Varmasti omasta mielestään jokainen vuokrafirma on paras, mutta nyt katsotaan työntekijän kulmasta asiaa.
Minä olen ollut useissa vuokrafirmoissa, pienissä ja Suomen suurimmissa. Myönnän kyllä osa on vähemmän huononpia kuin toiset, mutta onko ne oikeasti hyviä no ei ole yksikään vaikka minulla on laaja kokemusta alalta.
Toki muutamissa minulla on ollut alaa hieman parempi palkka mutta se on tullut täysin siittä kun neuvottelin sen ITSE ja minua ei voi helposti tai ainakaan halvalla vaihtaa toiseen, muuten ei olisi ollut tätä parempaa palkkaakaan jos en olisi ITSE tehnyt asialle jotain. Parhaimmillaan olen joutunut olemaan lain vastaisissa työvaatteisssa tekemään töitä ja/tai ihan surkea laatuisissa. Joissakin firmoissa on saanut tapella ylityökorvauksista ja/tai muista lisistä. Aina on saanut olla tarkka jokaisesta asiasta koska sitä korjattavaa aina ollut niin että minulle ei tule mitkä minulle kuuluu automaattisesti. Koskaan ei ole ollut niin että minulle olisi tullut jotain liikaa.
Kaikista naurettavimmat työpaikat ovat olleen pääkaupunkiseudulla, Surkeat hommat, vielä surkeampi palkka (jossain pikkupaikka kunnallakin tienaa enemmän helposti) ja kalliit elämän kustannukset. Tästä vielä olisi pitänyt olla vuokrafirmojen eläteille kiitollinen.
Onko yksikään vuokra firma oikeasti hyvä?
Anonyymi
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
Työelämä on totaalisen rikottu näillä vuokrafirmoilla ja apllkojen dumppauksilla.
Tällä touhulla ei kyllä tule mitään positiivista kehitystä maassa ja verotulot vain laskevat. - Anonyymi
Kyllä vuokratyöfirmat tilin tekee vuokratyön tekijöillä, se on heidä tärkein tehtävä.
Hyväntekijöitä eivät ole, yksikään firma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856