Musa-aloitus...

37

573

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Voi että? Ei sinunkaan opintotuki ole vissiin häävi? 🤔


    • Anonyymi

      zzpååoa rio grandwe ;mud on aivan hyvä levy.

      Akatteöom otse ett' mennä tyttojen kampaamoonoon mitäsittten tkeee


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Jeps... nyt lähti yölääkkeet vaikuttamaan..

        https://youtu.be/rLj2xrMe3XY

        Itsasaduks sulle...

        Mjoo

        Tuo purkki tuossa oli mielestäni hyvää huumoria. Olen siinä mielessä hieman outo, että hyvän huumorin ei mielestäni tarvitse edes hymyilyttää.

        Eli saattaa olla jokin huumorin taso, joka tulee täyttyneeksi tietynlaisilla elementeillä, joiden olemuksesta minulla ei ole sen syvempää tietoa.

        (hihitystä)


    • No kun palstasetät kilvan äkämöi mua vastaan, niin selvähän tää on...syy selvä...

      https://youtu.be/ulEJszYPfx0

      Ee voe mittää! 😂

    • Kylläpä tänne tuo pimpiikuvarobotti osaa mättää linkkiä...
      Mutta ee haettoo! 😁

      https://youtu.be/vNb-KY9e-6c

      Helevettilääne. Lähteepä raskastakkii mussiikkija tiältä! 😀

    • Mielenkiintoista, että tuo yksi ja sama bottihyökkäys tulee just tähän ketjuun....😬

      • Anonyymi

        Tästä(kin) ketjusta taltiointi ja kellonajat ja materiaalia -taas- talteen. Tarkoituksenmukaista yhden kirjoittajan häirintää.


      • Näköjään tuon takana on ihan ihminen, joka tuota mättää. Tein useita ilmoituksia vaikka minne ylläpitoon, mutta villi veikkaus on, että löytyy itse ylläpidosta. Noh, jos jaksaa mättää reilu 50 tuollaista viestiä 1-7 välillä, niin meneehän se yö niinkin...😁

        Enkä mä jaksa lähtee jahtaamaan. Senkus mättää... nostaapahan mun aloituksia ja minusta tulee vieläkin suositumpi. 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä(kin) ketjusta taltiointi ja kellonajat ja materiaalia -taas- talteen. Tarkoituksenmukaista yhden kirjoittajan häirintää.

        Näköjään poistflee sun viestejäkin, missä ei ole mitään sääntöjenvastaista...🤔


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Näköjään poistflee sun viestejäkin, missä ei ole mitään sääntöjenvastaista...🤔

        Joo tämä on nyt selvää, että tätä tehdään sitä kautta, missä luotsi-tunnukset on. Mikäli homma jatkuu täällä, ei hyvä heilu. Mutta mua hänellä on syytä pelätä sillä Digitalissa on paljon väkeä. Väärinkäyttöä tietyille asioille on ollut liian paljon. Tekijä ei tiedä mitä on tulossa.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Näköjään tuon takana on ihan ihminen, joka tuota mättää. Tein useita ilmoituksia vaikka minne ylläpitoon, mutta villi veikkaus on, että löytyy itse ylläpidosta. Noh, jos jaksaa mättää reilu 50 tuollaista viestiä 1-7 välillä, niin meneehän se yö niinkin...😁

        Enkä mä jaksa lähtee jahtaamaan. Senkus mättää... nostaapahan mun aloituksia ja minusta tulee vieläkin suositumpi. 😬

        Tekijällähän on viestien käsittely mahdollisuudet.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Näköjään poistflee sun viestejäkin, missä ei ole mitään sääntöjenvastaista...🤔

        Suojaa sosiaalisen median tilisi.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Näköjään tuon takana on ihan ihminen, joka tuota mättää. Tein useita ilmoituksia vaikka minne ylläpitoon, mutta villi veikkaus on, että löytyy itse ylläpidosta. Noh, jos jaksaa mättää reilu 50 tuollaista viestiä 1-7 välillä, niin meneehän se yö niinkin...😁

        Enkä mä jaksa lähtee jahtaamaan. Senkus mättää... nostaapahan mun aloituksia ja minusta tulee vieläkin suositumpi. 😬

        Ihan ihminen on takana (jos nyt häntä sellaiseksi voi kukaan sanoa).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tämä on nyt selvää, että tätä tehdään sitä kautta, missä luotsi-tunnukset on. Mikäli homma jatkuu täällä, ei hyvä heilu. Mutta mua hänellä on syytä pelätä sillä Digitalissa on paljon väkeä. Väärinkäyttöä tietyille asioille on ollut liian paljon. Tekijä ei tiedä mitä on tulossa.

        En tiedä, että miten lopulta nämä kaikki tässä puulaakissa toimii, mutta voisihan tästä keksiä vaikka jonkun mediahässäkän, joku kilpaileva mediayritys vois kiinnostua tekaisemaan tästä jutun, millä näpäyttää, jos tekijää ei löydy js tää meno täällä jatkuu. 🤔


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Näköjään poistflee sun viestejäkin, missä ei ole mitään sääntöjenvastaista...🤔

        Näinpä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ihminen on takana (jos nyt häntä sellaiseksi voi kukaan sanoa).

        No siis onhan siellä joku laittanut jonkun robotin painamaan noita viestejä, mutta ei ne ainakaan toiseen aloitukseen tärppää... eli mättää vaan tähän ja taitaa vastata itselleen...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        En tiedä, että miten lopulta nämä kaikki tässä puulaakissa toimii, mutta voisihan tästä keksiä vaikka jonkun mediahässäkän, joku kilpaileva mediayritys vois kiinnostua tekaisemaan tästä jutun, millä näpäyttää, jos tekijää ei löydy js tää meno täällä jatkuu. 🤔

        Eikä sitä sun kannatakaan miettiä. Antaahan nyt muutaman ihmisen hoitaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sitä sun kannatakaan miettiä. Antaahan nyt muutaman ihmisen hoitaa.

        Joo, mulle käy. Nyt se vaihtoi ketjua, että siellä jossain on herätty. 😀


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Joo, mulle käy. Nyt se vaihtoi ketjua, että siellä jossain on herätty. 😀

        Aktiivisin ja äänekkäin palstakäyttäjä on herännyt (jos tästä vinkistä ymmärrät). Jätä omaan arvoonsa. Ansion mukaan tulee.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Näköjään poistflee sun viestejäkin, missä ei ole mitään sääntöjenvastaista...🤔

        Katsotaas pääseekö tämä listoille, kun savonkielellä sinäkin näitä biisejä tänne listasit.
        Satumua (savoksi)
        https://www.youtube.com/watch?v=9cKFcSxHo-8

        tr
        likka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaas pääseekö tämä listoille, kun savonkielellä sinäkin näitä biisejä tänne listasit.
        Satumua (savoksi)
        https://www.youtube.com/watch?v=9cKFcSxHo-8

        tr
        likka

        Näköjään pääsi. 😊👌

        Kiitti.

        Mulla vellikellossa yli sata viestiä. Anonyymi ja Suatana saaneet kunnon kalabaliikin ja sit vissiin lisää massapostauksia... voi joutua kaikki vaan poistamaan ja sit saattaa jäädä vastaamatta monelle...🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä(kin) ketjusta taltiointi ja kellonajat ja materiaalia -taas- talteen. Tarkoituksenmukaista yhden kirjoittajan häirintää.

        Täällä saa muutkin näitä spämmejä jatkuvasti. Mullekin laitettu taas useampi peräkkäin, että foliohattu pois päästä taas ja voi tulla bunkkerista ulos.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko ennätys, 75 viestiä poistettu?

      • Anonyymi

        asian jälkihoito.


      • No voi lähennellä jo ennätystä kyllä. 😀


    • Itse pidän tästä jalkapalloaiheisesta videosta ja Shakiran laulusta. Tuo muistoja lämpimästä kesästä 2010, jolloin oli jalkapallon MM-kisat Afrikassa. Kesä 2010 oli lämmin asuinkaupungissani Joensuussa. Heinäkuussa kaupungin virallinen lämpötila kävi 36,8 asteessa ja puolikilometriä kaupungin ulkopuolella Liperissä Joensuun lentokentällä mitattiin 37,2 astetta, mikä on Suomen ennätys. Ihana kiva kesä, jota väritti jalkapallon MM-kisat! :)

      https://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan hyvä mutta tämä on yksi jalokivi musiikista visuaaliseen esittämiseen.
        https://www.youtube.com/watch?v=QtXby3twMmI

        AV

        Ensimmäisellä kerralla vuosia sitten video nappas vähän, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut suosikkeihini. Myönnetään, että on omaperäinen. Musiikki ei ärsytä, mutta apinat ärsyttävät jostain syystä; en tiedä miksi.

        Saman bändin seuraa video pyöräilevästä norsusta ei jostain syystä ärsytä yhtään vaan olen katsonut sen moneen kertaan. Eläintarhasta pois lähtevä norsu on hauska ilmestys?

        https://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg


    • Anonyymi

      Juu...

      https://youtu.be/a73Lxi-o388

      On muutes ihan vihonviimeistä pas.aa mitä voi kokea, kun laskee kaiken yhteen. Idiootti pitäisi olla, että siihen enää sotkeutuu.

      • Anonyymi

        Saman iän elät ilman, jos enemmänkin...


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe