Olen 4 / 5 mies

Anonyymi

Olen 4/5 mies ( asteikko 1 - 5 )
Kuitenkaan tasoiseni naiset ei osoita kiinnostusta. Olen seksikäs, miehen kokoinen
( 183 / 95 ) treenattu ja liikunnallinen mies. En sauhuta ja alkoholia nautin sivistyneesti vain juhlapäivinä.
Kyllä ei naiset tajua hyvän päälle mitään.

48

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...ja ikää on?

• Anonyymi

Sä itekö sen oman seksikkyytesi määrittelet? Vai "poikien kanssa" puhuttu?

• Anonyymi

"poikien kanssa puhuttu" = homomittari. 😏

xLiner

• Anonyymi

Liian lihava.

• Anonyymi

Eli 75% tai neljäviidesosaa -mies.

Ok.

• Anonyymi

Pää puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pää puuttuu.

Ja sen huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sen huomaa.

Ai keneltä?

4/5 on kyllä 80 %:sti mies eikä 75.

Ps. En ole aloitta, mies päällä kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai keneltä?

4/5 on kyllä 80 %:sti mies eikä 75.

Ps. En ole aloitta, mies päällä kuitenkin.

Miksi se sun päällä on? Soita 112.

• Anonyymi

0/5=1-4/10hylätty tai heikko (vanha kouluarvosana:4), ei geenikaunis koskaan kenenkään mielestä objektiivisesti, huomattavan silmiinpistäviä haittoja ulkonäössä (lyhytkasvuisuus, epämuodostumat, silmiinpistävän rumat kasvot jne, jonka lisäksi voi olla muuta, esim. sairaalloinen lihavuus) TAI ei normaalipainoisenakaan koskaan keskiverto ulkonäkö, objektiivisesti katsottuna aina ei-fyysisesti-viehättävä, lisänä voi olla eriasteinen ylipaino tai olla olematta (omega ja gamma)
        1/5=5/10 välttävä (vanhat kouluarvosanat:5), ei geenikaunis mutta ei rumakaan, joko normaalipainoinen tai ylipainoinen, KESKIVERTOULKONÄKÖ (delta)
        2/5=6-7/10 tyydyttävä (vanha kouluarvosana: 6-7), ei erityisen geenikaunis mutta ei rumakaan, jotain sievää ulkonäössä objektiivisesti katsottuna, kokonaisuus voi olla aika hyvä, joko normaalipainoinen tai jonkinasteista ylipainoa (delta plus-beta minus)
        3/5=hyvä (vanha kouluarvosana:8), geenikauneutta ja kokonaisuus mielyttävä ja vetoava, korkeintaan lievä ylipaino, joka ei erotu. (beta plus)
        4/5=kiitettävä (vanha kouluarvosana:9), geenikaunis, harvinaista, kauniit tai komeat kasvot, hyvä vartalo, kaunis hymy, viehättävä kokonaisuus. (alfa minus ulkonäöltä)
        5/5=erinomainen (vanha kouluarvosana:10), todella harvinaisen geenikaunis, näitä on muutama miljoonassa, täydellisen virheettömät kasvot ja vartalo, täydelliset hampaat, kaunis hymy, mallityyppi. (alfa plus ulkonäöltä)

Suurin osa suomalaisista miehistä ja naisista on ulkonäöltään tuota 1-2/5 luokkaa. Sitten jos ei ole hyviä ulkonäkögeenejä, on runsasta ylipaino siihen päälle, sillä tulee 0/5, sellaisiakin on huomattava osa suomalaisista miehistä ja naisista.

• Anonyymi

Neljäviidesosa on 80%, älä väheksy.

• Ensinnäkin olet jo niin .. täynnä. Mitäpä tuohon muuta.

• Anonyymi

Otan osaa suruusi, kohtalotoveri. Teetäkin juodessani pikkusormeni on juuri oikeassa kulmassa eikä melkein mutta en tee vaikutusta siitä huolimatta? Olen ymmälläni??

• Anonyymi

Pään sisältö näyttäisi olevan kuitenkin 0/5, joten kun miesbimbot ei nappaa, niin jätän mäkin väliin. Ehkä joku virolainen horatsu voisi sopia sulle?

• Anonyymi

Itse olen taas laittanut itseni kategoriaan :
      Nolla niin saa olla ihan rauhassa ja ei tarvi pähkäillä kelpaako vai ei?
      Näin helpoin.

• Anonyymi

Olet oman taulkkosi mielestä tuo 4/5 mies, et selvästikään naisten taulukon mukaan...

• 20% nainen? Jos se vika löytyy sun tisseistä ( o )( o )

• Anonyymi

183/95? Läski, vai valtavan treenattu möykky?

• Anonyymi

Molemmat on haittoja!

• Anonyymi

Sinä nyt vain olet niin saatanan typerä, ettei sinusta kiinnostu edes oma mummosi. Olet normipersu.

• Anonyymi

Niin olekin persu ja erittäin tyytyväinen että olen, en halua olla läheisriippuvainen hölmö joka ei pärjää yksin minkään asian kanssa.

Terveisin: 0 luokan mies ikä 47v.

• Anonyymi

Olet erehtynyt. Persut ovat laumaeläimiä.

• Anonyymi

Mikä mun puolue on kerro ihmeessä?
      0 : .mies 47v.

• Anonyymi

Juurihan kirjoitit: "Niin olekin persu ja erittäin tyytyväinen että olen" Tarkoitit varmaankin olekin=olenkin?

Tämän perusteella olettaisin sinun olevan PS-fani? Voithan olla toki vanha vakaa Vennamolainen? Sama maku, kuin SMP:llä ja muilla huuhaa puolueilla kautta aikojen.

Populismi ja asioiden yksinkertaistaminen on ihkua? Mihinkään ei tarvitse olla ratkaisuja, kunhan vain mölisee, niin joihinkin matalaotsaisiin se aina uppoaa.

• Anonyymi

Totta kai olen ps. Fani ei ole vaihtoehtoa.
      Itse en suostu käyttämään vapaa aikaani mutta hetkinen väkeen, vielä vähemmän rahoittamaan moista hölmöilyä= sisustusta, turhaa matkustelua, lahjojen ostamista, merkki päivien muistamista, sun muuta hölmöä.
      M 47v.

• Anonyymi

Nooh, sisustuksesta voin sanoa sen verran, että itse olen mieltynyt 70 lukuun. Kätevästi näitä kokopuisia, ikuisia, kestäviä huonekaluja sai aikoinaan ilmaiseksi, koska ihmiset siirtyivät nykyaikaan.

Yksi poikkeus on huonekaluissa, nimittäin 60 luvun keinutuoli ja jalkarahi. Tekniikka toki on viimeisintä huutoa joka osa-alueella, mutta ne eivät olekkaan niin näkyvässä osassa.

Ja vielä loppuhuomautus tuosta polittisesta suuntauksestasi. Oletko varmasti Arjalainen miljonääri, jonka kannattaa tykätä PS-puolueesta?

Itse olen hyvinkin varakas, mutta oikeudenmukaisuus ajaa silti minut äänestämään vasemmistoliittoa, josta aikoinaan kommunistit potkittiin pihalle.

Silti te PS fanit väitätte vasemmistoliittoa ja SDP:tä kommunisteiksi. Sinulle tulee varmaan yllätyksenä, että aikoinaan NL inhosi ja vihasi Suomen SDP:tä joka teki yhteistyötä mm. CIA:n kanssa.

• Anonyymi

En ole miljonääri, varusteeni ja huonekaluja on tarkoituksella haalittu sieltä ja täältä, ihan tahallaan kaikki " kaatopaikka " tasoa.

Sitten kun keksin että riittää tämän Hölmölän jäsenyys, niin ei jää jälkee kuin roskaa eikä kolikon kolikkoa, saa sitten kela maksaa ruhoni hävityksen, pienenä kostona valtion suuntaan.

Kaikki Vähänen on sillain varmuuden vuoksi esim sillain että vaikka vouti etsisi niin ei löydä.
      Kiusaa osaan minäkin.

En ole miljonääri enkä tule olemaan ihan vaan kiusallani, enkä tule vanhaksi, ikää tulee vain sen verran kun itselleni suon.

Täytyyhän sitä tilasto väkeä kiusata samoin kuin sukulaisia täytyy järjestää puheen aiheita hölmöilyä.

Aika fiksua eikö??
      M47v.

• Anonyymi

Höh, piti laittaa: pitäähän hölmöille järjestää ihmeteltävää ja puhuttavaa.
      M47v.

• Nuoret kollit tuli ravintolassa kyselee mitä mä teen ja toinen totesi, että pakko se on olla joku, kun sillä on noin nätti vaimo. Olipas kohteliaita nuoria miehiä.
      -Henkselipappa

• Anonyymi

Kumpi voittaa? Henkselipappa vai pensselisetä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpi voittaa? Henkselipappa vai pensselisetä?

Ei olla vielä sellaista taistoa käyty.
        Mutta henkseleitä paukuttamatta sanoisin, että harteillani lepää vastuu siitä, että housut pysyvät ylhäällä.
        Pensselisedät ne kompuroi housut kintuissa.

• Anonyymi

Tulipas oikein aamun vitsi.

• Anonyymi

Naiset ei halua kunnollista miestä vaan väkivaltaisen jännämiehen joka juo viinaa ja hakkaa ihmisiä.

• Anonyymi

Ei kukaan halua väkivaltaista viinaa juovaa miestä.

• Anonyymi

Pelkästään jo sen perusteella, että luokittelet ihmiset pinnallisesti numeroilla, saat hylätyn.

xLiner

• Anonyymi

Olen 10/1 mies.

Tänään loppuratkaisu tuossa Suomen Selviytyjät odotan innolla kuka voittaaaaa. _

• Anonyymi

Ehkä olet vähän liian tasokas.

• Anonyymi

Liian tasokas on vaativa, ja sellainen jätetään yksin omaan seuraansa. Onhan hänellä silloin tasoistaan seuraa.

• Anonyymi

Olen... 1/3h434535345355 mies eli aika harvinainen.

• Anonyymi

Tärkein puuttuu, nimittäin aivot.

• Anonyymi

Naiset määrittää tasosi, et sinä itse.

• Anonyymi

Olet 0 mies jollet juo viinaa etkä käy baareissa. Et voi naisiin tutustua jollet juo viinaa.

T viinamies

• Anonyymi

Jätän aina viinamiehen kuin nallin kalliolle. Mietoja viinejä kevyesti maistelevat ovat harkinnan arvoisia. Viinamiehen kanssa poliisi on jatkuva vieras kotona.

• Anonyymi

Tarkistuta näkösi ja hanki silmälasit.

• Anonyymi

Olet liian tasokas Suomeen. Ei löydy täältä sinun tasoisia naisia ollenkaan. Siksi ne ei tohdi osoittaa sulle kiinnostusta kun tietävät että olet niin paljon tasokkaampi kuin he. Ei ole helppoa olla noin täydellinen tässä epätäydellisten ihmisten maassa! Ameriikoista löytyisi kaltaisiasi supertasokkaita naisia, siellä hyppisivät joukolla syliisi!

• Anonyymi

Yksi mies miljoonista....

Hitbiömäinen allekirjoitus kuten itselläni on niin henkilökortissa, hahah

Ja ubbustövö bööna tuli noniin.... ei ole kaunausklpailu...

• Anonyymi

Entä jos mies on vain 12 miljardeista miehistä: 2000000000000Y & 2 TI NOH ehkä kolemikin.

• Anonyymi

Silmälasit ei riitä,katsele suurennuslasin kautta. Jo valkenee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      57
      13431
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3893
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      37
      2288
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2179
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      332
      1689
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      91
      1441
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      28
      1440
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1412
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1176
    10. 102
      1174
    Aihe