Olen naimisissa ja 27 vuotias näyttävä nainen. Join laivalla hiukan liikaa ja menin parin tumman miehen hyttiin. He panivat minua monta kertaa ja aamulla huoneessa kävi 4 muutakin tummaa miestä panemassa minua. Ehkäisyä ei käytetty ja osajopa kuvasi tätä kun 4 miestä oli minun sisässä. Nyt olen raskaana enkä tiedä mitä teen. Olemme puolisoni kanssa yrittäneet lasta jonkun aikaa.
Antauduin lsivalla ryhmäseksiin
12
2026
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tuntuu jopa provolta, aika uskomaton juttu.
Mieti, voiko tuloksena olla puolimusta lapsi ja mitä miehesi siihen reagoi?
Olisiko sinulle kolme vaihtoehtoa. Kerrot miehellesi, ei ole pakko kertoa neljästä, yksikin riittää ja sanot, että on 50:50 tilanne.
Teet abortin, se on iso juttu. Älä silloin kysy ihonväristä, muuten voi tulla huono olo.
Synnytät lapsen ja katsot mitä 50:50 tulee. Kaikki voi mennä hyvin tai sitten miehesi kokee yllätyksen. Jos niin, mieti valmiiksi, mitä teet.
Onko muita vaihtoehtoja? - Anonyymi
olitta siellä laivanhytissä aivan paljain persein HAH
- Anonyymi
Slut
- Anonyymi
Että semmoinen provo ukolta tänään.
- Anonyymi
Provo ukko ite pannu kavereidensa kanssa jotain mustaa akkaaaah ja toisiaaaaah. Hyhhy kuppanen mun aaa h.
- Anonyymi
Neljä miestä sisällä🤔. Oliko joku kääpiö?😆
- Anonyymi
Meillä oli ryhmäseksii laivan hytin suihkussa. Tiukkaa teki, mutta tiukka se pitää ollakin.
Perussuomalaisten ryhmäseksigroup ry - Anonyymi
Kaverin kämpillä jatko bileet ja muutama muija mukana, sinne ne meni nussii naimisissa olevaa naista, ei kimpassa van vuorollaan, muija kun tuli ulos huoneesta veti vielä hamettaan päälle ja napitti puseroaan kiinni.
- Anonyymi
Sinusta en epäilisi.
- Anonyymi
Halpamaisempaa provoa ei kyllä loydy mistään!
- Anonyymi
Mene hoitoon🤢
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707