IS retoriikka rokottamattomia vastaan

Anonyymi

Uskomatonta rokottamattomien mustamaalaamista. Tämä kyseinen toimittaja tekee samaa mitä natsit teki, mustamaalaa tiettyä kansanosaa mikä todella vaarallista.

Tämä kyseinen toimittaja ei ymmärrä näköjään mitään siitä miksi me jotkut emme halua testaamatonta, geenimanipuloivaa rokotetta jonka pitkäaikaisvaikutuksiin kuuluu mm. Sydänlihassairaudet, verisuonitukkeumat, ja paljon muuta. Sinänsä Sinopharm rokote on varmaan Ok koska ei mRNA mutta sitä ei tarjolla.

Mielestäni tämä toimittaja on henk.koht vastuussa jos ihmiset rupeavat hyökkäämään rokottamattomia vastaan tms. Hän näköjään haluaa Itävalta systeemiä missä helmikuusta pakolliset rokotukset tai sakko / vankila. Ihan mielivaltaisen sairaasta toimintaa siihen nähden että taudin kuolleisuus globaalisti 0,003% luokkaa ja itse ainakin luotan mielummin omaan immuniteettini kuten Joe Rogan, my body, my choice!

IS retoriikka rokottamattomia vastaan lie tässä : https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008428495.html

52

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko ottanut huomioon, kuinka monta ihmistä koronaan sairastunut ihminen tartuttaa. Onko se lähimmäisen rakkautta, että haluaa tartuttaa muita ihmisiä koronaan.

      Ihmisillä on sairauksia, jotka vähentävät immuniteettiä ja toisilla se on huonompi. Minun miehelläni oli immuniteetti huono, kaikki flunssat tarttuivat häneen. Hän oli aina sairas. Yhdestä flunssasta hän sai jälkitaudin, munuaistaudin. Ei ollut kiva tauti.

      Jos ei olisi ketään rokotettu, mikähän olisi Suomessa tilanne nyt. Nyt sairaalat ovat täyttyneet koronaan sairastuneista. Onko se rokottamattomien tahto, että vanhat ja sairaaat kuolevat, mitäs siitä. Ajattelevatko he, että voihan ne kuollakin, sairaat ja vanhukset tulevat yhteiskunnalle kalliiksi. Mutta tämä ajatus on väärä. Me emme saa ajatella näin.

      • Anonyymi

        Ihminen voi tartuttaa muita olipa rokotettu tai rokottamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi tartuttaa muita olipa rokotettu tai rokottamaton.

        Niin voi. Mutta rokottamaton sairastuu huomattavasti useammin ja tartuttaa huomattavasti enemmän. Lisäksi rokottamaton sairastuu vaikeammin. Sillä on merkitystä.

        Rokotuksella sekä omaa sairastumisriskiä että muiden sairastumisriskiä pienentää huomattavasti. Kannattaisiko se pieni piikki ottaa sen vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi. Mutta rokottamaton sairastuu huomattavasti useammin ja tartuttaa huomattavasti enemmän. Lisäksi rokottamaton sairastuu vaikeammin. Sillä on merkitystä.

        Rokotuksella sekä omaa sairastumisriskiä että muiden sairastumisriskiä pienentää huomattavasti. Kannattaisiko se pieni piikki ottaa sen vuoksi?

        Rokotettua joudutaan hoitamaan paitsi koronan takia, myös rokoteseurausten takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotettua joudutaan hoitamaan paitsi koronan takia, myös rokoteseurausten takia.

        Rokote voi aiheuttaa seurauksia. Yksi tutuistani ei ole voinut ottaa rokotusta, koska hänelle tulee rokotuksista oireita. Muutaman kerran hän on ottanut jonkun rokotuksen ja joutunut sairaalaan hengitysoireiden takia. Sen jälkeen hän ei ole ottanut mitään rokotuksia. Hän on kotona ja käy hyvin harvoin kaupassa, näin hän suojelee itseään koronalta.

        Minulla on ollut pienestä pitäen migreeni. Kun minulla todettiin epilepsia ja sain epilepsialääkkeet, niin migreenikin väheni. Kun otin koronarokotteen, minulle tuli pientä päänsärkyä. Toisenkin rokotuksen jälkeen tuli päänsärkyä. Nyt ei ole ollut päänsärkyä pitkään aikaan. En tiedä tuleeko jälleen kolmannen jälkeen päänsärkyä. Otan sen riskin.

        Minulla on epilepsialääkitys. Ne aiheuttavat minulle kaikenlaisia vaivoja. Mutta jättäisinkö lääkkeet pois ja ottaisin riskin, että saan epilepsiakohtauksen, kun vaikka olen pyöräilemässä. Minulla on siinä kaksi vaihtoehtoa, otan pillerit ja kestän niiden aiheuttamat vaivat vai jätänkö pillerit pois ja odotan, koska kohtaus tulee. Otan nyt pillerit, koska kohtaus on niin kauhea, etten halua sitä kokea.


      • Anonyymi

        Tiedätkö nimimerkki Monkki, että ajattelusi on fasistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi. Mutta rokottamaton sairastuu huomattavasti useammin ja tartuttaa huomattavasti enemmän. Lisäksi rokottamaton sairastuu vaikeammin. Sillä on merkitystä.

        Rokotuksella sekä omaa sairastumisriskiä että muiden sairastumisriskiä pienentää huomattavasti. Kannattaisiko se pieni piikki ottaa sen vuoksi?

        THL-trollit liikkeellä jakamassa disinformaatiota. Nythän on jo käynyt selväksi, että mRNA-piikitys ei estä sairastumista koronaan eikä tartuttamistakaan. Lisäksi mRNA-injektio tekee ihmisestä "virussäiliön". Heillä on todettu hengitysteissään moninkertaisesti enemmän koronavirusta kuin niillä, jotka eivät ole injektiota ottaneet.
        Myös injektion vaikutus vakavan tautimuodon estämiseen on kyseenalainen, tästä kertoo uusi, laaja ruotsalaistutkimus.


      • Anonyymi

        Kiva ois tosiaan tietää mikä ois tilanne jos kokeellista ei ois kokeiltu.
        Aivopesun tuomaa syyllistystä. Piikitettynä et oo sen turvallisempi, väittipä narratiivi mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi. Mutta rokottamaton sairastuu huomattavasti useammin ja tartuttaa huomattavasti enemmän. Lisäksi rokottamaton sairastuu vaikeammin. Sillä on merkitystä.

        Rokotuksella sekä omaa sairastumisriskiä että muiden sairastumisriskiä pienentää huomattavasti. Kannattaisiko se pieni piikki ottaa sen vuoksi?

        Hyvin on muut suojaustoimet riittäneet. Piikkiä en ole tarvinnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö nimimerkki Monkki, että ajattelusi on fasistista.

        Mikä minun ajattelussani on fasistista ? Minä en pakota ketään ottamaan rokotetta. Minä en pakota ketään elämään niin kuin minä. Mutta minulla niin kuin sinulla on oikeus sanoa, mitä ajattelemme. Mutta, jos minä alan pakottaa ihmisiä elämään niin kuin minä, se on väärin.

        Tietysti se olisi joillekin ihmisille mukavaa, kun kaikki muut olisivat hiljaa ja he saisivat tuoda julki omat mielipiteensä ja näin hallita toisia. Mutta meillä jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Minä päädyin ottamaan riskin ottaa rokotuksen. Mutta olen myös kiltisti kotosalla, en käy ravintoloissa, enkä muissakaan paikoissa, missä on paljon ihmisiä. Teen kotona sukututkimusta ja muutenkin vietän mukavaa aikaa kotosalla. Näin en tartuta ihmisiä, jos vaikka kannan koronaa itsessäni. Eikö niin ole hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ois tosiaan tietää mikä ois tilanne jos kokeellista ei ois kokeiltu.
        Aivopesun tuomaa syyllistystä. Piikitettynä et oo sen turvallisempi, väittipä narratiivi mitä tahansa.

        Voin saada rokotettunakin koronan. Rokotus ei sulje pois sitä mahdollisuutta. Sen lisäksi, että olen ottanut rokotukset, käyn vähän ihmisten ilmoilla. Apteekissa ja kaupassa on pakko käydä, mutta yritän käydä silloin, kun on mahdollisimman vähän ihmisiä. En käy ravintoloissa syömässä enkä viihdy paikoissa, missä on paljon ihmisiä.

        Jokainen tekee sen valinnan, ottaako rokotuksen vai ei. Me emme voi pakottaa toisia toimimaan samalla tapaa kuin itse teemme. Eikä ole mukavaa, kun siitä riitelemme, joskus ihan verissäpäin haukumme toisiamme.


    • Anonyymi

      tervetuloa hesaan ilmaisen terveydenhoidon piiriin 🤣
      Katsotaan ketä siellä leikataan ja hoidetaan maailmanääristä 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Natsit hyökkäsivät juutalaisia, kommunisteja, romaneja, homoja ja muita perversejä, vammaisia sekä poliittisia vastustajiaan vastaan. Kaikki nuo vietiin suljettuihin leireihin.

      Nyt ei ole mitään vainoa, rotuun katsomatta tyhmimmät foliohatut jätetään vaan ulos baareista mihin muut kokoontuvat viettämään aikaansa.

      Jos sinä haluat olla meidän rokotettujen mukana niin ala käyttäytyä ihmisten tavoin ja ota vastuuta omasta käytöksestäsi, rokottaudu tai pysy kaukana. Jos taas et halua olla meidän kanssa niin ei mitään ongelmaa, pysy kotona.

      • Anonyymi

        Käytät toveri samaa retoriikkaa kun natsit. Sinä etkä muut päätä yhtään mitään minun tai niiden asioista. En ole antivaxx ainostaan anti ei testattu geeniterapia flunssaan joka on kehitetty labrassa.. Ongelma on just sinunlaiset ihmiset jotka uskovat sokeasti kaikkeen mitä valtamedia ja hallinto syöttää, olisit ollut hyvä neuvosto kansalainen, toveri. Sen takia natseilla menikin hyvin koska kansalaiset olivat samanlaisia lampaita kun sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät toveri samaa retoriikkaa kun natsit. Sinä etkä muut päätä yhtään mitään minun tai niiden asioista. En ole antivaxx ainostaan anti ei testattu geeniterapia flunssaan joka on kehitetty labrassa.. Ongelma on just sinunlaiset ihmiset jotka uskovat sokeasti kaikkeen mitä valtamedia ja hallinto syöttää, olisit ollut hyvä neuvosto kansalainen, toveri. Sen takia natseilla menikin hyvin koska kansalaiset olivat samanlaisia lampaita kun sinä.

        Ja sinä itse uskot sokeasti mitä joku äärimmäinen vastapropaganda syöttää. Uskot vaikka tosiasiat puhuvat uskomuksiasi vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät toveri samaa retoriikkaa kun natsit. Sinä etkä muut päätä yhtään mitään minun tai niiden asioista. En ole antivaxx ainostaan anti ei testattu geeniterapia flunssaan joka on kehitetty labrassa.. Ongelma on just sinunlaiset ihmiset jotka uskovat sokeasti kaikkeen mitä valtamedia ja hallinto syöttää, olisit ollut hyvä neuvosto kansalainen, toveri. Sen takia natseilla menikin hyvin koska kansalaiset olivat samanlaisia lampaita kun sinä.

        Älä tule tänne kirjoittamaan tänne natseista ja vertaamaan nykytilannetta natseihin ja holokaustiin. Kyllä tilanne ja seuraukset olivat silloin aivan toista luokkaa.

        Ettet edes häpeä. No et taida osata edes sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule tänne kirjoittamaan tänne natseista ja vertaamaan nykytilannetta natseihin ja holokaustiin. Kyllä tilanne ja seuraukset olivat silloin aivan toista luokkaa.

        Ettet edes häpeä. No et taida osata edes sitä.

        Älä siinä toveri aloita .. sä et päätä mitä muut kirjoittaa. Mene takaisin lokeroosi ja katsomaan MTV3-KANAVALLA uutisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytät toveri samaa retoriikkaa kun natsit. Sinä etkä muut päätä yhtään mitään minun tai niiden asioista. En ole antivaxx ainostaan anti ei testattu geeniterapia flunssaan joka on kehitetty labrassa.. Ongelma on just sinunlaiset ihmiset jotka uskovat sokeasti kaikkeen mitä valtamedia ja hallinto syöttää, olisit ollut hyvä neuvosto kansalainen, toveri. Sen takia natseilla menikin hyvin koska kansalaiset olivat samanlaisia lampaita kun sinä.

        Viime keväänä luin monia kirjoituksia koronarokotteen puolesta ja vastaan. Mielestäni koronavastaisten kirjoitukset eivät vakuuttaneet mitään. He uskoivat erilaisia salaliittoteorioita. En tiedä, kuinka paljon heissä oli niitä, jotka uskovat, että maapallo on pannukakku. Heidän kirjoituksensa oli usein samanlaatuista potaskaa. He uskovat, että maailmassa on salaliitto, joka tahtoo tappaa kaikki ihmiset tällä rokotuksella. En oikein usko salaliittoteorioihin. Rokotevastaisten kirjoitukset eivät vakuuttaneet minua, minusta ne olivat sellaisia kirjoituksia, joihin en voinut uskoa.

        Mietin eri vaihtoehtoja. Jos rokotus estäisi minun saamasta koronaa, miksi en sitä ottaisi. Jos saan koronan rokotettuna, se on kuitenkin lievempi kuin rokottamattomana. Ja otan sen riskin, että voin ottaa vielä monta rokotus tulevaisuudessa. En tiedä rokotuksien vaikutusta kehooni, mutta kuitenkin otin rokotteen. Jos ne rokotteet vaikuttaa heikentävästi kehooni, että saan sairauksia, niin otan sen riskin. Mieluummin sairastan kotona kuin letkuissa sairaalassa.

        Yhden tutun perheen alle 12 vuotta vanha poika sai koronan. Hänen vanhempansa olivat ottaneet rokotukset. Vanhemmatkin saivat koronan, mutta he sairastivat sen kotona ja he eivät olleet kauhean kipeitä. He eivät joutuneet sairaalaan ja näin eivät vieneet sairaalapaikkoja muilta.


      • Anonyymi

        Aivan tyypillistä EU/THL-palkkasolvaajien tekstiä tässä(kin) ketjussa. Yäk.

        Heille maksetaan tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siinä toveri aloita .. sä et päätä mitä muut kirjoittaa. Mene takaisin lokeroosi ja katsomaan MTV3-KANAVALLA uutisia

        Paras antaa noiden maksettujen somesolvaajien olla, ihan todella. Ne saavat palkkaa EU:n trollibudjetista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule tänne kirjoittamaan tänne natseista ja vertaamaan nykytilannetta natseihin ja holokaustiin. Kyllä tilanne ja seuraukset olivat silloin aivan toista luokkaa.

        Ettet edes häpeä. No et taida osata edes sitä.

        Natsismiin voi verrata mielivaltaa mikä on valloillaan ja pahenisi vaan jos ei älyttäs puolustautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan tyypillistä EU/THL-palkkasolvaajien tekstiä tässä(kin) ketjussa. Yäk.

        Heille maksetaan tuosta.

        Törkeää kansalaisten rahojen tuhlausta. Hävetkööt. Takaisinmaksun aika kyllä tulee, korkoineen.


    • Anonyymi

      ALMa-media on osa ruotsalaista mediakonsernia ja sen omistajina on häärii niin kuninkaaliset kuin lääkefirmatkin. Media on osa maailmanlaajuista operaatiota, jossa vähennetään väestöä, jotta jäljelle jääneet ovat eliitin helposti hallittavissa. Tämä on päämäärä, mutta onneksi sota näitä vastaan on jo voitettu. Nämä median kirjoittelut ovat loppupyristelyä ja yritystä saada mahdollisimman paljon tuhoa ennen tulevia oikeudenkäyntejä. Nurenberg 2.0 on jo aloitettu, mutta eiväthän nämä maailman talousfoorumin apurit siitä mitään kerro. Lähi-Idässä ja mahdollisesti Ukrainassa käydään vielä perinteiset kahakat, joilla otetaan syyllisiä kiinni. Jouluna pitäisi olla tilanteet rauhoittuneet. Tosin aikataulut sodissa tahtovat vaihtua kenttätilanteiden vaatimusten mukaisesti.

      • Anonyymi

        "Lähi-Idässä ja mahdollisesti Ukrainassa käydään vielä perinteiset kahakat, joilla otetaan syyllisiä kiinni. "

        Mitä meinaat, miksi juuri siellä?


    • Anonyymi

      Rokotuksista niin mRNA ei tosiaan ole edes rokote, vaan immuuniterapia. Kukaan ei vielä tiedä mitkä pitkäaikaisvaikutukset, mutta näemme jo paljon esim huippu urheilijoita joilla on just näitä sydän ongelmia .. varmaan se tanskalainenkin oli ottanut piikin..
      nythän moni lääkäri väittää että kropan oma immuniteetti heikkenee tämän pistoksen takia mikä johtaa vääjäämättä uusin boostereihin joka 6kk.. jengi tosiaan ei tee mitään tutkimusta asiaan liittyen, ottavat pistokset ja sitten vielä rupeavat syyttelemään rokottamattomia kun tosiasiassa sairaalaassa on paljon näitä yhden pistoksen ottamia tapauksia mutta ne raportoidaan valhe mediassa rokottamattomiksi..

    • Anonyymi

      Älkää nyt enää trollatko, aikuiset ihmiset. Menkää hankkimaan ne rokotteet, niin lopuu se natina ja kitinä, eikä sairaaloiden tehohuoneet kuormitu niin pahasti.

      • Anonyymi

        Hyvä että otit. Toivottavasti toimii kuten pitää 😂🙏 kerro kahden vuoden päästö mitä kuuluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että otit. Toivottavasti toimii kuten pitää 😂🙏 kerro kahden vuoden päästö mitä kuuluu

        Mutta jos et ole enää hengissä silloin . Korona voi olla rokottamattomile hengenvaarallinen.


      • Anonyymi

        Mee kuule hinuri ottaa tappi hanuriis


      • Anonyymi

        Hyvin oon pärjännyt ilmankin. Ei tarvitse olla huolissaan haittavaikutuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos et ole enää hengissä silloin . Korona voi olla rokottamattomile hengenvaarallinen.

        Mistäs sen tietää kenelle mitenkin käy?Voi se olla myös piikitetylle hengenvaarallinen.
        Myös se piikki voi olla vaarallinen.


    • Anonyymi

      Jos siis saat pahan koronatartunnan,et suostu menemään sairaalaan saamaan hoitoa,niinkö?

      • Anonyymi

        Ei sairaalaan tarvitse mennä. Pistävät hengityskoneeseen joka varmasti tappaa.. mielummin dr. Zelenko protokolla ja IHMISELLE SIIS IHMISELLE tarkoitettu Ivermectiini joka ollut markkinoilla 60v.. ja vielä uudestaan hölmöille, IHMISILLE TARKOITETTU VERSIO


      • Anonyymi

        Ei kun piikki tai hoito, molempia ei tarvitse.


    • Anonyymi

      Jo pääsiäisviikolla v. 2022 ollaan viisaampia; vieläkö rokottamattomat ihmiset hilluvat voittajina anonyymien nettikeskusteluissa?

      Itse ehkä olisi kuollut jo koronatautiin ilman kolmea rokotekertaa, riskihmään kuuluvana.
      Iäkkäänä äijänä tuskin kymmentä vuotta elän, mutta luotan THL;n asiatuntijoihin kuin salaliittoagentteihin.

      En halua lähtä täältä merkinnällä; kuoli koronatautiin.

      • Anonyymi

        "En halua lähtä täältä merkinnällä; kuoli koronatautiin."

        Olisiko parempi lähteä merkinnällä kuoli koronarokotteen jälkiseurauksiin?


      • Anonyymi

        Niitten "asiantuntioitten" lausunnot sen kun muuttuu tiedon lisääntyessä. Toisenlaista tutkimustietoa ei googlessa eikä valtamediasa sallita.
        Milloinka oot ikäs aikana nähnyt että tiedeyhteisö ois muka yksmielinen jostakin uudesta asiasta? Epäilen ettet koskaan aiemmin.
        Luuletko ettei korona tartu kun piikin otit? Propagandaa riittää piikin ajamiseksi.


    • Anonyymi

      Meidän lehden agenda on valegdella osatotuuksien avulla, koska olemme säälittäviä olentoja.

      • Anonyymi

        Saman huomasin. Törkeetä harhaanjohtamista. Eikö niitä mitkään säädökset koske jotka kieltäs väärinkäytökset eli totuuden muokkauksen?


    • Anonyymi

      Tuosta sainkin idean! Alan ottamaan kuvakaappaukset kaikista näistä pelottelujutuista. Silloin jää kirjoittajankin nimi talteen. Kyllä olen samaa mieltä että kirjoittaja on vastuussa mutta vielä enemmän se joka antaa luvan julkaista, eli päätoimittaja. Molempien päät vadille vaan! Mitähän kaikkea tällainen kirjoittelu saa aikaan pelokkaissa vanhuksissa ja ahdistuneissa nuorissa/aikuisissa? Luvassa on paljon mielenyerveydeno ongelmia tulevaisuudessa. Kiiitos siitä median, THL, STM:n ja hallituksen.

      • Anonyymi

        Kun tuossa kritisoitiin koronarokotusta ja kysyttiin että mitäs sinulle kuuluu kahden vuoden kuluttua rokotuksesta. Nyt voin vastata että hyvää kuuluu. Sairastin koronan Suomessa ensimmäisten joukossa reilu 2 vuotta sitten. Kun siitä selvisin oli takuuvarma päätös että rokotteet otetaan ja heti kun se on mahdollista.
        Pysyin hengissä kuin ihmeen kaupalla tuosta taudista joka vei osan minun keuhkoista vaikka niissä ei ollut töysiä tehoja ennenkään astman takia.
        Nyt olen saanut kaikki kolme rokotusta ja voin vakuuttaa että rokote suojaa taudilta ainakin minua. Ystäviä on rokottamattomina joutunut sairaalahoitoon ja ovat olleet pitkään siellä.
        Osa vammautunut loppuiäksi taudin takia.
        Tätäkö te kulkutautimyönteiset haluatte että ihmiset sairastuu ja vammautuu taudista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuossa kritisoitiin koronarokotusta ja kysyttiin että mitäs sinulle kuuluu kahden vuoden kuluttua rokotuksesta. Nyt voin vastata että hyvää kuuluu. Sairastin koronan Suomessa ensimmäisten joukossa reilu 2 vuotta sitten. Kun siitä selvisin oli takuuvarma päätös että rokotteet otetaan ja heti kun se on mahdollista.
        Pysyin hengissä kuin ihmeen kaupalla tuosta taudista joka vei osan minun keuhkoista vaikka niissä ei ollut töysiä tehoja ennenkään astman takia.
        Nyt olen saanut kaikki kolme rokotusta ja voin vakuuttaa että rokote suojaa taudilta ainakin minua. Ystäviä on rokottamattomina joutunut sairaalahoitoon ja ovat olleet pitkään siellä.
        Osa vammautunut loppuiäksi taudin takia.
        Tätäkö te kulkutautimyönteiset haluatte että ihmiset sairastuu ja vammautuu taudista?

        Mikäs sinä olet haukkumaan. Olen piikittämätön ja ollut "terve kuin pukki"!
        Muilla keinoin olen koronaa torjunut menestyksekkäästi enkä ketään vaarannellut.


    • Anonyymi

      Yleisesti sama linja valtamediassa. Ihmisiä jaotellaan keinotekoisesti sen mukaan onko ottanut kokeellisen mRNA-geenimuokkausinjektion vai ei. "Rokottamattomaksi" luokiteltuja solvataan.

      Yhteiskunta liukuu totalitarismiin? | Tapio Puolimatka |
      https://www.youtube.com/watch?v=htFfgKhZHbs

    • Anonyymi

      "Tämä piikki tuhoaa meidän immuunijärjestelmäämme," toteaa dosentti, mikrobiologi Tamara Tuuminen Mikko Kemppen haastattelussa (videolinkki alla).
      Tuuminen kertoo laajasta ruotsalaisesta tutkimuksesta, jossa verrattiin mRNA-piikin ottaneiden sairastavuutta niihin jotka eivät olleet ottaneet piikkiä. Rokotteen teho laski siten että ensin se hiipui kokonaan ja 120 päivän, siis kolmen kuukauden päästä teho oli negatiivinen - mikä tarkoittaa, että mRNA-rokotetut sairastavat erilaisia virustauteja muita enemmän.

      Tutkimus osoitti myös että piikin teho myös vakavaa tautimuotoa vastaan on huonompi kuin mitä lääkevalmistajat lupaavat.

      Tavallisten, heikennettyyn virukseen perustuvien rokotteiden antama suoja on pitkäaikainen (esim. 10 vuotta). Sen jälkeen tarvitaan uusi rokote. Koronarokotteiden suoja kestää vain kolme kuukautta, minkä jälkeen tarvitaan tehosterokotus, ja taas uusi. Italiassa suunnitellaan buusteria annettavaksi joka 4. kuukausi, Ranskassa joka 3. kuukausi.
      "Tällaista ei ole ikinä ollut ihmiskunnan historiassa, että pitää koko ajan juosta ottamassa jokin piikki," Tuuminen sanoo ja vertaa suunniteltuja mRNA-piikkibuustereita narkomaniaan.

      https://tokentube.net/v/1290343143/-93---Tamara-Tuuminen---Rokkotteet---hyödyt-vs--haitat---Immuniteetin-Toiminta--Medikalisaatio

    • Anonyymi

      Ihmisten jaottelu eli segregaatio on vahingollista. Itse en ainakaan nimitä itseäni enkä ketään muutakaan miksikään sen perusteella mitä pistoksia olen terveydenhuollossa joskus ottanut. Olen vain ihminen.

      HUS:n ylilääkäri, dosentti Miikka Korja tviittasi joulukuussa seuraavasti:

      "Hämmentävää, kuinka osa stigmatisoi rokottamattomia. Rokottamattomat lukittava koteihinsa (superkoronapassi). Tai pakkorokottaa. Tai maksattaa hoitokustannukset. Uskotaan, että kun Suomen aikuiset rokotettu, nopea paluu normaaliin. Siksi pakkoruiskut ai superpassi. Väärin!"

      "Rokottamattomat leimattiin itsekkäiksi typeryksiksi, jotka eivät halunneet suojella yhteisöä. Hieman kuten kangasrättiä käyttämättömät (LUE: maskittomat).
      Mutta rokotteet eivät estäneet tartuntojen leviämistä rokotettujen välityksellä. Sitten tuli vielä omikron!"

      "Tartuntojen valossa voidaan puhua jopa rokotettujen pandemiasta. Omikron tarttuu erit. rokotettuihin (myös rokottamattomiin). Boosterinkin saaneet voivat toimia supertartuttajina. Koronapassitapahtumat lisäävät tartuntoja, ja rokottamattomienkin sairastumisriski kasvaa."

      Korja esittää tilastoja mm. Portugalista, joka on maailman rokotetuin maa. Luvut osoittavat, että korkea rokotekattavuus ei estä koronan leviämistä. Lisäksi suoja hiipuu.

      "Sivistyneessä ja koulutetussa maassa toivoisi, että angsteista, pelosta & ahdingosta huolimatta räikeä stigmatisointi unohdetaan. Sillä mahdollisia pitkäaikaisvaikutuksia.
      Jos pahaa oloa pakko purkaa, oikea kohde terveysjohtajat & poliitikot, eivät rokottamattomat."

      Ylilääkäri suomii myös tehohoidon huonoa järjestelyä:

      "Tehopaikkojen ja th-johtamisen suhteen toiminta ollut surkeaa. Esimerkki niin poliittisen kuin terveydenhuollon kriisijohtamisen mahalaskusta.
      Kun vielä K-A-H-D-E-N koronavuoden jälkeen Euroopan yksi suurimmista (monella mittarilla suurin) sairaaloista on polvillaan 15-20 koronainfektiosta aiheutuvan tehohoitopotilaan kanssa, ja yhteiskunta laitettava kiinni, syy ei ole rokottamattomien."

      https://mobile.twitter.com/MKorja/status/1476846498356867073

    • Anonyymi

      Katsokaa Mikko Kemppen korona-aiheisia asiantuntijahaastatteluja. Näistä voisi suositella vaikka jokaista:

      https://tokentube.net/channel/2162044934/MikkoKemppe/videos

      Jos kantti kestää, niin ensiksi nämä tohtori Aryana Loven videot. Niissä kerrotaan mm. mitä mRNA-ampulleissa on sisällä. (Todisteet linkeissä.)

      https://tokentube.net/v/1563792827/-91---Ariyana-Love---Patentit--Biohakkerointi--Rokotteet

      https://tokentube.net/v/2167616390/-81---Dr--Ariyana-love---Vaccines--Graphene-Oxide--Psyop

    • Anonyymi

      En edes klikannut tuota aloittajan linkkiä auki, arvaan suunnilleen mitä siellä on ja tulee vain paha mieli.

      Suomessa ei ole tällä hetkellä riippumatonta mediaa, muuta kuin ne muutamat vapaaehtoistyönä pyörivät nettiohjelmat kuten Mikko Kemppe podcast, Posi-tv, Merirosvoradio jne.

      Ilta-Sanomat kuuluu Sanoma Oy:hyn, samaan puljuun kuin Hesari. Nämä isot mediatalot ovat kansainvälisesti omistettuja pörssiyhtiöitä, ja niiden omistusketjut menevät ristiin mm. lääkeyhtiöiden omistusten kanssa. Maailman superrikkaat omistavat päämediat.
      Poliittinen ohjaus toimii Mediapoolin kautta, myös Yleen päin.

      Helsingissä pidettiin 22.1. Worldwide Demonstration 6.0., kansainvälinen mielenosoitus vahingollisia koronarajoituksia ja pakkorokotuksia vastaan. Kulkueeseen osallistui 4000 ihmistä poliisin laskujen mukaan.
      HS ei voinut tällä kertaa ohittaa tapahtumaa, kun osallistujamäärä oli niin suuri. Se teki mahdollisimman pienen, tulitikkuaskin kokoisen jutun, jossa oli pikkuruinen, tuhruinen kuva. Kuvassa ei näkynyt yhdenkään kyltin tekstiä tarpeeksi selvästi että sitä olisi voinut lukea, eikä otokseen ollut osunut yhtäkään suomenlippua (joita kulkue oli täynnä, itsekin heilutin sellaista). Kuva oli valittu tarkoitushakuisesti niin että siihen osui etualalle muutama ihminen, joilla sattumalta oli mustat lasit. Kuvan ns. kultainen leikkaus, eli se kohta valokuvassa johon katse luonnostaan fokusoituu, oli erään tummalasisen mieshenkilön suupielestä roikkuva tupakansätkä.
      Pienillä asioilla saadaan aikaan haluttu vaikutelma.
      Yhtä hyvin kuvaaja olisi voinut zoomata johonkin paikalla olleista perheistä.

      Uutisen otsikko oli asiallinen, mutta teksti alkoi sillä mikä tämäntyyppisessä mielenosoitusuutisoinnissa on aina tärkeintä sanoa ensin: Mielenosoitus koronarajoituksia vastaan haittasi liikennettä Helsingin keskustassa eilen.
      Tämä on siis aina (tai en tiedä onko Elokapina poikkeus, se on valtamedian suosikkikapina) se tapa millä mielenosoitusuutiset vesitetään heti alkuun.
      Muuten ei mitään erityisen loukkaavaa ollut tällä kertaa Hesarissa.
      Tosin ei ollut varsinaista asiaakaan. Mielenosoituksen aiheesta ja osallistujien esittämistä vaatimuksista kerrottiin niin vähän kuin mahdollista.

    • Anonyymi

      Valtamedia on korruptoitunutta ja heikentää tällä hetkellä demokratiaa.

      Kammottavalla tavalla.

      Monilla ihmisillä on aika vähän medialukutaitoa. Kaikki uppoaa.

      Sitten pelätään koronaa, otetaan vaarallisia, kokeellisia lääkkeitä ja kuljetaan maski päässä.

    • Anonyymi

      Onpa hölmö ukko. Nostaa esiin paskaa menneisyydestä. Miksi? Haluaako kohuotsikoita kenties ja leveämpää leipää?
      Törkeää on piikittämättömiä syyllistää ja usuttaa kansanjoukkoja heidän kimppuunsa. Paineen tekeminen piikille on jutun idea.
      Tilastoja on kikkailtu kyseenalaisesti vain sen takia että pässinpäät toimisivat toivotulla tavalla.

    • Anonyymi

      Turha koronarokotetta ottaa kun siihen toimii yhdistelmä rokote joka on jokaisella eli jäykkäkouristus jossa mukana hinkuyskä ja kurkkumätä rokote. Mutta kun monella ei ole tuokaan voimassa enään.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe