Olemme olleet 15 vuotta naimisissa. Kolme lasta.
Suhteen alussa mies oli sairaalloisen mustasukkainen.
Jouduin katkaisemaan välit kaikkiin. En saanut mennä mihinkään.
Kun tulin raskaaksi hän hylkäsi minut. Olin yksin, mutta ei ollut paikkaa mihin mennä.
Muutettiin toiselle paikkakunnalle tuli toinen lapsi. Olin edelleen yksin. Kun menin töihin, hän soitteli pitkin päivää.
Luki aina kaikki viestit. Salasanat piti saada joka paikkaan.
Epäili pettämisestä vaikka olin vain lasten kanssa kotona.
Melkein pääsin pois, mutten uskaltanut.
Asiat parani. Mustasukkaisuus hälveni.
Tuli vielä yksi lapsi.
N.5 vuotta asiat ollut suurinpiirtein ok.
Mutta minä kärsin ahdistuksesta, masennuksesta ja paniikkihäiriöstä.
En uskalla luoda ystävyyssuhteita koska pelkään että jossain vaiheessa ne pitää katkaista kuitenkin.
En haluaisi olla enää naimisissa ihmisen kanssa joka joskus on kohdellut minua huonosti.
Mutta onko ok lähteä?
Saako luovuttaa?
17
692
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ottaa Peili kumpaakin käteen ja todeta faktat että missä syy että suhteessa on mustasukkaisuus tunnetta. Mun mielestä se on syyllinen kuka aiheuttaa mustasukkaisuus tunnetta. Ei kukaan huvikseen toimi tunnelmissa 🖇️📋🔎🔍
- Anonyymi
Jaa. mun kokemuksen mukaan taas mustasukkasuus on pääsääntösesti mustasukkasen omien korvien välissä.
- Anonyymi
Samaa mieltä että turha syyllistää ketään muuta kuin itseään jos suhteessa on mustasukkaisuutta. Toinen naurettava väite on pohtia miten uskaltaa tutustua uusiin ihmisiin jos aiemmin aiheuttanut suhteelle ongelmia muiden takia että pikemminkin pitäisi miettiä ja olla huolissaan siitä että ylipäätään haluaa hakeutua johonkin seuraan missä mahdollista aiheuttaa ongelmia suhteeseen. Kummallista tuo nyky nuorison järjen juoksu
- Anonyymi
Lopeta toi paskan jauhaminen. Toi suhteen toinen puolisko aivan sairas mieleltään. Etkö ymmärrä mitään aloituksesta?
Ei todellakaan ole normaalia käytöstä kytätä toista noin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toi paskan jauhaminen. Toi suhteen toinen puolisko aivan sairas mieleltään. Etkö ymmärrä mitään aloituksesta?
Ei todellakaan ole normaalia käytöstä kytätä toista noin...Sitä varten ne peilit kannattaa tsekata jospa Peili kertoo kuka on syyllinen että joku on joutunut suhteessa noinkin ahdistavaan tilanteeseen että joutuu tarkkailla mitä puoliso päättää tehdä milloinkin. Mun mielestä on erittäin surullista että AP ei itse huomaa miten paljon tuskaa ja ahdistusta hän omalla toiminnallaan on tehnyt puolisolle. Toki olen ottanut huomioon että AP on taatusti jokin nuori ja suhteessa kokematon mutta siltikin hänen ajatuksensa on todella surullista ja huolestuttaa lukea tollasta kauheita negatiivisesti kirjoitettuja asioita omasta puolisosta. Sietäisi hävetä kuka nyt ikinä onkaan toi ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole normaalia käytöstä kytätä toista noin...ei nainen tuota kirjottanut vaan e mies itse joak ei ikinä aanut naista itelleen se lukee väkisin sen puhelinta ja elää päivisin seuraten sitä kotonaan.. kuuluisi vankimielisairaalaan mut tää nainen ja hänen suuri lähipiirinsä ei jaksa välittää koko örkin olemassaolosta, tänenkin se kirjoittaa yötä päivää ja jatkaa nii kauan ku elää mitätöntä turhaa elämäänsä
- Anonyymi
ja vielä kysyt kun tiedät kyllä itse vastauksen. Voimia elämän muutokseen♥️
- Anonyymi
On ok. Itseään ei kannata tuhota myrkyllisessä suhteessa.
- Anonyymi
Kaikkien osapuolien vuoksi on helpottavaa lopettaa tuollainen suhde.
Mustasukkaisuus on sairasta ja tuhoaa kummatkin.- Anonyymi
Millä tavalla mustasukkaisuus on syy lopettaa suhde. Eikö silloin kuuluisi käyttäytyä niin hyvin että toinen ei tarvitse tuntea mustasukkaisuus tunnetta. Ei kukaan ole aiheettomasti mustasukkainen niin miksi aina moititaan sitä kiltinpää osapuolta ja miksi ymmärrystä tulee sille joka käytöksellään aiheuttaa mustasukkaisuus tunnetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla mustasukkaisuus on syy lopettaa suhde. Eikö silloin kuuluisi käyttäytyä niin hyvin että toinen ei tarvitse tuntea mustasukkaisuus tunnetta. Ei kukaan ole aiheettomasti mustasukkainen niin miksi aina moititaan sitä kiltinpää osapuolta ja miksi ymmärrystä tulee sille joka käytöksellään aiheuttaa mustasukkaisuus tunnetta
Todella monet ovat aiheettomasti mustasukkaisia. Turhanaikainen on todella järkevä syy lopettaa suhde. Mustasukkaisen korvienvälin ongelmille kun ei toinen voi mitää ja tilanne tulee todennäköisesti vain pahenemaan väkivaltaan saakka. Pahimmillaan se mustasukkainen sekopää tappaa. Ei muuta kun pois suhteesta mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella monet ovat aiheettomasti mustasukkaisia. Turhanaikainen on todella järkevä syy lopettaa suhde. Mustasukkaisen korvienvälin ongelmille kun ei toinen voi mitää ja tilanne tulee todennäköisesti vain pahenemaan väkivaltaan saakka. Pahimmillaan se mustasukkainen sekopää tappaa. Ei muuta kun pois suhteesta mahdollisimman nopeasti.
Just tällästä paskaa kun olet lukenut niin sä oikeesti vielä luulet että nämä ovat jotenkin oikeita mielipiteitä ja sen takia varmasti jätit minut vaikka tiedät että meillä on oma suhde ja meidän suhde eikä muiden mielipiteitä kuulu meidän suhteeseen.hyvin ikävää että en saanut näiden viestien takia mahdollisuus saada näyttää että meillä toimii suhde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tällästä paskaa kun olet lukenut niin sä oikeesti vielä luulet että nämä ovat jotenkin oikeita mielipiteitä ja sen takia varmasti jätit minut vaikka tiedät että meillä on oma suhde ja meidän suhde eikä muiden mielipiteitä kuulu meidän suhteeseen.hyvin ikävää että en saanut näiden viestien takia mahdollisuus saada näyttää että meillä toimii suhde
Mä en sua tunne, enkä taatusti ole sua jättänyt.
Syyttäsuotta mustasukkaisen sekopään kanssa sen sijaan olen ihan itse aikanaan suhteessa ollut ja tiedän ihan ensikäden tietona miten se homma menee. Mä en huoli mustasukkasta yksilöä enää ikinä. Vähänkään suurempi mustasukkasuus on ehdoton turn off. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus on samalla tavalla luonteen häiriö, kuin mikä muu tahansa. Mustasukkainenhan on typerä ja sairas.
Ajatellaan, että olisin varma, että puolisoni pettää minua. Eikö minun olisi syytä lopettaa suhde ja etsiä uusi kumppani koska en voi luottaa toiseen.
Otetaan vertaus toisenlaiseen asiaan. Ajatellaan, että käyn huollattamassa autoani liikkeessä. Epäilen, että liikkeessä annetaan vain valohoitoa. Olisiko loogista vaihtaa huoltoliikettä sen sijaan, että joka kerta raivoaisin tiskillä siitä, että työtä ei ole tehty.
- Anonyymi
Ette saa
- Anonyymi
Eipähän AP arvosta omaa puolisoa kun muilta neuvoja katselee kuinka toimia suhteessa joka yleensä kuuluu vain kahden kesken jutella oman rakkaan kanssa eikä kuunnella muiden mielipiteitä. Ja ero ei koskaan ole oikein kun asiat pystyy selvittämään niin että kumpikin osapuoli on tyytyväinen
- Anonyymi
Vertaistuki on tärkeää monissa asioissa. Tämä on väärä foorumi tällaisille alotuksille, mutta ehdottomasti ap:n kannattaa puhua ja purkaa mieltä. Kaikista pahinta ihmisen on jäädä tuommoisissa mietteissä omiin mietteisiin, monestihan lähtöä viivästyttää, jos kokee että tämä on normia, muutkin kokee tämmöistä, muillakin on vaikeuksia. Hassua, mutta ehkä myös syyllisyyttä, että jos toimisin toisin niin olisko asiat toisin. Ehdottomasti puhetta ettei vaivu omiin ajatuksiin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822