Hei oon nyt siis aloittamassa ensimmäisen testokuurini, ei mitään hääppöstä eli 10ml decaa j 10ml 250 sustaa. Kuullut että 3pv välein 1ml paras ennemminkuin 5pv tai viikon välein. Ja parit ekaa pistoo heitän 0,5ml totuuttelen vähän kehoa siihen. Mites sitte loppu vaiheessa kuuria millä annostuksilla ettei tulis mitään masennuksia? :D ei niitä ees välttämätt tule mutta silti. Joku horkkapää täältä vois vähän kertoa asiallisesti ja auttaa perehtymään. Kiitos etukäteen vastauksista ja ne tyhmät voi jättää poi
Vastaukset 3
- Anonyymi
Onko tavoitteesi kilpailla missä?
- Anonyymi
No ei nyt vielä missään, oon päättänyt nyt että mä sen kuyrin aloitan kummiski kohta ni ois kiva väh niitä apuja saada :D
- Anonyymi
Käy lukemassa Ylilaudan kehonrakennus osastoa, siellä monia hyviä juttuja roinaamisen vaarallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45672- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 52534
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30476- 48447
- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436