Olen reilu nelikymppinen nainen. Fiksu, herkkä, hellä, hauska ja kaunis. Pidän huolta perheestä, läheisistä ja kodista. Iltaisin sytytän takkatulen, kietoudun vilttiin ja nautin. Unelmoin ja haaveilenkin. Jonakin päivänä tapaan Miehen, joka vie jalat alta. Hän on komea, fiksu, hauska, hyväkäytöksinen ja kertoo katseellaan enemmän kuin tuhat sanaa. Pelkkä katse tuntuu vatsanpohjassa saakka, kosketus saa voihkaisemaan ja odotus kihelmöimään. Juttelu on mukavaa ja helppoa, saamme toisemme nauramaan ja nauttimaan. Sinä olet minun ja minä olen sinun silloin kun olemme yhdessä. Arkielämässä sinulla on oma arkesi ja minulla omani, eivätkä meidän yhteiset hetkemme kuulu muille.
Sinun käsiäsi vasten painautuisin ja uppoutuisin katseeseesi, heittäytyisin yhteisen nautinnon vietäväksi. Ja kaikista haaveistani huolimatta olen kiltti, reilu ja rauhallinen. Joskus on kuitenkin vaikea nähdä metsää puilta, tai erottaa mustasta harmaan sävyjä.
-puNainen lanka-
Unelmia ja haaveita
7
824
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi trolli kirjoitti tämän sentimentaalisuudessaan sataprosenttisen selostuksen uskottomuus- kategorian alle?
- Anonyymi
Trolli on lukenut herttasarjaa ja harjoittaa uskottomuutta mielessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli on lukenut herttasarjaa ja harjoittaa uskottomuutta mielessään.
No sepä kyllä ja edes sukupuoli ei mälsää, jos ymmärrät mitä tarkoitan, jos et ei se mitään kaikki toivo ei ole vielä menetetty
- Anonyymi
Kuvailit juuri minut. Olen reilu nelikymppinen fiksu ja älykäs Mies. Haaveilen läheisyydestä. Sinun kanssasi on helppo olla, jutella ja nauttia. Tykkäät jutuistani ja minä sinun. Hiljasuuskaan kanssasi ei ole ahdistavaa. Mikä olisikaan parempaa kuin sytyttää takka yhdessä ja kietoutua toisiimme tulen lämmössä ja valossa. Käsi voisi vaeltaa pitkin vartaloasi kevyesti koskien kunnes
Ja sitten koittaa se arki kunnes tapaamme uudelleen.
sporttimies(a)protonmail.com - Anonyymi
Heips. Olen sininen lanka.
Reilu 40 mittarissa, olen lempeä, kiltti, kaipaan hellää kosketusta ja lämpöä.
Romanttisia hetkia iltaisin olisi ihanaa viettää kauniin naisen kanssa lämpimän viltin alla, iho ihoa vasten jotta saataisiin olla lähellä toisiamme. Kehoni värisee kun kosketat minua, herkkää ja nautinnollista hellää hetkeä kaipailen...
Ps. Hukkasin yht tietosi. Niin laitan yht tietoni sinulle. > [email protected] < - Anonyymi
Onnea matkaan...
- Anonyymi
Olet ansainnut kultaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675650Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961856- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695