Antauduin lsivalla ryhmäseksiin

Anonyymi

Olen naimisissa ja 27 vuotias näyttävä nainen. Join laivalla hiukan liikaa ja menin parin tumman miehen hyttiin. He panivat minua monta kertaa ja aamulla huoneessa kävi 4 muutakin tummaa miestä panemassa minua. Ehkäisyä ei käytetty ja osajopa kuvasi tätä kun 4 miestä oli minun sisässä. Nyt olen raskaana enkä tiedä mitä teen. Olemme puolisoni kanssa yrittäneet lasta jonkun aikaa.

12

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä tuntuu jopa provolta, aika uskomaton juttu.
      Mieti, voiko tuloksena olla puolimusta lapsi ja mitä miehesi siihen reagoi?
      Olisiko sinulle kolme vaihtoehtoa. Kerrot miehellesi, ei ole pakko kertoa neljästä, yksikin riittää ja sanot, että on 50:50 tilanne.
      Teet abortin, se on iso juttu. Älä silloin kysy ihonväristä, muuten voi tulla huono olo.
      Synnytät lapsen ja katsot mitä 50:50 tulee. Kaikki voi mennä hyvin tai sitten miehesi kokee yllätyksen. Jos niin, mieti valmiiksi, mitä teet.
      Onko muita vaihtoehtoja?

• Anonyymi

olitta siellä laivanhytissä aivan paljain persein HAH

• Anonyymi

Slut

• Anonyymi

Että semmoinen provo ukolta tänään.

• Anonyymi

Provo ukko ite pannu kavereidensa kanssa jotain mustaa akkaaaah ja toisiaaaaah. Hyhhy kuppanen mun aaa h.

• Anonyymi

Neljä miestä sisällä🤔. Oliko joku kääpiö?😆

• Anonyymi

Meillä oli ryhmäseksii laivan hytin suihkussa. Tiukkaa teki, mutta tiukka se pitää ollakin.

Perussuomalaisten ryhmäseksigroup ry

• Anonyymi

Kaverin kämpillä jatko bileet ja muutama muija mukana, sinne ne meni nussii naimisissa olevaa naista, ei kimpassa van vuorollaan, muija kun tuli ulos huoneesta veti vielä hamettaan päälle ja napitti puseroaan kiinni.

• Anonyymi

Sinusta en epäilisi.

• Anonyymi

Halpamaisempaa provoa ei kyllä loydy mistään!

• Anonyymi

Mene hoitoon🤢

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe