Olenko yksin parisuhteessa?

Anonyymi

Mitäs mieltä olette.. seurustellut erään kanssa 6-10v ja tuntuu etten tiedä kuka miesystäväni on. Miellän asian niin että miesystävä on minun numero 1, eli tärkein ja parhain kaveri jonka kanssa jaan elämäni siis elämäni! ei tunnu että hän olisi paraskaverini, kerron hänelle kaiken mitä tunnen tai ajattelen, mutta minulle ei takaisinpäin koskaan avauduta. Tuntuu siis että olen yksin. Tuntuu pahalta. Tuntuu että hän on avoimepi kavereilleensa kuin minulle ja niin olen havainnutkin ettei minulle ajatuksia ikinä avata, mutta sen sijaan kavereille kerrotaan. On arkipäivää että asioita jätetään minulle kertomatta, esimerkiksi -en välttämättä tiedä mitä hän on päivän aikana puuhastellut, hänellä voi olla jopa tapahtumarikas päivä esim. lähtenyt toisella paikkakunnalla köymään näkemässä vanhaa kaveria, käynyt baarissa, voittanut lotossa, kokenut jotain uutta tai muuta vastaavaa. Ei hän niistä minulle kerro, antaa vaan ymmärtää että on ollut esim. kotona. Nyt kaunistelen.. on minulle myös useasti valehdeltu kirkkain silmin. Jokatapauksessa on todella Turhauttavaa aina kysellä ja saankin usein kuulla kuinka ärsyttävä tai kamala ihminen olen kun kyselen päivän tapahtumia tai missä toinen on ollut. . Ei minulle kerrota mistään, annetaan mielummin olla pimennossa ihan vain siksi koska en vittu tiedä :( Olen useasti ilmaissut hänelle ajatuksiani tästä, mutta vastapalloksi saan vain huutoa ja vittuilua. Voisiko joku ulkopuolinen kertoa minulle mistä kyse?

2

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tota tämä on ihan vain omakohtainen kokemus, enkä tiedä miehestäsi enempää.

      Mutta veikkaan että miehesi vielä hakee paikkaansa tai yrittää "ansaita" kannuksensa ja oikeutuksensa olemassa ololleen. Monilla enemmän virtaa omistavilla miehillä perhe-elämä tuntuu "teennäiseltä" koska sisäinen pakko jolle mieskään ei voi mitään, ennenkuin saa sen taltutettua(jos saa) ajaa hakemaan niitä kaverikokemuksia joista sitten voi ammentaa kun kasvaa täysi-ikäiseksi, olkoon se sitten 20, 30 tai vaikka 60v.

      Ennen tuota täysi-ikäisyyttä, perhe-elämä saattaa tuntua kuin päälleliimatulta tarralta että hei kattokaa, mulla on kulissit kunnossa. Se ei tunnu oikealta, alla on teennäisyyttä. Mies ei ole löytänyt itseään elämän myrskyistä ja karikoista. Miehellä pitää olla jotain annettavaa että se voi rauhoittua. Ymmärrätkö?

      • Anonyymi

        Kyseessä on se naisten paljon puhuma putkiaivo mikä asettaa sen limitin, että ei näe missä mennään, kunhan vain mennään. Se on itseasiassa turvattomuuden tunnetta siellä taustalla. Riittämättömyyttä. Se pelottaa, ahdistaa ja hyvää tarkoittavat kysymyksesi tuntevat enemmän ilkikuriseltilta.

        Näe asia niin että kysymyksesi ikään kuin "vääristyvät" miehesi mielessä. Koska miehellä on riittämättömyys ja pelko taustallase "kuulee" kysymksesi ikäänkuin antavana ohjenuorana että "mikään ei riitä". Muista miehen roolimalli on elannontuoja, edelleenkin. Mies vain seuraa stefeotypioitan ja käyttäymismalleja.

        Yritä himmailla niitä kysyksiä, niin sillä välähtää mieleen "hei mä oon riittävä, äiti ei pakota taas kouluun". :)

        Sitten se rupee jubaa sulle omiaan. Anna aikaa kans tolle toteutua se.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe