Olen eronnut 15v. sitten rakastuttuani erääseen niin ikään naimisissa olevaan mieheen. Minä erosin hän ei. Olemme kuitenkin olleet ystäviä(siis vain ystäviä)
tämänkin jälkeen. Nyt olen seurustellut pari vuotta toisen miehen kanssa ja suunnittelemme yhteen muuttoa. Eilen vanha rakkauteni soitti ja ilmoitti, että hän on nyt eronnut. Syy, ettei hän aiemmin eronnut oli se, että hän halusi kasvattaa lapsensa aikuisiksi. Minulla tunteet ryöpsähti. Mitä teen?
Apua, tunteet sekasorrossa
Anonyymi
4
1145
Vastaukset
- Anonyymi
En eroa enää enkä ole ehdottanut mitään.
- Anonyymi
Akat keksii näitä ... ok
- Anonyymi
Minusta aloittajan pitäisi kuunnella sydämensä ääntä, jos ei vielä ole sitoutunut toiseen mieheen. Väärin tätäkin kohtaan jos haaveilee exän perään.
- Anonyymi
Sähän oot nyt uudessa suhteessa eli pysyt siinä tai eroot ja vietät sit eron jälkeen ainakin vuoden verran itekses, ei suoraa hyppyä uuteen suhteeseen niinkuin täälläkin sanotaan. Nyt tuntuu, että jos vasta nyt kerto toi toinen sulle miks pysy yhdessä, niin oot vaan joku joka tuli sille mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984