Ostin 2.2.2021 kaksi lippua Nokia-Arenan Popedan keikalle, joka pidetään 16.12.2021. Koronatilanne näytti silloin kääntyvän hallituksi.
Tilanne näyttää taas kiihtyneen jopa katastrofaaliseksi. Vaikka minut on koronarokotettu jo kahdeksi, en halua mennä kerjäämään sinne tautia.
Lippu.fi ilmoittaa sivuillaa, että jos lippu on ostettu ennen, kuin koronapassirajoittet ovat tulleet voimaan, voin saada rahat takaisin ja nehän on.
Rahojen takaisinsaamiseksi tulee soittaa Lippu.fi asiakaspalveluun 0600 900900, 2€/minuutti !!!?
Raskin jonottaa 12 minuuttia eli tuhlasin 24 euroa ja ainoa kontaksi oli, kun automaatti valitti ruuhkaa. Seuraavana päivänä jonotin 6 minuuttia eli rahaa meni taas 12€, eikä kukaan taaskaan vastannut.
Mielestäni tämä on härskiä ja törkeää rahastusta !!!
Lähetän tästä ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.
Lippu.fi härskiä rahastusta !
Anonyymi
2
922
Vastaukset
- Anonyymi
Luin, että ovat talousvaikeuksissa ja yt:t päällä. Henkilökunta minimissä. Puhelimiin ei tarkoituksella vastata, kuin vasta puolen tunnin jonotuksen jälkeen, sehän tekeekin 60 euroa.
Kieroa toimintaa. - Anonyymi
Kunhan Tampereella Nokia-Arenan lähipäivien loppuunmyydyt 13000 katsojan tilaisuudet perutaan tai siirretään, niin siitä vasta älämölö syntyykin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725