Millä mittapuulla mitataan valtion ajama muodikas pakkoavioero suhteessa seurauksiin.
Sillä yhden avioeron seurauksena on 10 vuotta täyttä lamaannusta ja itsensä kasaamista.
1/10
1 pakkoavioero / 10 vuotta toimettomuutta
Anonyymi
7
675
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei !!!:(((((((
- Anonyymi
Rajua sekoilua on ollut.
- Anonyymi
Ei ole näköjään pää vieläkään kunnossa "valtion ajama muodikas pakkoavioero"
- Anonyymi
Kyllä tätä valitettavasti voi olla. Luulisi et näihin ei kommentoisi kukaan joka ei tiedä.
- Anonyymi
Ei pidä tuomita, ettei tuomittaisi. Luukkaan evankeliumi: 6:37
- Anonyymi
Onko sut sitten karkotettu Ruotsiin tai jotain, kun on valtiosta pakkoero.
- Anonyymi
10 vuoden vankeustuomio?
Mitä tämä ap oikein tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813