Potilas ei ole hankala, vaan potilaan elämä tehdään hankalaksi.
Harva kuitenkaan tahallaan on mitenkään hankala, mutta terveydenhuollon puoli itse aiheuttaa hankaluuden, kun potilasta juoksutetaan ja pompotetaan edestakaisin.
Ei ole ihme, että terveydenhoitoon menee valtavat summat verorahoja.
Luulisi, että halvemmaksi tulisi, kun potilas tutkittaisiin, ja jos tarvitsee niin hoidettaisiin.
Kun on jotain vikaa tai sairautta, niin yleensähän ihminen hakeutuu lääkärin luokse.
Terveyskeskuksesta saatetaan laittaa lähetteellä sairaalan puolelle, jossa jotakin vähän tutkitaan, ja vaikka jokin vika löytyykin, niin kotiin vaan, ja sanotaan " jos ei mene ohi tai pahenee, niin tule uudestaan tai hakeudu terveyskeskukseen ".
Joskus taas terveyskeskuksessa sanotaan " jos et pärjää kotona, mene päivystykseen ". Ja taas sama toistuu, " jos ei mene ohi....".
Päivystyksessä voi olla asiallinen lääkäri vastaanotolla, ja haluaisi jotain tutkimuksia teettääkin, mutta keskustelee sitten " kokeneemman " kanssa, ja tämä sanoo, ettei tarvitse tehdä mitään, kotiin vain.
Tällaiseen menee verorahat onnellisessa hyvinvointivaltiossa. ( tuntui pahalta kirjoittaa nuo kaksi viimeisintä sanaa )
Hankala potilas(ko) ?
Anonyymi
1
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712