Olen hyvä ei huijaava tunnollinen herkkäkin mutta osaan olla tarvittaessa myös kova. Olen hieman sisäänpäin kääntynyt ja kaipaan omaa rauhaa aina välillä. Se ei nyky yhteiskunnassa toimi. Pitää olla pahaa (esittävä) huijaava ja kaikkia hommia laistava mutta sosiaalinen selittelijä tämä yhdistelmä vie pitkälle niin parisuhteissa kuin työelämässä. Minulta valitettavasti puuttuu melkein kokonaan nuo ominaisuudet. Olen rehellinen tekijä mies. En selittele enkä uhoa teen hommat niinkuin ne kuuluu tehdä ja olen sitkeä. Työnjohto monessa paikassa arvostaa selittelyä ja kaskuja työnteolla ei ole heidän mielestään merkitystä. Samoin kuin naiset arvostaa reteätä puhetta mahtailua ym millä ei ole katetta. Se on kuulemma itseluottamusta. Minun mielestäni sillä ei ole itseluottamuksen kanssa paljoakaan tekemistä vain uhoa ja katteettomia lupauksia ja mielikuvien maalailua. Voi olla että joku itseään mainostamaton tekisi homman kymmenen kertaa paremmin.
Mistä johtuu että monet johtajat haluaa että työt tehdään hyvin mutta eivät halua hyvää työntekijää monestikkaan vaan valitsevat sen selittelijän ja vielä palkitsevat sen jollain tavalla? Miksi naiset etsivät hyvää miestä mutta ottavat selittelijän josta sitten eroavat riitaisesti 1-10 vuoden sisällä kun ovat huomanneet että selittelijä onkin laiska paska joka vielä huijaa kaiken lisäksi. Missä niitä kunnon naisia on?
Olen keski ikäinen mies.
Anonyymi
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo johtuu SDP sosialistisesta taudista. Katsele marinin sössötyksiä ja kaljareissuja. Eli kysymykseesi vastaus = SDP mädännäisyys. Katso jonkun muun ihmisen joka on vaikka PS ajatuksilla varustettu. Silloin edessäsi on oikea rehellinen ja kunnollinen.
Vihreät ja punikit ovat vaan tautisia ja saastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285