Hei. Osaako kukaan sanoa, voiko saada asumistukea jos on yhteinen entinen koti mihin mies jäisi asumaan, ja yhteistä lainaa toki asunnosta vielä. Mutta itse muuttaisi kolmen alaikäisen lapsen kanssa vuokralle lähelle. Jos mies vaan jatkaisi lainojen lyhennystä normaaliin tapaan.. Tämä siis aluksi tilanne, ennenkun mietitään kuinka jatko, asunto myyntiin ja molemmat vuokralle tms.. Jos asunnosta myyntivoittoa jonkin verran, nii. Onko silti oikeutettu asumistukeen? Muita vinkkejä ym näkökulmia!
Ero ja asumismuodot ym
Anonyymi
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuossa tilanteessa on mahdollista saada asumistukea. Kyse on ihan puhtaasti siitä miten saat tilanteen perusteltua Kelalle.
Olen itse saanut Kelalta pari kuukautta asumitukea samntyyppisessä tilanteessa. Eikä mulla ollut edes lapsia. - Anonyymi
Tehkää ihan ensiksi se ositus ja heti asunto myyntiin.
- Anonyymi
Asumistukeen vaikuttaa myös elatusmaksut ja lapsilisät yksinhuoltaja lisineen ja sulla on myös omaisuutta , velkainen talon puolikas.
Sinä saat vuokraa omasta puolikkaastasi, jos ukkosi jää sinne asumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164