Jos kaikki Suomen...

jne

Jos kaikki Suomen haitarinsoittajat laitettais metrin välein seisomaan päiväntasaajalle...
















...niin hyvä olis.

10

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän riippuu siitä onko niillä haitarit mukana vai ei? Jos on, niin sehän olis parempi kuin hyvä :)

    • sutisuti

      Jos kaikki Suomen huuhaalaiset pistettäis metrin välein seisomaan päiväntasaajalle,
      niin olispa siinä värillisellä väestöllä naurussa pitelemistä

      • ..tuohon mielipiteeseen ja päiväntasaaja seisontaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tuohon mielipiteeseen ja päiväntasaaja seisontaan..

        haitarit kaikille mukaan!!!


      • Johan-On-Kumma kirjoitti:

        haitarit kaikille mukaan!!!

        ..ja hattu sekä aurinkorasva...


    • Nellucca

      kunnon suomalaista hiivakiljua, siinä vasta värillisellä kansalla on sitä ihmettelemistä! x)

    • Joku.

      Nii ei tulis ees kovin pitkä rivi.
      Noin niinku suhteutettuna päiväntasaajan pituuteen.
      Ja sit jos ne alkas soittaa,nii jokainen
      soittas sitä omaa kappalettaan,
      jonka oli opetellu johonki harmonikkakilpailuun.
      Se kuulostas tosi hassulta..niii.
      Sit kaikki villieläimet vauhkoontus,jos ne soittas jossain Afrikan päiväntasaajalla..niii.
      Sit ne juoksis pois päiväntasaajalta ja
      koko päiväntasaaja ois sitten villieläimetön
      vyöhyke..nii.
      Sit siellä olis vaan ne hanurinsoittajat
      ja japanilaiset turistit alkas käydä
      kattomassa kun suomalaiset
      hanurinsoittajat soittaa päiväntasaajalla.
      Mut ei sitte kauan jaksas soittaa
      kun ne pökertys,kun ei
      ne sais vettä mistään kun ne
      vaan soittas niitä hanureitaan.
      Ne vaan yks kerrallaan pökertys.
      Sit lehessä lukis,että suomalaisia
      hanurin soittajia löydetty
      pökertyneenä päiväntasaajalta.
      Ois siinä lööppiä kerrakseen...nii.

      • uskomaton

        suomalaiset on niin kovaa saunaväkeä että kyllä ne
        nyt pari lisä astetta kestää... siinä sulle!!
        valehtelit ja en uskonu ja pistin viellä jauhoja
        suuhun ja piste eli.


      • Joku.
        uskomaton kirjoitti:

        suomalaiset on niin kovaa saunaväkeä että kyllä ne
        nyt pari lisä astetta kestää... siinä sulle!!
        valehtelit ja en uskonu ja pistin viellä jauhoja
        suuhun ja piste eli.

        Ne vaa luulee kestävänsä,
        kun sit ko ne on pyörtyny
        nii ne jatkaa soittamista
        unessa vaikka oikeesti ne on pyörtyny.
        Mun suussa ei jauhot kauaa pysy,
        minä se keksin juttua vaikka
        harmaasta väristä..nii.
        En kyllä nyt kehtaa,enkä varmaan kohtakaan.
        Ehkä en huomennakaan..nii.


      • uskomaton
        Joku. kirjoitti:

        Ne vaa luulee kestävänsä,
        kun sit ko ne on pyörtyny
        nii ne jatkaa soittamista
        unessa vaikka oikeesti ne on pyörtyny.
        Mun suussa ei jauhot kauaa pysy,
        minä se keksin juttua vaikka
        harmaasta väristä..nii.
        En kyllä nyt kehtaa,enkä varmaan kohtakaan.
        Ehkä en huomennakaan..nii.

        minun hiirikin meinasi kupsahtaa kun juttusi kuuli
        ja eihän hanuria soittaessa voi nukahtaa on se niin
        hereillä pitävää puuhaa... tai no riippuu kenen ja
        mitä hanuria soittaa :/

        se olisi muuten näky jos kaikki suomalaiset menisi
        soittamaan toisenlaista hanuria!!

        eli en usko ja piste.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe