onko siinä mitään mahista, kun v errataan että joku rotevampi ja lihavempi ns. tosimies tyylinen työmies?
voiko hoikka mies olla hyvännäköinen?
18
943
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, erikoinen kysymys...
- Anonyymi
👎semmoset..
Kevyempi vaihtoehto on hyvä.
Enkä tiedä onko edes silleen " kevyempi" mutta ainakin muodokkaampi kuin toinen, joku muu.
You know... geenit ja omakin treeni ym.
?? - Anonyymi
Nime omaan onkin. Itseäni eivät "rotevat" miehet kiinnosta. Hoikka jaksaa, läskillä ei edes toimi.
- Anonyymi
mutta hoikka läskiin verrattuna on lähes tyttö mieheksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta hoikka läskiin verrattuna on lähes tyttö mieheksi
No, jos tykkää rantautuneista valaista.
- Anonyymi
Hoikka mies voi olla hyvännäköinen kuten voi olla moni muukin mies.
- Anonyymi
Tottakai
- Anonyymi
Hoikat miehet ovat heteroseksuaaleja ja läskitmiehet ovat perseryynärihomoja. Ei sitä miehellä voi olla isoa persssettä muuten kuin houkutellakseen samaa sukupuolta olevaa persuhomoa "persehommiin".
- Anonyymi
Ei toimi noin poju hyvä, teikäläinen istutetaan kukkakepiksi kukkamaahan opettavaiseksi esimerkiksi muille neitipojille 😆
- Anonyymi
jotenkin aina on tullut mieleen että hoikat itseään punnitsevat miehet ovat ns., neitejä.
miehet eivät välitä painostaan.
- Anonyymi
Voi olla tai olla olematta. Kokonaisuus ratkaisee
- Anonyymi
mä opin kantapään kautta ettei hoikassa oo mitään mstä puristella tai muuten pitää kiinni. jasellainen syö kokoajanja miettii ruokaa kokoajan. mutta ulkonäkö ei oo niin tärkeää van sisin. miten kohtelet toista ihmistä ajmitenoot fyysisesti läsnä en elämässä. esimmiten autat ja tuet ja oot empaatinen ja ylipäätään mukana hänen elämässään.
- Anonyymi
Hoikka mies on tosi jees. Vielä jos on pitkä ja hoikka niin...........................huoh!
- Anonyymi
samaa mieltä huoh..... yöks, pitkä ja hoikka, niin tulee homot mieleen yök,
lihava ja pullea sen pitää olla parrakas iso roteva nams. - Anonyymi
Ehdottomasti hoikka. Läskillä ei ota eteen.
- Anonyymi
Mitä väliä? Jokaiselle on oma makunsa, toiset tykkää vaniljasta toiset mansikasta
- Anonyymi
Ei voi olla.
- Anonyymi
Kerranen erehtynyt lihavan miehen huolimaan. Oli paha virhe, jota en tule toistamaan. Hoikka/normaalipainoinen mies on ehdottomasti paras. Vanhan kaavan mukaanhan miehen sopiva paino laskettiin pituus - 110.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384