremmin, mutta ei sitä jaksa patsastella.
- Anonyymi
Mene palstoilta akkas kainaloon.
Anonyymi kirjoitti:
Mene palstoilta akkas kainaloon.
Pitäis olla parimetrinen akka jotta kainaloon mahtuis...
- Anonyymi
Sip,essa eo eö' lilaam soos a,erolassa alle 2000eur kuukaudessa mutta niin erilaiset säännöt.
- Anonyymi
Kuin susirumia te sitten mahdattekaan olla? Itse en tunne yhtään miestä, joka ei olis koskaan parisuhteessa ollut. Niillä rumimmillakin "hirvityksillä" on vaimo ja lapsiakin. Todella mietityttää, että kuinka tolkuttoman karsea ja epämuodostunut kammotus miehen pitää olla, jos voi aidosti syyttää ulkonäköään sinkkuudestaan.
- Anonyymi
Ap on siis mielestään ruma. Miksi haet kaunista naista jos tunnet itsesi rumaksi? Miksi rumuus tai kauneus on niin tärkeää? Egoihmiset ei ole valmiita aitoon rakkauteen,eivätkä tule sitä koskaan löytämään.
- Anonyymi
Siispä ulkonäköön panostavat ihmiset,turhaan aitoa parisuhdetta etsitte. Ette tule löytämään .
- Anonyymi
Meidän rumien miesten hikikin haisee naisista pahemmalle. Tieteellisissä tutkimuksissa naiset pitivät enemmän komeiden miesten hien hajusta. Eipä auta etsiä edes sokeaa naista, kun haiseekin rumalle.
- Anonyymi
Unohda naiset. Naiset ei ole elämän onnellisuus.
- Anonyymi
Yritän vain kauniita naisia ja siksi olen sinkku. Ei rumissa naisissa varmaan mitään luonne vikaa ole mutta kauniin naisen kanssa seurustelu nostaa itsetuntoa.
- Anonyymi
Sama toimii myös toisinpäin. Huolin vain komeita miehiä ja siksi olen sinkku. Ei rumissa miehissä varmaan mitään luonne vikaa ole mutta komean miehen kanssa seurustelu nostaa itsetuntoa.
- Anonyymi
No kuulkaa vaikka olis ruma niin ei se merkkaa mitään. Itseluottamus ja se että hyväksyy itsensä merkitsee enemmän ja pitää uskaltaa lähestyä naisia. Minä seurustelen kauniin naisen kanssa ja ihan tuolla julkisuudessa näkee että monet miehet ei ole mitään täydellisiä eikä komeita ja ovat lihavia mutta niillä on kaunis nainen koska uskaltavat olla rohkeita ja menevät juttelee naisille. Pitää uskoa itseensä ja mennä sinne epämukavuusalueen sisälle ja niin mies saa kauniin naisen tai naisen kuitenkin. Ei naiset ole mitään vaikeita ihmisiä ettei niitä voisi iskeä.
- Anonyymi
En tiedä tuota, joskus kai tietynlainen rumuus miehessä voi naisia kiinnostaa.
Luulen kuitenkin jos menisin uimahalliin ja katsoisin ympärillä olevia nais ja miesvartaloita on kauneus vain katsojan silmissä.
AV
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412461Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891984Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381664Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1161496Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141391Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau121002- 65888
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63875