Olen reilu nelikymppinen nainen. Fiksu, herkkä, hellä, hauska ja kaunis. Pidän huolta perheestä, läheisistä ja kodista. Iltaisin sytytän takkatulen, kietoudun vilttiin ja nautin. Unelmoin ja haaveilenkin. Jonakin päivänä tapaan Miehen, joka vie jalat alta. Hän on komea, fiksu, hauska, hyväkäytöksinen ja kertoo katseellaan enemmän kuin tuhat sanaa. Pelkkä katse tuntuu vatsanpohjassa saakka, kosketus saa voihkaisemaan ja odotus kihelmöimään. Juttelu on mukavaa ja helppoa, saamme toisemme nauramaan ja nauttimaan. Sinä olet minun ja minä olen sinun silloin kun olemme yhdessä. Arkielämässä sinulla on oma arkesi ja minulla omani, eivätkä meidän yhteiset hetkemme kuulu muille.
Sinun käsiäsi vasten painautuisin ja uppoutuisin katseeseesi, heittäytyisin yhteisen nautinnon vietäväksi. Ja kaikista haaveistani huolimatta olen kiltti, reilu ja rauhallinen. Joskus on kuitenkin vaikea nähdä metsää puilta, tai erottaa mustasta harmaan sävyjä.
-puNainen lanka-
Unelmia ja haaveita
7
810
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi trolli kirjoitti tämän sentimentaalisuudessaan sataprosenttisen selostuksen uskottomuus- kategorian alle?
- Anonyymi
Trolli on lukenut herttasarjaa ja harjoittaa uskottomuutta mielessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli on lukenut herttasarjaa ja harjoittaa uskottomuutta mielessään.
No sepä kyllä ja edes sukupuoli ei mälsää, jos ymmärrät mitä tarkoitan, jos et ei se mitään kaikki toivo ei ole vielä menetetty
- Anonyymi
Kuvailit juuri minut. Olen reilu nelikymppinen fiksu ja älykäs Mies. Haaveilen läheisyydestä. Sinun kanssasi on helppo olla, jutella ja nauttia. Tykkäät jutuistani ja minä sinun. Hiljasuuskaan kanssasi ei ole ahdistavaa. Mikä olisikaan parempaa kuin sytyttää takka yhdessä ja kietoutua toisiimme tulen lämmössä ja valossa. Käsi voisi vaeltaa pitkin vartaloasi kevyesti koskien kunnes
Ja sitten koittaa se arki kunnes tapaamme uudelleen.
sporttimies(a)protonmail.com - Anonyymi
Heips. Olen sininen lanka.
Reilu 40 mittarissa, olen lempeä, kiltti, kaipaan hellää kosketusta ja lämpöä.
Romanttisia hetkia iltaisin olisi ihanaa viettää kauniin naisen kanssa lämpimän viltin alla, iho ihoa vasten jotta saataisiin olla lähellä toisiamme. Kehoni värisee kun kosketat minua, herkkää ja nautinnollista hellää hetkeä kaipailen...
Ps. Hukkasin yht tietosi. Niin laitan yht tietoni sinulle. > [email protected] < - Anonyymi
Onnea matkaan...
- Anonyymi
Olet ansainnut kultaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569