Antauduin lsivalla ryhmäseksiin

Anonyymi

Olen naimisissa ja 27 vuotias näyttävä nainen. Join laivalla hiukan liikaa ja menin parin tumman miehen hyttiin. He panivat minua monta kertaa ja aamulla huoneessa kävi 4 muutakin tummaa miestä panemassa minua. Ehkäisyä ei käytetty ja osajopa kuvasi tätä kun 4 miestä oli minun sisässä. Nyt olen raskaana enkä tiedä mitä teen. Olemme puolisoni kanssa yrittäneet lasta jonkun aikaa.

12

2011

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä tuntuu jopa provolta, aika uskomaton juttu.
      Mieti, voiko tuloksena olla puolimusta lapsi ja mitä miehesi siihen reagoi?
      Olisiko sinulle kolme vaihtoehtoa. Kerrot miehellesi, ei ole pakko kertoa neljästä, yksikin riittää ja sanot, että on 50:50 tilanne.
      Teet abortin, se on iso juttu. Älä silloin kysy ihonväristä, muuten voi tulla huono olo.
      Synnytät lapsen ja katsot mitä 50:50 tulee. Kaikki voi mennä hyvin tai sitten miehesi kokee yllätyksen. Jos niin, mieti valmiiksi, mitä teet.
      Onko muita vaihtoehtoja?

• Anonyymi

olitta siellä laivanhytissä aivan paljain persein HAH

• Anonyymi

Slut

• Anonyymi

Että semmoinen provo ukolta tänään.

• Anonyymi

Provo ukko ite pannu kavereidensa kanssa jotain mustaa akkaaaah ja toisiaaaaah. Hyhhy kuppanen mun aaa h.

• Anonyymi

Neljä miestä sisällä🤔. Oliko joku kääpiö?😆

• Anonyymi

Meillä oli ryhmäseksii laivan hytin suihkussa. Tiukkaa teki, mutta tiukka se pitää ollakin.

Perussuomalaisten ryhmäseksigroup ry

• Anonyymi

Kaverin kämpillä jatko bileet ja muutama muija mukana, sinne ne meni nussii naimisissa olevaa naista, ei kimpassa van vuorollaan, muija kun tuli ulos huoneesta veti vielä hamettaan päälle ja napitti puseroaan kiinni.

• Anonyymi

Sinusta en epäilisi.

• Anonyymi

Halpamaisempaa provoa ei kyllä loydy mistään!

• Anonyymi

Mene hoitoon🤢

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7681
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      77
      7660
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      166
      6089
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      4996
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4179
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3910
    7. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3642
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3557
    9. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      27
      3495
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      104
      3252
    Aihe