Hei. Osaako kukaan sanoa, voiko saada asumistukea jos on yhteinen entinen koti mihin mies jäisi asumaan, ja yhteistä lainaa toki asunnosta vielä. Mutta itse muuttaisi kolmen alaikäisen lapsen kanssa vuokralle lähelle. Jos mies vaan jatkaisi lainojen lyhennystä normaaliin tapaan.. Tämä siis aluksi tilanne, ennenkun mietitään kuinka jatko, asunto myyntiin ja molemmat vuokralle tms.. Jos asunnosta myyntivoittoa jonkin verran, nii. Onko silti oikeutettu asumistukeen? Muita vinkkejä ym näkökulmia!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllä tuossa tilanteessa on mahdollista saada asumistukea. Kyse on ihan puhtaasti siitä miten saat tilanteen perusteltua Kelalle.
Olen itse saanut Kelalta pari kuukautta asumitukea samntyyppisessä tilanteessa. Eikä mulla ollut edes lapsia. - Anonyymi
Tehkää ihan ensiksi se ositus ja heti asunto myyntiin.
- Anonyymi
Asumistukeen vaikuttaa myös elatusmaksut ja lapsilisät yksinhuoltaja lisineen ja sulla on myös omaisuutta , velkainen talon puolikas.
Sinä saat vuokraa omasta puolikkaastasi, jos ukkosi jää sinne asumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561