Miehen lapset jouluna meille

Anonyymi

otetaanko vai ei? Siinä meillä pulma, minä en haluisi mut mies haluisi. Minulle riittää mies ja mun lapset, ei liikaa porukkaa, menee muuten joulun ilo. Miehen lapset voi olla kotonaan, siellä on äiti joka on mua kohtaa kamala, mä en koskaan pahaa sano siitä eukosta, mutta se haukkuu mua aina. Pitäkööt lapsensa, sanoin miehelle, et ei , mutta saas nähdä.

Kuitenkan meis ei osta mun lapsille lahjoja joten mun saavat aina vähemmän ja halvempia, niin senkin takia olisi hyvä ettei mun näkisi lahjamärää. On kurja kun toiset saa lahjoja ja mun ei. Eikä meis osta mun lapsille mitään , en kyllä miekään sen kakaroille. ovat huonosti käyttäytyviä ja ilkeitä ja sottaisia. Joulu in kiva aika, itäisi osata käyttäytyä.

28

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun perheet hajoaa on se surua ja tuhoutumisen aluetta. Jätä tuollainen mies. Tavatkaa vain kahvilla. Ei lähempää olemista.
      Surullista tosiaan. Missä sinunkin lasten isä on?

    • Anonyymi

      "Joulu in kiva aika, itäisi osata käyttäytyä."

      Koetahan ottaa omasta ohjeestasi onkeesi ja opetella käyttäytymään. Lapset ovat keskenkasvuisia. Ei heiltä voi vielä odottaa täydellisiä käytöstapoja. Sinä sen sijaan olet aikuinen. Ala käyttäytyä kuten aikuisen kuuluisi.

    • Anonyymi

      On kurja kun oma äiti ei osaa kasvattaa, ja vieras ihminen joutuu korjaamaan lasten käytöksiä. Sano kova sana ja vaadi lapsia ensin sanomaan sinua äidiksi, siitä se lähtee, kohta he kiittävät ja pitävät sinua äitinään ja eivät halua entistä äitinä nähdä. Lapsille pitää olla kova ja vaatia. Sano että nyt siivootte ja vahdi vieressä ja käske ja komenna. Koasti vaan niin kyllä tkevät. Lupaa vaikka yksi tarra tai rusina palkaksi, ja sano että jos meille tuute on siivottava, et sinäkään kaikkea jaksa. Lapset voivat aina siivota ja sinä ohjaat heitä. Nyt ulos lakasemaan lumet maasta ja pesemään autotalli ja sauna jouluksi.

      • Anonyymi

        On kurja kun oma isä ei osaa kasvattaa, ja vieras ihminen joutuu korjaamaan lasten käytöksiä. Sano kova sana ja vaadi lapsia ensin sanomaan sinua isäpuoleksi , siitä se lähtee, kohta he kiittävät ja pitävät sinua kasvattajanaan ja eivät halua entistä juoppoa isäänsä nähdä. Lapsille pitää olla kova ja vaatia. Sano että nyt siivootte ja vahdi vieressä ja käske ja komenna. Kovasti vaan niin kyllä tekevät. Lupaa vaikka kymppi tai kaksi palkaksi, ja sano että jos meille asutte on siivottava, et sinäkään kaikkea jaksa. Lapset voivat aina siivota ja sinä ohjaat heitä. Nyt ulos lakasemaan lumet maasta ja pesemään autotalli ja sauna jouluksi, isot teini- ikäiset penskat.


    • Anonyymi

      Naiseni lapset jouluksi isälleen vai ei? Siinä meillä pulma, minä en haluisi mut naiseni haluisi. Minulle riittää naiseni ja mun lapset, ei liikaa porukkaa, menee muuten joulun ilo.Naiseni lapset voi olla isällään , siellä on isä ja isän vaimo , äijä joka on mua kohtaa kamala, mä en koskaan pahaa sano siitä ukosta , mutta se haukkuu mua aina. Pitäkööt lapsensa, sanoin naiselleni , et ei , mutta saas nähdä.

      Kuitenkan nainen ei osta mun lapsille lahjoja joten mun saavat aina vähemmän ja halvempia, niin senkin takia olisi hyvä. On kurja kun toiset saa lahjoja ja mun ei. Eikä naiseni osta mun lapsille mitään , en kyllä minäkään sitten sen kakaroille. ovat huonosti käyttäytyviä ja ilkeitä ja sottaisia. Joulu on kiva aika, pitäisi osata käyttäytyä.

    • Anonyymi

      JOulu on perhe juhla, ei sinne ulkopuolisia aattona kannata ottaa. Juhlikaa omna perheenne kanssa, Ei ne miehen lapset tule kun syömään ja lahjoja saamaan, vähät välittää siivota ja kunnioittaa ketään, varsinkaan uutta äitiä.
      Miehen lapset menkööt äidin luo tai mummolaan, siellä saa huttua syödä kyllikseen.

      • Anonyymi

        Joulu on perhe juhla, ei sinne ulkopuolisia aattona kannata ottaa. Juhlikaa oman perheenne kanssa, Ei ne naisen lapset ,kun jo muutenkin asuvat täällä ,muuta kun syövät ja lahjoja odottavat , vähät välittää siivota ja kunnioittaa ketään, varsinkaan uutta isäpuolta .
        Naiseni lapset menkööt oman isänsä luokse tai mummolaan, siellä saa huttua syödä kyllikseen.


      • Anonyymi

        Uutta äitiä?! Ihmisellä on vain yksi äiti ja yksi isä.


    • Anonyymi

      Onko reilua miestäsi kohtaan, että hän ei saisi viettää joulua omien lastensa kanssa, mutta sinä saisit? Voittehan sopia miehen kanssa, että kun yhdessä jaatte lahjoja, niin sillon kaikki saisivat saman määrän ja samanlaatuisia lahjoja. Mies voi sitten loput lahjat jakaa vaikka myöhemmin, kun sinun lapsesi eivät ole läsnä.

      • Anonyymi

        Nyt ei kysytä miehen tahtoja vaan uuden äidin ja hänen uuden naisen mitä hän haluaa! Jos ei halua niin sitten mies sanoo vaankersoilleen ettei tulla. Sillä selvä.

        On otettava uuden äidin tahtotila huomioon ensisijaisesti, jos hän haluaa viettää sen omien lastensa kanssa niin ei ylimääräisiä lapsia sillon, joulu on perhe juhla, ja silloin juhlitaan perheen kanssa ei ulkopulisten.
        Uusi iti päättää jos mies mies on mies eikä nössö,
        Miehen kersoilla on äiti joka on lapset halunnutkin joten hoitakoot ne eikä tunge niitä uuden äidin kasvatettavaksi.
        Uusi äiti päättää koska mies voi tuoda lapset jos koskaan, ei niitä tarvi udessa perheessä, syövät liikaa ja sotkeva, Perhe on perhe jsa sillä sipuli.
        Minä en voisi kuvitellakkaan että mies toisi kersat meille jouluna! Se on vuoden paras juhla, katsoo sitten vaikka joku Sakari Topeliuksen päivänä, sekin on juhlapyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kysytä miehen tahtoja vaan uuden äidin ja hänen uuden naisen mitä hän haluaa! Jos ei halua niin sitten mies sanoo vaankersoilleen ettei tulla. Sillä selvä.

        On otettava uuden äidin tahtotila huomioon ensisijaisesti, jos hän haluaa viettää sen omien lastensa kanssa niin ei ylimääräisiä lapsia sillon, joulu on perhe juhla, ja silloin juhlitaan perheen kanssa ei ulkopulisten.
        Uusi iti päättää jos mies mies on mies eikä nössö,
        Miehen kersoilla on äiti joka on lapset halunnutkin joten hoitakoot ne eikä tunge niitä uuden äidin kasvatettavaksi.
        Uusi äiti päättää koska mies voi tuoda lapset jos koskaan, ei niitä tarvi udessa perheessä, syövät liikaa ja sotkeva, Perhe on perhe jsa sillä sipuli.
        Minä en voisi kuvitellakkaan että mies toisi kersat meille jouluna! Se on vuoden paras juhla, katsoo sitten vaikka joku Sakari Topeliuksen päivänä, sekin on juhlapyhä.

        Nyt ei kysytä naiseni tahtoja vaan uuden isäpuolen ja hänen uuden isän mitä hän haluaa! Jos ei halua niin sitten nainen sanoo kersoilleen , että menevät omalle isälleen ja sutturan luokse Sillä selvä.

        On otettava uuden isän tahtotila huomioon ensisijaisesti, jos hän haluaa viettää sen omien lastensa kanssa niin ei niitä lapsia jotka asuu täällä. joulu on perhe juhla, ja silloin juhlitaan perheen kanssa ei muija kakaroitten kaa
        .
        Uusi isi päättää jos mies mies on mies eikä nössö,
        Naisen kersoilla on ISÄ joka on lapset halunnutkin joten hoitakoot ne edes jouluna eikä tunge niitä uuden isän kasvatettavaksi.
        Uusi isäntä päättää ovatko naisen lapset jouluna täällä näin udessa perheessä, kersat syövät liikaa ja sotkevat, Perhe on perhe ja sillä sipuli.
        Minä en voisi kuvitellakkaan että nainen pitäis kersat meille jouluna! Se on vuoden paras juhla, katsoo nyt niitä joka päivä tässä talossa niin jouluna voivat mennä isälleen, se olis reilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kysytä miehen tahtoja vaan uuden äidin ja hänen uuden naisen mitä hän haluaa! Jos ei halua niin sitten mies sanoo vaankersoilleen ettei tulla. Sillä selvä.

        On otettava uuden äidin tahtotila huomioon ensisijaisesti, jos hän haluaa viettää sen omien lastensa kanssa niin ei ylimääräisiä lapsia sillon, joulu on perhe juhla, ja silloin juhlitaan perheen kanssa ei ulkopulisten.
        Uusi iti päättää jos mies mies on mies eikä nössö,
        Miehen kersoilla on äiti joka on lapset halunnutkin joten hoitakoot ne eikä tunge niitä uuden äidin kasvatettavaksi.
        Uusi äiti päättää koska mies voi tuoda lapset jos koskaan, ei niitä tarvi udessa perheessä, syövät liikaa ja sotkeva, Perhe on perhe jsa sillä sipuli.
        Minä en voisi kuvitellakkaan että mies toisi kersat meille jouluna! Se on vuoden paras juhla, katsoo sitten vaikka joku Sakari Topeliuksen päivänä, sekin on juhlapyhä.

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kysytä miehen tahtoja vaan uuden äidin ja hänen uuden naisen mitä hän haluaa! Jos ei halua niin sitten mies sanoo vaankersoilleen ettei tulla. Sillä selvä.

        On otettava uuden äidin tahtotila huomioon ensisijaisesti, jos hän haluaa viettää sen omien lastensa kanssa niin ei ylimääräisiä lapsia sillon, joulu on perhe juhla, ja silloin juhlitaan perheen kanssa ei ulkopulisten.
        Uusi iti päättää jos mies mies on mies eikä nössö,
        Miehen kersoilla on äiti joka on lapset halunnutkin joten hoitakoot ne eikä tunge niitä uuden äidin kasvatettavaksi.
        Uusi äiti päättää koska mies voi tuoda lapset jos koskaan, ei niitä tarvi udessa perheessä, syövät liikaa ja sotkeva, Perhe on perhe jsa sillä sipuli.
        Minä en voisi kuvitellakkaan että mies toisi kersat meille jouluna! Se on vuoden paras juhla, katsoo sitten vaikka joku Sakari Topeliuksen päivänä, sekin on juhlapyhä.

        Rumaa vallankäyttöä. Et sinä miestäsi taida rakastaa. Haluat erottaa hänet omista verisukulaisistaan. Niistä kaikkein lähimmistä eli omista lapsistaan. Voiko julmempaa ja rumempaa temppua uusi vaimo enään tehdä. Katsoitko peiliin. Sieltä näet hänet kenen on syytä kasvaa aikuiseksi ja suvaitsevaiseksi vastuun kantajaksi. Miksi ihmeessä olet ottanut miehen jolla on jo lapsia? Taidat olla kateellinen miehen exälle, kun hänellä on lapsia miehesi kanssa. Lapsiparat. Miesparka.


    • Anonyymi

      Miehen kakrut voi tulla arkena, ei joluna, se on hieno juhla. Eikä me osteta niille lahjoja, saattavat sitten olla kateellisia mun lapsille. Tosi surkeita kun eivät tuo mitään meille koskaan, onneksi ei käy enää usien kun pidin keskustelun että meille jos tullaan, tehdään kotitöitä ja tuodaan omat tavarat mukaan. Hyvin tepsi toive.

      • Anonyymi

        Naisen kakrut voi mennä isälleen jouluna kun muuten ovat täällä joka päivä, joulu se on hieno juhla. Eikä me osteta niille lahjoja, saattavat sitten olla kateellisia mun lapsille. Tosi surkeita kun eivät tuo mitään meille koskaan, onneksi pian muuttavat jo pois , kun pidin keskustelun että meille jos asutaan , tehdään kotitöitä ja tuodaan omat tavarat mukaan. Hyvin tepsi toive.


      • Anonyymi

        Alaikäisten lasten pitäisi elättää oma isänsä? Johan on vaatimuksia. Viekö omat lapsesi omalle isälleen ruoat ym mukanaan? Tekevät isälleen kotityöt vieraillessaan? Esikuvasi lienee ilkeä äitipuoli kansansadusta.


    • Anonyymi

      Teillä on kyllä sairas tilanne. Erotkaa heti. Lue nyt hyvä ihminen mitä kirjoitit aloituksessa. Ei tule toimimaan.

      • Anonyymi

        Ei mitenkään erikoinen, näinhän se on jokaisessa perheessä joss sutturat rikkoo toisten perheet!

        Säälittää niin lapset ja eksä, kun sutturat vie miehen rahat ja ne onpois myös hänen lapsiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään erikoinen, näinhän se on jokaisessa perheessä joss sutturat rikkoo toisten perheet!

        Säälittää niin lapset ja eksä, kun sutturat vie miehen rahat ja ne onpois myös hänen lapsiltaan.

        Meillä häntähessu vei kaikki rahat ja myös naiseni ,naiseni oli varakas , mulle jäi lapset.


    • Anonyymi

      Joulu pitää uusioperheissä olla lapsivapaa! Ei lapsia riesana, se on aito joulu kun saa vaan olla, ettei kukaan kitise.

    • Anonyymi

      Kun uusioperheen perustaa niin näin se menee. Aikuisten pitää olla aikuisia ja kohdella molempien lapsia tasavertaisesti. Ei suosia vain omiaan. Ja syrjiä toisen lapsia. Lapsille on tarpeeksi vaikeaa vanhempien ero ja seilaaminen kahdessa kodissa, joissa on eri käytännöt.

      • Anonyymi

        Höpsis, misten eentinen eukko vaan käyttää hyväkseen miehen uutta perhettä, maksattaa kaiken ja sit haukkuu uuden äidin. Uusi äiti on heikoilla kun lapset kiukkuavat eikä sano äidiksi ja eksä haukkuu ja kaikki on sekasin.
        Parempi olis kun mies unohtais entisen perheen ja keskittyisi vaan uuteen. Siinä olisi kaikki voittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, misten eentinen eukko vaan käyttää hyväkseen miehen uutta perhettä, maksattaa kaiken ja sit haukkuu uuden äidin. Uusi äiti on heikoilla kun lapset kiukkuavat eikä sano äidiksi ja eksä haukkuu ja kaikki on sekasin.
        Parempi olis kun mies unohtais entisen perheen ja keskittyisi vaan uuteen. Siinä olisi kaikki voittajia.

        Niinpä, naiseni ex mies vois myös ottaa jotain vastuuta omista tenavistaan , eukon lapset käy harvoin isällään, koska niiden isä on juoppo ja työtön , weetuttaa kasvattaa toisten tenavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, misten eentinen eukko vaan käyttää hyväkseen miehen uutta perhettä, maksattaa kaiken ja sit haukkuu uuden äidin. Uusi äiti on heikoilla kun lapset kiukkuavat eikä sano äidiksi ja eksä haukkuu ja kaikki on sekasin.
        Parempi olis kun mies unohtais entisen perheen ja keskittyisi vaan uuteen. Siinä olisi kaikki voittajia.

        Lapsellista puhetta. Voiko julmempaa olla kuin erottaa mies omista lapsista. Se on rakkaudesta kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, naiseni ex mies vois myös ottaa jotain vastuuta omista tenavistaan , eukon lapset käy harvoin isällään, koska niiden isä on juoppo ja työtön , weetuttaa kasvattaa toisten tenavia.

        Nainen varmaan lypsää sulta rahaa omiensa kasvattamiseen? Samalla et saisi nähdä sinun omia lapsia? Etkä käyttää rahaa omiin lapsiisi?


    • Anonyymi

      Ei kannata olla yhdessä, jos ei voi hyväksyä puolison lapsia! Puukottamalla henkisesti lapsia puukotat samalla myös miestäsi. Se, että viet meiheltä lapset, ei ole rakkautta vaan vahvaa itsekkyyttä,

      Miehesi inhottava ex vaimo ei liity tähän, aikuinen ei kosta hänelle lapsien kautta.

      • Anonyymi

        Onneksi tolla juopolla trollilla ei ole miestä eikä lapsia.


      • Anonyymi

        Exä ei välttämättä ole edes inhottava. Näyttää vaan siltä, kun pistää uuden naikkosen mielivallalle stoppia. Puolustaa lastenoikeutta isäänsä. Toinen juttu sitte on se onko lasten hyvä olla sielä isän luona uuden naisen vihan ja oikkujen kohteena.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe