Istuin saunan jälkeen nojatuolissa kaljatuoppi kourassa. Radiosta (junttikanavalta!) kuului ties miten vanha Pelle Miljoonan levytys, jonka vasta nyt kuulin eka kertaa. Oma sanoitus Hair-musikaalin hittiin ”Let the sunshine in”. Lanka palaa... Radio oli niin hiljaisella volyymilla, että ensin kuulin sen väärin: ”lanta palaa” 😆. Väänsin äänen vähän isommalle ja totesin: tämähän on ihan h-vetin hyvä, miksei tätä ole ennen soitettu radiossa?
Siitä lähti assosiaatiot laukkaamaan. Miten joskus kymmeniä vuosia sitten lanta ” paloi” ja höyrysi navetan takana. Miten sitten vähän myöhemmin pyssyvaltiolla sain jonkinlaisen terroristin peruskoulutuksen. Miten tavallinen musta tulilanka palaa 1 cm/s ja keltainen eli R-tulilanka 4km/s, jos oikein muistan (?)
Joka tapauksessa rajattomaan kulutuksen kasvuun uskova ideologia näyttää taas lähtevän laukalle, kun korona vähänkin hellittää, mutta se taas on oma juttunsa.
Lanka palaa
0
338
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta622884- 951176
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3121119Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501071Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621011Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 72790
- 90735
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63728- 33673