Varmasti omasta mielestään jokainen vuokrafirma on paras, mutta nyt katsotaan työntekijän kulmasta asiaa.
Minä olen ollut useissa vuokrafirmoissa, pienissä ja Suomen suurimmissa. Myönnän kyllä osa on vähemmän huononpia kuin toiset, mutta onko ne oikeasti hyviä no ei ole yksikään vaikka minulla on laaja kokemusta alalta.
Toki muutamissa minulla on ollut alaa hieman parempi palkka mutta se on tullut täysin siittä kun neuvottelin sen ITSE ja minua ei voi helposti tai ainakaan halvalla vaihtaa toiseen, muuten ei olisi ollut tätä parempaa palkkaakaan jos en olisi ITSE tehnyt asialle jotain. Parhaimmillaan olen joutunut olemaan lain vastaisissa työvaatteisssa tekemään töitä ja/tai ihan surkea laatuisissa. Joissakin firmoissa on saanut tapella ylityökorvauksista ja/tai muista lisistä. Aina on saanut olla tarkka jokaisesta asiasta koska sitä korjattavaa aina ollut niin että minulle ei tule mitkä minulle kuuluu automaattisesti. Koskaan ei ole ollut niin että minulle olisi tullut jotain liikaa.
Kaikista naurettavimmat työpaikat ovat olleen pääkaupunkiseudulla, Surkeat hommat, vielä surkeampi palkka (jossain pikkupaikka kunnallakin tienaa enemmän helposti) ja kalliit elämän kustannukset. Tästä vielä olisi pitänyt olla vuokrafirmojen eläteille kiitollinen.
Onko yksikään vuokra firma oikeasti hyvä?
Anonyymi
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Työelämä on totaalisen rikottu näillä vuokrafirmoilla ja apllkojen dumppauksilla.
Tällä touhulla ei kyllä tule mitään positiivista kehitystä maassa ja verotulot vain laskevat. - Anonyymi
Kyllä vuokratyöfirmat tilin tekee vuokratyön tekijöillä, se on heidä tärkein tehtävä.
Hyväntekijöitä eivät ole, yksikään firma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007