Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa noin puolivuotta, mikä on ollut ihaninta aikaa, mutta samalla riitaisaa osittain. Minulla on ollut tunne, että poikaystäväni ei enää arvosta minua samalla lailla kuin suhteemme alussa esim. ei sovi näkemisiä jne. Sitten sain selville, että oma poikaystäväni oli laittanut viestejä maksullisille naisille. Viesteissä hän pyysi pitämään kivaa. Sain myös tietää, että hän on käyttänyt kahta deittisovellusta suhteemme aikana. Kysyin asiasta häneltä ja hän väittää, ettei ikinä ole mennyt kenenkään luokse tai maksanut mitään kenellekkään eikä myöskään tehnyt sovelluksissa mitää ja, että ne vain "jäivät" puhelimeen kun alettiin seurustelemaan. En löytänyt mitään todisteita siitä, että hän olisi konkreettisesti mennyt näiden maksullisten naisten luokse ja niin hän itsekkin väittää. Hänen selitys miksi viestejä oli lähettänyt, että oli tylsää ja huvikseen, mikä minusta kuulostaa tyhmältä. Hän myös sanoi, ettei uskonut asian satuttavan minua ja jos olisi tiennyt kuinka paljon minua sattui ei olisi koskaan näin tehnyt. Lupasi myös ettei koskaan enää näin tee...
Itse en tiedä voinko luottaa hänen sanaansa ja en tiedä miten tästä pitäisi edetä? Rakastan häntä ja hän on minulle hyvin tärkeä. Kovasti hän vannoo minulle, että voin luottaa ja, että ei kestäisi jos jättäisin hänet. Jättääkö vai yrittää jatkaa eteenpäin?
Poikaystävä jäi kiinni viesteistä huorille ja deittisovelluksista.
Anonyymi
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368