aurinkopuuteri(helmet)

honey

Heippa!

Löytyykö teiltä käyttäjäkokemusta aurinkopuuterihelmistä? Olisin kovasti kiinnostunut Oriflamen Bronzing Pearls -kuulista tai the BodyShopin maajauhekuulista. Ajaako aurinkopuuteri kuulista ohi?

12

1986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuteri

Minulla on Oriflamen aurinkopuuterikuulat ja olen kyllä tykännyt, käytän vuoden ympäri. Helppo käyttää ja tulosta on hyvä. Harmi vaan kun aina välillä karkaa jokunen pallo viemäriin jos ei ole varovainen ;-)

• madame

Minulla on molemmat Oriflamen puuterihelmet käytössä viileät sekä lämpimät...
        minusta aurinkopuuteri kuuluu kesään - puuterihelmiä voit käyttää läpi vuoden...lisäksi niitä voit laittaa koko kasvoille antamaan hehkua, niitä voit laittaa poskipunan tai luomiväri tavoin...niistä voit tehdä esim. Tender caren kanssa huulipunan itsellesi jne.
        Niihin jää koukkuun ;) kannattaa sijoittaa vasta vuosien päästä tarvitsee ostaa uudet! Ellei niitä tosissaan vippaile viemäriin :)

• madame

minusta aurinkopuuteri kuuluu kesään - puuterihelmiä voit käyttää läpi vuoden...lisäksi niitä voit laittaa koko kasvoille antamaan hehkua, niitä voit laittaa poskipunan tai luomiväri tavoin...niistä voit tehdä esim. Tender caren kanssa huulipunan itsellesi jne.
        Niihin jää koukkuun ;) kannattaa sijoittaa vasta vuosien päästä tarvitsee ostaa uudet! Ellei niitä tosissaan vippaile viemäriin :)

• Ansku
        madame kirjoitti:

Käytän helmiä mieluummin kuin kakkumaista aurinkopuuteria. Tulos on jotenkin tasaisempi, ei jää ikäviä raitoja. Itse en noista Oriflamen kuulien sävystä tykännyt. Käytän Body Shopin ja Artdecon (ehdoton suosikki) kuulia. Suosittelen.

• neenu

Oriflamen helmet ovat kyllä aivan mahtavat. Tiedätkö kenen kautta voit tilata?

• honey

tiedän

• honey

Kiitokset kaikille vastanneille!!!
      Eilen lähti tilaus oriflamen puuterihelmistä :D

• oneheart

Onko muilla merkeillä myytävänä aurinkopuuterihelmiä? Ja mitkä ois edullisimpia, jos tiedätte?

• anni

On maajauhekuulat. Mun mielestä parhaat ja nyt toukokuun tarjouksessa 14,30€ (norm. 17.19€)

• miraq
        anni kirjoitti:

On maajauhekuulat. Mun mielestä parhaat ja nyt toukokuun tarjouksessa 14,30€ (norm. 17.19€)

Mihin kaikkeen te käytätte noita Oriflamen kuulia ja mitä eroa tuolla viileällä/lämpimällä sävyllä on?

• madame
        miraq kirjoitti:

Mihin kaikkeen te käytätte noita Oriflamen kuulia ja mitä eroa tuolla viileällä/lämpimällä sävyllä on?

Väri ero on siinä, että toiset helmet ovat ruskean/keltaisen sävyisiä-lämpimät ja toiset ruskean/aniliin.punaisen sävyisiä-viileät.

Kannatta miettiä käytätkö yleensä viileitä vai lämpimiä meikkejä?
        päivettyneelle iholle ruskeat-lämpimät ovat todella kauniit kalpealle iholle mielestäni viileät...
        voithan hankkia molemmat ja sotkea niitä yhteen :)

• Anonyymi

Aurinkopuuterihelmet ovat kestäneet omalla käytöllä parhaimmillaan 12-vuotta ja käytän joka päivä. Todella kestäviä, eivätkä rikkoudu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      99
      4310
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      359
      1082
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1022
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1002
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      881
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      871
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      826
    8. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      78
      811
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      807
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      796
    Aihe