Olenko liian mukavuudenhaluinen?

Anonyymi

Jäin tässä pohtimaan, että olenkohan mä muuttunut jo liiankin mukavuudenhaluiseksi. Tilasin meinaan itselleni juoksumaton. Mä kun en enää saa aikaseksi lähteä lenkille tonne pimeään loskapaskakeliin. Kivassa auringonpaisteessa se on ihanaa, mutta tuonne en vaan saa enää aikaseksi itseäni pakottaa niin pitkäksi aikaa, että sitä vois oikeasti lenkiksi sanoa.

Miten teillä, huomaatteko olevanne yhtä mukavuudenhaluisia? Pitäiskö tästä huolestua?

14

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei siitä huolestua tartte vaikka vauhti eläkeiässä periaatteessa vähän hirvitteekin.

Vaikka en sinänsä mihinköön kuljekkoon ennee niin sen verran kyllä kun tarvitsee.Levätäkkin viimein saan,ilman että kukkoon tulloo varpaasta vetämään .

Eikä sydänkään 7han parhaimmasta piästä ole....

Tautejakin on .

• Anonyymi

No entäs kun en ole lähelläkään eläkeikää. Pitäiskö siitä huolestua? Mahtaakohan mun sukupolveni ikinä edes tavottaa sellasta eläkeikää, kun sitä hilataan jatkuvasti ylöspäin.

Terveyskin on erinomainen. En käytä lääkitystäkään mihinkään vaivaan.

ap.

• Anonyymi

Ei ihan normaalia ja esim samalla katsoa tv tä yms niin tulee ehkä harjoiteltuakin kun taas esim lähdet ulos juoksemaan niin täytyis suunnitella matkan niin että jaksaa takas kotiin eli järkevä homma minusta

• Anonyymi

Olispa kotona juoksumatto...olis ihanaa juosta ja katsella telkkua, en ole ulkoilmaihminen ja salille ei joka päivä jaksa lähteä.

Tänne ei voisi edes hankkia, puulattiat. Naapurit tulis varmaan hulluksi.

Hyvä hankinta, nauti siitä!

• Anonyymi

Tota mäkin vähän mietin siinä ostopäätöstä tehdessäni. Vaikka en yleensä hirveesti telkkaria katsele, mutta tossa tilanteessa se vois hyvinki olla auki.

Mä kyllä en ulkoilmaihminen,mutta en tähän aikaan vuodesta. Mun pitäis lähteä lämpimän sään leirille johonkin etelämmäs, että mua kiinnostais lähteä ulos lenkille. Tää on ollu jo useemman vuoden niin, että into hiipuu jyrkästi elokuun jälkeen ja tässä ennen joulua on jo lössö olo. Taas kevättä kohti mennessä viitsii pikkuhiljaa mennä uloskin lenkille. Jos tuo nyt olis hyvä ratkasu tähän ongelmaan. Mä en ole sellastakaan tyyppiäkään, että lähtisin johonkin salille juoksemaan. Ne ei ole koskaan olleet mun mieleeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tota mäkin vähän mietin siinä ostopäätöstä tehdessäni. Vaikka en yleensä hirveesti telkkaria katsele, mutta tossa tilanteessa se vois hyvinki olla auki.

Mä kyllä en ulkoilmaihminen,mutta en tähän aikaan vuodesta. Mun pitäis lähteä lämpimän sään leirille johonkin etelämmäs, että mua kiinnostais lähteä ulos lenkille. Tää on ollu jo useemman vuoden niin, että into hiipuu jyrkästi elokuun jälkeen ja tässä ennen joulua on jo lössö olo. Taas kevättä kohti mennessä viitsii pikkuhiljaa mennä uloskin lenkille. Jos tuo nyt olis hyvä ratkasu tähän ongelmaan. Mä en ole sellastakaan tyyppiäkään, että lähtisin johonkin salille juoksemaan. Ne ei ole koskaan olleet mun mieleeni.

Mä käyn salilla 3-5 kertaa viikossa yleensä. Tykkään ilmapiiristä.

Kävisin kyllä salilla vaikka olis juoksumatto, tulis sit varmaan silloin tehtyä paremmin lihastreeniä, kun nyt aika menee enemmänkin just matossa tms laitteissa joista tykkään todella paljon.

Yleensä kuuntelen matossa musiikkia, mut jos olis matto ja tv, niin varmaan juoksisin vähän väliä, siinä joku sarja toimis hyvin aika kuluu puol tuntia ihan hetkessä ja se vaikka kolme kertaa päivässä.

Tykkään just matosta, kun siinä saa vaan keskittyä juoksemiseen eikä tarvi välittää ympäristöstä, en ite käy ikinä ulkona lenkillä. Joskus tuntuu, kun lönää eteenpäin matossa, et vois vaikka sulkea silmät ja nukahtaa ja siltis juoksis vaan😆

Tsemppiä!!

• Anonyymi

Tilaamanu juoksumatto tuli eilenillalla. Kasailin sen ja tietysti testailin pienen "lenkin". Tänään aamulla tein sitten vähän reippaman puolen tunnin "aamulenkin" ja taidan olla koukussa. Miksi mä en tajunnut hankkia tota laitetta jo vuosia sitten??? Joka ainoa syksy ja talvi olen kärvistellyt saman ongelman kanssa, kun ei haluttais yhtään lähteä tonne ulos juoksemaan. Saliakaan ei tässä vieressä ole, että sekin vaatis oman vaivansa.

• Anonyymi

Onpa hienoa kuulla, että olet tyytyväinen, kun aika paljon rahaa siihen mattoon kumminkin meni, ettei jää "tilataiteeksi"!:)
        Itse olen kovasti harkinnut, kun minusta ei ole tuonne pyöräteille ym. poluille lompottelemaan, vaikka olisi hyväkin sää.
        Valinnan vaikeuskin on, koska niitä on niin monenmerkkisiä ja -laisia. Osamaksulla saisi ostaa.

Ja tykästyit siis heti....- loistavaa, kun olen kuullut väitteitä, että niihin päinvastoin kyllästyisi parin kerran jälkeen.
        Itse hakisin tukea siitä painon pudottamiseen kunnon ohella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hienoa kuulla, että olet tyytyväinen, kun aika paljon rahaa siihen mattoon kumminkin meni, ettei jää "tilataiteeksi"!:)
        Itse olen kovasti harkinnut, kun minusta ei ole tuonne pyöräteille ym. poluille lompottelemaan, vaikka olisi hyväkin sää.
        Valinnan vaikeuskin on, koska niitä on niin monenmerkkisiä ja -laisia. Osamaksulla saisi ostaa.

Ja tykästyit siis heti....- loistavaa, kun olen kuullut väitteitä, että niihin päinvastoin kyllästyisi parin kerran jälkeen.
        Itse hakisin tukea siitä painon pudottamiseen kunnon ohella.

Kai kaikissa laitteissa on se vaara, että käyttö jäisi muutamaan kertaan. Tuo riski kai liittyy usein siihen, että se kuntoilu aloitetaan sen laitteen kanssa ns. tyhjästä. Silloin voi hyvin iskeä kyllästyminen.

Itsellä tulee kyllä muutoinkin käytyä lenkillä lähes päivittäin, mutta kuten alotuksessa sanoin niin huonot kelit pistävät vatuttamaan. Keväällä ja kesällä matto taatusti jää mulla vähälle käytölle, jos ei satu kovin sateinen kesä. Kesäkelillä lähden mielummin ulos. Vaan nyt, kun on ollut milloin vesisadetta milloin pakkasta ja jatkuvasti liukasta, niin toi on ollut kovalla käytöllä. Yhdellä kädellä laskettavissa ne päivät, kun en ole vähintään parin kilometrin pyrähdystä tehnyt. Yleensä juoksen noin 10 kilometrin lenkin.

Itse ostin nyt alkuun tollasen suht halvan (alennuksessa viitisensataa euroa), jolla kokeilla. Nyt jo tuntuu, että vähän hintavampaan voisi investoida seuraavaksi. Vaan en tokikaan tässä lähiaikoina,, aikaisintaan ens talvena ja sekin vain sitten, jos saan tuon nätisti myytyä eteenpäin.

• Anonyymi

Monta talvee olen salilla käynyt sateessakin ja salilla juoksumatto niin sen takia käyn salilla koska juoksumatot kalliita kuitenkin ettei ole kotiin varaa ostaa. On minulla kuntopyörä kotona että jos talvellakin on -15 pakkasta niin jään kotiin ja treenaan kotona kuntopyörällä.

• Anonyymi

Mä en tykkää saleista yhtään. Mä tykkään kyllä juosta porukassa vaikka pallon perässä, mutta en salilla 😛. Mitä sellanen salikortti maksaa kuussa? Saisko sillä maksettua vaikka osamaksua? Tietenki jos tykkää tehdä muutakin kun vaan juosta juoksumatolla niin kuntosali voittaa sata nolla.

• Anonyymi

Emmä tiedä

Itekkin kävin pikkusen haukkoo happee äsken mut niin huono sää että eipä kauon viittiny olla .

Piirrettyjä tuli äskön telk6sta mutta vähän aikoo katoin.

Siinä on jännä yhdistöö hahmoja vähän kuin eläväks.

Vaikka eihän se niinkään ole.

Luen myös, tämä on mukavo sunnuntai.

Nukkuu välillä ja kun herree niin miettii josko tylsä sunnuntai ois ohi??

• Juoksumatto on loistava hankinta! Onnittelen rohkeasta päätöksestä.

Ei se välttis nyt mukavuudenhalusta ole kiinni. Olet halukas liikkumaan ja se on pääasia. Ja eihän sää aina huono ole, sitten kun ulkoilma taas hotsittaa, lenkkeilet myös ulkona.

Mukavuudenhalusta en olis huolissani. Jokainen tai useampi meistä ajan mittaan - ei tarvii vanhakaan olla - haluaa tiettyjä mukavuuksia ja helpotuksia elämäänsä. Niiden kustannuksella saa esimerkiksi aikaa johonkin muuhun.

• Anonyymi

Juoskaa minun juoksumatossa, minä en nyt jaksa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      325
      1896
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1599
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1301
    4. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1141
    5. 143
      1138
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1090
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1047
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      973
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      942
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      155
      899
    Aihe