Minkälainen tyyöi 40-vuotiaalla pitäs olla? Onko huppari,revityt farkut, reppu ja tennarit ok? Ja lapaset. Itse käytän niitä.
40-vuotiaan naisen pukeutuminen
5
742
Vastaukset
- Anonyymi
*tyyli
- Anonyymi
omanlainen tyyli vaan
- Anonyymi
Rennosti cool 👌
- Anonyymi
Ihan oikeesti. Jää kotiin ja laita tutti suuhun jos olet noin epävarma vauveli.
Sellainen josta itse tykkää ja että siinä viihtyy. Parhaimmillaan myös sellainen, että värit sopii ihon, hiusten ja silmien väriin ja korostaa niitä (jos ei aina kaikissa vaatteissa, niin ainakin asusteissa tai osassa niistä, jos asusteita käyttää kuten huiveja, koruja, päähineitä yms.). Ei ole mitään sääntöä, että pitäisi alkaa pukeutua tietyn ikäisenä vaikka klassisesti, jos ei tykkää kauhean klassisesta tyylistä tai ettei voisi käyttää tiettyjä värejä jonkun tietyn iän jälkeen.
Jokainen pukeutuu niin kuin pukeutuu. Pääasia on, että itse tietää miten haluaa pukeutua ja miten ei. Joku toinen voi tykätä pukeutua värikkäästi ja iloisesti vielä vaikka 90-vuotiaana, joku taas on aina pukeutunut mustaan. Jokainen lopulta valitsee itse tyylinsä, koska me olemme kaikki yksilöitä eri mieltymyksineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379