Kuinka paljon teillä vaikuttaa

Anonyymi

siihen, haluatteko vastata aloitukseen
A) kuka on aloituksen kirjoittaja(reksttu tai tunnistettava anonyymi)
B) onko aloittaja täysin tunnistamaton anonyymi
C) jos aloituksessa käsitellään koronaa/rokotteita
D) aloituksessa käsitellään politiikkaa
E) aloituksessa käsitellään tunteita tai ihmissuhteita
F) aloituksessa käsitellään muita kirjoittajia

Mitkä aiheet sopivat mielestäsi parhaiten/Sinkut-palstalle? Mitkä ei?

29

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee kyllä välteltyä epäkiinnostavia aiheita, vastaamatta voin silti jättää vaikka aihe kiinnostaiskin mutta mulla ei vaan ole mitään järkevää sanottavaa. Niin luen vaan hiljaa.

Ihan kaikkia ketjuja en avaa lainkaan eli lue ollenkaan. Otsikko vaikuttaa paljon luenko vai en. Valitus ja morkkaamisketjut koitan kiertää kaukaa. Välillä erehdyn lukemaan.

• C, D, F jää helpoiten lukematta.

• Suatana kirjoitti:

C, D, F jää helpoiten lukematta.

Taino F jos nään oman nimeni saatan lukea mitä huvittavaa tällä kertaa olen toilaillut ja saanut huomion osakseni.

• Usein käy niin, että haluaisi sanoa yhtä sun toista, mutta ei löydä oikeaa ketjua.
      Mulla on tälläkin hetkellä valmiina kommentteja, odottamassa, että sopiva aika ja paikka löytyy.

• Heh, mulla toisin päin. Ei ole mitään sanottavaa ja koitan keksimällä keksiä mitähän tästäkin ajattelis ja sanoisi. :'D

• Suatana kirjoitti:

Heh, mulla toisin päin. Ei ole mitään sanottavaa ja koitan keksimällä keksiä mitähän tästäkin ajattelis ja sanoisi. :'D

Välillä vedänkin lekkeriksi, kun en keksi mitään viisasta mutta jotain tekee mieli määkyä. :)

Sitten tulee taas sapiskaa.

• Suatana kirjoitti:

Välillä vedänkin lekkeriksi, kun en keksi mitään viisasta mutta jotain tekee mieli määkyä. :)

Sitten tulee taas sapiskaa.

"tekee mieli määkyä. :)"

Sama täällä. :D
        Joskus sitä antaa periksi ja vääntää sopimattomaan aiheeseen jonkun väkinäisen kommentin. Sitten sitä häpeää seuraavat 24 tuntia.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

"tekee mieli määkyä. :)"

Sama täällä. :D
        Joskus sitä antaa periksi ja vääntää sopimattomaan aiheeseen jonkun väkinäisen kommentin. Sitten sitä häpeää seuraavat 24 tuntia.

Menee kuule sie meidän uskottavuus, jos vedetään määkyen lekkeriksi. :'D

En tiiä onko sillä loppujen lopuksi muutenkaan mitään väliä, uskotaanko vai ei. Eihän tämä ole elämän ja kuoleman kysymyksiä tämä palsta. :)

• Suatana kirjoitti:

Menee kuule sie meidän uskottavuus, jos vedetään määkyen lekkeriksi. :'D

En tiiä onko sillä loppujen lopuksi muutenkaan mitään väliä, uskotaanko vai ei. Eihän tämä ole elämän ja kuoleman kysymyksiä tämä palsta. :)

Tuntuu että moni ottaa aika rennosti tämän palstan, eikä täällä tarvitse pikkupoikamaisesti päteä.
        Minua kun vaivaa tuo perfektionismi, eikä siitä tunnu pääsevän eroon edes vanhemmalla iällä. :P

Määkimisiin!

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Tuntuu että moni ottaa aika rennosti tämän palstan, eikä täällä tarvitse pikkupoikamaisesti päteä.
        Minua kun vaivaa tuo perfektionismi, eikä siitä tunnu pääsevän eroon edes vanhemmalla iällä. :P

Määkimisiin!

Määkimisiin. :D

• Voi kun ihana kissan kuva sulla. Onko se sun kisus?

• Vadelmakiisseli kirjoitti:

Voi kun ihana kissan kuva sulla. Onko se sun kisus?

Kisu kuljeskeli kuvana netissä ja tallensin sen itselleni.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Kisu kuljeskeli kuvana netissä ja tallensin sen itselleni.

Onko sulla omaa kissaa, jos ei ole niin pidätkö kissoista?

Onko sulla omaa kissaa, jos ei ole niin pidätkö kissoista?

Mulla on ollut parikin kissaa, mutta sitten allergiset oireet alkoivat kiusaamaan niin paljon, että uutta kissaa ei enää hankittu. Kyllä minä olen haaveillut omasta kissasta, sellaisen kanssa olisi mukava köllötellä ja leikkiä.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Mulla on ollut parikin kissaa, mutta sitten allergiset oireet alkoivat kiusaamaan niin paljon, että uutta kissaa ei enää hankittu. Kyllä minä olen haaveillut omasta kissasta, sellaisen kanssa olisi mukava köllötellä ja leikkiä.

Mulla on kissa ja mä olen sen täysipäiväinen 24/7 palvelija paitsi silloin kun en nuku tai ole kotona. Mä olen jo oppinut sen äänensävyistä ymmärtämään ja erottamaan kehut , mielistelyt ja moitteet, sekä turhautumiset ja tyytyväisyyden. On kyllä aikaisemminkin ollut kissoja, lapsuudenkodissakin ja jokainen niistä on ollut erilainen persoona. Jokainen omalla erikoisella tavallaan ihana.

Mulla on kissa ja mä olen sen täysipäiväinen 24/7 palvelija paitsi silloin kun en nuku tai ole kotona. Mä olen jo oppinut sen äänensävyistä ymmärtämään ja erottamaan kehut , mielistelyt ja moitteet, sekä turhautumiset ja tyytyväisyyden. On kyllä aikaisemminkin ollut kissoja, lapsuudenkodissakin ja jokainen niistä on ollut erilainen persoona. Jokainen omalla erikoisella tavallaan ihana.

Paitsi silloin kun nukun piti olla ja en ole kotona.
        Hammassärky vie keskittymiskykyä. Pitää odottaa sitä hammaslääkäriaikaa.

• On merkistytä aloittajalla ja aiheella.

• Ei ole juurikaan väliä kuka on aloittaja, kunhan aloitus on kiinnostava. En suosi tai hyljeksi ketään tiettyä kirjoittajaa. Myös täysin anonyymi, jota en tunnista, on samalla viivalla. Aiemmin, kymmenisen vuotta sitten Miehen Logiikassa saatoin vastata mieluiten juuri rekattujen aloituksiin, mutta en täällä, kun en täällä samalla tavoin "tunne" kirjoittajia. Hiukan useammin tosin vastaan ns. vanhoille tutuille (logiikan ajoilta), rekatuille tai tutuille anonyymeille, jos heidän aloituksiaan bongaan. Vähän kuin vanhasta muistista.

En näille Suhteet- s24-palstoille tule keskustelemaan politiikasta tai koronasta, kuulostaa vähän kaukaa haetulle aiheelle. Eikö täällä kuulu keskustella nimensä mukaisesti ihmisten välisistä suhteista tai suhteettomuuksista?

• Anonyymi

Ei väliä kuka aloituksen kirjoittaja, voi olla ystävämme anonyymi. Rokotusaiheet alkavat hiljalleen tympiä, etenkin ne joissa englanniksi lainauksia salaliittoteorioista ja muusta, ei kiinnosta. EI myöskään aloitukset jotka käsittelevät muita kirjoittajia. Sen sijaan tunteet ja ihmissuhteet sopivat palstalle hyvin, ja miksei politiikkakin, jos vaikka opittaisiin siitä kirjoittamaan lyttämättä muita.

• Anonyymi

Aihe, mikä milloinkin sattuu kiinnostelemaan, on se mikä saa minut vastaamaan. Ja rekattujen aloituksiin vastaan aika harvoin. Heillä ei ole yleensä mitään sanottavaa, vaikka tekstiä pukkaa urakalla ja porukalla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Öööh.. hieman jääviksi tunnen tähän itseni vasta syödyt varpaanne suussa vastaamaan.
        0.@^

t.sxth

• Anonyymi

Viinamiehen aloituksiin vastataan aina koska kaikki haluaa tietää miten naisia tavataan ja kun viinamies kertoo että viinaa pitää juoda baareissa jotta naisiin tutustuu niin aloituksissa on aina vastauksia.

T viinamies

• Tämä on kyllä vähän semmoinen yhden tempun poni. No mutta kukapa ei olisi.

• Joskus voin jättää kommentoimatta rekatun aloitukseen, sen vuoksi että huonomaineinen rekattu.

Tunteista itsestään ei ole paljon keskustelemista. Ja yleensäkin olen kiinnostuneempi asioista ja ilmiöistä kuin ihmisistä niin se vaikuttaa mihin vastaan.

Kannatan varauksella kaikenlaisia pikku provokaatioita ja kulttuurisotia.

• Rekatuille on kivempi vastailla. Näin se vain on.

• Anonyymi

Enemmän kiinnostaa, mikä sillä hetkellä kiinnostaa. Luen vähiten C) ja F). Niissä molemmissa on silti omat pimeät arvonsa, kuin miinoitetut kentät odottamassa räjähdystä. Miten ahdistaa ja pelottaa tai miten patoaa ja tuhoaa: kun tunne ylittävää järjen ja ymmärryksen, kun jokainen sana saa merkitystä, kun jokainen harhainen teko tekee siitä todellisemman. Vai oliko se ollenkaan sitä, vaikka sama kaava on yhä uudelleen nähtävissä.

t.sxth

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8369
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2318
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2162
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1687
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      34
      1546
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      16
      917
    Aihe