Punkstoo - kertokaahan vähän tästä

Anonyymi

Eli meni kokonaan multa ohi tämä juttu. Vietän kai siis liian vähän aikaa netissä.

Kohu-63 ja Riistetyt miestä Severi Hellettä syytetään näistä jutuista, samoin Rovaniemeläinen Lapipolthajat on nimetty.

Eli kertokaa siis lisää, mitä vittua tapahtui.

19

3537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Kyse on sadismista, manipulaatiosta, seksuaalisesta ja henkisestä alistamisesta”.

      Muuten ihan hyvä mutta en ole koskaan kuullutkaan näistä bändeistä mitä tässä mainitaan, Kynnet-, Love Sport– ja Teksti-tv 666. Ihan täysin nerheard porukkaa muutenkin. Ennen Rumbassa kuitenkin uutisoitiin artisteista, jotka ovat edes jotenkin tunnettuja. En silti tietenkään vähättele kyseisten bändinjäsenten tekemiä rikoksia millään tavalla.

      Linkki : https://www.rumba.fi/uutiset/bandikaveri-kertoo-etta-punkstoo-tililla-kirjoitettiin-teemu-tannerista-kyse-on-sadismista-manipulaatiosta-seksuaalisesta-ja-henkisesta-alistamisesta/

    • Anonyymi

      Kyse on mm. , "ahdistelusta, raiskauksista, nöyryyttämisestä, pedofiliasta, rajuista uhkailuista, väkivallasta, huumaamisista, painostamisesta ja kourimisista".

      Tätä on käsittääkseni jatkunut jo vuosia ja osa rikoksista ovat niinkin vanhoja että ovat jo vanhentuneet.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Punkstoo

    • Anonyymi

      Toistakymmentä bändiä on joutunut lopettamaan toimintansa, koska yksi tai useampi kyseisten "bändien" soittaja on syyllistynyt yllämainittuihin rikoksiin.

      Piffiltä tuskin mitään totuutta löytyy, koska kaikki syy tetyt, joista osa ovat myöntaneet rikoksensa ovat piffaajia.

      • Anonyymi

        Ymmärtäisin vielä jos tuolla olisi yksi pedofiili/raiskaaja, mutta että useampi.

        Ei voi mitenkään olla mahdollista etteikö sivuston ylläpitäjät olisivat olleet tietoisia tästä toiminnasta.


    • Anonyymi

      Severi Helle pyysi anteeksi, sanoi oppineensa "myrkylliset" tapansa alan vanhemmilta toimijoilta ja väistävänsä jatkossa niitä, jotka kokevat hänen läsnäolonsa ahdistavaksi.

      En nyt uskoisi syytetyn juttuja totuutena, mutta ainakin yhdessä vaiheessa tämä Severi Helle ja Kohu-63:n Lättä kävivät joka päivä Tampereen Konservatoriossa kahvilla. Eihän kukaan oikea soittaja tunne tämmöisia, joten kaikki luuli että he ovat isä ja poika. Näin ei siis kuitenkaan ollut.

    • Anonyymi

      Oli todella ajattelematonta uutisoida että punk-piireissä tapahtuu tällaista.

      Kyseessähän on ainoastaan Punk In Finland-keskustelufoorumi, jota pyörittää käsittääkseni hyvin pieni kaveriporukka. Punkin kanssa tuolla ei kai ole koskaan ollut mitään tekemistä.

      Nyt tuolla uutisoinnilla leimataan kaikki oikeatkin punkbändit. Ei punkkarit kirjottele mihinkään piffille ja ne harvat jotka on joskus erehtyneet kirjoittelemaan on aina bännätty. Nörtit tuolla vaan saalistaa vähän yksinkertaisia tyttöjä/naisia. Seksuaalirikollisten foorumi, jossa pyörii yllättävän paljon natseja.

      • Anonyymi

        Kovia pappoja noi natsit kun vielä noinkin vanhoina jaksavat pyörii jollain foorumilla. Luulisi että kun ikää on lähellä 100 vuotta niin ei välttämättä enää seksihommelit ole ensimmäisenä mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovia pappoja noi natsit kun vielä noinkin vanhoina jaksavat pyörii jollain foorumilla. Luulisi että kun ikää on lähellä 100 vuotta niin ei välttämättä enää seksihommelit ole ensimmäisenä mielessä.

        Kai siellä muitakin kuin natseja lienee olevan, vai onko sulla enemmän tietoa asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai siellä muitakin kuin natseja lienee olevan, vai onko sulla enemmän tietoa asiasta?

        No meikäläistä edeltävä kirjoitti että seksuaalirikollisten foorumilla pyörii yllättävän paljon natseja. Vastasin sarkastisesti että natsit on kovia pappoja yms. Tollasista foorumeista en itse ole kuullutkaan, joten en tiedä keitä siellä pyörii. Semmoinen juttu vielä, että eiköhän ne natsit ala kohta olla kuolleita kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meikäläistä edeltävä kirjoitti että seksuaalirikollisten foorumilla pyörii yllättävän paljon natseja. Vastasin sarkastisesti että natsit on kovia pappoja yms. Tollasista foorumeista en itse ole kuullutkaan, joten en tiedä keitä siellä pyörii. Semmoinen juttu vielä, että eiköhän ne natsit ala kohta olla kuolleita kaikki.

        Jaa minä muistelisin että monia monia vuosia sitten kun kirjoittelin kyseiselle foorumille, koska luulin että kyseessä on musiikkifoorumi, vaikka sisältöä lukiessa ei sellaista kuvaa saa, itse herra Blood & Honour(pahoitteluni jos kirjoitin organisaation nimen väärin, en nyt jaksa googlettaa) kutsui minut kajalle erääseen Pispalalaiseen ravintolaan nimeltä Vastavirta. Ei tuolla paljoa yli kolmeakymmentä ikää taida olla. Tai jos on, en nyt vielä ihan satavuotiaaksi kutsuisi.

        Mutta OT:ksi menee nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa minä muistelisin että monia monia vuosia sitten kun kirjoittelin kyseiselle foorumille, koska luulin että kyseessä on musiikkifoorumi, vaikka sisältöä lukiessa ei sellaista kuvaa saa, itse herra Blood & Honour(pahoitteluni jos kirjoitin organisaation nimen väärin, en nyt jaksa googlettaa) kutsui minut kajalle erääseen Pispalalaiseen ravintolaan nimeltä Vastavirta. Ei tuolla paljoa yli kolmeakymmentä ikää taida olla. Tai jos on, en nyt vielä ihan satavuotiaaksi kutsuisi.

        Mutta OT:ksi menee nyt.

        Nythän on niin, että natsit olivat toisen maailmansodan aikaisia tyyppejä, joten kyllä niillä ikää alkaa olemaan. Nämä blood ja honor tyypit on sitten erikseen, mutta ei ne ole niitä natseja joita itse terkoitin. Kirjoitukseni pointti oli se, että koska jotkut näkevät näitä natseja joka paikassa, niin alkuperäiset natsit ovat mullissa tai todella vanhoja. Noi uusnatsit ovat sitten asia ihan erikseen. Oli miten oli niin eipä hätää hyvin menee, toivottavasti myös sielläpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän on niin, että natsit olivat toisen maailmansodan aikaisia tyyppejä, joten kyllä niillä ikää alkaa olemaan. Nämä blood ja honor tyypit on sitten erikseen, mutta ei ne ole niitä natseja joita itse terkoitin. Kirjoitukseni pointti oli se, että koska jotkut näkevät näitä natseja joka paikassa, niin alkuperäiset natsit ovat mullissa tai todella vanhoja. Noi uusnatsit ovat sitten asia ihan erikseen. Oli miten oli niin eipä hätää hyvin menee, toivottavasti myös sielläpäin.

        Pahoitteluni, tarkoitin juurikin näitä uusnatseja, niin kuin varmasti itsekin tajusit.

        Mutta mitä väliä onko yllämainitut seksuaalirikokset uusnatsien tai vai Hare Krishnojen tekemiä? Kekekö se näistä rikoksista yhtään sen vähäpätöisempiä, minkä aatteen kannattajia tekijät ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoitteluni, tarkoitin juurikin näitä uusnatseja, niin kuin varmasti itsekin tajusit.

        Mutta mitä väliä onko yllämainitut seksuaalirikokset uusnatsien tai vai Hare Krishnojen tekemiä? Kekekö se näistä rikoksista yhtään sen vähäpätöisempiä, minkä aatteen kannattajia tekijät ovat?

        Ei todellakaan teot ole sen vähäpätöisempiä teki sen kuka vaan, olet täysin oikeassa. Tuolla vain joku kirjoitti natseista seksirikos foorumeilla, joten ajattelin että eiköhän niiden natsien seksihommat olla aika minimaalisia (alkuperäisten meinaan). Uusnatsit ovat sitten eri asia joihin en puutu sen kummemmin. Kuten sanottu niin oikein hyvää jatkoa, sikäli mikäli tässä maailmantilanteessa näin voisi toivottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan teot ole sen vähäpätöisempiä teki sen kuka vaan, olet täysin oikeassa. Tuolla vain joku kirjoitti natseista seksirikos foorumeilla, joten ajattelin että eiköhän niiden natsien seksihommat olla aika minimaalisia (alkuperäisten meinaan). Uusnatsit ovat sitten eri asia joihin en puutu sen kummemmin. Kuten sanottu niin oikein hyvää jatkoa, sikäli mikäli tässä maailmantilanteessa näin voisi toivottaa.

        Jätkä vetää komediaa vakavista asioista. Eiköhän jätetä nämä natsien tekemät hirmuteot toisessa maailmansodassa 40-luvulle ja otetaan nämä PIFFILÄISTEN tekemät hirmuteot ihan erilaisen suurennuslasin alle?

        Vaikken yhtään väheksykään natsien tekemiä hirmutekoja toisen maailmansodan aikana. Ne keskitysleirit oli tosi jees. Camoon, ne oli tosi jees. Työ Vapauttaa ja silleen, Camoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän on niin, että natsit olivat toisen maailmansodan aikaisia tyyppejä, joten kyllä niillä ikää alkaa olemaan. Nämä blood ja honor tyypit on sitten erikseen, mutta ei ne ole niitä natseja joita itse terkoitin. Kirjoitukseni pointti oli se, että koska jotkut näkevät näitä natseja joka paikassa, niin alkuperäiset natsit ovat mullissa tai todella vanhoja. Noi uusnatsit ovat sitten asia ihan erikseen. Oli miten oli niin eipä hätää hyvin menee, toivottavasti myös sielläpäin.

        Natseista semmonen tiedote, että ne on uhka pienituloisille ja sairaille.


    • Anonyymi

      Nythän kävi niin, että yksi jäbä nosti kätensä pystyyn avoimesti, ettei kuvatut illan tapahtumat ole menneet ihan niinkuin gimma väittää. Lisäks gimma on väitetyn illan jälkeeen lähetellyt hymiö ja sydän kommentteja useisiin kuviin kunnes jäbä alkoi seurustelee + kirjoitellut jätkälle puoltoista vuotta. Hän siis kertoi ,että hänet olis ollu raiskattu suuhun, joka lienee suorituksena jo sellainen, että jos pitäis paikkansa, niin jätkälle olis paikka sirkuksessa, ja oli sitten yrittänyt paeta asunnosta siten että oli juossut ulko ovea päin niin lujaa että taju läksi. Tää hemmo tosiaan oli omien sanojensa mukaan kertont kantansa ja näytellyt tykkäykset ja viestiketjun tapahtuma illan ympäriltä ylläpitäille, jolloin oli olivat tulleet järkiinsä ja ottaneet kyseisen "ilminannon pois". Sen jälkeen meni pari päivää ja koko paska suljettiin :D Sielä on varmasti ihan hirveitä tarinoita ja vittu että näitä uhreja käy sääliksi. Ja sitten on tällaisiä huomiohuori@, jotka uhriutuu pakeista, valehtelee ja leimaa syyttömän, ja kirsikaksi kakunpääälle saattaa saada kivan instapäivituksen.... Tosta edellä mainitusta jutusta, poliisikin tutki sen ja syyttämättäjättämispäätöshän siitä tuli... Ja Iso nosto jäbälle kuka kaiken kiivaimman punkstoo löylytyksen on selkärankainen ja sanoo, toi ei muuten mennt noin ja minä voin todistaa sen... vaikka usealle hän tuölee varmaan aina olee ei punk vaan raiskari --- hihihih

      • Anonyymi

        Toi suuhun raiskaaminen kuulostaa joltain Rocco Siffredi tyyliseltä toiminnalta. Eli täysin mahdollista - oon nähnyt kyseisen herran pätkiltä!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ite en ainakaan usko niihin syytöksiin Teemua vastaan. Ja eikö ne kaatunut oikeudessakin. Ja mun perustelut on tässä;
      1) Teemu on itekin vähemmistön edustaja. Oon melko varma että Teemu on trans (joten ei oo voinut tehdä sitä mistä syytetään), tai ainakin gay tai vähintään queer koska:
      a) Teemu on tosi feminiininen
      b) Teemu ei oo toksinen miehekäs (voitko kuvitella Teemua tappelussa?!?)
      c) Teemulla on tosi pienet kädet, ja muutenkin hoikka ja hento.
      2) Oon kuullut juttua että Teemulla on tosi tosi pieni, eikä tod. saa kovaksi normaalisysteemeillä - joten ei oo voinut ahdistella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe