Pitäisi saada "stoori" lopullisesti finaaliin päästäni

Anonyymi

Että pääsen eteenpäin.
Musta tuntuu, etten pääse yli ja irti ennenkuin ollaan juteltu tämä meidän "stoori" kasvotusten.
Halveksun sitä, että asiat puidaan tekstareilla; moni asia jäi vastausta vaille. Ei riitä, että ilmoitat rakkauden tunnustusten jälkeen, että "meidän stoori on ohi", vaikka Jäitkin aloitteestani kiinni ns. housut kintuissa.
Tämä olisi helpompi hyväksyä jutellen, eikä sinustakaan jäisi niin paskaa, eikä raukkamaista kuvaa. Olet sentään silmiin minua katsellut.
Ttraumatisoitunut olen valheesta mihin jouduin tietämättäni osalliseksi suhteessamme. Järkyttynyt. Epäuskoinen.

6

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatetaan saaga finaaliin joo.... haist huilu ja painu helv ettiin

    • Anonyymi

      Stoori on kyllä hyvä albumi, sieltä löytyy ratkaisun avaimet. Eteenpäin on mentävä kun paikoillaan ei pysty olemaan, uutta putkeen ja ilo irti hetkestä

    • Anonyymi

      Vain hyvBasophilksy tosiasia että uskottusi on osottautunut mätäpaiseeksi.
      Teidän tarina on loppu. Piste.

      Saisit olla todella iloinen kun olet päässyt tuosta kuvottavasta oliosta noinkin helposti eroon! On suorastaan tyhmää haikailla enää mitään "kasvotusten juttelua". Vain pyyhi mätäpaise pois kaikesta someyhteyksistäsi. Delettaa se aivoistasi ja hanki sen tilalle mitä tahaansa älykkäämpää ja rakentavampaa!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Tuo on kuin minun tilanne!! Selvisi että mieheni on pettänyt minua tosi pahasti ja on ollut eri nettisaiteilla hakemassa seuraa. Tämä kaikki tuli erinäisten yhteensattumien kautta selville. Tiedän, että suhteemme on loppu. Mutta. Haluaisin jutella vielä kunnolla!! Tiedän, että se ei auta enää mitään mutta saisin ns closing, eli asiat päätökseen. Hutiloiden kirjoitetut viestit ex-mieheltäni pahentavat vain oloa. Kerran olemme jutelleet puhelimessa mutta keskustelu oli "joo, kai, vissiin niin, päätä sinä". Eli minun pitäisi pystyä päättämäänkin suhde "jos minusta kerran siltä tuntuu", vaikka hän on ollut rikkoja.

      • Anonyymi

        Mitä "päättämistä" tuossa on?
        Mies on lähtenyt pois sinun elämästä. Miksi jauhaa tuota asiaa kuin vanhaa purukumia?
        Te ette enää ole yhdessä. Mies on (onneksi) lähtenyt pettämään muita ja laskenut sinut jo rauhaan.

        Ole iloinen että pääsit siitä helposti eroon ja lopeta jo tuo "puhumisen" jauhaminen.


      • Anonyymi

        Luuletko, että mies puhuisi totta, kun on tähänkin saakka valehdellut. Miehesi on surkea lapanen, joka ei tule ottamaan vastuuta teoistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe