Hei oon nyt siis aloittamassa ensimmäisen testokuurini, ei mitään hääppöstä eli 10ml decaa j 10ml 250 sustaa. Kuullut että 3pv välein 1ml paras ennemminkuin 5pv tai viikon välein. Ja parit ekaa pistoo heitän 0,5ml totuuttelen vähän kehoa siihen. Mites sitte loppu vaiheessa kuuria millä annostuksilla ettei tulis mitään masennuksia? :D ei niitä ees välttämätt tule mutta silti. Joku horkkapää täältä vois vähän kertoa asiallisesti ja auttaa perehtymään. Kiitos etukäteen vastauksista ja ne tyhmät voi jättää poi
Jelppikää :)
Anonyymi
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tavoitteesi kilpailla missä?
- Anonyymi
No ei nyt vielä missään, oon päättänyt nyt että mä sen kuyrin aloitan kummiski kohta ni ois kiva väh niitä apuja saada :D
- Anonyymi
Käy lukemassa Ylilaudan kehonrakennus osastoa, siellä monia hyviä juttuja roinaamisen vaarallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810