Mistä asioista naiset

Anonyymi

suuttuvat? Listatkaa jotain suuttumisen syitä.

139

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehen tyhmyydestä

• Anonyymi

Miten tyhmyydestä voi suuttua? Itehän sen miehen on valinnut. Miksi piti ottaa tyhmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tyhmyydestä voi suuttua? Itehän sen miehen on valinnut. Miksi piti ottaa tyhmä?

Se voi tulla ottamattakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi tulla ottamattakin.

Sulla on ollut erikoisia suhteita, kun et ole ite niitä valinnu. Järjestettyjä liittojako?

• Anonyymi

Oletettavasti suht samoista asioista kuin miehetkin. Itse en ainakaan ole juuri eroa huomannut.

• Naiset suuttuvat vaikka mistä. Esim. jos kaupassa ei ole heidän pyytämäänsä tuotetta ja tuotkin sitten toisen merkin vastaavan tuotteen. Samainen nainen pyysi tuomaan kaupasta "jotain hyvää", joten ostin pullaa. Kotiin päästyäni nainen viskasi pullat lattialle ja polki niitä jalalla. Jostain syystä lähdin lätkimään.

• Heh, ei ollut daami ihan ok. Pikkasen ylimitoitettu reagointi talloa pullat.

• Anonyymi

Nainen toivoi, että olisit tuonut hänelle leivoksia, sacherkakkua tai vastaavaa.

• Anonyymi

Satuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Satuja.

Olisikin :D. Eikä nuo varmasti ole hulluinta mitä naiset saavat päähänsä. Hysteerisiä otuksia.

• Anonyymi

Ei ihan normaali nainen ollutkaan.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Olisikin :D. Eikä nuo varmasti ole hulluinta mitä naiset saavat päähänsä. Hysteerisiä otuksia.

Vakka kantensa valitsee.

• Anonyymi kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

Sepä se, kun en valitse. Olen päättänyt ryhtyä viettämään elämää selibaatissa ja unohtaa naiset.

• Anonyymi

Olipa kiittämätön tapaus. Hyvä kun lähdit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen toivoi, että olisit tuonut hänelle leivoksia, sacherkakkua tai vastaavaa.

Mitäs ei tarkemmin kertonut. Oma syynsä. Sitäpaitsi pulla on hyvää!

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Elä yleistä. Tapaus oli outo. Ei mitään tapoja jollakin..
        Itse suutun tyhjän puhumisesta. Valehtelua en siedä enkä juopottelua.

• Palstakamu kirjoitti:

Sepä se, kun en valitse. Olen päättänyt ryhtyä viettämään elämää selibaatissa ja unohtaa naiset.

Eturauhaset kärsii.

• JasuM kirjoitti:

Eturauhaset kärsii.

No kyllä minä kassit omin voimin tyhjennän, mutta pysyn kaukana naisista.

• Palstakamu kirjoitti:

No kyllä minä kassit omin voimin tyhjennän, mutta pysyn kaukana naisista.

Viisas päätös. Naiset on perkeleestä. 👹😝

• JasuM kirjoitti:

Viisas päätös. Naiset on perkeleestä. 👹😝

Taitaa vika olla minun päässä, mutta näillä mennään :D

• Palstakamu kirjoitti:

Vika ei tarvi olla iso, kun se on päässä. Meinasin äsken tippua sängyltä, etkä arvaa miksi? Pläräsin yhtä ryhmää missä on niitä kaltaisiani, naisia. Ja vastaan tuli yks profiili mitä uteliaana kurkkasin, kun nainen kuvassa näytti nätille. Katsoin loputkin kuvat ja 😍. Just ehdin sanoa rumasti ja näin enkelin.

Nyt naurattaa hervottomasti mokoma. 😂

• Palstakamu kirjoitti:

Oot vissiin yövuorossa parhaillaan, mutta hyvät yöt. Mä kirjaudun takas tuonne noin. 😁

• JasuM kirjoitti:

Oot vissiin yövuorossa parhaillaan, mutta hyvät yöt. Mä kirjaudun takas tuonne noin. 😁

Onneksi kerkeän välillä tänne vilkuilemaan.

Muista kuitenkin rajat. Vieraiden kanssa kun voi pettää tunnetasollakin. Vaarallista peliä. Vielä ehdotan sitä avointa suhdetta tai kumppanuusvanhemmuutta.

• Palstakamu kirjoitti:

Onneksi kerkeän välillä tänne vilkuilemaan.

Muista kuitenkin rajat. Vieraiden kanssa kun voi pettää tunnetasollakin. Vaarallista peliä. Vielä ehdotan sitä avointa suhdetta tai kumppanuusvanhemmuutta.

Juujuu iskä. ☺️

Parempi vaarallinen pelikin, kun ei peliä ollenkaan... Eiku. 🤔

Mut on kaunis, ei maha mitään. Silmää vaan vähän ruokin. 😁

• JasuM kirjoitti:

Juujuu iskä. ☺️

Parempi vaarallinen pelikin, kun ei peliä ollenkaan... Eiku. 🤔

Mut on kaunis, ei maha mitään. Silmää vaan vähän ruokin. 😁

Mutta nyt nukkumaan. Näkemään nättejä unia. 😜

https://youtu.be/o__t11dO7Fs

Tai originaali.. 😃

https://youtu.be/2nqq1uvsCxY

• Palstakamu kirjoitti:

Hyviä öitä :)

Huomenta. 😪

Nukuin hyvin, kyllä vain. Villiruusu tai enkeli tämäkin, mutta kaunis on hänkin.

https://youtu.be/8iMHnhbhqbw

Nick Caven ja Kyllin biisistä cover. Nätti sellainen versio.

• JasuM kirjoitti:

Huomenta. 😪

Nukuin hyvin, kyllä vain. Villiruusu tai enkeli tämäkin, mutta kaunis on hänkin.

https://youtu.be/8iMHnhbhqbw

Nick Caven ja Kyllin biisistä cover. Nätti sellainen versio.

Haha. Heti aamusta naiset mielessä?

Minä vietän myöhäistä iltaa. Jos vaikka tuossa klo 10 rupean nukkumaan.

• Palstakamu kirjoitti:

Haha. Heti aamusta naiset mielessä?

Minä vietän myöhäistä iltaa. Jos vaikka tuossa klo 10 rupean nukkumaan.

Aina ja kaiken aikaa. Ei tästä mitään tule. 🥴

Kuuppa jumissa ja levy hirttää kiinni.

Okei. Täytyykin sitten toivottaa nyt hyvää yötä eikä huomenta teikäläiselle. Mää lähren ulos kaivamaan autoa lumen alta, jos vähän sulattelis välillä. Muksut nukkuu vielä, niin hyvä hetki hävitä "näkyvistä".

• Anonyymi

Ilmeisesti tarkoitti jotain karamellejä, suklaata tai jäätelöä, mutt joka tapauksessa, perin lapsellinen ja primitiivinen suhtautumistapa. Oma syynsä, jos ei oheistanut mitä sen hyvän pitäisi sisältää.
        Mulle olisi montakin hyvää mitä kaupasta saa ostaa; kuten tuoretta kalaa (siikaa, ahvenia, kuhaa, muikkuja, tai mitä vain pähkinöitä. (lukuun ottamatta kookos pähkinää)
        Aitoa vaniljajäätelöä, maitotuotteena, ei kasvisrasvasta. Hedelmät, aina tervetulleita tuotteita.

Tuskin menetit mitään, lähtiessäsi lätkimään... ihan ymmärrettävä ratkaisu!
        Mitenkään itseäni korostaen, minäkin saatan saada kiukkukohtauksen; kuten kuudennen moottorisahan ostosta! Kun tuttu kaverikin oli sellaisen ostanut, eikä mieheni ollut edes metsuri. Ihan pelkästään näytönhalusta, ett tuollainen minultakin löytyy, samoin on kilpailu kenellä on komein auto. Auto on kulkuneuvo, eikä mikään status... mihin satsataan rahaa!

• Kuka tietää. Suuttua voi mistä vaan, vaikka väärinkäsityksestä.

• Anonyymi

Läskiätmi kyselee vinkkejä.

• Anonyymi

Minun nainen suuttuu kun syön olohuoneen pöydällä enkä keittön pöydässä. Tai ei se suutu mutta sanoo että mene keittiöön syömään Kerran ruokalautanen tipahti olohuoneen matolle ja siinä olikin sitten siivoomista ja jouduin viemää maton pesulaan.

• Anonyymi

Tänään suutuin, tai ainakin ärsyynnyin kon kone jumiitti, enkäl öytänyt tallentamaani tiedostoa.

• Anonyymi

Tekemäni krljoituesvöerhööt taas eivät ärsytä minua lainkaan. 😊

• Anonyymi

Jahkailu,kaikki pitää jättää viime tippaan. Se että valehtelee että kuuntelee vaikka ei kuunnellut yhtään.

• Anonyymi

Pitää hullua jännityksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää hullua jännityksessä.

Ärsyttää tahallaan.

• Ja tämä! Tämä suututtaa suhteessa. Jos on kysynyt vaikka, että käytkö huomenna kaupassa ja haet töistä tullessa jonkun ruoka-aineen, mikä on lopussa ja toinen vastaa: selvä, täytyy hakea. Seuraavana päivänä kysyn, että toitko kaupasta sen. Ja kumppani vastaa: mitä ihmettä, et ole pyytänyt sellasta, ei ole mitään puhuttu asiasta. Arrgghh...

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ja tämä! Tämä suututtaa suhteessa. Jos on kysynyt vaikka, että käytkö huomenna kaupassa ja haet töistä tullessa jonkun ruoka-aineen, mikä on lopussa ja toinen vastaa: selvä, täytyy hakea. Seuraavana päivänä kysyn, että toitko kaupasta sen. Ja kumppani vastaa: mitä ihmettä, et ole pyytänyt sellasta, ei ole mitään puhuttu asiasta. Arrgghh...

Laita ne kirjallisesti puhelimeen, esim. wa

• Anonyymi kirjoitti:

Laita ne kirjallisesti puhelimeen, esim. wa

Joo, näin laitankin lähes aina. Mutta tarkoitin tuolla sitä, että suututtaa kun toinen esittää kuuntelevansa ja vastaa ihan järkeenkäypiä vastauksia ja sitten myöhemmin selviää, että on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos . Joskus paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin joku ostos. Joskus olen piruuttani testannut, kuunteleeko toinen niin, että olen ujuttanut lauseen sisään " menetkö kauppaan ja ostatko porkkanoita sekä mulle uuden auton, eikä sit mitään käytettyä" , niin on voinut odotella, vastaako edelleen: "selvä, näin täytyy tehdä" :)

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo, näin laitankin lähes aina. Mutta tarkoitin tuolla sitä, että suututtaa kun toinen esittää kuuntelevansa ja vastaa ihan järkeenkäypiä vastauksia ja sitten myöhemmin selviää, että on mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos . Joskus paljon tärkeämpiäkin asioita, kuin joku ostos. Joskus olen piruuttani testannut, kuunteleeko toinen niin, että olen ujuttanut lauseen sisään " menetkö kauppaan ja ostatko porkkanoita sekä mulle uuden auton, eikä sit mitään käytettyä" , niin on voinut odotella, vastaako edelleen: "selvä, näin täytyy tehdä" :)

Suodatin menee päälle, jos tulee liikaa sellaista sälää johon kannattaa aina vastata vaan toisen haluamalla tavalla, tällä välttää turhaa riitelyä? Siksi tällaiset asia pitoisetkin hautautuu helposti sinne samaan sälään? Ihan järkeen käyvää minusta pitkässä juoksussa.

Naiset osaa välillä olla rasittavia määräilemisissään ja välillä tekisi mieli laittaa tulpat korvaan, mut siitähän vasta soppa syntyisi? Riitoja on helppo synnyttää ja sovittelu tuntuu paljon vaikeammalta rastilta monesti?

• Anonyymi kirjoitti:

Suodatin menee päälle, jos tulee liikaa sellaista sälää johon kannattaa aina vastata vaan toisen haluamalla tavalla, tällä välttää turhaa riitelyä? Siksi tällaiset asia pitoisetkin hautautuu helposti sinne samaan sälään? Ihan järkeen käyvää minusta pitkässä juoksussa.

Naiset osaa välillä olla rasittavia määräilemisissään ja välillä tekisi mieli laittaa tulpat korvaan, mut siitähän vasta soppa syntyisi? Riitoja on helppo synnyttää ja sovittelu tuntuu paljon vaikeammalta rastilta monesti?

En ole kyllä erityisen määräilevä suhteessa, tuskin miehenkään mielestä. Eikä noista riitaakaan tule, kun on niin tavallinen tilanne. Totean vaan itsekseni, että eipä taas ollut kuullut mitään.
        Hänellä on konkreettisesti usein tulpat korvissa eli langattomat kuulokkeet. Mutta onneksi sen pään liikkeistä kuitenkin usein huomaa, nyökytteleekö Battle Beastin tahtiin vai mun kommenteille.

• Anonyymi

Jästipäiset pässinpäät. ne suututtavat.

• Anonyymi

Miksi sinä sitä täällä kyselet? Eikö kukaan nainen ole ikinä suuttunut sinulle? Yritätkö saada jonkun naisen suuttumaan?

• Anonyymi

Pihiys ja jankkaaminen. Tilannelukutaidottomuus.

• Itse en ole helposti suuttuvaa tyyppiä, mutta muistan kyllä hormonien tehneen tepposia. Kerran suutuin miespuoliselle työkaverille jostain pikkuasiasta Turun Tuomiokirkon tornissa. Hän jälkeenpäin kertoi, että kuulemma pelkäsi, että tönäisen hänet tornista alas. Ja niin, kuukautisilla oli osuutta asiaan... :/ Saapi siis nähdä, jos vaihdevuodet joskus iskevät, mitä se mulle tekee.
      Eniten olen suuttunut siitä, että joskus joku on ottanut työasioissa jonkun mun tekemän työn omiin nimiinsä. Sitä on vaikea katsoa läpi sormien. Onneksi sellaista on tapahtunut vain harvoin. Ken niin tekee, saa kuulla multa siitä lopun ikänsä ;)

• No vaikka ihan arkipäiväisistä syistä. Sitä vaan turhautuu välilä. Esim: hidastelusta, vähättelystä ja välinpitämättömyydestä.
      Sovitut asiat pitää hoitaa, muuten menee hermo.

• Anonyymi

Eli sano kuten asiat on eli suutut silmittömästi jos miehellä on pienet tulot ja eikä ole omaisuutta ja varakkuutta ja vanha auto ja pieni kikkeli ja on aito suomalainen mies eli ätmi se raivostuttaa eli arabi ja rikkaat miehet ei raivostuta vaan ovat kivoja miehiä jännine elämineen

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sano kuten asiat on eli suutut silmittömästi jos miehellä on pienet tulot ja eikä ole omaisuutta ja varakkuutta ja vanha auto ja pieni kikkeli ja on aito suomalainen mies eli ätmi se raivostuttaa eli arabi ja rikkaat miehet ei raivostuta vaan ovat kivoja miehiä jännine elämineen

Ei, vaan suutun lupausten yksipuolisesta rikkomisesta, luisumisesta sovittuista asioista ja hälläväliä meiningistä, jossa minun mielipidettäni ja näkemyksiäni vähätellää, vaikka aluksi on kaikesta sovittu yhdessä.
        Aikuinen ihminen pitää kiinni soviuidta asioista, eikä yritä keksiä tekosyitä.
        En puhu nyt ainoastaan miehestäni, vaan yleisesti ihmisistä ympärilläni. Työkavereista, ystävistä, sukulaisista, jne.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Ei, vaan suutun lupausten yksipuolisesta rikkomisesta, luisumisesta sovittuista asioista ja hälläväliä meiningistä, jossa minun mielipidettäni ja näkemyksiäni vähätellää, vaikka aluksi on kaikesta sovittu yhdessä.
        Aikuinen ihminen pitää kiinni soviuidta asioista, eikä yritä keksiä tekosyitä.
        En puhu nyt ainoastaan miehestäni, vaan yleisesti ihmisistä ympärilläni. Työkavereista, ystävistä, sukulaisista, jne.

Eli jos mies käy kaupassa ja lupaa tuoda sinulle hyvää eli fatzerina suklaata mutta kaupasta on fatzerina loppu ja mies tuokin geisha suklaata sinulle niin avioeron paikka vai

• Anonyymi kirjoitti:

Eli jos mies käy kaupassa ja lupaa tuoda sinulle hyvää eli fatzerina suklaata mutta kaupasta on fatzerina loppu ja mies tuokin geisha suklaata sinulle niin avioeron paikka vai

Ei, vaan jos mies yleensäkin on luvannut mennä sinne kauppaan, eikä sitten menekään. Eikä muista kertoa mulle. Jääkaappi on tyhjä ja vietetään viikonloppu ilman sapuskaa. Kyllähän se vähän pistää nyrppiin.

Miksi sun jokainen arvaus menee väärin? Koittaha nyt tsempata. :)

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Ei, vaan jos mies yleensäkin on luvannut mennä sinne kauppaan, eikä sitten menekään. Eikä muista kertoa mulle. Jääkaappi on tyhjä ja vietetään viikonloppu ilman sapuskaa. Kyllähän se vähän pistää nyrppiin.

Miksi sun jokainen arvaus menee väärin? Koittaha nyt tsempata. :)

No jos mies ei heti siltä istumalta lähde mut menee hetken päästä tai jos kaappi aivan tyhjä niin menette yhdessä ostoksille ei sen kummempaa eli älä ole kramaattinen

• Anonyymi kirjoitti:

No jos mies ei heti siltä istumalta lähde mut menee hetken päästä tai jos kaappi aivan tyhjä niin menette yhdessä ostoksille ei sen kummempaa eli älä ole kramaattinen

Miksi ei voi tehdä niin kuin on sovittu? Tai soittaa ja sanoa, että on tullut este?
        Asioita ei vaan jätetä roikkumaan. NiiN!

Juu, kyllä tulee sanomista.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Miksi ei voi tehdä niin kuin on sovittu? Tai soittaa ja sanoa, että on tullut este?
        Asioita ei vaan jätetä roikkumaan. NiiN!

Juu, kyllä tulee sanomista.

No jos juotte esim aamukahveita ja sanot maito on lopussa ja mies sanoo käyn ostamassa esim tupakkia niin samalla tuon maitoa kuinka monta purkkia niin tarkoittaa että lähtee vasta kun on juonut kahvinsa ja voi mies sanoa että lähde mukaan mennään yhdessä niin turha suuttua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos juotte esim aamukahveita ja sanot maito on lopussa ja mies sanoo käyn ostamassa esim tupakkia niin samalla tuon maitoa kuinka monta purkkia niin tarkoittaa että lähtee vasta kun on juonut kahvinsa ja voi mies sanoa että lähde mukaan mennään yhdessä niin turha suuttua

Sivusta sanon ...

Jos kaupassakäynnit hoidetaan asianmukasesti niin maito (tai mikään muukaan) ei lopu. Esittämässäsi hypoteettisessa tilanteessa mä olisin itse mennyt hakemaan sitä maitoa jo edellisenä iltana. En juo kahviani ilman maitoa, että mulle on turha keittää, jos talossa ei ole maitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta sanon ...

Jos kaupassakäynnit hoidetaan asianmukasesti niin maito (tai mikään muukaan) ei lopu. Esittämässäsi hypoteettisessa tilanteessa mä olisin itse mennyt hakemaan sitä maitoa jo edellisenä iltana. En juo kahviani ilman maitoa, että mulle on turha keittää, jos talossa ei ole maitoa.

En minäkään mustaa juo mutta enkö sanonut maoto on loppumassa ehkä avataan juuri viimeistä maito purkkia tai on jäljellä enään puol purkkia eli riittää mutta lopussa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään mustaa juo mutta enkö sanonut maoto on loppumassa ehkä avataan juuri viimeistä maito purkkia tai on jäljellä enään puol purkkia eli riittää mutta lopussa on

No mun taloudessani ei kukaan lähde kaupasta yhtä maitopurkkia tai röökiaskia ostamaan. Samalla reissulla hoidetaan koko viikon ostokset. Tai no tarkemmin ajatellen eipä mun talouteeni röökaajalla asiaa oliskaan.

Sama sivusta.

• Anonyymi kirjoitti:

En juo koskaan kahvia. Mies ei polta (enkä minäkään). Maitoa kuluu vain ruuanvalmistukseen, muuten ei.
        Voidaan mennä yhdessä kauppaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mun taloudessani ei kukaan lähde kaupasta yhtä maitopurkkia tai röökiaskia ostamaan. Samalla reissulla hoidetaan koko viikon ostokset. Tai no tarkemmin ajatellen eipä mun talouteeni röökaajalla asiaa oliskaan.

Sama sivusta.

Hyvä että huolehdit että kaikkea riittää eli miehen ei kantsi mennä yksin kauppaan vaan ottaa sinut aina mukaan ostoksille mutta entä heräte ostokset tekeekin esim jäätelöä mieli niin pakko kaupassa on käydä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että huolehdit että kaikkea riittää eli miehen ei kantsi mennä yksin kauppaan vaan ottaa sinut aina mukaan ostoksille mutta entä heräte ostokset tekeekin esim jäätelöä mieli niin pakko kaupassa on käydä

Se huolehtii kenen vuoro on käydä kaupassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen, jonka on tarve lähteä erikseen ostaan jätskiä, ei selvästikään ole yhteensopiva mun kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se huolehtii kenen vuoro on käydä kaupassa.

Turha siihen kaupassakäyntiin meinaan on molempien aikaa tuhlata. Tai voidaan tietenkin tehdä yhdessä nettikaupan tilaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha siihen kaupassakäyntiin meinaan on molempien aikaa tuhlata. Tai voidaan tietenkin tehdä yhdessä nettikaupan tilaus

Nyt on mentävä tupakille ja nukkumaan eli hyvää yötä känkkäränkkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen, jonka on tarve lähteä erikseen ostaan jätskiä, ei selvästikään ole yhteensopiva mun kanssani.

Joo ei varmaan😄

Sulla on muuten joku keskiaikaisen näköinen härpäke päänympäril, ootko huomannu? Näyttää vähän kivuliaalta.

sivusta vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei varmaan😄

Sulla on muuten joku keskiaikaisen näköinen härpäke päänympäril, ootko huomannu? Näyttää vähän kivuliaalta.

sivusta vaan

Toi on yks tulkinta, tosin väärä. Kertoo tulkinnan tekijästä, ette keksi muita syitä mistä vois johtua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on mentävä tupakille ja nukkumaan eli hyvää yötä känkkäränkkä

Onneksi ei tarvi moisten "miesten" kanssa ikinä suuremmin keskustella. Tollasia ongelmia ei pääse syntymään, kun valitsi miehen eikä pikkupoikaa. Mies osaa ihan itse hoitaa viikon ruokaostokset, ilman "mamman" jatkuvaa valvontaa. Ihanaa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei tarvi moisten "miesten" kanssa ikinä suuremmin keskustella. Tollasia ongelmia ei pääse syntymään, kun valitsi miehen eikä pikkupoikaa. Mies osaa ihan itse hoitaa viikon ruokaostokset, ilman "mamman" jatkuvaa valvontaa. Ihanaa 😁

No niinpä! Mua aina huvittaa just nää jutut. Mikä siinä kaupassa käymisessä muka on hankalaa? Oma mieheni "osaa" ihan ite hoitaavuorollaan kaupakäynnin. Ei tarvi pyytää, muistutella tai vahtia.

Meillä on kyllä yks salainen ase - kaupalappu jääkaapin ovessa ja siihen kirjotetaan jos joku asia vähissä ja syytä ostaa uusi. Siihen kirjaillaan yleensä sellasia mitä nyt ei joka kerta osteta. Normi kauppalista onkin sitten joka kerta aikalailla identtinen. Vaan juu, mies osaa kirjottaa oman kauppalappunsa, tuo ne mitä tarvitaan ja se osaa jopa kysyä, että tuleeko mieleen muuta/haluanko jotain. Ihanaa kun on kotona aikunen mies, eikä pikkulasta 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä! Mua aina huvittaa just nää jutut. Mikä siinä kaupassa käymisessä muka on hankalaa? Oma mieheni "osaa" ihan ite hoitaavuorollaan kaupakäynnin. Ei tarvi pyytää, muistutella tai vahtia.

Meillä on kyllä yks salainen ase - kaupalappu jääkaapin ovessa ja siihen kirjotetaan jos joku asia vähissä ja syytä ostaa uusi. Siihen kirjaillaan yleensä sellasia mitä nyt ei joka kerta osteta. Normi kauppalista onkin sitten joka kerta aikalailla identtinen. Vaan juu, mies osaa kirjottaa oman kauppalappunsa, tuo ne mitä tarvitaan ja se osaa jopa kysyä, että tuleeko mieleen muuta/haluanko jotain. Ihanaa kun on kotona aikunen mies, eikä pikkulasta 😁

Sanos nyt sitten jotain esimerkkejä mitä laitat ostoslistaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos nyt sitten jotain esimerkkejä mitä laitat ostoslistaan

Ai jääkaapin oveen vai? Kummallinen kysymys 😀

No, jos vaikka ketsuppipullo on alle puolenvälin niin lappuun voi kirjottaa "ketsuppi". Tai maustekaapissa oregano alkaa olla vain vähän jäljellä niin voi kirjottaa "oregano". Tai otat pakasteesta toiseksi viimesen jätskin niin kirjotat "jäätelö". Siin niin, että et ikinä käytä/syö viimesiä ja sitten muille ei ole, kun tarvitsisivat. Vaan kirjotat, kun se on vähissä ja ehtii tuoda uuden ajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on yks tulkinta, tosin väärä. Kertoo tulkinnan tekijästä, ette keksi muita syitä mistä vois johtua.

Kyllä sen täytyy olls helvetin kivulias kun estää vitsienkin imeytymisen noin tehokkaasti, auts...

Mut ymmärrän toki, jos autolla täytyy lähteä, niin se on turhaa kulutusta. Tai se tietty tärkeilymentaliteetti et päivä on pilalla jos ei saa jotain.

Mut jos on kauppa lähellä, niin ei kai nyt pieni impulsiivisuus niin huonoa ole? Tulishan sitä nyt muutenkin jotain syötyä.

Toi tiukka viikon kauppaostokset kerralla varmaan sopii joillekkin, ite sinkkuna käyn melkein joka päivä kaupassa ja yleensä kaupasta ostan sitä ruokaa mitä just sinä päivänä tekee mieli.

Ei ehkä maailman terveellisin tapa, mut tykkään käydä kaupassa ja julkisia kulkee noin sata ohi tunnissa suuntaan ja toiseen ja käyn joka päivä muutenkin tossa kylillä joka on kauppoja pullollaan joka kulmassa. Lähikauppaan 50 m, joten jäätelöhommatkin onnistuu, tosin en tykkää niin jäätelöstä. 600 m 24/7 kauppaan, joten jopa yöllä voi toimia impulssiiviensa mukaisesti, sellaista se kaupunkimukavuus on.

Asuin kerran lyhyen aikaa maalla, oli se ihan helvetin vaikeeta noi kauppahommat, apteekkiinkin 50 km matkaa, varsinaista sissielämää, en muuttais maalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jääkaapin oveen vai? Kummallinen kysymys 😀

No, jos vaikka ketsuppipullo on alle puolenvälin niin lappuun voi kirjottaa "ketsuppi". Tai maustekaapissa oregano alkaa olla vain vähän jäljellä niin voi kirjottaa "oregano". Tai otat pakasteesta toiseksi viimesen jätskin niin kirjotat "jäätelö". Siin niin, että et ikinä käytä/syö viimesiä ja sitten muille ei ole, kun tarvitsisivat. Vaan kirjotat, kun se on vähissä ja ehtii tuoda uuden ajoissa.

Mahtavaa kotifasismia! Peukut tälle👍😱

Mitä siitä seuraa, jos unohtaa kirjottaa lapulle? Voisitko pliis kertoa jostain tilanteesta, panettaa ihan tolkuttomasti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen täytyy olls helvetin kivulias kun estää vitsienkin imeytymisen noin tehokkaasti, auts...

Mut ymmärrän toki, jos autolla täytyy lähteä, niin se on turhaa kulutusta. Tai se tietty tärkeilymentaliteetti et päivä on pilalla jos ei saa jotain.

Mut jos on kauppa lähellä, niin ei kai nyt pieni impulsiivisuus niin huonoa ole? Tulishan sitä nyt muutenkin jotain syötyä.

Toi tiukka viikon kauppaostokset kerralla varmaan sopii joillekkin, ite sinkkuna käyn melkein joka päivä kaupassa ja yleensä kaupasta ostan sitä ruokaa mitä just sinä päivänä tekee mieli.

Ei ehkä maailman terveellisin tapa, mut tykkään käydä kaupassa ja julkisia kulkee noin sata ohi tunnissa suuntaan ja toiseen ja käyn joka päivä muutenkin tossa kylillä joka on kauppoja pullollaan joka kulmassa. Lähikauppaan 50 m, joten jäätelöhommatkin onnistuu, tosin en tykkää niin jäätelöstä. 600 m 24/7 kauppaan, joten jopa yöllä voi toimia impulssiiviensa mukaisesti, sellaista se kaupunkimukavuus on.

Asuin kerran lyhyen aikaa maalla, oli se ihan helvetin vaikeeta noi kauppahommat, apteekkiinkin 50 km matkaa, varsinaista sissielämää, en muuttais maalle.

No me tultais paremmin toimeen eli jos jokin loppuu niin se loppuu sitten eli joko tehdään jotain muuta tai käydään sitten kaupassa hakemassa lisää mut tuli vaan mieleen entä jos lapussa lukee esim hernekeittoo ja jauhelihaa ja perunoita ja sipulia mut sit kaupassa miettii haluaakin hamburilaisia eli ostaa hamppiksia ananasta juustoo kananmunaa ja jauhelihan ja perunoiden tilalle esim ranskalaisia perunoita ja nakkei ja jos kotona huomaa oho ketsuppi vähissä niin pakko mennä kauppaan hakemaan lisää ja sitä syödään mitä kaapista löytyy ja jos loppuu niin kauppaan on lähdettävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtavaa kotifasismia! Peukut tälle👍😱

Mitä siitä seuraa, jos unohtaa kirjottaa lapulle? Voisitko pliis kertoa jostain tilanteesta, panettaa ihan tolkuttomasti...

Susta fasismia, toisille normaalia. Mulla on ollu aina aikuisiälläni noin ja samoin oli lapsuudenkodissani. Se oli mun ISÄN juttu, hän kun hoiti talouden kauppakäynnit lähes aina.

Mun miehelläni taas oli sinkkuaikana vähän toisenlainen tapa. Hän jätti aina tyhjät pakkaukset pöydälle itelleen muistukseksi. Eihän kukaan oikeesti muista ostaa vaikka perjantaina ketsuppia, jos se maanantaina loppu, jos ei siitä itelle jotain muistutusta laita.

Sinkulle tolanen tyhjä pakkaus pöydälle toimii oikein hyvin. Se loppuminen ei tule itelle yllätyksenä. Sen sijaan kun ei asustella yksin, niin on syytä ottaa myös talon muut asukkaat huomioon. Ihan perusjuttu aikusille fiksuille miehille. Ei tunnu olevan ihan hirveen vaikee systeemi, kun muksu jo nelivuotiaana osas muistuttaa "ketsuppi on melkein loppu, äiti kirjota ylös".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä toki ravata kaupassa vaikka monta kertaa päivässä, jos on aikaa ja mielenkiintoa. Saa kulkea vaikka autolla monta kertaa päivässä, jos menee omalla autollaan maksaa kulut. Mitäpä se oman ajan ja rahan tuhlaaminen mulle varsinaisesti kuuluu. Vaan siis mua on täysin turha yrittää raahata sinne kauppaan. Mulla on parempaakin käyttöä ajalleni.

Vaan siis se todellinen syy niiden jätskien suhteen. Meillä on herkkuja talossa käytännössä aina. Niitä on ihan täysin turha lähteä erikseen hakemaan. Sellanen tyyppi, joka vetää pakettitolkulla vaikka nyt jäätelöä viikossa ei oikein ole mun tyyppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No me tultais paremmin toimeen eli jos jokin loppuu niin se loppuu sitten eli joko tehdään jotain muuta tai käydään sitten kaupassa hakemassa lisää mut tuli vaan mieleen entä jos lapussa lukee esim hernekeittoo ja jauhelihaa ja perunoita ja sipulia mut sit kaupassa miettii haluaakin hamburilaisia eli ostaa hamppiksia ananasta juustoo kananmunaa ja jauhelihan ja perunoiden tilalle esim ranskalaisia perunoita ja nakkei ja jos kotona huomaa oho ketsuppi vähissä niin pakko mennä kauppaan hakemaan lisää ja sitä syödään mitä kaapista löytyy ja jos loppuu niin kauppaan on lähdettävä

Jeps me tultais tosi hyvin toimeen, uskallan kans epäillä. Elämäntyyli yhdistää...

Itteeni nyt ei hirveästi stressaa yhtään minkään loppuminen tai puuttuminen, oon persaukisena pöllinyt vessapaperiakin tänä vuonna ja sehän on se mikä tekee aidon cityselviytyjän! Joskus on rahat loppu ja ihan kaikki muukin, so what, en kuole pieneen epämukavuuteen. Varsinkin, kun se yleensä on ihan omaa syytä koska oon ihan järkyttävä tuhlari.

Kyllä pitää myös hakea ketsuppi, jos on mentaalisesti asennoitunut hamppareihin tylsän perusruuan sijasta, todennäköisesti mukaan tarttuisi vielä bisset kun nyt tuli kauppaan lähdettyä ja säädöstä aiheutunut stressi on jotenkin korvattava😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä toki ravata kaupassa vaikka monta kertaa päivässä, jos on aikaa ja mielenkiintoa. Saa kulkea vaikka autolla monta kertaa päivässä, jos menee omalla autollaan maksaa kulut. Mitäpä se oman ajan ja rahan tuhlaaminen mulle varsinaisesti kuuluu. Vaan siis mua on täysin turha yrittää raahata sinne kauppaan. Mulla on parempaakin käyttöä ajalleni.

Vaan siis se todellinen syy niiden jätskien suhteen. Meillä on herkkuja talossa käytännössä aina. Niitä on ihan täysin turha lähteä erikseen hakemaan. Sellanen tyyppi, joka vetää pakettitolkulla vaikka nyt jäätelöä viikossa ei oikein ole mun tyyppiä.

Näkee selvästi että tarvitsisit miehen oman niin loppuu kotkotus ja kaakatus ja elämä muuttuu helpommaksi kun on mies talossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susta fasismia, toisille normaalia. Mulla on ollu aina aikuisiälläni noin ja samoin oli lapsuudenkodissani. Se oli mun ISÄN juttu, hän kun hoiti talouden kauppakäynnit lähes aina.

Mun miehelläni taas oli sinkkuaikana vähän toisenlainen tapa. Hän jätti aina tyhjät pakkaukset pöydälle itelleen muistukseksi. Eihän kukaan oikeesti muista ostaa vaikka perjantaina ketsuppia, jos se maanantaina loppu, jos ei siitä itelle jotain muistutusta laita.

Sinkulle tolanen tyhjä pakkaus pöydälle toimii oikein hyvin. Se loppuminen ei tule itelle yllätyksenä. Sen sijaan kun ei asustella yksin, niin on syytä ottaa myös talon muut asukkaat huomioon. Ihan perusjuttu aikusille fiksuille miehille. Ei tunnu olevan ihan hirveen vaikee systeemi, kun muksu jo nelivuotiaana osas muistuttaa "ketsuppi on melkein loppu, äiti kirjota ylös".

Ja jos maanantaina ketsuppi on loppu niin joko käydään kaupassa hakemassa lisää tai maanantaina tehdään jotain muuta johon ei tarvi ketsuppia ehkä samoin tiistaina keskiviikkona kunnes täytyy käydä kaupassa niin sitten ostaa lisää ketsuppia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty kiihottuun tosta, on niin perheystävällistä. Tuntuu niin vieraalta ja kaukaiselta ajatukselta, että joku oikeasti huomaisi mun vessapaperin loppuneen..suorastaan utopista! Jotenkin hämärästi muistan lapsuudenkodista tuon yhteisten ruokatarpeiden hankkimiseen liittyvän tunnemaiseman. Muisto on vähän puiseva.

Tottunut ite siihen, ettei ikinä tarvi välittää kenenkään tarpeista paitsi omistaan. Jotenkin en osaa suuttua itelleni jos unohdan jotain. Oon vaan et nonni, nyt ei oo KAURAMAITOA.

Ostan joskus paljon samaa varastoon, esim pikakahvia ja säilöruokaa, joten tavallaan ikinä mikään ei lopu. Pikakahvissa on maitojaihe mukana ja se on erittäin hyvää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama juttu oli mun lapsuudenkodissa. Mutsi kirjotti kyllä kauppalaput, mutta isä kävi kaupassa. Jumalauta se oli käärmeissään, kun joka kerta puuttu jotain lapusta ja sitten sen piti lähteä hakeen jotain yhtä kermaviiliä tai just ketsuppia. Hirveen mouhoomisen kanssa se aina sinne kauppaan sitten lähti. Juhlapyhien (varsinkin joulun alla) se sitten ravas jatkuvasti kaupassa hakemassa jotain yhtä kermapurkkia, pahimmillaan montakertaa aatonaattona, kun sillon kaupat tosiaan oli ne pyhäpäivät kiinni. Olis senkin touhun varmaan voinu vähän fiksumminkin hoitaa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee selvästi että tarvitsisit miehen oman niin loppuu kotkotus ja kaakatus ja elämä muuttuu helpommaksi kun on mies talossa

Niin siis mullahan on aikunen, fiksu mies 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos maanantaina ketsuppi on loppu niin joko käydään kaupassa hakemassa lisää tai maanantaina tehdään jotain muuta johon ei tarvi ketsuppia ehkä samoin tiistaina keskiviikkona kunnes täytyy käydä kaupassa niin sitten ostaa lisää ketsuppia

No eipä meillä kukaan todellakaan lähde hakemaan. Ihan yhtälailla mun miestä vituttas, jos en olis omalla kauppavuorollani järjestäny sille ketsuppia kaappiin. Mä itehän en edes käytä sitä mihinkään, mutta muksu ja mies kyllä. Mua vituttais, jos joku söis mun viimeset suolakurkkuni (niitä kun ei yleensä kukaan muu juuri käytä).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis mullahan on aikunen, fiksu mies 😀

Taitaa olla jännämies niin sanoin MIES enkä miästä niin oikea ja aito uros

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty kiihottuun tosta, on niin perheystävällistä. Tuntuu niin vieraalta ja kaukaiselta ajatukselta, että joku oikeasti huomaisi mun vessapaperin loppuneen..suorastaan utopista! Jotenkin hämärästi muistan lapsuudenkodista tuon yhteisten ruokatarpeiden hankkimiseen liittyvän tunnemaiseman. Muisto on vähän puiseva.

Tottunut ite siihen, ettei ikinä tarvi välittää kenenkään tarpeista paitsi omistaan. Jotenkin en osaa suuttua itelleni jos unohdan jotain. Oon vaan et nonni, nyt ei oo KAURAMAITOA.

Ostan joskus paljon samaa varastoon, esim pikakahvia ja säilöruokaa, joten tavallaan ikinä mikään ei lopu. Pikakahvissa on maitojaihe mukana ja se on erittäin hyvää...

Tarvitsisit kanssa oman miehen niin loppuu tuhlailu ja mies sanoo nyt loppuu pikakahvit ja kaljottelu ja tästälähin ostatte normaaleita kahvipaketteja ja tuhlaaminen olemattomuuksiin loppuu nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla jännämies niin sanoin MIES enkä miästä niin oikea ja aito uros

Nimenomaan on aito ja oikea Mies. Ei tollanen kiukutteleva ja väkivaltanen kuten esim. sinä. ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä meillä kukaan todellakaan lähde hakemaan. Ihan yhtälailla mun miestä vituttas, jos en olis omalla kauppavuorollani järjestäny sille ketsuppia kaappiin. Mä itehän en edes käytä sitä mihinkään, mutta muksu ja mies kyllä. Mua vituttais, jos joku söis mun viimeset suolakurkkuni (niitä kun ei yleensä kukaan muu juuri käytä).

Jos kukaan muu ei syö suolakurkkuja niin ketä ne sit syö aaveko ja jos itse popsit viimeiset niin miksi vit.taa samoin jos ketsuppi loppu niin esim joko syö makaronilaatikon ilman ketsuppia tai ei tee sitä vaan tekee esim muusia ja uunimakkaraa sinapin kera ja kun seuraavalla kerralla menee kauppaan niin tuo lisää ja jos unohtaa niin teker jotain muuta kunnes menee taas kauppaan ei siinä sen kummempaa ja jos pakko saada niin on mentävä heti hakemaan ketsuppia lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan on aito ja oikea Mies. Ei tollanen kiukutteleva ja väkivaltanen kuten esim. sinä. ☺

Eipä kuulosta mieheltä vaan ennemminkin nuutipukilta tai jännämieheltä ja kaikki vit.taa jos ketsuppi loppuu niin vit.taa ja pahasti vit.ttaakin miettii tappaisko koko perheen taitaa äityli olla jännäjenna samoin kurkkujen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kukaan muu ei syö suolakurkkuja niin ketä ne sit syö aaveko ja jos itse popsit viimeiset niin miksi vit.taa samoin jos ketsuppi loppu niin esim joko syö makaronilaatikon ilman ketsuppia tai ei tee sitä vaan tekee esim muusia ja uunimakkaraa sinapin kera ja kun seuraavalla kerralla menee kauppaan niin tuo lisää ja jos unohtaa niin teker jotain muuta kunnes menee taas kauppaan ei siinä sen kummempaa ja jos pakko saada niin on mentävä heti hakemaan ketsuppia lisää

En sanonut "kukaan muu ei syö niitä". Sanoin "kukaan muu ei YLEENSÄ syö niitä". Tuossa on hyvin selkeä ero. JOskus voi jonkun muunkin tehdä mieli suolakurkkuleipää, mutta rehellisesti sanoen ei niitä viimesiä kukaan muu söis. Enpä minäkään menis syömään miehen sipsejä tai suklaita.

Sä saat ihan vapaasti toimia noin. Kuten sanottu mä en edes syö ketsuppia, mutta silti hyvin usein ostan sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kuulosta mieheltä vaan ennemminkin nuutipukilta tai jännämieheltä ja kaikki vit.taa jos ketsuppi loppuu niin vit.taa ja pahasti vit.ttaakin miettii tappaisko koko perheen taitaa äityli olla jännäjenna samoin kurkkujen kanssa

Kyllä se tiedetään, että sinä olet väkivaltanen. Aina lyömässä ja antamassa selkään ja pakottamassa millon mihinkin. Älä projisoi omaa käytöstäs muihin. Hyviä ja fiksuja miehiä on paljon, kunhan vaan kiertää sun kaltaset kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän sama juttu oli mun lapsuudenkodissa. Mutsi kirjotti kyllä kauppalaput, mutta isä kävi kaupassa. Jumalauta se oli käärmeissään, kun joka kerta puuttu jotain lapusta ja sitten sen piti lähteä hakeen jotain yhtä kermaviiliä tai just ketsuppia. Hirveen mouhoomisen kanssa se aina sinne kauppaan sitten lähti. Juhlapyhien (varsinkin joulun alla) se sitten ravas jatkuvasti kaupassa hakemassa jotain yhtä kermapurkkia, pahimmillaan montakertaa aatonaattona, kun sillon kaupat tosiaan oli ne pyhäpäivät kiinni. Olis senkin touhun varmaan voinu vähän fiksumminkin hoitaa. 😂

Kuulostaa tutulta. Munkin isällä meni aika usein hermot niiden juhlapyhien kauppareissujen kanssa. Mun äiti on monessa, suhteessa ihan tolkuttoman epäkäytännöllinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonut "kukaan muu ei syö niitä". Sanoin "kukaan muu ei YLEENSÄ syö niitä". Tuossa on hyvin selkeä ero. JOskus voi jonkun muunkin tehdä mieli suolakurkkuleipää, mutta rehellisesti sanoen ei niitä viimesiä kukaan muu söis. Enpä minäkään menis syömään miehen sipsejä tai suklaita.

Sä saat ihan vapaasti toimia noin. Kuten sanottu mä en edes syö ketsuppia, mutta silti hyvin usein ostan sitä.

Oi voi sentään no tuskimpa suuttuu jos syöt hänen sipsinsä tai suklaansa saahan niitä kaupasta lisää ja jos ostaa esim sipsejä niin jokaiselle oma ja jos joltakin jää ja muut syö ne niin mitä sitten ja jos ostaa muka itselleen niin kyllä tietää että ostaa yhteisen pussin voi kauhistus sentään jos vaimonsa syö ne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi voi sentään no tuskimpa suuttuu jos syöt hänen sipsinsä tai suklaansa saahan niitä kaupasta lisää ja jos ostaa esim sipsejä niin jokaiselle oma ja jos joltakin jää ja muut syö ne niin mitä sitten ja jos ostaa muka itselleen niin kyllä tietää että ostaa yhteisen pussin voi kauhistus sentään jos vaimonsa syö ne

Ei tietenkään se siitä suuttuis. Se vaan olis asiatonta tehdä niin. On mut sentään paremmin kasvatettu, kun syömään toisten herkut. Me nyt vaan ollaan molemmat kilttejä ja otetaan toisemme huomioon. Miksi se sua niin vituttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Munkin isällä meni aika usein hermot niiden juhlapyhien kauppareissujen kanssa. Mun äiti on monessa, suhteessa ihan tolkuttoman epäkäytännöllinen ihminen.

Minun kodissani äiti hoiti kauppa reissut isä oli kyllä mukana ja lähikaupassa ei ollut mukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun kodissani äiti hoiti kauppa reissut isä oli kyllä mukana ja lähikaupassa ei ollut mukana

Mun äiti ei aja autoa, eikä suostuis kantamaan painavia kasseja. Isäni siis joko hoisi ne kauppa-asiat tai oli sitten syömättä kotona, noin kärjistäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun äiti ei aja autoa, eikä suostuis kantamaan painavia kasseja. Isäni siis joko hoisi ne kauppa-asiat tai oli sitten syömättä kotona, noin kärjistäen.

Mutta onhan siinä sitten se, että saa tolleen Välis tyyliin päättää tasan tarkkaan mitä talossa syötiin. Äiti ei ottanu siihen asiaan kantaa. Tosin ei mun isä mitään pelkkää nakkia ja makkaraa kaupasta kantanu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kun menivät isoon kauppaan niin isäni oli kuski ja kantaja mut lähikaupasta ei ostettu mitään painavaa ja jos olis ollu painavaa niin olis pyytänyt isääni mukaan ja kun olimme vanhempia niin jouduttiin käymään lähikaupassa mut ei mitään painavaa hakemassa ja jos oli painavaa niin isä ja äiti yhdessä menivät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kun menivät isoon kauppaan niin isäni oli kuski ja kantaja mut lähikaupasta ei ostettu mitään painavaa ja jos olis ollu painavaa niin olis pyytänyt isääni mukaan ja kun olimme vanhempia niin jouduttiin käymään lähikaupassa mut ei mitään painavaa hakemassa ja jos oli painavaa niin isä ja äiti yhdessä menivät

Mä en muista omien vanhempieni juuri koskaan käyneen yhdessä kaupassa. Äiti oli mukana, jos piti käydä vaateostoksilla tmv. Eikä meillä sillon ollu mitään lähikauppoja.Tai no ei neljä kilometriä tietenkään mikään tolkuton matka ole, mutta silti. Mutsi olis varmaan voinut käydä tyyliin yhden maitopurkin, leipäpaketin ja paketin pakastepinaattikeittoa, jos olis ollu ihan ehdoton pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en muista omien vanhempieni juuri koskaan käyneen yhdessä kaupassa. Äiti oli mukana, jos piti käydä vaateostoksilla tmv. Eikä meillä sillon ollu mitään lähikauppoja.Tai no ei neljä kilometriä tietenkään mikään tolkuton matka ole, mutta silti. Mutsi olis varmaan voinut käydä tyyliin yhden maitopurkin, leipäpaketin ja paketin pakastepinaattikeittoa, jos olis ollu ihan ehdoton pakko.

Aika sama. En mä muista porukoiden shoppaileen yhdessä.

Näin aikusiällä muutaman kerran mutsin kanssa marketissa käyneenä en tosin ihmettele yhtään. Se on aika rasittavaa, kun mutsi haahuilee sinne tänne ja ees taas. Huomaa jonku tarjouksen ja katoo kokonaan johonki sinne hyllyväleihin. Sitten haahuilet ja etit sitä viis minuuttia ja hetken päästä se katoo taas. Kaupassa kestää ihan tajuttoman kauan. Paljon pienempi vaiva käydä ihan itekseen.

• Anonyymi

Jos mies tahallaan suututtaa. Suuttuminen johtaa sitten naisen kylmentymiseen. Joten mies pissii siinä omille nilkoilleen.🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei kai kukaan tahallaan suututa ja sen jälkeen mies kärsii vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kukaan tahallaan suututa ja sen jälkeen mies kärsii vai

En tiedä miesten viehtymyksestä pissiä omille nilkoilleen, voihan siitä joku tykätäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miesten viehtymyksestä pissiä omille nilkoilleen, voihan siitä joku tykätäkin.

Ei kukaan mies halua verta nenästään ja hampaitaan kurkkuun mut tee niin tai näin aina on väärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan mies halua verta nenästään ja hampaitaan kurkkuun mut tee niin tai näin aina on väärin

Eikä kukaan mies ala vit.uilemaan vahvemmalleen siinä käy ikävästi ja sattuu kyllä miehillä itse suojelu vaistot on ja halu elää ja pysyä elossa

• Anonyymi

Ensin pitää määrittää mitä tarkotat suuttumisella. Moni asia voi ärsyttää ja ohimenevästi v.tuttaa. Mua on kuitenkin vaikea ihan tosissaan suututtaa.

Yleinen välinpitämättömyys on ärsyttävä. Se voi ilmetä monella tavalla. Valehtelu on sellanen mitä en voi sietää ja epäluotettavuus ylipäänsä.

Vaan siitä suuttumisesta, en mä tiedä jaksanko mä enää nykyään tosissani suuttua mistään. Näin ainakin, jos suuttumisella tarkotetaan sitä, että alkasin riidellä ja äänen taso nousis jne. Siinä kohtaa kun mua alkaa oikeasti suututtaa niin mä otan ja häivyn. Katellaan joku toinen päivä, jos toinen osais olla ihmisiksi.

• Anonyymi

No just joo oliskin noin epäilen mitä enemmän ikää tulee niin sitä riitaisemmaksi ja äreämmäksi tulet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just joo oliskin noin epäilen mitä enemmän ikää tulee niin sitä riitaisemmaksi ja äreämmäksi tulet

Jaa ... yllättävää, että mut tuntevat ihmiset ovat eri mieltä.

• Anonyymi

Mies tykkää pikkareista

• Anonyymi

Suutun, kun mies ei ota tosissaan kun sanon jotain, niin että täytyy suuttua että saa sanomansa perille. Ei kiva.

Sitten oon tuplasuuttunut, kun oon suuttunut siitä, ettei mies usko mitä sanon ja siittä että joudun suuttumaan. En tykkää suuttua enkä riidellä.

Sitten ihmetellään, että ootpa raivoisa.

Olis kiva, jos uskottaisiin silloin kun nätisti sanon tai kerron jotain. Tai sitten ihmetellään, kun oon niin hiljainen. Miksi sanoisin jotain, kun kukaan ei usko kuitenkaan???

• Anonyymi

Toisilla naisilla tulee suuttumisesta tapa toimia? Huomaavat sillä jossain vaiheessa toisen murtumispisteen, jota käyttävät hyväkseen. Eivät välitä kuinka mies puree ärtymystään pois mielestä toisaalle ja näistä voi myöhemmin kasvaa suuria muuria ylitettäväksi suhteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisilla naisilla tulee suuttumisesta tapa toimia? Huomaavat sillä jossain vaiheessa toisen murtumispisteen, jota käyttävät hyväkseen. Eivät välitä kuinka mies puree ärtymystään pois mielestä toisaalle ja näistä voi myöhemmin kasvaa suuria muuria ylitettäväksi suhteessa?

Riitely ei ole hyvä tapa kommunikoida. Varmasti tulee pahoja tapoja jossei ole yhteidyritystä

Monet miehet on munkin elämässä jotenkin tuntuneet kuvittelevan, että haluan määräillä, kun vaan ilmaisen jonkin toiveen tai puhun omista asioistani tai vaan yksinkertsisesti olen jotenkin liian itsevarma. Varmaan siksi, kun mies ite näin tehdessään haluaa määräillä, miehillä on kova määräilynhalu ihan biologisesti ja jos se menee epäterveen ja loukkaavan puolelle, niin huono homma, siinä hyväkin suhde menee vituroilleen, varsinkin jos nainen kieltäytyy olemasta kynnysmatto ja antaa takaisin.

Ite siedän miehiltä sen luonnollisen pomotustarpeen, mut jos tunnen, että mua koitetaan alistaa tai käyttää hyväksi, niin sitten vaan helvetti irti ja voin kertoa, ettei mies selviä siitä voittajana.

• Melkein mistä vaan. Ja sitten kun kysyy, että mikä on vialla, niin vastaus on että "Ei mikään!", kun se vaan pitäisi tietää sanomattakin.

• Auton polttoainemittari näytti alle neljännestankkia, tiskikoneen täyttö, ei ole taaskaan mitään sopivaa asustetta siihen tilaisuuteen jne.

Ehkä nopeimmat suuttumiset olen nähnyt tilanteissa jossa nainen saa pakit. Naiset kun on hyviä sanoittamaan tuntensa niin ei ole kerran tai kaksi kun mies on saanut silmät ja korvat täyteen synkän puolen verbaaliakropatiaa suhteellisen luhyellä aikajanalla.

Samoin kovasti herkkiä ovat suuttumaan jossa menee antamaan neuvoja. Enkä nyt tarkoita mitään turhaa päsmäröintiä vaan esim kun nainen yritti saada akkukoneella ruuvia seinään ja antoi vihjeen että koneesta voi vaihtaa myös pyörimissuuntaa niin johan löi salamat silmistä.

• Heh. Kello 10.20, kulta mitä sinä teet siellä olkkarissa?

-Ruuvaan ruuvia seinään.

Kello 11.30, kulta mitä sinä yhä teet siellä olkkarissa?

-Saatana, ruuvaan vielökin sitä v*tun ruuvia seinään!!! 🤬

😆😂

• Anonyymi

"Samoin kovasti herkkiä ovat suuttumaan jossa menee antamaan neuvoja."

Myös miehet suuttuvat neuvoista. Mukavista ja rauhallisista miehistä löytyy itse p***le, kun neuvoo miten huonekalu kootaan, lamppu vaihdetaan ja remontoidaan 🤷‍♀️. Parempi tehdä kaikki itse... erillissuhde on niin hieno keksintö.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös miehet suuttuvat neuvoista. Mukavista ja rauhallisista miehistä löytyy itse p***le, kun neuvoo miten huonekalu kootaan, lamppu vaihdetaan ja remontoidaan 🤷‍♀️. Parempi tehdä kaikki itse... erillissuhde on niin hieno keksintö.

- Sheena

Niinpä. Esim kalusteiden koontiohjetta ei ainakaan lueta eikä muitakaan ohjeita, koska "miestenmies" osaa toteuttaa kaiken ilman ohjeitakin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Olen todennut, että parempi poistua kokonaan kotoa, jos mies tahtoo rakennella. Alkaa ahistaa katella miten vaikeesti kaikki tehdään ja miten kauan se kestää. Kyllä se yleensä lopulta saa ne rakentelunsa ihan asiallisesti päätökseen ja voi taas palata kotiin.

• JasuM kirjoitti:

Heh. Kello 10.20, kulta mitä sinä teet siellä olkkarissa?

-Ruuvaan ruuvia seinään.

Kello 11.30, kulta mitä sinä yhä teet siellä olkkarissa?

-Saatana, ruuvaan vielökin sitä v*tun ruuvia seinään!!! 🤬

😆😂

Noinkin voi käydä.
        Sellainen vanha sanontakin on että rakenna talo, varmista ero. Toisaalta mahtavinta olisi jos tuollainen yhdessä tekeminen syventäisi rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta,

• M184 kirjoitti:

Noinkin voi käydä.
        Sellainen vanha sanontakin on että rakenna talo, varmista ero. Toisaalta mahtavinta olisi jos tuollainen yhdessä tekeminen syventäisi rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta,

Tosta oon kyllä samaa mieltä täysin. "Mahtavinta olisi jos tuollainen yhdessä tekeminen syventäisi rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta".

Siihen mä olen itse tähdännyt ja pyrkinyt, mutta kumppanit ei ole lämmenneet ajatukselle.

• Anonyymi

Suutun harvoin ja vain kun siihen on Aihetta.

- Sheena

• Anonyymi

Pelimiesstrategiasta. Nään punaista kun haistan sen.

• Anonyymi

No sellaset on niin pellejä, että suoraan voi näyttää keskaria sanaakaan sanomatta. Ei ehdi edes suuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sellaset on niin pellejä, että suoraan voi näyttää keskaria sanaakaan sanomatta. Ei ehdi edes suuttua.

Aivan näin, ei todellakaan kannata.

• Anonyymi

Muija nyt vetää niin usein kilarit, etten enää tee muuta kun nauran sille.
      Aiheet ei oikein jää mieleen.

• Anonyymi

Tuoko sitten on mielestäsi ok? Voisiko nauramisesta olla mitään hyvää seurausta?

• Anonyymi

Kokeile mennä kill-Bailuluihin kuten joku maantien mosian :D

• Anonyymi

Hmmm.... Mistä naiset ovat mulle suuttuneet?

Noh, vaikkapa siitä, että kun ovat luulleet olevansa älykkäitä ja nokkelia ja huomanneet sen, etteivät sitten lopulta olleetkaan.

Siitä, kun ovat uskoneet naisellisin keinoin saavansa tahtonsa, mikä on ollut minun tahtoni vastaista, läpi, mutta eivät sitten saaneetkaan.

Siitä, kun ovat uskoneet, että heidän seksuaaliseen haluttavuuteen riittää se, että ovat naisia ja avaavat haaransa, muttei se olekaan riittänyt.

Yleisin asia, mistä ovat mulle suuttuneet on se, että mulla on liian hyvä muisti ja sen takia kanssani on aika hankala riidellä ja saada mua syylliseksi johonkin, mihin ovat itse syyllistyneet.

Mutta onhan niitä syitä. Jos ei ole mitään konkreettista ja todellista syytä, ovat naiset mestareita keksimään niitä. :)

• Anonyymi

Ajatella. Ja oot vieläkin sinkku.

• Anonyymi

Joo samaa kokenut, lyhyesti esimerkkinä: ensin imarrellaan kehuen, et kyllä olet fiksu mies, ollaan yli ystävällisiä toiselle, sitten aletaan provosoimaan, mustamaalaten yhteisiä tuttuja, sitten manipuloidaan ystävällisyydellä uskomaan omaan totuuteen?

Samaa mieltä oltava tai syntyy ongelmia? Ja niitähän erimielisyyksiähän syntyy pakostakin, jossain vaiheessa. Mitä aikaisemmin sen parempi itselle. Olisin halunnut olla kokematta, koston haluinen oli vielä, kun asiat eivät menneet hänen mielen mukaan. Sai kostonsa, kun en halunnut uskoa epäilyjäni hänestä, et voi alentua tällaiseenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatella. Ja oot vieläkin sinkku.

Onneksi olen. Parisuhteet on jo nähty. :)

• Anonyymi

Sinullapa on käynyt flaksi.

• Anonyymi

Maantien morsian, mutta oikeasti pidin tuosta tytöstä oikeastikin tuosta hänest... maantien morsian, hycä nimi kyllä.

• Anonyymi

Nainen suuttui kerran ku laukesin sen sisään. Sanoin vaan että parasta seksiä koskaan.

• Anonyymi

Pitäisikö tähän nyt sitten laittaa joku tutorial for dummies tunneälyn puutteisia tapauksia varten?

• Anonyymi

Hyvcä juttt on itsellä nuo rokotepassit ja jutut ei tarvitse niistä huolehtia sittten...

• Anonyymi

Ajattelemattomuudesta.
      Mölyämisestä.
      Lupauksien perumisesta.
      Räkimisestä.
      Suu auki syönnistä.
      Huolimattomuudesta.
      Asioista, jotka aloitetaan, muttei tehdä loppuun.

• Anonyymi

Aina oon kattonu et naine saa orkun.
        Jos ei mun kans ni naapurin kans sit.

• Entäs jos pieraisee pöydässä tai sun kainalossa ollessa? Vahingossa.

• Anonyymi

Ai mistäkö? Siitä että laitetaan ajatukset mielessään päähän ja sanat suuhun jota et omiksesi tunnista. Laitetaan omat perverssiot täysin ulkopuolisiin ihmisiin. Ollaan niin minäminää ettei siihen kenenkään muun persoona mahdu. Muut ovat kuin minä toivon🤢hyi helvetti.Se että kaikki on munan perään . Ainut päämäärä on seksi. Pervopornopellet saa minut oksentamaan.

• Anonyymi

Hyvin kirjoitettu, melkein kuin omasta kynästä ja luonnollisesti ilman hekumallisinta metaforia minullakaan. Juuri tuollaiset oletukset on niin hyi hyi hyi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1749
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe