,vaan pysymään palvelun parissa ja maksamaan siitä.
"Kultaisen peniksen syndroomalla viitataan ilmiöön amerikkalaisissa yliopistokaupungeissa. Koulutetuille heteromiehille on Tinderissä kysyntää, koska heitä on yliopistoissa naisia vähemmän. Osa miehistä on alkanut pitää vaihtoehtojaan naismarkkinoilla loputtomina. He jäävät pyyhkäisemään oikealle ikuisesti. "
"Tutkijoiden mukaan Tinderin käyttäjille luodaan päinvastoin jännittäviä, ennustamattomia ja jopa raivostuttavia kokemuksia. Ne pitävät tämän palvelussa tiukasti kuin tarra."
"kun polku tuntuu loppuun kuljetulta, käyttäjälle tarjotaan nopeasti uusia. Jotta tunnetta loppuun kulkemisesta ei tulisi liian nopeasti, Tinderin algoritmit eivät esimerkiksi suosi ”yliswaippailua”.
Näistä elementeistä syntyy ”tarraava” käyttäjäpolku. Silloinkin, kun käyttäjät onnistuvat jättämään palvelun, he haikailevat takaisin."
https://www.hs.fi/visio/art-2000008415621.html
Tinderin ei ole tarkoituskaan saada ihmisiä löytämään kumppania
35
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Itseäni kyllä kiinnostaisi Tinder ja olen ollut siellä hyvin suosittu, mutta ihmisten/miesten käytös ollut niin naurettavaa että kaikki halut lopahtavat heti alkuunsa👎
Viimeksi mätsäsin itseäni pari vuotta vanhemman miehen kanssa joka:
-ei ilmoittanut pituuttaan ja kuva oli otettu siten että näytti huomattavasti pidemmältä kun oli ja silti kritisoi naisten kuvia valheellisiksi
-epäili kaikkea mitä kerroin itsestäni
-epäili kuvieni aitoutta vaikka niissä selvästi ei ollut filtteriä ja vatsamakkaraakin oli reilusti esillä
-yritti heti syyllistää ja määräillä normaalia elämääni vaikka olin häntä menestyneempi ja varakkaampi.
Ja tämä oli melko positiivinen kokemus, mies oli muuten kiva ja hyvännäköinen, mutta lopetin jutun yllämainituista syistä, koska ärsyynnyin enkä halunnut tuota ihmistä mitenkään osaksi elämääni. Kaksinaismoralismi ei oikein sytytä. Tutustumisesta jäi paskan maku.
Ei kannata syyttää sovellusta jossei itse kykene tervehenkiseen vuorovaikutukseen.- Anonyymi
Tietokone tai kännykkä tai mikä tahansa, missä on mikriprosessori, ei tee virhettä, vaan se on siellä käyttäjä puolella. En minäkään syytä exel taulukkoa siitä jos se antaa huonoja tuloksia. Se antaa juuri niitä tuloksia mitä sinne olen syöttänyt.
- Anonyymi
Nämä sovellukset ja sosiaalinen media ovat paljastaneet ihmisistä sosiaalisen käyttäytymisen vajaavaisuudet.
Kirjoittamalla paljastaa itsestään asioita, joita ei puhuessaan paljasta. Näennäinen anonyymiteetti vie suomessakin sinkkuuden polulle.
Mediat muokkaavat ihmisen käyttäytymistä ja ajattelua. Poistaa inhimillisen ja rehellisen kanssakäymisen toisen ihmisen kanssa.
Puhelimen tai tietokoneen kautta saatu tieto tekee ihmisestä lähes skitsofreenisen olennon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokone tai kännykkä tai mikä tahansa, missä on mikriprosessori, ei tee virhettä, vaan se on siellä käyttäjä puolella. En minäkään syytä exel taulukkoa siitä jos se antaa huonoja tuloksia. Se antaa juuri niitä tuloksia mitä sinne olen syöttänyt.
Niinhän se tekee.
Mielestäni algoritmia voisi vähän hillitäkkin, itseltäni jää varmasti pois paljon miehiä joita voisin harkitakkin ja ehkä päinvastoinkin. Nyt on tullut tasaisena jonona vaan sitä kultaista keskitien kulkijaa mikä tietysti on ihan hyväkin juttu, mutta kaipaisin itse miehessä enemmän persoonaa eikä varallisuus ole niin oleellista kun en yhteen varsinaisesti halua kenenkään kanssa muuttaa enkä tykkää matkustelusta.
Oma itsetunto kyllä kestää rumemmatkin ehdokkaat ja pakkien saamisen niiltä paremmilta.
Joten olen todennut Tinderin myös vähän tylsäksi ja rajoittuneeksi. En ole palaamassa lapsuuteni keskiluokkaiseen omakotiyhteisöön parisuhteen kautta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sovellukset ja sosiaalinen media ovat paljastaneet ihmisistä sosiaalisen käyttäytymisen vajaavaisuudet.
Kirjoittamalla paljastaa itsestään asioita, joita ei puhuessaan paljasta. Näennäinen anonyymiteetti vie suomessakin sinkkuuden polulle.
Mediat muokkaavat ihmisen käyttäytymistä ja ajattelua. Poistaa inhimillisen ja rehellisen kanssakäymisen toisen ihmisen kanssa.
Puhelimen tai tietokoneen kautta saatu tieto tekee ihmisestä lähes skitsofreenisen olennon.Olet tässä varmaan oikeilla jäljillä.
Itse olen avoimena ihmisenä huomannut, että juuri mikään ei herätä enempää skitsoiluja kun avoin ja ystävällinen käytös. Irl ja somessa ihan sama.
Tämä jotenkin huvittaa minua myös siltä kantilta katsottua miten monet tuntuvat suojelevan irl sitä "yksityisyyttään". Mitä yksityisyyttä? Sitäkö että on saanut parkkisakot vuonna 2014 tai maksaa elareita? Tai sitä että tykkää käydä ulkona syömässä?
Yksi asenne avointa ystävällisyyttä kohtaan on jonkinlainen absurdi pelko tulla huijatuksi. Ihan kun ystävällinen ihminen hymyllään tunkisi pankkitilille sillä silmänräpäyksellä kun skitsoilija siihen hymyyn vastaa😕
On uskottavampaa olla epäilevä, ylimielinen ja itsekeskeinen, se on normaalia.
Kuitenkin monet sitten kutsuu ihan tuntemattomia ihmisiä seksihommiin omaan kotiinsa humalaisen puolituntisen tutustumisen tai yhteisen halukkuuden osoituksen jälkeen tinderissä tai muissa palveluissa.
Tässä on jotain ristiriitaista, että housut ja koti ei ole yksityistä, mutta avoin inhimillisyys sitten on alue jossa ihminen on täysin altis vahingoittumaan ja kykenemätön pitämään rajojaan eikä uskalla edes nimeään kertoa kun jo pelkää "jotain vaikeuksia".
Mites muuten se meidän leffailta? Olitko sama tyyppi?😉😂
Onko tuo kalliskin sovellus?
- Anonyymi
Ei se on täysin ilmainen ja toimii hyvin ilmaiseksi, mutta jotkut valitsevat maksullisen version kun kuvittelevat sen auttavan jotain.
Maksullisessa versiossa esim voit ennalta nähdä keneltä oot saanut tykkäyksen ja voit siten tyytyä siihen mitä saat sensijaan että itse kiinnostuisit. Anonyymi kirjoitti:
Ei se on täysin ilmainen ja toimii hyvin ilmaiseksi, mutta jotkut valitsevat maksullisen version kun kuvittelevat sen auttavan jotain.
Maksullisessa versiossa esim voit ennalta nähdä keneltä oot saanut tykkäyksen ja voit siten tyytyä siihen mitä saat sensijaan että itse kiinnostuisit.Okei, kiitos. En ole millään tasolla tutustunut Tinderiin henkilökohtaisesti, täältä lukenut swaippaamiset yms. Ihmettelin tuita maksullisuutta, kun olin käsittänyt ilmaiseksi. Mutta on siis ilmainen että maksullinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Okei, kiitos. En ole millään tasolla tutustunut Tinderiin henkilökohtaisesti, täältä lukenut swaippaamiset yms. Ihmettelin tuita maksullisuutta, kun olin käsittänyt ilmaiseksi. Mutta on siis ilmainen että maksullinen vaihtoehto.
Hyvä että et ole. Tinder on ihan syvältä
- Anonyymi
Itse käytän Tinderiä vain panoseuran etsintään. En todellakaan etsi sieltä kumppania.
- Anonyymi
Et sinä käytä tinderiä vaan tinder sinua. Tinderistä et löydä panoa mutta maksat silti vaikka et panoa saa.
T viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä käytä tinderiä vaan tinder sinua. Tinderistä et löydä panoa mutta maksat silti vaikka et panoa saa.
T viinamiesPerus-tinder ei maksa mitään ja sieltä saa kyllä panoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus-tinder ei maksa mitään ja sieltä saa kyllä panoja.
Ei todellakaan saa, ei ole julkkis tai joku muu yt-mies
- Anonyymi
"amerikkalaisissa yliopistokaupungeissa. Koulutetuille heteromiehille on Tinderissä kysyntää, koska heitä on yliopistoissa naisia vähemmän. "
Tämä pitää paikkansa myös Suomessa. Mies lisää eniten markkina-arvoaan hankkimalla akateemisen koulutuksen (tekniikan alan koulutus kuitenkin nostaa markkina-arvoa muita aloja vähemmän)- Anonyymi
Miksette sitten hanki? Ei jaksa, ei kykene.
- Anonyymi
paljonko pyytää tinder tyttö hintaa
- Anonyymi
Olen sanonut ettei mies löydä naista kumppaniksi tinderistä. Kumppanin löytää viinaa juomalla baarissa koska siellä mies pääsee heti naisen kanssa kasvokkain juttelemaan. Tinder on huijausta ja miehet maksaa itsensä kipeeksi eivätkä koskaan pääse naisia tapaamaan eikä treffeille.
Monet kaverini on olleet tinderissä ja olen niille sanonut että naisia tapaa vain baareissa. Olen raahannut kavereita baariin tutustumaan naisiin ihan livemnäja kaverit on kiitelleet kun ovat naisiin tutustuneet ja kumppanin löytänyt. Sain kaverilta 200 euron viskipullon lahjaksi kun vein sen baariin ja se löysi naisen itselleen.
Kaikki tinderit ja netti deitti sovellukset on huijausta ja sielä vaan miehiä pyydetään maksamaan aina vaan lisää mutta mitään naista miehet ei koskaan tapaa. Tavallinen matti meikäläinen ei naista löydä deitti sovelluksista mutta baarista löytää.
T viinamies - Anonyymi
Tinder on miesten luomus miehiä varten. Ajatuksena lienee juuri helpon, nopean ja runsaan seksin löytäminen ja samalla rahojen lypsäminen. Kukaan ei varmaankaan osannut ajatella lieveilmiöitä ja negatiivisia vaikutuksia pariutumiseen, mitä tuollaiset sovellukset aiheuttaa.
"Tinderin ei ole tarkoituskaan saada ihmisiä löytämään kumppania "
Hehheh. Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että suurin osa Tinderin käyttäjistä (ainakaan naisista) myöskään ei ala käyttämään sovellusta löytääkseen kumppanin, vaan kokeillakseen tai katsoakseen mitä sovelluksella on tarjottavana. Näin ollen Tinder ei varsinaisesti riko minkäänlaista palvelulupausta, vaan nimenomaan tarjoaa käyttäjälle juuri sitä mitä tämän on tilannut.
Kumppanin löytämiseen tietenkin olisi mahdollista kehittää paljon parempia sovelluksia, mutta niillä ei ole mitään mahdollisuuksia Tinderiä vastaan, jos Tinder kuitenkin on palkitsevampi ja koukuttavampi.- Anonyymi
Totta. Ja tuo helpon seksin saaminen on tietysti taitava mainoskikka, jolla erityisesti miehiä houkutellaan. Peli on kuitenkin raakaa, kuten monet ovat huomanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ja tuo helpon seksin saaminen on tietysti taitava mainoskikka, jolla erityisesti miehiä houkutellaan. Peli on kuitenkin raakaa, kuten monet ovat huomanneet.
Tuo on jiuri mielestäni yksi naurettava harhaluulo. Tinder ei ole mikään peli. voi jösses sentään.
Ihminen joka suhtautuu mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen pelinä, tulee haavoittumaan vuoren varmasti viimeistään silloin kun tulee ne halveksivat pakit siltä ainoalta ihmiseltä johon oikeasti olisi kannattanut tutustua.
Sitten nolottaa kyllä, voi tuntea itsensä ihan helvetin idiootiksi ja lapselliseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on jiuri mielestäni yksi naurettava harhaluulo. Tinder ei ole mikään peli. voi jösses sentään.
Ihminen joka suhtautuu mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen pelinä, tulee haavoittumaan vuoren varmasti viimeistään silloin kun tulee ne halveksivat pakit siltä ainoalta ihmiseltä johon oikeasti olisi kannattanut tutustua.
Sitten nolottaa kyllä, voi tuntea itsensä ihan helvetin idiootiksi ja lapselliseksi.Olen täysin eri mieltä. Tinder on peli, samoin kuin muutkin paritussaitit. Niiden tarkoituksena on tehdä rahaa, paljon rahaa, ihmisten perusvieteillä. Tuolla menestyy ne, jotka osaavat tuunata itsestään mahdollisimman myyvän version. Aitoudella tai säröillä ei pitkälle pötkitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps! Ruma mies pärjää Tinderissä yhtä huonosti kuin IRL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä. Tinder on peli, samoin kuin muutkin paritussaitit. Niiden tarkoituksena on tehdä rahaa, paljon rahaa, ihmisten perusvieteillä. Tuolla menestyy ne, jotka osaavat tuunata itsestään mahdollisimman myyvän version. Aitoudella tai säröillä ei pitkälle pötkitä.
No ainakin minä aitona ja vähän säröisenä olisin saanut suurinpiirtein kenet vaan sieltä ainakin hoitoon. Tämän ikäisenäkin. Pari tosi tyylikästä, hoikkaa ja vähän nuorempaa "ytmiä" ei tarttunut koukkuun. Mut en sitä odottanutkaan, vaan tykkäsin vaan siksi koska olivat upeita miehiä. Toki jotkut "ytmitkin" osoitti kiinnostusta, yks oli aika kiva, akateemikko...mut dumppasin senkin kun en vaan jaksanut lässyttää ja kytätä luuria.
En viitsi pelata sosiaalisia pelejä, ehkä se on mun moka, kun en jaksa leikkiä, keskustelen mieluummin oikeista asioista harvemmin, kun jauhan triviiaalia paskaa ja leikin vaikeesti tavoiteltavaa ja kaikista mieluiten vaan teen hyödyllisiä ja hauskoja asioita. Jossain viestisovelluksissa ajan hukkaaminen ei oo yhtään mun tyyliä ja kyllästyn viidessä minuutissa ja miehet menee paniikkiin.
On ihan totta, että sovellusten ja saittien tarkoitus on tehdä rahaa, ei ne nyt mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole, hei haloo..ja onhan siitä ilmainen versio käytettävissä kaikille ja hyvin toimii.
On myös totta, että itseään tuunaamalla saa suosiota, mut mikään ei estä suakaan pukeutumasta paremmin, treenaamasta ja pitämästä muutenkin parempaa huolta ulkonäöstäsi ja älyllisestä habituksestasi, et nyt ihan idiootilta vaikuta kun osaat kirjottaa ja kertoa mielipiteesi.
Kannattaa esim lukea joku kirja brändäämisestä ja ostaa vaatteensa muualta kun Dressmannilta, esim Boozt-verkkokauppa on hyvä ja listauksilta miehille löytyy jotain 40 000 myyntiartikkelia ja aina kunnon alennuksilla joita kaupasta ei saa. Jo verkkosivun miesten osaston selaaminen kasvattaa tyylitajua, kannattaa katsoa.
Nyt on Booztissa taas paljon alennuksia just laitoin parisataa menemään vaikka oon jo ennestäänkin monta tonnia auki😁🌚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin minä aitona ja vähän säröisenä olisin saanut suurinpiirtein kenet vaan sieltä ainakin hoitoon. Tämän ikäisenäkin. Pari tosi tyylikästä, hoikkaa ja vähän nuorempaa "ytmiä" ei tarttunut koukkuun. Mut en sitä odottanutkaan, vaan tykkäsin vaan siksi koska olivat upeita miehiä. Toki jotkut "ytmitkin" osoitti kiinnostusta, yks oli aika kiva, akateemikko...mut dumppasin senkin kun en vaan jaksanut lässyttää ja kytätä luuria.
En viitsi pelata sosiaalisia pelejä, ehkä se on mun moka, kun en jaksa leikkiä, keskustelen mieluummin oikeista asioista harvemmin, kun jauhan triviiaalia paskaa ja leikin vaikeesti tavoiteltavaa ja kaikista mieluiten vaan teen hyödyllisiä ja hauskoja asioita. Jossain viestisovelluksissa ajan hukkaaminen ei oo yhtään mun tyyliä ja kyllästyn viidessä minuutissa ja miehet menee paniikkiin.
On ihan totta, että sovellusten ja saittien tarkoitus on tehdä rahaa, ei ne nyt mitään hyväntekeväisyyslaitoksia ole, hei haloo..ja onhan siitä ilmainen versio käytettävissä kaikille ja hyvin toimii.
On myös totta, että itseään tuunaamalla saa suosiota, mut mikään ei estä suakaan pukeutumasta paremmin, treenaamasta ja pitämästä muutenkin parempaa huolta ulkonäöstäsi ja älyllisestä habituksestasi, et nyt ihan idiootilta vaikuta kun osaat kirjottaa ja kertoa mielipiteesi.
Kannattaa esim lukea joku kirja brändäämisestä ja ostaa vaatteensa muualta kun Dressmannilta, esim Boozt-verkkokauppa on hyvä ja listauksilta miehille löytyy jotain 40 000 myyntiartikkelia ja aina kunnon alennuksilla joita kaupasta ei saa. Jo verkkosivun miesten osaston selaaminen kasvattaa tyylitajua, kannattaa katsoa.
Nyt on Booztissa taas paljon alennuksia just laitoin parisataa menemään vaikka oon jo ennestäänkin monta tonnia auki😁🌚Ai v..u meniskö tinderiin, on uusia kuviakin😃
Vois mennä joku päivä. Bilesesonki ja kaikkee. Jos vaikka joku kutsuis Rukalle panolomalle.
Saatana!
- Anonyymi
En ole vielä keksinyt mitä koukuttavaa siinä on. Vähän osumia, keskustelukyvyttömiä naisia ja kaiken kaikkiaan ankeaa meininkiä. Tietty jos Tinder haluaa pitää minut sovelluksen käyttäjänä niin ehkä se osaa tarjota vain huonoja osumia kun se on huomannut että sillä taktiikalla olen tähänkin asti roikkunut mukana.
- Anonyymi
Saat vähän osumia, jos olet ruma
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla baareissa mies voi naisiin tutustua. Mies menee baariin ja voi jutella naiselle heti. Tinderissä mies maksaa eikä voi jutella naisille juuri koskaan. Pitää olla todella joku julkkis että saat osuman. Baarissa mies osuu heti ja voi tutustua naisiin heti.
T viinamies - Anonyymi
halveksun syvästi tinder tyttöjä jotka jakavat itseään korkea koulutetuille pubbelille eivät anna rehelliselle työ miehelle joka rakastaisi ja rakastelisi heitä kunnolla
- Anonyymi
Joo se on tullut selväksi, ettei sulla käy flaksi. Epäilen, ettei se käy muuallakaan kuin vain Tinderissä, joten vika taitaa kuitenkin löytyä sieltä peilistä. En ihmettele.
- Anonyymi
Deitti palvelut on huijausta.
https://yle.fi/uutiset/3-11724446- Anonyymi
T viinamies
- Anonyymi
Tinder on yhtä tyhjän kanssa. Siitä ei ole mitään hyötyä tav. miehelle
- Anonyymi
Itse olen ihan tavallinen mies ja olen löytänyt helposti seuraa Tinderistä
- Anonyymi
Mikä on "tavallinen" mies ja miten hänen pitäisi Tinderistä hyötyä?
Suomessa tavallisin mies on koulutettu ja työssäkäyvä, keskimittainen ja hieman ylipainoinen.
Tinder on ulkonäköön perustuva deittisovellus, jonka maine seksiseurapalveluna on pitänyt huolen siitä että rekisteröityneissä käyttäjissä on naisia puolet vähemmän kuin miehiä.
Jos siis tavallisena miehenä haluaa löytää seksiseuraa, kannattaa enemmin mennä baariin tai suoraan ottaa yhteys maksullisiin palveluntarjoajiin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet201118Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799