Olen naimisissa ja 27 vuotias näyttävä nainen. Join laivalla hiukan liikaa ja menin parin tumman miehen hyttiin. He panivat minua monta kertaa ja aamulla huoneessa kävi 4 muutakin tummaa miestä panemassa minua. Ehkäisyä ei käytetty ja osajopa kuvasi tätä kun 4 miestä oli minun sisässä. Nyt olen raskaana enkä tiedä mitä teen. Olemme puolisoni kanssa yrittäneet lasta jonkun aikaa.
Antauduin lsivalla ryhmäseksiin
12
1897
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tuntuu jopa provolta, aika uskomaton juttu.
Mieti, voiko tuloksena olla puolimusta lapsi ja mitä miehesi siihen reagoi?
Olisiko sinulle kolme vaihtoehtoa. Kerrot miehellesi, ei ole pakko kertoa neljästä, yksikin riittää ja sanot, että on 50:50 tilanne.
Teet abortin, se on iso juttu. Älä silloin kysy ihonväristä, muuten voi tulla huono olo.
Synnytät lapsen ja katsot mitä 50:50 tulee. Kaikki voi mennä hyvin tai sitten miehesi kokee yllätyksen. Jos niin, mieti valmiiksi, mitä teet.
Onko muita vaihtoehtoja? - Anonyymi
olitta siellä laivanhytissä aivan paljain persein HAH
- Anonyymi
Slut
- Anonyymi
Että semmoinen provo ukolta tänään.
- Anonyymi
Provo ukko ite pannu kavereidensa kanssa jotain mustaa akkaaaah ja toisiaaaaah. Hyhhy kuppanen mun aaa h.
- Anonyymi
Neljä miestä sisällä🤔. Oliko joku kääpiö?😆
- Anonyymi
Meillä oli ryhmäseksii laivan hytin suihkussa. Tiukkaa teki, mutta tiukka se pitää ollakin.
Perussuomalaisten ryhmäseksigroup ry - Anonyymi
Kaverin kämpillä jatko bileet ja muutama muija mukana, sinne ne meni nussii naimisissa olevaa naista, ei kimpassa van vuorollaan, muija kun tuli ulos huoneesta veti vielä hamettaan päälle ja napitti puseroaan kiinni.
- Anonyymi
Sinusta en epäilisi.
- Anonyymi
Halpamaisempaa provoa ei kyllä loydy mistään!
- Anonyymi
Mene hoitoon🤢
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675630Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961846- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695