Miten nainen pidät miehesi

Anonyymi

Kotona ettei se lähde kylille pettämään?

56

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laitan kellarin seinälle kahleisiin, tai vaihtoehtoisesti vien tutulle eläinlääkärille kastroitavaksi.

      • Anonyymi

        Sama vastaus, kuin ylläolevalle.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta, menkööt, en ala aikuista ihmistä vahtiin kun pikkulasta, yök.

      Jos tartuttaa taudin, niin leikkaan varpaan irti metallileikkurilla.

      • Anonyymi

        Varpaan? Minä leikkaisin jonkun muun osan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varpaan? Minä leikkaisin jonkun muun osan.

        Kyllä mun mielestä varvas on hyvä, niitä on monta varastossa. Uskon pitkään parisuhteeseen ride or die. En varsinaisesti pidä pientä sivuhyppelyä huonona asiana esim 20 vuoden suhteessa, jos vaan seksielämä toimii eikä suhteet tule minun tietoisuuttani häiritsemään.

        Jos vaikka sattuu puolisoksi mies joka ei pysty oleen säätämättä ja tarvii seksuaalisia virikkeitä ulkopuolekta pysyäkseen aktiivisena, minkäs sille voi. Rakkaus on narttu, sitä on yksin jos alkaa liikaa nirsoilemaan.

        Jos ite saisit valita, että olisitko yksin vai miehen kanssa joka esim pari kertaa vuodessa käy vieraissa niin miten valitsisit? Jos tää mies olis sun elämän suuri rakkaus ja tietäisit, ettei muita sen jälkeen tule?

        Tai toinen vaihtoehto, mies nutiloituisi sohvalle eikä panisi enää muuta kun jääkaapin ovea. Tää on mun helvetti, menkööt vaikka vieraisiin, kunhan ei tätä.


    • Anonyymi

      Mikä on mies...? Hyym, ai niin se oli se, meni jo aikoja sitte. Viimmesin vaan matki sitä.

    • Anonyymi

      Jos on mennäkseen, niin menee. En ala aikuista ihmistä väkisin kotona pitelemään, jos menojalka niin vipattaa.

      Pettää jos on pettääkseen. Ei siinä kotona pitelyt auta.

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin, että kun kulen sen kansa metät ja veet ja sekstaan ainaku se haluaa ja annan suuhoitoa nii kyllä se kotona pysyy ja pysyn ite nättinä enk läskinä ja teen kotitöitä ja piän raha asiat kunnossa dnkä tuhlaa vaan säästän. Näin osaan tehdä

      • Anonyymi

        Mies suus kiinni nyt. Vain naiset vastaa tähän.


      • Anonyymi

        Hyvä. Siellä kunnon nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Siellä kunnon nainen.

        Ja siinä toinen mies, suus kiinni kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Siellä kunnon nainen.

        Tarkoitat siis epätoivoinen nainen jolla ei ole omaa elämää paitsi palvella ja miellyttää miestä?

        Jos nainen tekee noi asiat siksi, ettei mies pettäisi, niin voi hyvää päivää ja liitto ei tule kauaa kestämään, koska tuollainen ihminen on säälittävä eikä sellaista kukaan kauaa jaksa katella.

        Munaa imetään jos tykätään imeä munaa ja mies kyllä tietää kuka tykkää munaa imeä ja kuka näyttelee ja miellyttää vastentahtoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies suus kiinni nyt. Vain naiset vastaa tähän.

        Komm oli naiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat siis epätoivoinen nainen jolla ei ole omaa elämää paitsi palvella ja miellyttää miestä?

        Jos nainen tekee noi asiat siksi, ettei mies pettäisi, niin voi hyvää päivää ja liitto ei tule kauaa kestämään, koska tuollainen ihminen on säälittävä eikä sellaista kukaan kauaa jaksa katella.

        Munaa imetään jos tykätään imeä munaa ja mies kyllä tietää kuka tykkää munaa imeä ja kuka näyttelee ja miellyttää vastentahtoisesti.

        Kyllä ainakin tykkään eli sen joka antaa minulle suukivoja niin sen pimpin nuolen ja olen uskollinen sille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin tykkään eli sen joka antaa minulle suukivoja niin sen pimpin nuolen ja olen uskollinen sille

        Sen voin uskoa että teet.

        Lakkaat vaan puhumasta rahasta niille hoidoillesi, niin kyllä saat naisen. Mikään ei oo niin turn off kun mies joka alkaa puhuun ätmijuttuja..


      • Anonyymi

        Siksi ne suukivaa toivoo, kun suuhun sen lerpan saa vaan sielä ei pysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Siellä kunnon nainen.

        Terveitä ette ole kumpikaan, että se siitä


    • Anonyymi

      Pysyy ihan vapaaehtosesti, enkä muunlaista huolis.

    • Anonyymi

      Menee jos menee, mutta takas ei ole tulemista.

    • Anonyymi

      Minun minun mielestäni nuorisonkin kannattaisi ottaa noita rokotteita kun saa ilmaiseksi niitä valtiolta

    • Kannattaakohan tuollasesta kiinni juuri pitääkkään, joka ei pitelemättä pysy.

      • Anonyymi

        Ei kannata kaiikihan sen hoksaa. Paitsi nämä mieskommentoijat.


      • Anonyymi

        Minäkin heitin sen kellarikommentin vitsillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin heitin sen kellarikommentin vitsillä.

        Niin niin. Siellä se ukko vikisee köysissä ja kapuloissa...


    • Anonyymi

      Minä en sellaista miestä enää pitäis kotona. Kantaisin sen tavarat pihalle ja vaihtaisin lukot.

    • Anonyymi

      Mitäs se iloista sinkkua kiinnostaa. Puoliso on kotona omasta tahdostaan ja kun on menoja niin menee. Jos pettäminen kuuluu hänen arvomaailmaan, niin siitä keskustellaan yhdessä kahden kesken. Vanhanaikaista ajattelua ettei vaimo päästä menee. Totuus on se ettei miehen omatunto salli kaikkea ja sitä ei nää ulkopuoliset aina ymmärrä. Pitäkää ny niistä omista asioista hyvää huolta, ei tarvi sitä pikku päätä vaivata muiden asioilla.

    • Anonyymi

      Sillä on persiissä jäljityslaite. Seuraan sitä sitten kotona koko ajan. Jos 5 min paikallaan nylkyttää. Se on ero sitten. Silloin menty vieraalle piparipurkille.

    • Anonyymi

      Mieheni ei lähde kylille ilman minua. Emmekä käy baareissa enää. Ihan kotonakin juomme ja kutsumme kavereita kylään.

      • Anonyymi

        Muuten hyvä mut ns kaverit voi jättää kutsumatta


    • Anonyymi

      Miksi nuo naiset menevät aina nukkumaan hiihtokilpailujekin jälkeen makaamaan maahan.

      • Anonyymi

        Niin kyllä pitäisi maalilinjan jälkeen olla muutamia vanhoja nahkasohvia siihen johon urheilijat voisivat matkan jälkeen heittäytyä.

        On se jotenkin epäurheilijamaista heittäytyä maahan itkemään kun on saavuttanut jotain tai hävinnyt. Hyi.

        Mut jos vaan tuulettaisi ja mylvisi egopöllyssä niin siihen loppuisi yleisön lipunheilutus.


    • Anonyymi

      Olisikin hassuaq jos naiset lähtivät ainaq illalliselle välierätauollqa jalkqppöödsw lom-

    • Anonyymi

      Aktiivisuus peitonalla .

    • Anonyymi

      Ei kaikki miehet tee sellaista.

    • Anonyymi

      Ei se tuosta soffalta kaljoineen ja rapamahoineen mihinkään lähde ja jos lähtee niin ei sitä kukaan itseään arvostava nainen huoli. Eli ei hätää!

    • Tuota on katsottava, että hyvä mies. Harmaaritari ei lähde. Voin vannoa käsisydämellä.

    • Anonyymi

      Eipä jaksa millään lailla kiinnostaa. Voin heittää sen sinne kylille autokyydillä. Jos onneton raukka jonkun sais.

      • Anonyymi

        Sinut se sai eli pussaa ny kultaasi ja aarrettasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut se sai eli pussaa ny kultaasi ja aarrettasi

        ei muakaan. Tuskin niin onnettomasta kaverista on elämässään mihinkään. Ei sitä kukaan huoli.


    • Anonyymi

      Hakisko sen joku?

    • Anonyymi

      Käytän sitä niin että sillä on se yksi paikka hellänä - ei pysty juoksuille.

    • Anonyymi

      Käsiraudoilla sänkyyn tai talvipakkasella kastelen kaikki kengät ja laitan pakkaseen tai
      pakastimeen. Samoin teen kaikille miehen vaatteille. Mummokalsarit (jotka olen häntä varten ostanut) jätän miehelle päälle, ettei ole niin kornin näköinen mitä on mies ilkosillaan.

    • Anonyymi

      Antaa sille rakastajattaren ja yrittää pelata aikaa. Aika raakaa, jos miehellä ei mitään tajua. Onneksi osalla on.

      nm. nocando

    • Anonyymi

      Ei asia mulle ole vielä selvinnyt, miten pitää mies. En mä ainakaan aio alkaa kyttäämällä kyttäämään kenenkään menoja, mihin milloinkin menee.
      Pettää jos pettää, mutt ainoastaan sen yhden ainoan kerran, joka mulle selvenee.

      Mä en selityksiä kuuntele, enkä ole lahjottavissa!
      Jokaiselle olen asian kyllin hyvin tehnyt selväksi jo suhteeseen alkaessani; ett hänen sivusuhteeseensa, syrjähyppyynsä, parisuhteemme taatusti loppuu! The End!

    • Anonyymi

      Anna hänelle suuri annos aina iltaisin tai jo keskipäivälläkin unilääkettä kuten jotain fenyylibarbittaalia jotta nukkuu illtaisin.

    • Anonyymi

      Meillä mies jää siivoamaan ja pyykkäämaan kun raskaan viikon jälkeen lähden tyttöjen kanssa radalle.

      Sanna.

    • Anonyymi

      En mä ainakaan halua pidellä ketään. Jos ei se vapaaehtoisesti halua mun kanssa olla niin ei silloin edes mitään suhdetta ole olemassa..

    • Anonyymi

      Menköön.. ei sellanen mies ole minun mies. Hyvässä ja pahassa. Yhres ollaan aina olen itse uskollinen omalle

    • Anonyymi

      Lähtee jos lähtee, mutta jos lähtee niin ei tarvitse tulla takaisin..

    • Anonyymi

      Pukeudun seksikkäästi enkä käytä pikkuhousuja ;)

      • Anonyymi

        Oikein!


    • Ihmisbiologiaan kuuluu erikoisuus, että naisella ei ole kiima-aikaa, kuten melkein kaikilla muilla eläimillä.

      Ilmiön funktio on, että kun naisen kiima on jatkuva, mies pysyy enemmän kotona, eikä jaa resurssejaan niin monelle naiselle, kuin muuten tekisi. 🌹👀

    • Anonyymi

      Pukeudun usein nahkavaatteisiin hameisiin ja housuihin
      Pysyy kotona

      Smsanna

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe