Istuin saunan jälkeen nojatuolissa kaljatuoppi kourassa. Radiosta (junttikanavalta!) kuului ties miten vanha Pelle Miljoonan levytys, jonka vasta nyt kuulin eka kertaa. Oma sanoitus Hair-musikaalin hittiin ”Let the sunshine in”. Lanka palaa... Radio oli niin hiljaisella volyymilla, että ensin kuulin sen väärin: ”lanta palaa” 😆. Väänsin äänen vähän isommalle ja totesin: tämähän on ihan h-vetin hyvä, miksei tätä ole ennen soitettu radiossa?
Siitä lähti assosiaatiot laukkaamaan. Miten joskus kymmeniä vuosia sitten lanta ” paloi” ja höyrysi navetan takana. Miten sitten vähän myöhemmin pyssyvaltiolla sain jonkinlaisen terroristin peruskoulutuksen. Miten tavallinen musta tulilanka palaa 1 cm/s ja keltainen eli R-tulilanka 4km/s, jos oikein muistan (?)
Joka tapauksessa rajattomaan kulutuksen kasvuun uskova ideologia näyttää taas lähtevän laukalle, kun korona vähänkin hellittää, mutta se taas on oma juttunsa.
Lanka palaa
0
338
Luetuimmat keskustelut
- 1661451
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 115491
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus47470