2 viikon päästä on joulu. Joko on kinkku ostettu ja lahjat ostettu ettei sitten jää viime tippaan kun kaikki muut ryntää kauppaan ja korona tarttu sitten.
Hei se on jjoulu kohta
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
2,5 viikkoa Ja joulu on onneksi OHI !
En syö pahemmin kinkkua. Jos joskus syön tai olen syönyt, se on aika vähäistä, lähinnä leivän päällä tai sitten ehkä osana jotain laatikkoruokaa (esim.peruna-kinkkulaatikko) tai kastikkeen muodossa. Jouluaaton- ja pyhien ruokien seurana en kinkkua oikeastaan kaipaa.
Siskon tytölle olen ostanut lahjoja. Mummolle ostan ehkä jotain pientä ja isälle myös.
Joulukortit olen jo melkeen kaikki lähettänyt.
Pieni tekokuusi on lipaston päällä.- Anonyymi
Ei ole tapana ostaa joululahjoja. turhaa touhua.
Jos hyvin käy, niin meillä ei jakseta viettää joulua.
- Anonyymi
Onko pakko viettää joulua.
- Anonyymi
No kuule, mitään ei ole hankittu, ainoastaan sain hankittua joulukortit tänään ja huomenna kiikutan ne postiin 6kpl.
Meinasin, ettei tarvi postissa jonottaa, niin ostin postimerkit kaupan kassalta, että vaan punaisen kirjekouoren postiin tipauttaa, mutta mitä vittua, ei sekään onnistunut.
Tilasin nettikaupasta paketin postin pakettiautomaattiin, että on näppärä sieltä hakea, eikä tarvi jonottaa postissa, kun joulun alla on vitunmoinen ruuhka ja numeorlapussa on 20 mummoa sinua ennen, että puoli tuntia menee, niin vituttaa, kun vitun posti oli uudelleen ohjannut postipakettini postiin ja pitää mennä se sieltä hakemaan.
Vituttaa, kun joutuu paketin takia nyt sitten jonottamaan, kun olin suunnitellut, ettei tartte postiin mennä jononttaan, niin nyt tämä vitun posti vittuilee ja laitto paketin postin pääpaikalle ja vittu jos taas pitää jonottaa lähes puoli tuntia, kuten viime jouluna, kun postimerkkejä postista hain ja koko kaupungin mummoinvaasio oli samaan aikaan ryhmittynyt postiin, että ulko-ovelle saakka pyöri mummoja, voi vittujen vittu, kun vituttaa ja varmasti asiasta huomautan postin tiskillä työntekijöille, että mitä vittua pitää paketti uudellen ohjata postini, eikö se voida uudeleen ohjata toiseen pakettiautomaattiin, vittujen vittu!!!!!!!! - Anonyymi
Joulutorttuja leivottu tänään oikein urakalla ja nyt pakastettu. Täksi päiväksi ja huomiseksi tein myös voisarvia, huomenna niitä voi täyttää munalla ja salaateilla aamiaisella nautittaviksi. Pientä vaihtelua vellien ja puurojen kohdalle. Tänään groisantit syötiin lämpiminä sellaisenaan kahvin kanssa ja muksut söivät maidon kera. Hyvin näytti jokaiselle maistuvan ne ihan sellaisenaan.
Kaulitsin pipari taikinan ja muksut saivat painaa joulupipareita muoteilla itse. Kaksi vuotias ei oikein ymmärtänyt leivonnasta ja pyrki syömään taikinaa sellaisenaan.
Lopulta saatiin kokonainen pellillinen uuniin paistumaan, loput tähteeksi jääneet taikinan rämmäleet jaettiin tasapuolisesti maisteltavaksi, aikuisetkin mukana maistelussa.
Pari tiikerikakkua vielä uunissa paistumassa, ½-tunnin kuluttua nekin ovat varmaan kypsiä. Tuossa välissä mä tein uunilenkkimakkaraa ja keitin simpukkamakarooneja, tein tomaattisosepohjaisen kastikkeen. Maistui kaikille muille paitsi mulle, ilmoitin ett mun vatsaani nyt koskee sen verran ett jätän iltapalan väliin.
Mulla ei ollut niin kova nälkä, ett oisin itse halunnut makkaraa syödä! Tässä kohtaa mä olen kronkeli, inhoan lenkkimakkaraa paitsi makkarakeitossa, siitäkin mä jätän makkaranpalaset kattilaan ja syön perunat sekä keittojuurekset liemineen hyvällä ruokahalulla. Tiukanpaikan tullen syön lenkkimakkaraa, jos on ihan pakkorako!
Verimakkaraa mä rakastan, puolukkahillon kera ja palviryynäriä syön grillattuna.
"Uudenvuoden nakkeja" syön korkeintaan 2 kpl kohteliaisuudesta, mieluummin vaikka pelkkää perunasalaattia tai jotain salaattia sellaisenaan. Tässä iässä olen jo oppinut kiertämään kaikki ne ruuat joista en pidä, fiksusti loukkaamatta isäntäväkeä.
Joulukortit tuli lähetettyä jo ajoissa tänä vuonna, eli eilen.
Nyt katoan ihan hetkeksi palstalta, joku kaipailee mua toisaalle. Terve! - Anonyymi
Ei tule joulua palstalaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5612843T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373593Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372228- 1532093
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3031555Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast231392Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011382- 851375
- 1021154
- 621146