Varmasti omasta mielestään jokainen vuokrafirma on paras, mutta nyt katsotaan työntekijän kulmasta asiaa.
Minä olen ollut useissa vuokrafirmoissa, pienissä ja Suomen suurimmissa. Myönnän kyllä osa on vähemmän huononpia kuin toiset, mutta onko ne oikeasti hyviä no ei ole yksikään vaikka minulla on laaja kokemusta alalta.
Toki muutamissa minulla on ollut alaa hieman parempi palkka mutta se on tullut täysin siittä kun neuvottelin sen ITSE ja minua ei voi helposti tai ainakaan halvalla vaihtaa toiseen, muuten ei olisi ollut tätä parempaa palkkaakaan jos en olisi ITSE tehnyt asialle jotain. Parhaimmillaan olen joutunut olemaan lain vastaisissa työvaatteisssa tekemään töitä ja/tai ihan surkea laatuisissa. Joissakin firmoissa on saanut tapella ylityökorvauksista ja/tai muista lisistä. Aina on saanut olla tarkka jokaisesta asiasta koska sitä korjattavaa aina ollut niin että minulle ei tule mitkä minulle kuuluu automaattisesti. Koskaan ei ole ollut niin että minulle olisi tullut jotain liikaa.
Kaikista naurettavimmat työpaikat ovat olleen pääkaupunkiseudulla, Surkeat hommat, vielä surkeampi palkka (jossain pikkupaikka kunnallakin tienaa enemmän helposti) ja kalliit elämän kustannukset. Tästä vielä olisi pitänyt olla vuokrafirmojen eläteille kiitollinen.
Onko yksikään vuokra firma oikeasti hyvä?
Anonyymi
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
Työelämä on totaalisen rikottu näillä vuokrafirmoilla ja apllkojen dumppauksilla.
Tällä touhulla ei kyllä tule mitään positiivista kehitystä maassa ja verotulot vain laskevat. - Anonyymi
Kyllä vuokratyöfirmat tilin tekee vuokratyön tekijöillä, se on heidä tärkein tehtävä.
Hyväntekijöitä eivät ole, yksikään firma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917415- 373947
- 453500
- 2332723
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202178- 451942