Omistushalu vs. rakkaus ja ystävällisyys

Omistushalu voi saada kamaliakin muotoja. Kaiken kamalempi on sairaalloinen mustasukkaisuus. Rakkaus ei saa koskaan kamalia muotoja.

Omistushalu vaivaa mieltä, puolison TÄYTYY olla sellainen ja sellainen. Rakkaus on antavaa ja iloista, rakastaa puolisoaan sellaisena kuin hän on. Omistushalu takertuu toiseen. Rakkaus laajenee myös ystävyydeksi, kohdistuu myös muihin kuin puolisoon. Omistushalu ei elä mielessä, joka rakastaa ja iloitsee siitä, että hänen ystävällisyytensä menee perille.

Olen useita kertoja kertonut, että jos nainen näyttää kauneintaan miehelle niin, että mies heti tajuaa sen olevan TAHALLISTA, mies tekee vain yhden mahdollisen johtopäätöksen, nainen on erityisen ystävällinen. Muuten se olisi aivan mahdotonta. Poikkeuksetta miehessä tapahtuu näkyvä reaktio, mikä paljastaa, että herttailu on mennyt perille, vaikkei käyttäisi edes yhtä sanaa.

Vaimoni on näyttänyt kauneintaan muutamalle MIELLYTTÄVÄLLE miehelle. Seurauksena on ollut ylenpalttinen vastaystävällisyys sekä sanoissa, että teoissa, mutta TÄYSIN ilman vaatimusta antautumisesta seksiin. On vain solmittu KESTÄVÄ ystävyys.

Minunkin rakkauteni rakastavaa ja ystävällistä vaimoa kohtaan on vain kasvanut, kun näen konkreettisesti, kuinka ystävällinen hän on. Mutta ei sovi mustasukkaisille. He ovat determinoituneet olemaan käsittämättä, mitä herttaisuus on.

He tuntevat sanan herttaisuus, niin kuin psykopaatti tuntee sanan empatia, mutta ei voi tuntea sanan sisältöä, koska on kykenemätön sitä käsittämään. Siksi he antavatkin sanoille tyystin eri merkityksen.

Muutama tyttö on aivan OMA-ALOITTEISESTI näyttänyt kauneintansa. Olen ymmärtänyt, että he ovat samoin pyrkineet olemaa minulle erityisen ystävällisiä. Olen aivan sanallisesti kertonut että herttailu on tullut perille ja kiittänyt naisia vuolaasti. 🌹👀

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        149
        2033
      2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Luterilaisuus
        305
        1737
      3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        93
        1567
      4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        200
        1210
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        78
        1203
      6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        67
        1150
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        25
        1071
      8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        48
        1007
      9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        73
        966
      10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
        Ikävä
        45
        947
      Aihe