Onko kukaan koskaan sattumalta kuullut bändistä nimeltä Deep Insight?? Mitäs mieltä työ ootte? Sattumalta kuulin kaverilta heidän tuotantoaan ja AH! Jäin koukkuun! Aikas rock noi jätkät!!
Otin heti selvää bändistä...Bändi on siis perustettu vuonna 2002. Heilt on ilmestyny Julia ep, sitten 2003 vuonna tuli debyyttialbumi Ivory Tower ja sit viime vuonna ilmesty Red Lights,White Lines-niminen levy. Oi että, saakohan noita enää mistään? Täytyy juosta kauppaan ja piesata rahansa niihin...oi oi!
Ja nyt bändiltä ilmestyy Hurricane Season-niminen sinkku 4.5!! Jee! Eikun kauppaan! Kantsii tutustua bändiin...mietin tässä juuri, että täytyykin katsastella heidän kotisivujaan josko esiintyisivät lähistöllä...vois mennä nauttimaan hyvästä musasta. Bändin kotisivut muutes löytyy: www.deepinsight.net
deep insight?
4
479
Vastaukset
- mara
Julia on hyvä mutta muusta heidän matskusta en tykkää.Asun itse kokkolassa josta bändi on kotoisin ja tunnen heidän entisen rumpalin ja basistin.
- ateisti
...taitaa olla oma lehmä ojassa?
- <3 Lovers <3
ateisti kirjoitti:
...taitaa olla oma lehmä ojassa?
Joo, tätä ei enään kukaan todennäkösesti lue, koska tää topic on alotettu .. herranjestas!! ..-vuos sitten! Omg
Nyt on sitten tullu New Day ja One Minute Too Latekin. Täytyy myöntää, että itse tutustuin bändiin vasta vähän aikaa sitten.
Toivottavasti tämän keskustelun aloittaja fanittaa Deep Insightia edelleen - Perhanan-Lokit
<3 Lovers <3 kirjoitti:
Joo, tätä ei enään kukaan todennäkösesti lue, koska tää topic on alotettu .. herranjestas!! ..-vuos sitten! Omg
Nyt on sitten tullu New Day ja One Minute Too Latekin. Täytyy myöntää, että itse tutustuin bändiin vasta vähän aikaa sitten.
Toivottavasti tämän keskustelun aloittaja fanittaa Deep Insightia edelleenMäkin löysin Deep Insightin vasta kun One Minute Too Late ihmestyi.
Aivan ihana bändi, näin viime kesänä pojat ekaa kertaa livenä ja oli yksi upeimmista keikoista, joilla olen ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265