Kuinka paljon teillä vaikuttaa

Anonyymi

siihen, haluatteko vastata aloitukseen
A) kuka on aloituksen kirjoittaja(reksttu tai tunnistettava anonyymi)
B) onko aloittaja täysin tunnistamaton anonyymi
C) jos aloituksessa käsitellään koronaa/rokotteita
D) aloituksessa käsitellään politiikkaa
E) aloituksessa käsitellään tunteita tai ihmissuhteita
F) aloituksessa käsitellään muita kirjoittajia

Mitkä aiheet sopivat mielestäsi parhaiten/Sinkut-palstalle? Mitkä ei?

29

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee kyllä välteltyä epäkiinnostavia aiheita, vastaamatta voin silti jättää vaikka aihe kiinnostaiskin mutta mulla ei vaan ole mitään järkevää sanottavaa. Niin luen vaan hiljaa.

      Ihan kaikkia ketjuja en avaa lainkaan eli lue ollenkaan. Otsikko vaikuttaa paljon luenko vai en. Valitus ja morkkaamisketjut koitan kiertää kaukaa. Välillä erehdyn lukemaan.

      • C, D, F jää helpoiten lukematta.


      • Suatana kirjoitti:

        C, D, F jää helpoiten lukematta.

        Taino F jos nään oman nimeni saatan lukea mitä huvittavaa tällä kertaa olen toilaillut ja saanut huomion osakseni.


    • Usein käy niin, että haluaisi sanoa yhtä sun toista, mutta ei löydä oikeaa ketjua.
      Mulla on tälläkin hetkellä valmiina kommentteja, odottamassa, että sopiva aika ja paikka löytyy.

      • Heh, mulla toisin päin. Ei ole mitään sanottavaa ja koitan keksimällä keksiä mitähän tästäkin ajattelis ja sanoisi. :'D


      • Suatana kirjoitti:

        Heh, mulla toisin päin. Ei ole mitään sanottavaa ja koitan keksimällä keksiä mitähän tästäkin ajattelis ja sanoisi. :'D

        Välillä vedänkin lekkeriksi, kun en keksi mitään viisasta mutta jotain tekee mieli määkyä. :)

        Sitten tulee taas sapiskaa.


      • Carl-Gustaf
        Suatana kirjoitti:

        Välillä vedänkin lekkeriksi, kun en keksi mitään viisasta mutta jotain tekee mieli määkyä. :)

        Sitten tulee taas sapiskaa.

        "tekee mieli määkyä. :)"

        Sama täällä. :D
        Joskus sitä antaa periksi ja vääntää sopimattomaan aiheeseen jonkun väkinäisen kommentin. Sitten sitä häpeää seuraavat 24 tuntia.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        "tekee mieli määkyä. :)"

        Sama täällä. :D
        Joskus sitä antaa periksi ja vääntää sopimattomaan aiheeseen jonkun väkinäisen kommentin. Sitten sitä häpeää seuraavat 24 tuntia.

        Menee kuule sie meidän uskottavuus, jos vedetään määkyen lekkeriksi. :'D

        En tiiä onko sillä loppujen lopuksi muutenkaan mitään väliä, uskotaanko vai ei. Eihän tämä ole elämän ja kuoleman kysymyksiä tämä palsta. :)


      • Suatana kirjoitti:

        Menee kuule sie meidän uskottavuus, jos vedetään määkyen lekkeriksi. :'D

        En tiiä onko sillä loppujen lopuksi muutenkaan mitään väliä, uskotaanko vai ei. Eihän tämä ole elämän ja kuoleman kysymyksiä tämä palsta. :)

        Tuntuu että moni ottaa aika rennosti tämän palstan, eikä täällä tarvitse pikkupoikamaisesti päteä.
        Minua kun vaivaa tuo perfektionismi, eikä siitä tunnu pääsevän eroon edes vanhemmalla iällä. :P

        Määkimisiin!


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Tuntuu että moni ottaa aika rennosti tämän palstan, eikä täällä tarvitse pikkupoikamaisesti päteä.
        Minua kun vaivaa tuo perfektionismi, eikä siitä tunnu pääsevän eroon edes vanhemmalla iällä. :P

        Määkimisiin!

        Määkimisiin. :D


      • Voi kun ihana kissan kuva sulla. Onko se sun kisus?


      • Vadelmakiisseli kirjoitti:

        Voi kun ihana kissan kuva sulla. Onko se sun kisus?

        Kisu kuljeskeli kuvana netissä ja tallensin sen itselleni.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Kisu kuljeskeli kuvana netissä ja tallensin sen itselleni.

        Onko sulla omaa kissaa, jos ei ole niin pidätkö kissoista?


      • Vadelmakiisseli kirjoitti:

        Onko sulla omaa kissaa, jos ei ole niin pidätkö kissoista?

        Mulla on ollut parikin kissaa, mutta sitten allergiset oireet alkoivat kiusaamaan niin paljon, että uutta kissaa ei enää hankittu. Kyllä minä olen haaveillut omasta kissasta, sellaisen kanssa olisi mukava köllötellä ja leikkiä.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Mulla on ollut parikin kissaa, mutta sitten allergiset oireet alkoivat kiusaamaan niin paljon, että uutta kissaa ei enää hankittu. Kyllä minä olen haaveillut omasta kissasta, sellaisen kanssa olisi mukava köllötellä ja leikkiä.

        Mulla on kissa ja mä olen sen täysipäiväinen 24/7 palvelija paitsi silloin kun en nuku tai ole kotona. Mä olen jo oppinut sen äänensävyistä ymmärtämään ja erottamaan kehut , mielistelyt ja moitteet, sekä turhautumiset ja tyytyväisyyden. On kyllä aikaisemminkin ollut kissoja, lapsuudenkodissakin ja jokainen niistä on ollut erilainen persoona. Jokainen omalla erikoisella tavallaan ihana.


      • Vadelmakiisseli kirjoitti:

        Mulla on kissa ja mä olen sen täysipäiväinen 24/7 palvelija paitsi silloin kun en nuku tai ole kotona. Mä olen jo oppinut sen äänensävyistä ymmärtämään ja erottamaan kehut , mielistelyt ja moitteet, sekä turhautumiset ja tyytyväisyyden. On kyllä aikaisemminkin ollut kissoja, lapsuudenkodissakin ja jokainen niistä on ollut erilainen persoona. Jokainen omalla erikoisella tavallaan ihana.

        Paitsi silloin kun nukun piti olla ja en ole kotona.
        Hammassärky vie keskittymiskykyä. Pitää odottaa sitä hammaslääkäriaikaa.


    • On merkistytä aloittajalla ja aiheella.

    • Ei ole juurikaan väliä kuka on aloittaja, kunhan aloitus on kiinnostava. En suosi tai hyljeksi ketään tiettyä kirjoittajaa. Myös täysin anonyymi, jota en tunnista, on samalla viivalla. Aiemmin, kymmenisen vuotta sitten Miehen Logiikassa saatoin vastata mieluiten juuri rekattujen aloituksiin, mutta en täällä, kun en täällä samalla tavoin "tunne" kirjoittajia. Hiukan useammin tosin vastaan ns. vanhoille tutuille (logiikan ajoilta), rekatuille tai tutuille anonyymeille, jos heidän aloituksiaan bongaan. Vähän kuin vanhasta muistista.

      En näille Suhteet- s24-palstoille tule keskustelemaan politiikasta tai koronasta, kuulostaa vähän kaukaa haetulle aiheelle. Eikö täällä kuulu keskustella nimensä mukaisesti ihmisten välisistä suhteista tai suhteettomuuksista?

    • Anonyymi

      Ei väliä kuka aloituksen kirjoittaja, voi olla ystävämme anonyymi. Rokotusaiheet alkavat hiljalleen tympiä, etenkin ne joissa englanniksi lainauksia salaliittoteorioista ja muusta, ei kiinnosta. EI myöskään aloitukset jotka käsittelevät muita kirjoittajia. Sen sijaan tunteet ja ihmissuhteet sopivat palstalle hyvin, ja miksei politiikkakin, jos vaikka opittaisiin siitä kirjoittamaan lyttämättä muita.

    • Anonyymi

      Aihe, mikä milloinkin sattuu kiinnostelemaan, on se mikä saa minut vastaamaan. Ja rekattujen aloituksiin vastaan aika harvoin. Heillä ei ole yleensä mitään sanottavaa, vaikka tekstiä pukkaa urakalla ja porukalla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Öööh.. hieman jääviksi tunnen tähän itseni vasta syödyt varpaanne suussa vastaamaan.
        0.@^

        t.sxth


    • Anonyymi

      Viinamiehen aloituksiin vastataan aina koska kaikki haluaa tietää miten naisia tavataan ja kun viinamies kertoo että viinaa pitää juoda baareissa jotta naisiin tutustuu niin aloituksissa on aina vastauksia.

      T viinamies

      • Tämä on kyllä vähän semmoinen yhden tempun poni. No mutta kukapa ei olisi.


    • Joskus voin jättää kommentoimatta rekatun aloitukseen, sen vuoksi että huonomaineinen rekattu.

      Tunteista itsestään ei ole paljon keskustelemista. Ja yleensäkin olen kiinnostuneempi asioista ja ilmiöistä kuin ihmisistä niin se vaikuttaa mihin vastaan.

      Kannatan varauksella kaikenlaisia pikku provokaatioita ja kulttuurisotia.

    • Rekatuille on kivempi vastailla. Näin se vain on.

    • Anonyymi

      Enemmän kiinnostaa, mikä sillä hetkellä kiinnostaa. Luen vähiten C) ja F). Niissä molemmissa on silti omat pimeät arvonsa, kuin miinoitetut kentät odottamassa räjähdystä. Miten ahdistaa ja pelottaa tai miten patoaa ja tuhoaa: kun tunne ylittävää järjen ja ymmärryksen, kun jokainen sana saa merkitystä, kun jokainen harhainen teko tekee siitä todellisemman. Vai oliko se ollenkaan sitä, vaikka sama kaava on yhä uudelleen nähtävissä.

      t.sxth

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe