Olisi hullua ostaa vanhentunutta polttomoottori tekniikkaa
Käyvätkö hankittavat hyökkäyskoneet sähköllä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä uudet panssarivaunut on akkukäyttöisiä. Rajalle metsiin on tehty satoja latausasemia.
- Anonyymi
Eikö hävittäjät olekkaan purjelentokoneita ?Mä ainaski luulin!
Entäs jos Venäjä ei myy öljyä ,voiko niistä tehä häkäpönttöhävittäjiä??
Mistäköhän "hyökkäyskoneista" avaaja on sekoilemassa?
- Anonyymi
Varmaan niitä kyberhyökkäyksen tiietokoneita.
- Anonyymi
Tottakai! Ilmastoystävällisiä pitää olla sodankäynnissäkin. Panssarivaunun koko vaan tulee kasvamaan. Kun vaunu nykymallisena painaa ehkä lähelle 50 tonnia, niin tuo tonnimäärä tulee täyteen pelkästä akustosta.
Itse vaunu rakennetaan kierrätysmetalleista ekologisesti. Hiukan toimintaa rajoittaa myös tietysti akuston lataus. Kestää viikosta kymmeneen päivään. Mutta sitten sillä voi körötellä taas kaksi vuorokautta. - Anonyymi
Niin tämä halpa Jenkkikone sehän on hyökkäyksiin suunniteltu tosin toiminta matka melkoisen lyhyt mutta jos välilä käy lataamassa
- Anonyymi
Se on moro!Huomenna taas duuniin!
- Anonyymi
On niissä aina ollut sähköt.
- Anonyymi
"Kauramoottoreita kuulemma"!!!
- Anonyymi
Tootta. On kumma että lentokoneet ja sotalelut saa saastuttaa kaikki suomen jäkäkät ja pingiivit hengiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930