Olen naimisissa ja 27 vuotias näyttävä nainen. Join laivalla hiukan liikaa ja menin parin tumman miehen hyttiin. He panivat minua monta kertaa ja aamulla huoneessa kävi 4 muutakin tummaa miestä panemassa minua. Ehkäisyä ei käytetty ja osajopa kuvasi tätä kun 4 miestä oli minun sisässä. Nyt olen raskaana enkä tiedä mitä teen. Olemme puolisoni kanssa yrittäneet lasta jonkun aikaa.
Antauduin lsivalla ryhmäseksiin
12
1888
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tuntuu jopa provolta, aika uskomaton juttu.
Mieti, voiko tuloksena olla puolimusta lapsi ja mitä miehesi siihen reagoi?
Olisiko sinulle kolme vaihtoehtoa. Kerrot miehellesi, ei ole pakko kertoa neljästä, yksikin riittää ja sanot, että on 50:50 tilanne.
Teet abortin, se on iso juttu. Älä silloin kysy ihonväristä, muuten voi tulla huono olo.
Synnytät lapsen ja katsot mitä 50:50 tulee. Kaikki voi mennä hyvin tai sitten miehesi kokee yllätyksen. Jos niin, mieti valmiiksi, mitä teet.
Onko muita vaihtoehtoja? - Anonyymi
olitta siellä laivanhytissä aivan paljain persein HAH
- Anonyymi
Slut
- Anonyymi
Että semmoinen provo ukolta tänään.
- Anonyymi
Provo ukko ite pannu kavereidensa kanssa jotain mustaa akkaaaah ja toisiaaaaah. Hyhhy kuppanen mun aaa h.
- Anonyymi
Neljä miestä sisällä🤔. Oliko joku kääpiö?😆
- Anonyymi
Meillä oli ryhmäseksii laivan hytin suihkussa. Tiukkaa teki, mutta tiukka se pitää ollakin.
Perussuomalaisten ryhmäseksigroup ry - Anonyymi
Kaverin kämpillä jatko bileet ja muutama muija mukana, sinne ne meni nussii naimisissa olevaa naista, ei kimpassa van vuorollaan, muija kun tuli ulos huoneesta veti vielä hamettaan päälle ja napitti puseroaan kiinni.
- Anonyymi
Sinusta en epäilisi.
- Anonyymi
Halpamaisempaa provoa ei kyllä loydy mistään!
- Anonyymi
Mene hoitoon🤢
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042